handdator

Visa fullständig version : Öppet Sthlmsgym på jul och nyår?


mini
2006-12-22, 19:28
Delta har stängt julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen. Jag är ju träningssugen då jag är ledig! Något gym i stan eller norröver, utom typ SATS, som har öppet under helgerna?

Officer
2006-12-22, 19:29
Mitt gym är alltid öppet för dig mini..

Allan
2006-12-22, 19:30
Mitt gym är alltid öppet för dig mini..

Är Fitness Club öppet?

BigForre
2006-12-22, 19:39
Funderade också på det, har inte kollat hur mitt gym har det med öppettider, men de brukar vara väldigt snåla med öppettider. Har också ledigt och ska man klara av en hel kväll med släktingar kan jag väl i alla fall fått träna på morgonen. Norra stan öppet på julafton som inte är allt för dyrt eller helst gratis att träna på en gång vore trevligt...

Rock'nRoll
2006-12-22, 19:47
Mitt gym är alltid öppet för dig mini..

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1229275&postcount=3

*whistle*

Alexlindgren
2006-12-22, 19:50
Undrar också..bangar inte att träna på julafton med tomteluva :)

mystic[-_-]
2006-12-22, 19:50
Du är välkommen på ett pass på Powerlifting. ALLTID öppet :thumbup:

Kwon
2006-12-22, 19:51
Mitt privata gym är alltid öppet för dig...








mystic

mystic[-_-]
2006-12-22, 19:53
Mitt privata gym är alltid öppet för dig...








mystic

http://www.cosgan.de/images/kao/liebe/g025.gif

Allan
2006-12-22, 19:54
Om jag har tid att träna på julafton så gör jag det. Det är bland det roligaste jag vet.

JusupWilkosz
2006-12-22, 19:56
Det där med att träna under jul och nyår är helt sjukt, då skall man vara ledig och ha kul.
Men om ni får abstinens lovar jag att ställa upp på en posering någonstans inne i Stockolm, money talks som sagt!

Spiffy
2006-12-22, 20:04
Om man nu tränar för att man tycker det är kul, varför skulle man då inte göra det på julafton också?

Alexlindgren
2006-12-22, 20:06
Om man nu tränar för att man tycker det är kul, varför skulle man då inte göra det på julafton också?

+1

BigForre
2006-12-22, 20:15
+1

+2

Förstår inte heller, gillar träning, men också mycket annat. Är den första att ta ta ledigt från träningen när det är något annat bjuds som jag heldre gör. Förstår inte varför jag ska gå hemma för mig själv och trampa fram tills klockan 15, eftersom det är först då allt börjar för mig, bara för att det är julafton.

mini
2006-12-22, 20:16
Fan vad jag spyr på alla som gnäller på att andra vill träna i situationer de inte vill. Vad är problemet? Får ni dåligt samvete? Jag tycker det är skoj att träna. Jag är ledig och har förmodligen massor av energi att göra storverk på gymmet med. Så håll truten om ni inte har något vettigt att komma med.

*mini* *mini* *mini*

Cilia
2006-12-22, 20:28
Vi ska åka ut i ödebygden och träna på juldagen
Vill du följa med? Vi åker auto så det är smidigt.

trasan
2006-12-22, 20:35
Fan vad jag spyr på alla som gnäller på att andra vill träna i situationer de inte vill. Vad är problemet? Får ni dåligt samvete? Jag tycker det är skoj att träna. Jag är ledig och har förmodligen massor av energi att göra storverk på gymmet med. Så håll truten om ni inte har något vettigt att komma med.

*mini* *mini* *mini*

Det är väl ändå relativt. Han tycker synd om dig som spenderar julhelgen på ett gym och vill säga sin åsikt. Pms?

Jorgen
2006-12-22, 20:35
Jag skall träna på julafton. Kl 11. Det är tradition för fasen.

Jorgen
2006-12-22, 20:35
Det är väl ändå relativt. Han tycker synd om dig som spenderar julhelgen på ett gym och vill säga sin åsikt. Pms?

