handdator

Visa fullständig version : Hur blev nyår då?


Angel
2007-01-01, 12:36
Hur blev det? Vad hände osv osv...?

Själv var det väldigt lugnt, vi var 4 tjejjer. Åt tacos (lyxmat:) ) och sedan spelade TP, vilket jag totalägde på. Sedan något sexspel, sedan kolla på lite raketer. En arg tant skällde lite på mig för ja visst hade råkat fimpa i hennes rabatt (förlåt tanten). Sedan åkte jag hem vid 02 tiden...

edit: en kolo-människa ringde och flåsade vid 12 tiden med..


Eftersom mitt va så lugnt så vill jag höra andras galna saker

bladhet
2007-01-01, 12:38
Satt i ett hus i en by (bredåker) utanför boden och snackade strunt och sköt lite raketer... Åkte ner till stan och sov kl 2.. Nyktert och bra.

Blaine
2007-01-01, 12:41
Var hos ett stort gäng kompisar och bara allmänt snackade skit, drack, diggade till musik, kramades och tittade på nyårsfyrverkier.

psirus
2007-01-01, 12:43
Vi hade hyrt en stuga, käkade gott, drack gött och umgicks. Det va det "gamla gänget" från när vi gick i skolan så alltid kul å träffa sånnam an inte träffar så ofta annars.

En trevlig kväll som slutade med sängdags vid 5.

psirus
2007-01-01, 12:45
Hur blev det? Vad hände osv osv...?

Själv var det väldigt lugnt, vi var 4 tjejjer.

Sedan något sexspel



*drool* *whistle*

Karelin78
2007-01-01, 12:47
Vi satt mitt i stan i en lägenhet 11pers och åt 3 rätters som var supersmarrigt. Hade skumpa mycket rakter och alla var propert klädda och hade en riktigt trevlig kväll.

Kaboffastar
2007-01-01, 12:50
jag + 4 polare, tacox ( lyxmat ) sen drog ja ut å körde lite bil @ tolvslaget och hämtade upp en tös som jag sedan åkte hem med, talade lite -> skjutsade hem hemme igen.

LAR
2007-01-01, 12:57
nyårsfesten gick i missförståndens och polispådragens tecken.

Diana
2007-01-01, 13:05
Mitt nyår vart wunderbart!! :D både husets bombnedslagsliknande tillstånd denna sköna morrgon och min invalidiserande heshet bevisar lungt påståendet. :laugh: firade med vänner, släkt och påträngande grannar. Extrema mängder mångkulturellt käk förekom bla. *cupid*

Capt
2007-01-01, 13:08
Mitt var rätt kasst...

Sonny
2007-01-01, 13:09
Mja, den lokala kyrkan brann inte ner som utlovat, kom på att kyrkan i vällingby var byggd i tegel. Det offrades dock en get på trappan enligt ritual.

Oskis
2007-01-01, 13:15
Väldigt väldigt icke optimalt.

Solros
2007-01-01, 13:17
Satt inne och stirrade upp på alla människor, rätt vad det är ser jag ett gäng på fyra tjejer med varsin tacos i handen. Den ena människan har mage att fimpa i min rabatt!! Skickade ut morsan som skällde ut fanskapet efter noter!

Dom satt säkert inne och spelade sex-spel som involverade tacosås och köttfärs innan dom vanhelgade min rabatt, dagens ungdomar!! HMPF!!

flenders
2007-01-01, 13:17
Mitt var ganska kul fram tills saker började skita sig (logiskt nog). Maten var god, det var kul folk och när vi började discodonsa så blev allt skitkul. Sen så började exet tjabba så mycket att en killkompis och en tjejkompis till henne fick ta hand om henne för hon höll på att putta mig och en massa. Efter det så visste jag att kvällen skulle vara skit men bara för att göra det värre så blev en tjejkompis drogad så jag fick ta hand om henne. Skall vi se det positiva i det hela så kunde jag inte dricka så mycket igår så jag är inte bakfull idag.

shadowfire
2007-01-01, 13:20
En misslyckad nyårsdate krashade hela kvällen, så gick hem, svepte en flarra mousserande vin o kikade på fyrverkerihelvete genom fönsterrutan. Happy new fucking year. :thumbup:

Lellan
2007-01-01, 13:22
Vi skulle ha kompisar på middag.. spela spel å så, låter trevligt va? Det var väl relativt trevligt.. eller nä, så himla fantastiskt var de nog inte..

