handdator

Visa fullständig version : Fairing i hinkar?


MrBulk
2006-12-31, 18:22
Snubbla över denna bild, är den ny den hinken eller är det hur dom såg ut för länge sen?

Är extremt trött på alla dessa påsar som dammar ner mitt hem så jag blev glad när jag fick syn på bilden :D

Srednq
2006-12-31, 18:30
Snubbla över denna bild, är den ny den hinken eller är det hur dom såg ut för länge sen?

Är extremt trött på alla dessa påsar som dammar ner mitt hem så jag blev glad när jag fick syn på bilden :D



du har glömt bilden. eller du har hittat den där dom odlar cannabis i faringhinkar å nån mod han före mig och om 1 min är du bannad? *whistle* *slap* ;)

MrBulk
2006-12-31, 18:35
Jag har redan en varning och vill inte bli bannad så jag har PMat en Mod om det är ok att länka bilden, den härstammar hos en konkurrent så jag tog bort bilden så länge :em:

Anders Carlsson
2006-12-31, 21:32
är väl bara att hälla över pulvret i en hink annars:smash:
har för mig lasse hade hinkar att sälja tomma förut om du inte råkar äga ngn tom burk el hink...

MrBulk
2007-01-01, 12:49
Ja jag kan ju ta en Snik-80 burk och skriva Ferring på den*whistle*

Får visa bilden via en omväg :cool:

http://img177.imageshack.us/img177/3338/fa020fbw2.th.jpg

Lizard
2007-01-01, 13:20
Jag ska avliva den här tråden så slipper Fairing-Lasse göra det.

Hinkar ser billiga ut och för alla oss som inget vet kostar de ingenting att packa i dem. Sanningen är att en hink är dyr som fasen och beroende av vilken volym de köps in och lagerhålls kostar de från 15 spänn stycket och uppåt.
Du kan räkna med att priset som konsumenten betalar för hinken blir det flerdubbla när alla kostnader är täckta för den (kostar att transportera, kostar att ha ett utrymme att förvara dem i innan de fylls, kostar att ha dem på ett utrymme i en lastbil, kostar att ha personal som kånkar dem runt till de olika stationerna etc).

Tvärtemot vad de flesta härinne tycks tro är proteinpulver-tillverkning inte är ett ideellt arbete utfört av glada volontärer som jobbar halva året med något annat för att sedan tillbringa sina semesterpengar till att förse just dig med proteinpulver exakt som du vill ha.

Har du som läser det ovanstående den allrasom ringaste slutledningsförmåga inser du att det är en affärsdrivande verksamhet där kostnaderna för affären inte får överstiga intäkterna. Genom att packa pulver i en påse i stället för en burk så spar tillverkaren (Lasse) på just kostnaderna.

Tycker du inte om påstanken så kan du själv leta upp en snygg burk eller så ser du till att racka ned på alla de som, i alla de trådar om, tjatar om lägsta möjliga pris per volymenhet på Kollo.

Lizard

Srednq
2007-01-01, 13:55
jaag köper i påse nu, men har några hinkar här som jag häller över i. mest för at jag tycker att det är smidigare med hink än påse när man en dl då å då. de kan va svårt att få "blixtlåset" i påsen att sluta tätt

flenders
2007-01-01, 14:17
jaag köper i påse nu, men har några hinkar här som jag häller över i. mest för at jag tycker att det är smidigare med hink än påse när man en dl då å då. de kan va svårt att få "blixtlåset" i påsen att sluta tättEn annan fördel är att man alltid brukar förlora lite på golvet när man krånglar med en påse. Antingen när man drar ut skopan/skall sätta ner skopan eller när man skall stänga påsen.

BigForre
2007-01-01, 14:22
I en sådan här burk (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=131) förvarar jag mitt kolloprotein. Obs! Den går att använda många gånger, hur många vet jag inte än, men den verkar inte ha slitits nämndvärt än så länge. :D

MrBulk
2007-01-01, 15:37
Nu är jag en sån person att jag betalar gärna bara jag får vad jag vill ha men förstår att det är betydligt smidigare och billigare med påsar men att sälja 4 eller 5kg i en hink istället för ett kg hit och ett kg dit borde ju gå +-0 men men, tråden skapades för att jag undrar om Fairing har börjat sälja sitt CP3 i hink eller är bilden några år gammal?

Sir Anselm
2007-01-02, 08:25
Nu är jag en sån person att jag betalar gärna bara jag får vad jag vill ha men förstår att det är betydligt smidigare och billigare med påsar men att sälja 4 eller 5kg i en hink istället för ett kg hit och ett kg dit borde ju gå +-0 men men, tråden skapades för att jag undrar om Fairing har börjat sälja sitt CP3 i hink eller är bilden några år gammal?

Den är nog gammal, för såna hinkar fick man förut när man köpte 2 kg och uppåt. Fast det kanske inte fanns mindre än 2 kg?

Pez
2007-01-02, 15:17
Den är nog gammal, för såna hinkar fick man förut när man köpte 2 kg och uppåt. Fast det kanske inte fanns mindre än 2 kg?

Bingo.
:thumbup: