handdator

Visa fullständig version : Sommaren


SummerS
2006-12-31, 01:28
Nu är det dags... I sommar ska jag inte känna mig fet o ful på stranden o jag ska börja i tid. Jag har precis börjat bli intresserad av att dejta igen så nu vill jag tänka på hur jag ser ut :D Jag tycker verkligen det är svårt att inte ge upp, inge bra tålamod. I perioder tränar jag mkt och räknar kcal. Men så slöar jag till o blir omotiverad, kanske för att det inte är så mkt att gå ner. Men skitsamma, vad ska jag satsa på? Gym eller kondotionspass typ frikisjympa? Jag vill gå ner minst 5 kg men helst 8 kg, men framför allt få lite fastare kropp, typ armar o mage. Ska jag äta mycket kolhydrater så jag orkar träna o inte bli så trött??
Tack o Gott nytt år!!

L-Sami
2006-12-31, 02:20
Kombinera konditionsträning med styrka istället så får du ökad förbränning.

Lasse Kongo
2006-12-31, 09:54
Nu är det dags... I sommar ska jag inte känna mig fet o ful på stranden o jag ska börja i tid. Jag har precis börjat bli intresserad av att dejta igen så nu vill jag tänka på hur jag ser ut :D Jag tycker verkligen det är svårt att inte ge upp, inge bra tålamod. I perioder tränar jag mkt och räknar kcal. Men så slöar jag till o blir omotiverad, kanske för att det inte är så mkt att gå ner. Men skitsamma, vad ska jag satsa på? Gym eller kondotionspass typ frikisjympa? Jag vill gå ner minst 5 kg men helst 8 kg, men framför allt få lite fastare kropp, typ armar o mage. Ska jag äta mycket kolhydrater så jag orkar träna o inte bli så trött??
Tack o Gott nytt år!!

Ja, kolhydrater är enormt underskattade enligt mig, de behövs, året runt deff som bulk.

Gott nytt år på dig med.

SummerS
2007-01-03, 20:14
Tack för svaren! nu är det nytt år och jag har varit duktig än så länge, räknat mina kcal o känner mig inspirerad men å andra sidan har jag gjort det förut o gått tillbaka t gamla sämre vanor. Men det är kul med en sån här sida där man blir lite inspirerad :)