Började med att jag (oprovocerat) bråkade på sambon (mens). Sen bråkade han obefogat på mig. Sen kom folket för tidigt och jag svettades i köket. Sonen stajlade genom att knata runt, de va väl kul iaf.. Sen va maten äcklig (skaldjur är överskattat) tyckte jag faktiskt. Fast alla åt å såg glada ut.. Efterrätten va god.

Sen fick ena bebben feber (7 mån gammal) sen grät andra (vår, 10 mån) av snuva så det var nezeril och snorsug för hela slanten innan slaget). Sen spelade vi spel som ingen fattade å som vi la ner när folk drack mer istället.. Vid 4 ville sambon bli full å då gick sista gästerna och han drack upp slattarna. 7 vaknade sonen å här sitter jag (han sover middag).

Halvtrist?

hum
2007-01-01, 13:25
Var på trevlig fest med god mat, efter tolvslaget nattbuss hem och nästan hemma träffade jag några tjejer och följde med på efterfest. Var dock hur trött som helst så jag orkade inte stanna så länge.

Höll drickandet på en lagom nivå och mår hur fint som helst idag! :thumbup:

psirus
2007-01-01, 13:25
nyårsfesten gick i missförståndens och polispådragens tecken.

Har man sagt a får man säga b!

JustinCredible
2007-01-01, 13:26
Somnade vid 21:Virro

Tjuckot
2007-01-01, 13:26
Sjukt bra! Satt hos en kompis och hans familj, käkade god mat, blev lite småfull på vin och spelade MIG (TP liknande) i 5 timmar, längesen jag skrattat så mycket. Kom hem runt kl halv 4, ett av de bättre nyåren på det senaste iaf! Passade mig perfekt :)

ramagoen
2007-01-01, 13:29
fest, sen upp på stan.

Kul som fan hade jag iaf. Inte för jag minns allt. :thumbup:

Fettecke
2007-01-01, 13:31
va och tränade 18.00, käkade en varmkorv efteråt för att sedan åka och hämta upp några gamla klasskamrater.
Åkte sedan på fest hos en hemvändare på Rödön (några mil utanför Östersund)... där kunde jag inte hålla mig från spriten så jag löste det med skjuts hem, tömde i mig drygt 6 liter öl på kvällen och hade det skitkul!

inga spel eller liknande påhitt, bara sitta och prata massa spännande med gamla som nya bekanta... vi var nog runt 20 uppklädda individer där!

pangade lite raketer och grejjer, samt nån hemmagjord bomb som small ganska rejält...

kom hem runt 04.00... lagomt sliten idag... Enda problemet är att jag måste hämta bilen på nått vänster senare idag =(

sissa
2007-01-01, 13:31
Bara jag, guben och katten hemma. Vi började med att äta nyårsmiddan till frukost. Sen sov vi, men vaknade strax innan tolv så vi hann se fyrverkierna. Guben smällde av lite han också. Eftersom vi ska flytta så passade han på att göra av med gamla pyrotekniska råvaror. Det häftigaste var hur bunken som grejset låg i såg ut efteråt.

Empe
2007-01-01, 13:31
Satt inne och stirrade upp på alla människor, rätt vad det är ser jag ett gäng på fyra tjejer med varsin tacos i handen. Den ena människan har mage att fimpa i min rabatt!! Skickade ut morsan som skällde ut fanskapet efter noter!

Dom satt säkert inne och spelade sex-spel som involverade tacosås och köttfärs innan dom vanhelgade min rabatt, dagens ungdomar!! HMPF!!

hahahahahaha!!!! :laugh:

Angel lol! :D


Annars håller jag med LAR, det var snutar å hela skiten överallt, folk åkte på spö och blev pepparsprayade titt som tätt. Detta hände dock efter tolvslaget då jag hade kramats och kyssts färdigt med alla och hade somnat i en buske. Missade alla slagsmål och det, men var rätt skönt ändå.

Fick en kyss av flickan jag länge spanat på. Så jag var nöjd, och är fortfarande nöjd.

egge
2007-01-01, 13:37
Vaknade med redan nämda heshet och fullt påklädd, tom klockan som jag aldrig sover med, undrade var fan min plånbok, mobil, + allt jag hade i fickorna var. Hittade det mesta på golvet, nyckeln dyker väl upp förr eller senare, jag låste ju faktiskt upp dörren inatt, hurfan jag nu lyckades med det*screwy*

Natten var helt galen, halkade runt på ett utedisko vid tolvslaget med en flaska mousserande (17 spänn haha) , hade vin i kapuschongen(stav?) tom. Gick över isen på en sjö som inte har varit frusen särskilt länge där ingen annan hade gått, tacka gudarna för att det gick bra, spelade lite rugby med vinflaskan, träffade några trevliga ryssar, hem och däckar på soffan, kompisen kommer en stund senare och väcker mig och jag däckar i sängen istället.

