handdator

Visa fullständig version : Julklapp till flickvännen?


pkw
2006-12-22, 21:23
Jag fick en idé om att göra ett kort där jag skriver upp olika saker som jag bjuder min flickvän på - det ser ut såhär hittills:

http://i112.photobucket.com/albums/n191/pkw_2006/JULKORT.png

Någon som har tips på vad jag kan "runda av" kortet med?

Tacksam för svar.

Kabuto
2006-12-22, 21:24
* Utspela valfri sexfantasi

Kwon
2006-12-22, 21:27
Edible Panties

pkw
2006-12-22, 21:29
Bra förslag :) dock öppnar hon kuvertet på morgonen - samtidigt som hennes föräldrar öppnar sina klappar.

Är inte säker, men jag tror inte att jag blir särskilt populär hos hennes föräldrar då. Annars - bra tänkt´:thumbup:

Solros
2006-12-22, 21:31
"Raderna fram till hit har varit skämt, det är nämligen slut mellan oss"

tossefar
2006-12-22, 21:36
Känns inte de tre första lite självklara iom att hon är din flickvän? Oavsett datum ?

Skriv något sött bara, och lämna sedan över vad du nu köpt henne.

blekfet2
2006-12-22, 21:37
Eller: sorry gumman jag är för fattig för att ge dig en riktigt julklapp.

:D

pkw
2006-12-22, 21:50
Haha! Jag har redan köpt henne flera julklappar. Ville göra något annorlunda.

Dav0d
2006-12-22, 21:56
Ursäkta men sammanlagda kostnade på de tre alternativ du skrivit är ju blygsamt.

Bio = 150 kr för henne
Frukost på sängen = Ööö inget ?
Resturang = 400 kr för henne

Det är en present på 550 kr ? Hur länge har ni varit tillsammans egentligen ? 2 månader ?

Dessutom skriker det inte fantasi i själva presenten och "utspela valfri sexfantasi". Ska det vara en present ? Jag skulle göra det vilken sekund som helst för min flickvänn *drool*

Iallafall du känner ju henne bäst dock.


*edit*
Inlägget innan detta förklarade en hel del (fanns inte när jag skrev detta). Ignorera större delen av detta meddelande ^^

Jense
2006-12-22, 21:58
"gratis hivtest"


Nä men det va en fin julklapp, jag är mer att jag bjuder på bio, resturang, frukost på sängen, sexupplevelser, party part osv.. men alla är vi olika :D

blekfet2
2006-12-22, 21:58
Haha! Jag har redan köpt henne flera julklappar. Ville göra något annorlunda.


Bjud över någon av dina killkompisar för att ni 2 tillsammans tillfredställa henne... :D ;)

MasterChief
2006-12-22, 22:00
Tycker det saknas en "upplevelse". Bio och mat är ju liksom vardagsmat.

Leta upp något kul. En favorit som tjejer aldrig tröttnar på är en personlig rundvisning på delfinariet på Kolmården. Det är inte så farligt dyrt och de har även öppet när Kolmården är stängt. Sen kan ni slagga på något mysigt hotell efteråt. Det är minnesvärt och romantiskt!

Lelle Pelle
2006-12-22, 22:02
"Bjuder på valfri konsert"? Jag ska då ge bort biljett till ghey Justin Timberlake.

nr16
2006-12-22, 22:09
En helg i Kph/Oslo/Helsingfors kanske. Då kan du ju boka in er på ett fint o mysigt hotell...

Annars en resa till Berlin är att rekomendera, där finns alltid saker att göra. Det är inte så farligt dyrt. 2 biljetter tur o retur med easy jet kostar inte mer än 1000 o sen boende det dubbla för två nätter på ett halvbra hotell/Vandrarhem...


En resa är att rekomendera med andra ord. Hon är ju ändå din flickvänn..

Dav0d
2006-12-22, 22:11
Tycker det saknas en "upplevelse". Bio och mat är ju liksom vardagsmat.

Leta upp något kul. En favorit som tjejer aldrig tröttnar på är en personlig rundvisning på delfinariet på Kolmården. Det är inte så farligt dyrt och de har även öppet när Kolmården är stängt. Sen kan ni slagga på något mysigt hotell efteråt. Det är minnesvärt och romantiskt!

Precis, bara den grejen är bättre än allting pkw skrivit upp tillsammans. Tjejer vill ha en stor tanke bakom varje present som också ska svida i plånboken, självklart. Men du behöver båda för att åstakomma ens i närheten av "den perfekta presenten" (trots att det är teoretiskt omöjligt).

Jense
2006-12-22, 22:43
"Bjuder på valfri konsert"? Jag ska då ge bort biljett till ghey Justin Timberlake.



Men en riktig kärleksfull pojkvän uppmuntrar inte till sådan förädelse som just den musiken för med sig.

ante
2006-12-22, 22:46
"Raderna fram till hit har varit skämt, det är nämligen slut mellan oss"

:D