handdator

Visa fullständig version : Discokula ramla ner på skallen i fredags :D


Tigerkotten
2006-12-25, 00:06
Jag är själv en som skrattar om någon gör illa sig fast inte så allvarligt, så bjuder på denna historia.

Jag kom på en sak som hände mig i fredags idag.

Var ju på en krog och väl på dansgolvet när man dansa loss, så fick jag en discokula som satt i taket ner på skallen. Träffade ej mitt på men endå rätt ordentligt på sidan av skallen.

Jag tänkte faktiskt inte så mycket mera på det, undrade vad det var först. Men såg discokulan rulla iväg. Igår så hade jag huvudvärk och tänkte kanske var bakis, men var ej som vanlig baksmälla. Men tänkte ej mera på det.

Idag så spanade jag mobilen efter skickade sms, och där hade jag skrivit ang discokulan och då började jag minnas vad som hade hänt i fredags. Mitt huvud har varit lite segt så kanske beror på det :)

Borde sagt till personalen där i fredags, men är väl lite sent nu antar jag :) Kanske man hade fått gratis dricka iaf hela kvällen :D Hade man bott i USA hade man väl säkert kunnat fått stor ersättning :)

Väger ju endå en del sådan där discokula. :]

Musselbank
2006-12-25, 00:18
Igår så hade jag huvudvärk ... Borde sagt till personalen där i fredags, men är väl lite sent nu antar jag :) Kanske man hade fått gratis dricka iaf hela kvällen

Ja, det hade nog gjort underverk för huvudvärk & minnesluckor :smash: hehe

Tigerkotten
2006-12-25, 00:24
Ja, det hade nog gjort underverk för huvudvärk & minnesluckor :smash: hehe

yeye ;)

regus
2006-12-25, 00:50
Om du hade vart Chuck Norris hade det här aldrig hänt!
Klant:smash:

Tricklev
2006-12-25, 01:03
Raggade du på den?

ErikWrestlingFreaket
2006-12-25, 01:37
Typiskt kolozzeum att istället för att kolla upp om man har blivit skadad så skriver man ett inlägg om det här*whistle*

Instructor Pyro
2006-12-25, 01:39
Om du hade vart Chuck Norris hade det här aldrig hänt!
Klant:smash:


+1 :laugh:

melancoolio
2006-12-25, 01:44
Säker på att den ramlade ner och att inte någon plockade ner den för att sedan kasta den i huvet på dig!

Tigerkotten
2006-12-25, 03:48
Typiskt kolozzeum att istället för att kolla upp om man har blivit skadad så skriver man ett inlägg om det här*whistle*

Men vafaen jag kom ju ihåg det på julafton :D Borde väl inte vara så farligt eller? :D Kanske borde titta upp men vad de rekommendera vila? :>
Tror det är ej så farligt.. :)

Träskalle >.<

Mental
2006-12-25, 10:28
eim5jLlEPYI

Garnax
2006-12-25, 11:59
Ja, synd att du inte sa till, gratis sprit hade nog vart precis vad du behövde
om du inte fått i dig mer sprit under kvällen än att du inte minns en sådan bagatell som en Discokula som landar i skallen.

Kwon
2006-12-25, 12:25
Ditt ljushuvud Kotte!

GOD JUL!

Tigerkotten
2006-12-25, 12:42
Ja, synd att du inte sa till, gratis sprit hade nog vart precis vad du behövde
om du inte fått i dig mer sprit under kvällen än att du inte minns en sådan bagatell som en Discokula som landar i skallen.

Så jäkla berusad var jag inte.. :D Var mest overkligt :)