Vissa dagar är man glad att man inte har ett jobb:D


Edit: Gott empe!!:D

chidde
2007-01-01, 13:54
Vi skulle ha kompisar på middag.. spela spel å så, låter trevligt va? Det var väl relativt trevligt.. eller nä, så himla fantastiskt var de nog inte..

Började med att jag (oprovocerat) bråkade på sambon (mens). Sen bråkade han obefogat på mig. Sen kom folket för tidigt och jag svettades i köket. Sonen stajlade genom att knata runt, de va väl kul iaf.. Sen va maten äcklig (skaldjur är överskattat) tyckte jag faktiskt. Fast alla åt å såg glada ut.. Efterrätten va god.

Sen fick ena bebben feber (7 mån gammal) sen grät andra (vår, 10 mån) av snuva så det var nezeril och snorsug för hela slanten innan slaget). Sen spelade vi spel som ingen fattade å som vi la ner när folk drack mer istället.. Vid 4 ville sambon bli full å då gick sista gästerna och han drack upp slattarna. 7 vaknade sonen å här sitter jag (han sover middag).

Halvtrist?

är det så nyår blir framöver när man har barn? :confused:

själv hade jag jobbat, åkte hem så snabbt så möjligt för att hinna med lite efterfester. det var ju ganska trevligt, på två av ställena jag var på var det klibbigt och sliskigt, luktade blää... stackars dem som får städa idag :D

SEN... gjorde jag en mycket konstig grej
skulle tanka bilen innan jag åkte hem, macken ligger bara på gatan bredvid vårt område... och så har den en gör-det-själv-biltvättstation.. så av ngn konstig anledning fick jag rycket och tvättade bilen... typ 5 på morgonen

behövdes tyckte jag, den har inte blivit tvättad sen i somras... sen är det ju nytt år också, så jag ville den skulle vara lite ren :cool:

Tricklev
2007-01-01, 13:56
Var väll rätt kul, började på en privatfest som var sådär tills jag träffade lillasyrran till han som hade festen, hennes kompis var het.

Natten flöt på sedan skulle vi till en efterfest, ena polarn började spy på sig själv o halvdäcka, samtidigt får jag avbryta slagsmål på festen emellan 3 polare och 8 tjejer.
Efterfesten blir inställd pga att lite för fulla polare behöver tas hem, påväg hem träffar jag en full 15åring som skriker att hennes polare lämnat henne, att jag är söt, att hon piercat sig själv idag samtidigt som hon frågar vad jag heter.

Duglig kväll. *popcorn*

shut teh face
2007-01-01, 14:03
Började med att käka ute inne i staden. Nachos m. kyckling + massa ost till förrät och huvudrätt blev kycklingfilé med sallad (ruccola, brödkurtonger) och sås. Resten av ligan tog 375-400g kött.

Sedan till en vän på fest, lugnt och endast 6 personer. Satt och snackade skit, spelade poker. Allt var perfekt, gick ut och tog en cigg och däckade en stund. När jag kom in efter 3 min hade alla plötsligt blivit fulla som svin så jag fraktade hem tjejen och somna. Kl 23.30. :cryout:

Inte köra spritlekar med kort. :(

chidde
2007-01-01, 14:08
Satt inne och stirrade upp på alla människor, rätt vad det är ser jag ett gäng på fyra tjejer med varsin tacos i handen. Den ena människan har mage att fimpa i min rabatt!! Skickade ut morsan som skällde ut fanskapet efter noter!

Dom satt säkert inne och spelade sex-spel som involverade tacosås och köttfärs innan dom vanhelgade min rabatt, dagens ungdomar!! HMPF!!

:laugh:

det här är när kolozzeum är som näst bäst *cupid*

Überbiffen
2007-01-01, 14:12
Satt hemma vid datorn hela kvällen.

Snafu
2007-01-01, 14:13
Jag fick hångla, det enda som är viktigt. Museumchef var hon också, kurator, my first.

mathor
2007-01-01, 14:23
Lite sprit, lite knivar och lite terror förgyllde min kväll.

Alexlindgren
2007-01-01, 14:23
Var i mälarhöjden och festade med kompisar. Trevligt tolvslag, med inga skador, förutom någon som fick en smäll..men det urartade inte i något.

Träffade en trevlig tjej också :)

Stoltz
2007-01-01, 14:23
Mina läppar gör ont.

Pepparkakssmurfen
2007-01-01, 14:24
SKITBRA! :hbang:

gusten86
2007-01-01, 14:24
Rätt tråkigt, för mycket bråk o skit..

