handdator

Visa fullständig version : Tränings kläder?


stilet
2006-12-27, 03:29
Tips på bra material kläder att träna i?
Finns underarmour att köpa i Sverige?

heltzonicka
2006-12-27, 04:40
Några mjukisbyxor och en gammal t-shirt - Perfektion

bolt
2006-12-27, 10:00
Underarmor verkar vara väldigt svårt att få tag på i Sverige..

coxie
2006-12-27, 10:02
Tights!

Under Armour finns det i sverige, testa google så kommer du få lite träffar. Dock tycker jag inte detta märket är något speciellt mot andra i samma prisklass så kolla runt på andra märken med.

bolt
2006-12-27, 10:08
Tights!

Under Armour finns det i sverige, testa google så kommer du få lite träffar. Dock tycker jag inte detta märket är något speciellt mot andra i samma prisklass så kolla runt på andra märken med.

Ja se på fasen.. Var länge sen jag kollade sist. :thumbup:

blekfet2
2006-12-27, 10:10
j a g t y c k e r b e t t e r b o d i e s k l ä d e r ä r k l o c k r e n a a t t t r ä n a i .

Timme
2006-12-27, 10:18
Tights!

Under Armour finns det i sverige, testa google så kommer du få lite träffar. Dock tycker jag inte detta märket är något speciellt mot andra i samma prisklass så kolla runt på andra märken med.

Kan du tipsa mig om vilka märken? Under Armours kläder såg enormt sköna och snygga ut! En sådan "tröja" som sitter så tajt skulle jag vilja ha!

coxie
2006-12-27, 10:24
Kan du tipsa mig om vilka märken? Under Armours kläder såg enormt sköna och snygga ut! En sådan "tröja" som sitter så tajt skulle jag vilja ha!

Jag har en t-shirt och kalsonger från Under Armours och visst de är sköna och funktionella. Dock tycker jag Nike, Saucony och Craft funkar lika bra. Nikes tights är riktigt sköna, sömmarna på de jag har sitter perfekt.

Timme
2006-12-27, 10:30
Jag har en t-shirt och kalsonger från Under Armours och visst de är sköna och funktionella. Dock tycker jag Nike, Saucony och Craft funkar lika bra. Nikes tights är riktigt sköna, sömmarna på de jag har sitter perfekt.

Nike, är det något speciellt "undernamn" på de kläderna om man villa ha sådana som är till för att leda bort svett?

Saucony och craft, kan man köpa de på intersort/stadium?

Nina L
2006-12-27, 10:36
Kolla i tränings butiker. Där finns ofta jätte bra tränings kläder. Själv gillar jag Better Bodies jätte mycket.

WHITEFOLKS
2006-12-27, 10:57
Jag tycker Nike Pros material är skönare än Under Armours men smaken är som baken :)