handdator

Visa fullständig version : Taskigaste sättet at göra slut på?


Pulsaxe
2006-12-22, 23:51
Numrera 1-5 + anledning varför den har hamnat på den positionen...

Nyss blivit dumpad och vill kolla var min hamnar på i genomsnitt ungefär...
Blev dumpad på sms...

1. Kärlekskort(Inte brev med förklaring)-(Falsk ingivelse, krossade tankar...)
Typ: "Hej jag älskar dig, men detta fungerar inte. Jag överger dig för en annan"
2. Sms-(Lågt och fegt)
3. Offentlig plats (skola, jobb. etc...)-(Taskigt att skämmas inför omgivningen)
4. Efter första sexet-(ingiver taskigt självförtroende, känsla av utnyttning)
5. Utan anledning...(Ingen ursäkt är ju kasst då man inte vet vad som är fel och försöker hitta felen själv...)

Fettecke
2006-12-22, 23:55
2. Sms-(Lågt och fegt)
1. Kärlekskort(Inte brev med förklaring)-(Falsk ingivelse, krossade tankar...)
3. Offentlig plats (skola, jobb. etc...)-(Taskigt att skämmas inför omgivningen)
5. Utan anledning...(Ingen ursäkt är ju kasst då man inte vet vad som är fel och försöker hitta felen själv...)
4. Efter första sexet-(ingiver taskigt självförtroende, känsla av utnyttning)

mini
2006-12-22, 23:55
Beror väl på hur länge man varit ihop, men det är ju klart bäst att prata om det.

Sonny
2006-12-23, 00:30
Bara på kolozzeum.

"vilket märke på toalett-borstar är bäst" "vad tycker ni om ekfanér" osv.

Pulsaxe
2006-12-23, 00:31
Försökte man beklaga sig lite, men nej nej;)

Gabbe
2006-12-23, 00:36
Numrera 1-5 + anledning varför den har hamnat på den positionen...

Nyss blivit dumpad och vill kolla var min hamnar på i genomsnitt ungefär...
Blev dumpad på sms...

1. Kärlekskort(Inte brev med förklaring)-(Falsk ingivelse, krossade tankar...)
Typ: "Hej jag älskar dig, men detta fungerar inte. Jag överger dig för en annan"
2. Sms-(Lågt och fegt)
3. Offentlig plats (skola, jobb. etc...)-(Taskigt att skämmas inför omgivningen)
4. Efter första sexet-(ingiver taskigt självförtroende, känsla av utnyttning)
5. Utan anledning...(Ingen ursäkt är ju kasst då man inte vet vad som är fel och försöker hitta felen själv...)


På vilket sätt blev du dumpad?

Me_Myself
2006-12-23, 00:44
Jag är lättad över att msn inte var med :em:

Ibland klarar man kanske inte prata, mala o reda ut... din tjej visste kanske att du skulle försöka övertala henne att ändra sig om ni tog det öga mot öga?

larre
2006-12-23, 00:51
Tyckte alla aternativen var lika värdelösa, men det är också värdelös att bli dumpad hur det än går till, face it.

sammy1
2006-12-23, 01:33
Köra en kallstart i tvåan sen göra slut precis innan hon kommer

Piranha
2006-12-23, 01:46
Dålig fantasi i denna tråd, att spendera natten med hennes bror eller nåt borde göra dig till ett trist minne.

debbe
2006-12-23, 03:24
Ok det va lågt! Jaga hennes kompisar ett par månader.. sen kan du ge upp det också! Då kan du börja sörja :) Hämnd först så man mår "bra" Sen kommer allt tillbaks =]

Hey, but thats just me!

Lord_Real
2006-12-23, 05:19
Äsch vad är det där för snälla dumpningar
En av mina kompisar vart dumpad via rykte (ifs i gymansiet men iaf).
Alltså partnern i fråga spred ut ett rykte om dumpningen i förhoppning att det skulle komma fram. :P

Och en annan hemsk dumpning är denna. En av mina bekanta bara totalt slutade höra av sig när han inte orkade med sin flickvän mer. Alltså vägrade svara på SMS, telefon, dörren (bytte lås even). Etc. etc.. Alltså utan att på något annat sätt säga att han gjort slut.