Ryska_raketen
2007-01-01, 14:33
Jag fick hångla, det enda som är viktigt. my first.


:em: :hbang:

Yes
2007-01-01, 14:37
Riktigt tråkigt...

En del av min kompis kompisar är antingen väldigt asociala, eller så gillar de inte mig. I vilket fall som helst var det väldigt tråkigt sällskap. Det blev dock god mat och jag var egentligen främst där för att träffa en av mina bästa vänner, som jag inte sett på länge, så det var värt det.

För övrigt har jag lärt mig mer än jag någonsin velat veta om golf...

GymmarN^
2007-01-01, 14:44
För mycket sprit för min del :smash: Annars var det kung :thumbup:

GymTT
2007-01-01, 14:47
Blev mest fascinerad när jag kom hem imorse och upptäckte att under päronens partajj igår så hade de lyckats skjuta ned en STOR skata mitt på gräsmattan med en raket vid tolvslaget.

Sebbe_H
2007-01-01, 15:05
Rötet så in i helvete :P

Lasse Kongo
2007-01-01, 15:14
MVG :thumbup:

reinholdsson
2007-01-01, 15:17
Inte bra alls.

NisseEriksson
2007-01-01, 15:21
Satt inne och stirrade upp på alla människor, rätt vad det är ser jag ett gäng på fyra tjejer med varsin tacos i handen. Den ena människan har mage att fimpa i min rabatt!! Skickade ut morsan som skällde ut fanskapet efter noter!

Dom satt säkert inne och spelade sex-spel som involverade tacosås och köttfärs innan dom vanhelgade min rabatt, dagens ungdomar!! HMPF!!

Hahahahaha. årets kommentar, måste bli signatur

Ryska_raketen
2007-01-01, 15:21
Hahahahaha. årets kommentar, måste bli signatur

Ja för det är ju typ 15 timmar långt året, så det är väl ingen prestation?

NisseEriksson
2007-01-01, 15:26
Ja för det är ju typ 15 timmar långt året, så det är väl ingen prestation?

Ugh.*gah!*
Förra årets

egge
2007-01-01, 15:31
National Hangover Day

The aftermath of hard drinking and partying on New Year's Eve.

I woke up next to five bottles of Jägermeister and a pile of confetti on National Hangover Day.

Passar bra:cool:

L-Sami
2007-01-01, 15:33
Vild, galen och väldigt katabol kväll :smash:
Var hemma vid 04:30 eller nåt.

rolf
2007-01-01, 15:35
Var i en kompis lägenhet i stan, trots att killen sprang iväg nångång på kvällen för att träffa nån brud och inte kom tillbaks förrän vid tolvslaget. Kramade lite människor på torget och däckade på ovannämnda kompis vardagsrumsgolv vid 6-tiden. Vaknade sedan av någon oförklarlig anledning upp i min egen säng 4 med en massa klotter på armarna och en kopparslagare och hans bror i huvudet. :smash:

ugglan
2007-01-01, 15:35
2 krossade tänder!

mathor
2007-01-01, 15:38
2 krossade tänder!

Skyll inte på mig bara!

Ryska_raketen
2007-01-01, 15:42
Skyll inte på mig bara!

Nej, men kanske ölflaskan som din hand hade runt?

Chaan
2007-01-01, 15:46
Överlevde.

mathor
2007-01-01, 15:51
Nej, men kanske ölflaskan som din hand hade runt?

Vinflaska faktiskt.

budadi
2007-01-01, 15:54
Var väl helt ok bortsett ifrån att jag knappt kände av 4dl bacardi... var lite surt, åt nog för mkt mat *slap*

Kwon
2007-01-01, 16:26
Kunde vart bättre, kunde vart sämre

All in all, en afton som reflekterade året 2006 ganska bra :D

Bronkitkorv
2007-01-01, 16:50
God mat och gott vin, lugnt och städat till klockan 00,00 då vi svepte en hel jack Daniels jag och min frus kompis. Hon vart full som fan och jag med.
*gah!*
Alkohol är verkligen en DötsDroG fyfan.

Angel
2007-01-01, 17:29
haha..ja hade inte en taco i handen när din mamma kom och skällde på mig...arg som fan va hon, på självaste nyår..

