handdator

Visa fullständig version : 1min Larre


larre
2006-12-26, 12:34
Jopp, here goes, efter att ha ångrat mig 15ggr så lägger jag upp ett klipp som jag tog idag, inte bästa kvaliten pga mobilkamera. Ursäkta leket i slutet av klippet *whistle*

Kleka på meg (http://hem.passagen.se/bubbarna.cs/kollo.mpg)

Jag vet att det inte är någon monsterfysik jag ligger inne med eller att jag är särskilt stor samt att jag ser väldigt slät ut. Ska skala av endel nu efter nyår så det kanske kommer en ny film i maj :)

Officer
2006-12-26, 12:41
Trevligt att du lägger upp film.. men chilla ner lite när du posar tycker jag :) Du har så bråttom och verkar vara stressad/generad :D

Timme
2006-12-26, 12:42
File not found *cry*

Använd annars denn sidan för att ladda upp din film. www.tinypic.com klicka på upload video. Snabbt och smidigt!

edit: Jag laddade ned den :) Det funkade. Edit igen. Den funkade inte! ladda gärna upp den på tinypic

HajduMan
2006-12-26, 12:55
Svårt att ge bedömmning... men det var jävlen vad du hade en massa trix med poseringarna :D

Hur gammal är du?
Hur länge har du tränat?
vikt, längd?

mystic[-_-]
2006-12-26, 12:59
Jag kan varken se eller ladda hem filmen

larre
2006-12-26, 13:07
File not found
edit: Jag laddade ned den :) Det funkade. Edit igen. Den funkade inte! ladda gärna upp den på tinypic

Ska prova det. Vill dock gärna behålla möjligheten att ta bort filmen.


Nu ska det bara vara att KLICKA HÄR (http://video.tinypic.com/player.php?v=4h9ymv8)

Trevligt att du lägger upp film.. men chilla ner lite när du posar tycker jag :) Du har så bråttom och verkar vara stressad/generad :D

Svårt att ge bedömmning... men det var jävlen vad du hade en massa trix med poseringarna :D

Hur gammal är du?
Hur länge har du tränat?
vikt, längd?

Haha! Var inte tänkt att lägga upp den så jag stod mest bara o latjade lite, tänkte filmen kunde vara kul att se på om ett halvår eller så :)

Är 21 år, tränat sen jan 05, typ 84kg och 185cm.

Kaboffastar
2006-12-26, 13:09
;1986897']Jag kan varken se eller ladda hem filmen

+1 :(

larre
2006-12-26, 13:10
+1 :(

Testa denna (http://video.tinypic.com/player.php?v=4h9ymv8)

Brooklyn
2006-12-26, 13:13
ser väl bra ut, men ja skulle främst vilja ser mer bröst, axlar och lats!

Timme
2006-12-26, 13:17
Testa denna (http://video.tinypic.com/player.php?v=4h9ymv8)

Den funkade! :D

Jag älskar blodådran på din vänstra axel i sidechest. Din hårdhet är grym, så hård skulle jag vilja vara. Det såg riktigt bra ut faktiskt! Men nu så antar jag att du ska äta upp dig endel och bygga på som bara den!

Timme
2006-12-26, 13:17
ser väl bra ut, men ja skulle främst vilja ser mer bröst, axlar och lats!

Du vill alltså se mer överkropp :D

Jorgen
2006-12-26, 13:19
Vilken innovativ posering. Tricepsposen är bra, latspread bakifrån och DB fram ok, resten får mig att vilja klicka på Report Offensive Video *gah!*

Men det är roligt med film, bättre än bilder alla gånger.
Ser bra ut, kör hårt och ÄT. :D

larre
2006-12-26, 13:21
Den funkade! :D

Jag älskar blodådran på din vänstra axel i sidechest. Din hårdhet är grym, så hård skulle jag vilja vara. Det såg riktigt bra ut faktiskt! Men nu så antar jag att du ska äta upp dig endel och bygga på som bara den!