Det kallar jag taskiga dumpningar. :P

Nilsjohan
2006-12-23, 05:24
Och en annan hemsk dumpning är denna. En av mina bekanta bara totalt slutade höra av sig när han inte orkade med sin flickvän mer. Alltså vägrade svara på SMS, telefon, dörren (bytte lås even). Etc. etc.. Alltså utan att på något annat sätt säga att han gjort slut.
Om man inte säger det, eller förmedlar det på något annat sätt så gills det inte. De är tekniskt fortfarande tillsammans, snacka om dåligt förhållande

Victoria
2006-12-23, 06:25
5. Utan anledning
2. Sms+ 3. Offentlig plats
1. Kärlekskort
4. Efter första sexet

Sms beror ju lite pa men har man e tillsammans eller va det handlar om? Tycker iaf man kan ringa om man ska vara sa jävlig...

Sluta höra av sig e nog pa toppen ocksa

kaer
2006-12-23, 13:19
Med tillgjort ynklig röst höra på telefonsvararen:
'Vi måste prata'



Skriva skilsmässa spegelvänt i ansiktet på sin sovande partner. (inte hänt i verkligheten så vitt jag vet)

Pepparkakssmurfen
2006-12-23, 13:23
Taskigaste sättet att göra slut på:

Genom att ligga med nån annan och sen använda det som skäl till att göra slut.

Pulsaxe
2006-12-23, 16:53
Haha, det värsta var att det var så hon började.. Hon ignorerade mig i en vecka... Sen fick jag nog och frågade vad som var fel, sen kom ett sms på kvällen om att det vart slut..

Fick lite hämnd igår då jag drog hem till hennes hus och rterroriserade det lite...

Sonny
2006-12-23, 16:57
Haha, det värsta var att det var så hon började.. Hon ignorerade mig i en vecka... Sen fick jag nog och frågade vad som var fel, sen kom ett sms på kvällen om att det vart slut..

Fick lite hämnd igår då jag drog hem till hennes hus och rterroriserade det lite...Hasch-fiol eller ?

machine gun
2006-12-23, 17:20
Det är svårt att göra slut på ett schysst sätt, eftersom det helt enkelt är jävligt oschysst att göra slut..

Men om vi ska snacka värst så har jag en polare som under gymnasietiden blev dumpad av sin pojkvän genom att han bytte relation på Lunarstorm :laugh:

sunkan
2006-12-23, 18:09
Det är svårt att göra slut på ett schysst sätt, eftersom det helt enkelt är jävligt oschysst att göra slut..

Men om vi ska snacka värst så har jag en polare som under gymnasietiden blev dumpad av sin pojkvän genom att han bytte relation på Lunarstorm :laugh:

ansåg hon sig dumpad då eller dumpade han verkligen henne då?:laugh:

Pulsaxe
2006-12-23, 22:15
Hasch-fiol eller ?

Nja, kastade sticky-balls på hennes hus och bombarderade det med ärtor...

Sen pissade en polare i hennes stövlar som stod utomhus...

Cilia
2006-12-23, 22:24
Nja, kastade sticky-balls på hennes hus och bombarderade det med ärtor...

Sen pissade en polare i hennes stövlar som stod utomhus...
så undrar du över att hon tröttnade på dig?

regus
2006-12-23, 22:26
Nja, kastade sticky-balls på hennes hus och bombarderade det med ärtor...

Sen pissade en polare i hennes stövlar som stod utomhus...

Du måste vara en utav dom stördaste människor som går på denna jord.

Men ganska kul var det:hbang: :D

Sonny
2006-12-23, 22:36
så undrar du över att hon tröttnade på dig?:D

Victoria
2007-01-05, 06:33
Nja, kastade sticky-balls på hennes hus och bombarderade det med ärtor...

Sen pissade en polare i hennes stövlar som stod utomhus...

*cupid*