Loke
2007-01-01, 18:03
Hängde på stan med polarn och några grabbar som inte kommer ut så mycket. Jag var själv ganska nykter, lustigt vad hög tolerans jag har trots att jag inte druckit på länge. Träffade en tjej på stan som vill låna mobil för hon hade tappat sin etc, hon verkade helt skakis och förstörd, men verkade inte heller vilja ha våran hjälp så vaffan. Hon sa att hon skulle mot gränby, men gick ner mot ån, lol, det är ju helt fel håll. Åkte hem med sista bussen vid två, sen satt jag och grabbarna och hade djupa konversationer fram till morgonen.

Karl_alfred
2007-01-01, 18:06
Mitt nyår vart wunderbart!! :D både husets bombnedslagsliknande tillstånd denna sköna morrgon och min invalidiserande heshet bevisar lungt påståendet. :laugh: firade med vänner, släkt och påträngande grannar. Extrema mängder mångkulturellt käk förekom bla. *cupid*

Det är en del du glömt att berätta!*whistle*

Diana
2007-01-01, 18:09
Det är en del du glömt att berätta!*whistle*

Tyst på dej :D *cupid*

Kwon
2007-01-01, 18:11
Berätta Diana! :laugh:

Karl_alfred
2007-01-01, 18:12
Tyst på dej :D *cupid*

Kääääääääääääärin!

Larsson
2007-01-01, 18:29
Åt först en tre rätters middag med min syster och hennes make och lite annat folk. Sedan iväg med några kompisar. Vilket höll på och gå lite illa. Då vi skulle skjuta en rätt stor raket, men raketen flög inte iväg utan smällde av nere på backen. Blev en skaplig smäll. Sen var det fest hela natten lång.

Kabuto
2007-01-01, 18:36
Mycket lyckat!

16 pers,grillning :eating:, en hel del dricka. Blev perfekt kväll :hbang: :)

nutz
2007-01-01, 18:54
Kung kväll! Började sex pers vid pokerbordet och ringde runt folk, strömmade till och från till klockan sex och peaken låg nog runt 40-45 personer i en tvåa. Och jag fick pussas en gång.

christian
2007-01-01, 18:59
Mycket lyckat!

Tyvärr blev det ingen längre resa, men att ta in på hotell i Gävle med 10 andra och relaxa, förkröka, äta god middag och sen parta vidare var en riktig höjdarstart på året.

Osten80
2007-01-01, 18:59
Jag blev kriminellt full.
Så här dålig har jag inte varit på flera år.
Sprit är skit.

krilleh
2007-01-01, 19:07
mitt var bara kul på middagen runt 7 tiden. Festen vi skulle till senare var sämst och efterfesten också. Skönt att jag inte är nå bakis iaf!

Nejv
2007-01-01, 19:07
Så JÄvla Kul!

Diana
2007-01-01, 19:08
Berätta Diana! :laugh:

Jag är inte redo att gå ut med det här ännu älskling du måste förstå mina behov som qvinna *cupid*

scythe
2007-01-01, 19:12
Mycket trevligt, om man bortser från avslutningen.
Det är nu bevisat att jag inte kan gå på fest där det finns bål. Helvete vad körd jag blev.

zanzi
2007-01-01, 21:35
Gick rätt lugnt till på jobbet och jag hade en rätt bra vy ut mot stan när det smällde vid tolv-slaget. Inget att klaga på med andra ord.

Snafu
2007-01-01, 23:00
:em: :hbang:

haha jag bjuder på den.

axlpxl
2007-01-01, 23:51
är det så nyår blir framöver när man har barn? :confused:

själv hade jag jobbat, åkte hem så snabbt så möjligt för att hinna med lite efterfester. det var ju ganska trevligt, på två av ställena jag var på var det klibbigt och sliskigt, luktade blää... stackars dem som får städa idag :D

SEN... gjorde jag en mycket konstig grej
skulle tanka bilen innan jag åkte hem, macken ligger bara på gatan bredvid vårt område... och så har den en gör-det-själv-biltvättstation.. så av ngn konstig anledning fick jag rycket och tvättade bilen... typ 5 på morgonen

behövdes tyckte jag, den har inte blivit tvättad sen i somras... sen är det ju nytt år också, så jag ville den skulle vara lite ren :cool:


Kräkte mina grannar något? *popcorn*

oggen
2007-01-02, 00:23
Började med middag hemma hos mig. Trevligt. Åkte sen till en fest, trevligt fram till kl.0.03 då jag svepte en halv flaska champagne och den kom upp lika snabbt som den gick ner.. Efter det pussades jag lite tills tjejen va tvungen att spy. Gick sedan in på dansgolvet och somnade i ett hörn.. Var hemma typ kl.4. Jobba kl.12 idag va sådär skoj fast alla andra va bakis också.
Men en rätt okej kväll ändå.

