handdator

Visa fullständig version : Proteinpulver till Malaysia?


Rock'nRoll
2006-12-24, 08:25
Är det något man kan ta med eller fastnar man i nån knarkkontroll då?

mini
2006-12-24, 08:44
Är det något man kan ta med eller fastnar man i nån knarkkontroll då?

Jag har mailat tullverket med samma fråga (men annat land). Återkommer när jag fått svar.

Rock'nRoll
2006-12-24, 08:52
Jag har mailat tullverket med samma fråga (men annat land). Återkommer när jag fått svar.

Ok, ringde just till tullen, ingen vidare idé enligt dom tyvär.

Yankeee
2006-12-24, 08:53
Sa du inte till dem att du måste ha EAA/vassle innan träningen och att du eventuellt går miste om ett par gram muskelprotein om du inte har detta samt en optimal post workout-drink?

mini
2006-12-24, 08:58
Sa du inte till dem att du måste ha EAA/vassle innan träningen och att du eventuellt går miste om ett par gram muskelprotein om du inte har detta samt en optimal post workout-drink?

Glöm inte pre workoutdrinken FFS!
Om jag inte visste bättre skulle jag läsa in viss sarkasm i ditt uttalande, men jag måste väl ändå ha fel? Eller? (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1981901&postcount=20)

Baha
2006-12-24, 08:59
Ok, ringde just till tullen, ingen vidare idé enligt dom tyvär.

fyfan, ingen kul julklapp, hur skall det då gå med träningen*grr*

Yankeee
2006-12-24, 09:01
Glöm inte pre workoutdrinken FFS!
Om jag inte visste bättre skulle jag läsa in viss sarkasm i ditt uttalande, men jag måste väl ändå ha fel? Eller? (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1981901&postcount=20)

Om jag inte missminner mig (vilket jag sällan gör) så skrev jag "EAA/vassle innan träningen".

I know va. Men det finns, tro det eller ej, mat även utomlands http://ganjataz.com/smileys/01-grayball/images/oh-gb.gif

mini
2006-12-24, 09:06
I know va. Men det finns, tro det eller ej, mat även utomlands http://ganjataz.com/smileys/01-grayball/images/oh-gb.gif

Say WHAT??? Jag har ju hört att det är svält typ överallt utom i Sverige och USA.
Orka trycka massa mat i värmen.

Edit: Du är bara avundsjuk. Typiskt jante. *rolleyes*

Rock'nRoll
2006-12-24, 09:07
Hey.. Vad är det för fel att ta med sig lite proteinpulver? Ingen större uppoffring i min värld. Tur att ni verkligen inte behöver göra det så ni åker någonstans.

Yankeee
2006-12-24, 09:10
Say WHAT??? Jag har ju hört att det är svält typ överallt utom i Sverige och USA.
Orka trycka massa mat i värmen.

Edit: Du är bara avundsjuk. Typiskt jante. *rolleyes*

Fniss, se bara till att redovisa dina brutala ökningar som kommer att ske tack vare intag proteinpulver i en vecka :(



Ett seriöst förslag dock. Köp på er ett gäng gainomax t.ex och ta med. Är säkert mer accepterat, det är ju inte PULVER!

Yankeee
2006-12-24, 09:11
Hey.. Vad är det för fel att ta med sig lite proteinpulver? Ingen större uppoffring i min värld. Tur att ni verkligen inte behöver göra det så ni åker någonstans.

Jag stannar helt enkelt hemma hela tiden så att jag kan vara så jävla optimal som möjligt, alltid.

bubbe
2006-12-24, 09:16
Ett seriöst förslag dock. Köp på er ett gäng gainomax t.ex och ta med. Är säkert mer accepterat, det är ju inte PULVER!

Vad händer med förpackningen uppe i luften? klarar den trycket?

polaren
2006-12-24, 09:19
Vad händer med förpackningen uppe i luften? klarar den trycket?

Dom har väl juicepaket på flygen (och gräddtetror), känns som att det borde hålla!

Axel2
2006-12-24, 11:11
Du kanske kan köpa en påse protein och ha med i handbagaget ? Självklart ska paketet vara oöppnat.. Då tror jag inte det ska vara några problem...

flenders
2006-12-24, 12:18
Jag tänkte ta med det när jag reste senast. Inte bara för träningens skull utan det är skönt att ta på morgonen. Det är inte alltid lätt att kränga världens måltid så det är skönt att iaf få i sig lite protein. Fast sen började jag tänka lite och kom fram till att skumma genomskinliga påsar med pulver i är nog inte smart att ta med sig när man är på väg till partyöar. Inte om man vill hinna med sitt flyg i var fall.

Baan
2006-12-24, 12:21
Klart du får ha med dig pulver - du har ju inte knark med dig. Det är ingen som är dum och griper dig för knarksmuggling när det uppenbart att det inte är knark det rör sig om. Förhoppningsvis skäller inte knarkhunden på proteinpulver :/

flenders
2006-12-24, 12:30
Klart du får ha med dig pulver - du har ju inte knark med dig. Det är ingen som är dum och griper dig för knarksmuggling när det uppenbart att det inte är knark det rör sig om. Förhoppningsvis skäller inte knarkhunden på proteinpulver :/Om du skall ta flyget som går om en timme och de misstänker dig för narkotikasmuggling så kan det bli väldigt knappt med tid.