Nja, jag ska fanimej vara ha mindre fett än en burk tonfisk i sommar så jag slutar äta i januari. Just nu är jag ganska mjuk, kika magen/höfterna, allt skulle se så mkt bättre ut om fettet på höfterna/magen försvann.

ser väl bra ut, men ja skulle främst vilja ser mer bröst, axlar och lats!
+Rygg :) Seriöst så ska allt byggas på. Fast axlarna kanske släpar lite mer än vad resten släpar. :D

Timme
2006-12-26, 13:25
Nja, jag ska fanimej vara ha mindre fett än en burk tonfisk i sommar så jag slutar äta i januari. Just nu är jag ganska mjuk, kika magen/höfterna, allt skulle se så mkt bättre ut om fettet på höfterna/magen försvann.


Skämtar du eller? Man kan nästan inte bli hårdare *gah!* Mitt tips är att öka matintaget något och ligg på ett litet kalori överskott, cikra 200-300kcal överskott kanske? Sedan så tränar du hårdare än du någonsin gjort och växer!

sedan kan du dieta och vara en hårdare och muskulösare person :)

Men du behöver givetvis inte göra som om du inte vill.

shadowfire
2006-12-26, 13:36
Vilken innovativ posering. Tricepsposen är bra, latspread bakifrån och DB fram ok, resten får mig att vilja klicka på Report Offensive Video *gah!*

Men det är roligt med film, bättre än bilder alla gånger.
Ser bra ut, kör hårt och ÄT. :D

:laugh:
haha, you have just been pwnd by the Judge Dre... Judge Jorgen! :banned

shadowfire
2006-12-26, 13:38
Ontopic så kul med någon som törs lägga ut en poseringsfilm, innovativt och modigt! Tyckte det såg ut o vara en helt OK grundfysik, bra markeringar över triceps och bröst också OK. Med tanke på att du bara är 21, så kommer du uträtta underverk innan du blir 25 om du väljer o träna seriöst.

Keep it up!

larre
2006-12-26, 13:54
Upptäckte att det var mindre fjanteri i ett annat klipp. Som finns här (http://video.tinypic.com/player.php?v=2l9mvtc). Dock lite mkt misslyckade krabbor.

_Robbie_
2006-12-26, 14:05
Benen då?:confused:

larre
2006-12-26, 14:05
ÄH vafan ska man skämma ut sig så ska man göra det ordentligt, här (http://video.tinypic.com/player.php?v=48zl6w3) kommer pullups för första gången i latsdraget.

larre
2006-12-26, 14:06
Benen då?:confused:
Där kom den! Som amen i kyrkan :D
Tränade överkropp idag, benen är imorgon. Hur skulle det se ut om jag filmade mig opumpad *screwy* Kanske drar en filmsnutt då också.

Jorgen
2006-12-26, 14:09
Veckans tips. Pumpa inte benen innan. Det kommer att resultera i att du inte kan spänna dom ordentligt och krampkänningar.

Nina L
2006-12-26, 14:53
http://www.drunkendonkey.net/eng/html/emoticons/giggle.gif Sött!

Ser bra ut, kör hårt, och sånt. Men håll dig till de obligatoriska nästa gång, och håll dem längre.

larre
2006-12-26, 23:57
Veckans tips. Pumpa inte benen innan. Det kommer att resultera i att du inte kan spänna dom ordentligt och krampkänningar.
Modigt att dela ut veckans tips redan på en tisddag :P

Jag har svårt att få fram linjerna på framsidan av benet om jag inte pumpat innan, det är dock lite svårare att spänna benet när man är trött i det men det ser ändå bättre ut än opumpat.

rememberence
2006-12-27, 00:19
jag är ingen expert, men vill gärna se att den poserande roterar svagt höger till vänster, mestadels pga ljuset, är det fel?

Fettecke
2006-12-27, 00:37
verkar vara inne att löpa runt halvnude på Olympia...först puppas sen Larre.

set stabilt ut förästen, såg mkt större ut irl iaf, om det nu låter bättre?

larre
2007-01-14, 23:18
verkar vara inne att löpa runt halvnude på Olympia...först puppas sen Larre.

set stabilt ut förästen, såg mkt större ut irl iaf, om det nu låter bättre?

Jopp, jag har tagit över "trippa runt naken"-ansvaret efter puppas ;) (som förhoppnngsvis gör comeback nån jävla gång).

Lite kass kvalle på mobilkameran också. Som sagt så var filmerna tänkta att ha att kika på i maj när jag förhoppningsvis gått ned endel, hade varit mindre larv om jag tänkt lägga ut dom. Får spela in en ny filmsnutt där jag kör seriösa poser, håller dom bättre och har lite bättre ljus.