Whistler
2007-01-02, 02:52
Kl 21:00. Anländer till jobbet. Viss glamourstämning slår emot mig. Söt-Angela är där och kramar mig lite.

Kl 22:00. Massa folk anländer. Abonnerad nattklubb för 350st 18-åringar.

Kl 23:00. Spanar in en Skiiitsöt Blondin som går runt och har alldeles gudomlig kropp som bara matchas av hennes söta ansikte.

Kl 23:30. Början till slagsmål. Fick plocka ut en kille som inte alls ville bråka när jag kom utan bara gnällde och lät fjantig för att andra killen sagt att han hade bögig skjorta (det hade han).

Kl 22:30-23:45. Vaktar ett stort jävla bord med champagneglas åt alla.

Kl 23:45. Sveper en prottedrink.

Kl 00:00. Står ute och vaktar folk ifall det blir slagsmål. Det blev inget. Får en puss på munnen av Söt-Angela! *lycklig*

Kl 00:30. Garderobskillen ropar in mig för att ta bort vad som visar sig vara upprörd Skiiitsöt Blondin. Tar med henne runt och hjälper henne hitta sin jacka. Säger lite försynt att jag tittat på henne under kvällen men inte vågat gå fram.

Kl 00:32. Blir stenhårt upphånglad av Skiiitsöt Blondin i garderoben. *sexual overload, får panik* Föreslår att vi fortsätter senare. *inser mitt misstag*

Kl 01:00. Grabben med gay skjorta kommer tillbaka och vill mucka gräl. Han får inget. Han blir mest irriterad och skriker en cm från mitt ansikte. Funderar på om jag ska skalla honom. Bestämmer mig för att inte göra det. Han frågar om jag gjort lumpen, och säger sedan att det var säkert på Ing2 som väktarslyna. (KB på Norrlandsjägarbataljonen, K4 Arvidsjaur. Han gissade ju nästan rätt)

Kl 02:00. Står lite i andra dörren. Får för första gången i mitt liv en puss på munnen av en kille. Det var inte så otäckt som jag trott. Funderade på att knäa honom i nacken, beslöt mig för att låta bli, han var ju rätt söt ändå.

Kl 02:30. Skiiitsöt Blondin är undvikande, antar att det mest är för killen som klänger på henne hela tiden, men hon verkar inte så intresserad av honom egentligen.

Kl 03:00. Stänger. Pratar lite med Skiiitsöt Blondin. Hon visar sig vara från Halmstad (doh!) och bor över helgen hos sin "låtsaspojkvän" (grabben som klängde) (doh, doh!). Fortsätter vara undvikande, så jag går hemåt.

Kl 03:15. Träffar Söt-Angela vid Juneporten. Hon skulle hem till ett gäng tjejer och sova över. Jag fick inte följa med, trots att jag var mycket övertygande över att jag är kvinna innerst inne, om än en lesbisk sådan.

Kl 03:30. Hemma. Till hälften dränkt. Läser Terry Pratchett och somnar.

Kl 08:14. Vaknar av att jag drömde om Skiiitsöt Blondin.

Kl 11:30. Vaknar av att jag drömde om Skiiitsöt Blondin.

Kl 14:30. Går upp, äter gröt. Skickar SMS till Skiiitsöt Blondin. Får svar att hon tycker jag är för gammal för henne. WTF? Frågar hur gammal hon tror jag är. Får till svar: "27 eller nåt". Svarar att hon är söt och att jag faktiskt är 22. Får inget svar på det.

Kvällen: MSN-gangbang med Angel och några till. Hävdar bestämt att Bunkeflostrand är ett mellanstadiefierat könsord.

Natten: Fortsätter jobba på senaste låten. Blir skitbra.

WHITEFOLKS
2007-01-02, 04:05
Lagade mat med flickvännen, sen byggde vi en sandsäck för runtbärande/lyftande tillsammans :)

The_Chick
2007-01-02, 07:39
Trevlig middag hos en bekant till pojkvännen. Tre rätters och trevligt sällskap... Ner till stan och kollade fyrverkerier och drack champis..... Väldigt mysigt... :)

kom hem ca 02.00 och hör hur brandlarmet tjuter hos grannen.... Ringklockan fungerar ej hos honom ringer 112 med svaret "Det e svårt att komma fram just nu".... Detta resulterar i att jag bankar på dörren tills en fylletratt i kalsonger öppnar dörren och jag ruser in i lägenheten och kollar vad som hänt... Den jäveln vakna ju för faan inte av brandlarmet.... Som tur var så var det "bara" spisen som var på med en gjutjärnspanna... luktade bränt i trapphuset..... matt man blir på folk som får för sig att laga mat på fyllan och sedan somnar.....

