handdator

Visa fullständig version : Nu ska kostillskotten flöda


Qubic
2007-01-01, 16:22
Hej,

Nu har jag trännat styrketränning i 8 månader, har gjort det i två perioder en vår och en höst. båda perioderna har varat i 4 månader. hade ett uppehåll över sommaren.
nu ska jag starta min tredje period hade jag tänk och nu ska jag börja använda kostillskott på allvar. har bara använt protoin pulver från och till innan. så nu kommer min fråga till er med erfarenhet av kosttillskott, vilka pereparat tycker ni man ska använda för att få ut det maximala ur sin styrke tränning? vill gärna få lite mer volym som håller i sig och inte sjunker ihop när jag kommer gå ner till 2-3 pass i veckan under sommaren.

Hammargren
2007-01-01, 16:24
Hej,

Nu har jag trännat styrketränning i 8 månader, har gjort det i två perioder en vår och en höst. båda perioderna har varat i 4 månader. hade ett uppehåll över sommaren.
nu ska jag starta min tredje period hade jag tänk och nu ska jag börja använda kostillskott på allvar. har bara använt protoin pulver från och till innan. så nu kommer min fråga till er med erfarenhet av kosttillskott, vilka pereparat tycker ni man ska använda för att få ut det maximala ur sin styrke tränning? vill gärna få lite mer volym som håller i sig och inte sjunker ihop när jag kommer gå ner till 2-3 pass i veckan under sommaren.

ät mer om du vill växa och bli stark. kosttillskott är inte mirakelprodukter

L-Sami
2007-01-01, 16:25
Kreatin är en bra prestationshöjare som ökar uthålligheten och styrkan.

OggeP
2007-01-01, 16:25
Varför tränar du inte under sommaren? Det finns inget kosttillskott som slår kontinuitet.

mangemani
2007-01-01, 16:31
KCG 2
LEAN
esapro
vitaminer/mineraler

nuff said

Qubic
2007-01-01, 18:46
Vet mkt väll att det inte är några mirakel produkter men därimot har det en effekt. det är denna effekten jag vill uppnå på en maximal nivå. äta rätt mat är givetvis det bästa sättet att få ut allt ur sin tränning.

varför jag inte trännade föra sommarn var för att jag opererade mig i maj och fick inte tränna på ett tag, annars brukar jag gå ner från ca 5 pass i veckan till ca 3. lr brukar ska jag inte säga utan tänkt mig det kommande sommarn.

Tack Mangemani för listan var sånt svar jag ville, en lista på några produkter som funkar bra tillsammans. som ni kanske har egna erfarenheter av.

mangemani
2007-01-01, 20:16
jorå,jag har testat på och KCG 2 och LEAN har en mycket possetiv verkan.
inte bara jag som säger detta,ett flertal andra på detta forumet säger samma sak.
så det är en mycket stabil kombination.
sen vitaminer/mineraler är ju aldrig fel att ta.

Qubic
2007-01-02, 19:56
äter man LEAN under den vanliga trännings perioden lr under defen? för som jag uppfattat det så ska man ha helst över 10% kroppsfett när man styrke trännar.

blekfet2
2007-01-02, 19:59
äter man LEAN under den vanliga trännings perioden lr under defen? för som jag uppfattat det så ska man ha helst över 10% kroppsfett när man styrke trännar.

*huh*
Var kommer du ifrån Qubic?


:D

Qubic
2007-01-02, 20:35
Mörkaste Småland

Handcuff
2007-01-02, 21:31
Du har glömt säga hur gammal du är...det är jäääätteviktigt!!!

Runda Grodan
2007-01-02, 21:41
Varför tränar du inte under sommaren? Det finns inget kosttillskott som slår kontinuitet.
Du har inte hört talas om Pump-Tech va? *whistle*