Men allt som allt en väldig lugn och lyckad nyår..... :)

Svedberg
2007-01-02, 07:44
Lite småfestande med några polare till 21.30 sen iväg och mötte tjejen + min mamma för middag hos en bekant till morsan. oxfile och potatis med vitlökssmör på med nån trevlig sås + lite förrätter som jag inte åt. sen iväg till festen denna gång med flickvän med, trevligt som fan fram tills 3-3.30 tiden då vi gick hem.
Konstaterade att min flaska mousserande för 65kr var ca 25 gånger godare än 1200krs champagnen en polare köpt.

Stumpis
2007-01-02, 08:24
Lugn nyår i Trelleborg hos ett par vänner.
Fin 3-rätters middag med gott vin, ett antal promenader med deras inlånade hund under kvällen, så mat och dryck sjönk undan i snabb takt... ;)
Massvis av raketer vid tolvslaget, samt ett par raketer vid varje heltimme fram tills dess. (Tradition.)
Buss hem 02:15, illamående som tusan. Framme vid Södervärn i Malmö 02:45, typ, och då spöregnade det. Har bara 2 minuters promenad från hållplatsen och hem, men hann ändå bli dyngsura. :(

hahavaffan
2007-01-02, 08:44
Nyar var trevligt! Grymt sallskap, grymt vader och helt enkelt grymt kul. Surfers Paradise ar paradiset.

http://www.resedagboken.se/upload/imagegallery/20/1114920/6438926_12678360.jpg


:)

paddanboy
2007-01-02, 08:50
Helt okej, skönt att inte fira tolvslaget iaf...

Angel
2007-01-02, 08:59
Kvällen: MSN-gangbang med Angel och några till. Hävdar bestämt att Bunkeflostrand är ett mellanstadiefierat könsord.



sås?

The_RobRoy
2007-01-02, 11:17
Kul att få höra hur en vakt tänker Whistler.

haiduc
2007-01-02, 11:31
Var på Fuerteventura, gick ut och åt på en restaurang med mor och syster på kvällen, sjukt mycket folk ute. Kollade på nån snubbe som jonglerade, nån eldskukare och sedan ngt lokalt band. Ganska trevligt.

Var tvungen att lägga mig och sova tidigt för skulle upp kl 04 för planet hem gick tidigt, jävlar vad spanjorerna partade dock! Kunde knappt sova alls, och på morgonen när vi väntade på flygbussen vid 04.30-05.00-taget så började folk vingla hem mot sina hotellrum..

Mitt nyktraste nyår på länge, ganska trevligt dock.

shibi
2007-01-02, 11:36
Blev full som ett svin.
Vart tvungen att gå en mil hem, då sista bussen gått.

Men jag ångar inget. eller jo, baksmällan var inte att leka med.

Solros
2007-01-02, 12:14
Nyar var trevligt! Grymt sallskap, grymt vader och helt enkelt grymt kul. Surfers Paradise ar paradiset.

http://www.resedagboken.se/upload/imagegallery/20/1114920/6438926_12678360.jpg


:)

:thumbup:

krakowww
2007-01-02, 12:46
Festen vi anordnade blev lyckad, dock blev det än väldig massa städning. Avslutningen på kvällen blev lite misslyckad då än polare åkte dit för rattfylla på en minimotorcykel.

Dreas
2007-01-02, 12:48
Hej! Nyårsfestande med öl och pizza, slutade med att jag gick och la mig klockan 21.00 på nyårsdagen :( Fan så kasst igentligen men var rätt gött också!

Andreas

Whistler
2007-01-02, 14:36
Kul att få höra hur en vakt tänker Whistler.

Vet inte om jag anade lite sarkasm där, men i vilket fall så bör ju nämnas att precis som du skriver så är det hur en vakt tänker. Tror nog allt handlar om attityd. Finns gott om puckon med bricka som tar varje litet glåpord från gästerna som en ursäkt till att släpa iväg dem till ett mörkt hörn och boja dem. Så jobbar inte jag.

dude
2007-01-02, 15:47
Var i Amsterdam började dricka rätt tidigt för att avsluta kvällen med att stå och stampa på en klubb fram till 5. Hade ingenstans att sova efter det så drog och chilla vid nån litet matställe fram till kl 7 sen var det bra att hämta väskan ur ett skåp och dra till flygplatsen.

Missade dock 12 slaget skulle ju ha gått ut och sätt fyverkeriet men missa det helt rätt dumt =)

sweetkarolina
2007-01-02, 17:17
det blev mysigt och fint. åt middag med ett par goda vänner från gymnasiet och vandrade sedan vidare till en fest med 90% fyllda fjortisar, men ändock mycket trevliga fjortisar. höll mig mest med mina vänner, dansade, sjöng, tävlade i limbo och myste allmänt av stämningen.
hade en klar nackdel att vara ensam nykter i limbotävlingen dock *whistle*

kom hem i 5-tiden och mådde apa dagen efter, ack se man börjar bli gammal och kan inte längre vara uppe länge utan att lida av det dagen efter.

Snafu
2007-01-02, 17:22
Lite småfestande med några polare till 21.30 sen iväg och mötte tjejen + min mamma för middag hos en bekant till morsan. oxfile och potatis med vitlökssmör på med nån trevlig sås + lite förrätter som jag inte åt. sen iväg till festen denna gång med flickvän med, trevligt som fan fram tills 3-3.30 tiden då vi gick hem.
Konstaterade att min flaska mousserande för 65kr var ca 25 gånger godare än 1200krs champagnen en polare köpt.

Alltså jag sitter och drägglar på jobbet nu. Jelp.

Löjtnant Blank
2007-01-02, 18:47
http://i115.photobucket.com/albums/n304/TomSmith65/pic3107.jpg

Kwon
2007-01-02, 18:51
http://i115.photobucket.com/albums/n304/TomSmith65/pic3107.jpg

Damn, that's too much to love :laugh:

knazcandy
2007-01-02, 19:17
Skulle följt mina instinkter och stannat hemma och joinat katten med en flaska vin. Finns inget tristare än fester där det ballar ur och folk grinar, men när det händer på årets sista och det nya årets första känns det ännu mer piss. *mini*

mikaela.norman
2007-01-02, 22:19
Kanske inte så spännande historia men jag och några tjejkompisar hade bokat en stuga i fjällen över nyår...över mellandagarna och nyårshelgen. På grund av snöbrist blev det inte så mycket skidåkning så efter halva veckan åkte vi hem. Så nyår firades i Stockholmsnatten.

Fuck snö.


/M

Whistler
2007-01-02, 22:43
Skulle följt mina instinkter och stannat hemma och joinat katten med en flaska vin.

Så istället lämnade du katten hemma sittandes själv i fönstret, pimplandes vin? Har katten leg? Annars är det utköp du vet, och det är inte lagligt.

PowPow
2007-01-03, 02:29
Sämsta någonsin.
Promenerade hem genom så gott som hela Malmö i ösregn, Solomon Burke i lurarna, en biljardkö uppe i röven och ett äpple i halsen. Mina förhoppningar lämnade jag någonstans vid kanalen.

Det som låter otroligt ska inte tolkas bokstavligt.

Whey
2007-01-03, 05:25
Jobbade, vart inte så mkt folk som man hoppats på så det var inte överdrivet mkt att göra.

mangs
2007-01-03, 12:55
Sämsta någonsin.
Promenerade hem genom så gott som hela Malmö i ösregn, Solomon Burke i lurarna, en biljardkö uppe i röven och ett äpple i halsen. Mina förhoppningar lämnade jag någonstans vid kanalen.

Det som låter otroligt ska inte tolkas bokstavligt.


Tänkte väl det, ingen lyssnar väl på Solomon Burke?

knazcandy
2007-01-03, 17:13
Så istället lämnade du katten hemma sittandes själv i fönstret, pimplandes vin? Har katten leg? Annars är det utköp du vet, och det är inte lagligt.

Alltså han satt ju och tråna efter mina öl och jag var snäll och tänkte att det är nyår och han också skulle få lite gott, lovade att komma hem till efterfesten men då hade han redan däckat liksom..typiskt katter. Inget ölsinne!!

http://i16.tinypic.com/44sii5s.jpg

Lövbiffen
2007-01-03, 17:44
Det blev rätt kasst.
Min sk. förfest blev så att jag satt 45min på en buss in till sthlm och drack min plunta tom :P
Under tolvslaget satt jag i en taxi :P
Jävla skitkväll!

Cilia
2007-01-03, 22:57
En misslyckad nyårsdate krashade hela kvällen, så gick hem, svepte en flarra mousserande vin o kikade på fyrverkerihelvete genom fönsterrutan. Happy new fucking year. :thumbup:

men hade du en nätdejt på nyårsafton eller är det här den okänd donna du glömt informera oss om?

emmzan
2007-01-03, 23:41
Jag fick julklappar, massa god mat hos svärmor, en gummiorm kastad på mig och blev sedan totalt mosad i monopol av z_bumbis släkt!