Varför tycker man synd om någon som har roligt? *screwy*

Yankeee
2006-12-22, 20:40
Orka med "AMAGAD JAG ÄR SÅ JÄVLA HARDCORE SOM INTE TRÄNAR NÄR JAG ÄR LEDIG"-retards. Sköt er själva för fan.

coxie
2006-12-22, 20:45
Orka med "AMAGAD JAG ÄR SÅ JÄVLA HARDCORE SOM INTE TRÄNAR NÄR JAG ÄR LEDIG"-retards. Sköt er själva för fan.

+1 julafton är ju om möjligt en totalt perfekt dag för många att träna på. En massa dötid på dagen innan skiten börjar på kvällen.

Har inget gym här hemma men det blir väl ett cardiopass innan kalle.

mathor
2006-12-22, 21:13
Jag väntar fortfarande på svar på ursprungsfrågan.

Yes
2006-12-22, 21:15
Om jag haft ett öppet gym i närheten hade jag lätt tränat på julafton. Måste ju vara perfekt att komma hem till julmiddagen efter ett ordentligt träningspass.

tinus
2006-12-22, 21:15
Fan vad jag spyr på alla som gnäller på att andra vill träna i situationer de inte vill. Vad är problemet? Får ni dåligt samvete? Jag tycker det är skoj att träna. Jag är ledig och har förmodligen massor av energi att göra storverk på gymmet med. Så håll truten om ni inte har något vettigt att komma med.

*mini* *mini* *mini*


:thumbup: You go girl!!
Jag ska också träna på julafton,bara för att det är så kul och en liten tradition!

Cilia
2006-12-22, 21:20
:thumbup: You go girl!!
Jag ska också träna på julafton,bara för att det är så kul och en liten tradition!
men inte i Stockholm *gggrrrr*

Piranha
2006-12-22, 21:23
Vi kör i Bålsta på juldagen, bara att pallra dig dit mini.

Du kan ta Allan under armen också.

tinus
2006-12-22, 21:26
men inte i Stockholm *gggrrrr*

Näpp! Men i sinom tid kommer du nog att få träna dig less med mig,eller jag kanske nöter ut sig på promenader:D

Cilia
2006-12-22, 21:30
Vi kör i Bålsta på juldagen, bara att pallra dig dit mini.

Du kan ta Allan under armen också.
hon är redan erbjuden skjuts.


Näpp! Men i sinom tid kommer du nog att få träna dig less med mig,eller jag kanske nöter ut sig på promenader:D
japp och hamnar du vid St Eriksplan så kommer vi bli partner in crime när det gäller det.

tinus
2006-12-22, 21:34
japp och hamnar du vid St Eriksplan så kommer vi bli partner in crime när det gäller det.


Hamnar??:laugh: Låter som om jag är ett litet paket posten ska försöka leverera till rätt adress..

Men bara så att du vet..om jag nu HAMNAR där,är Wasa helt fucking uteslutet!:D

L-Sami
2006-12-22, 21:36
Skulle inte träna om ett gym hade öppet på julafton, det är jul frid då, årets lugnaste dag som ska vara en speciell dag. Fysisk aktivitet kan köras 364 dagar om året förutom då ;) . Däremot under juldan och annandan kommer jag att använda mina glykogendepåer.

Cilia
2006-12-22, 21:39
Hamnar??:laugh: Låter som om jag är ett litet paket posten ska försöka leverera till rätt adress..

Men bara så att du vet..om jag nu HAMNAR där,är Wasa helt fucking uteslutet!:D
I hear you!!!!
Det var inte direkt så att jag hade planerat det heller.
Men brunnsviken runt kanske jag kan locka med?



Skulle inte träna om ett gym hade öppet på julafton, det är jul frid då, årets lugnaste dag som ska vara en speciell dag. Fysisk aktivitet kan köras 364 dagar om året förutom då ;) . Däremot under juldan och annandan kommer jag att använda mina glykogendepåer.
Det är ditt sätt att tänka.
Själv tycker jag det är skönt att ha kört igenom kroppen innan man sätter sig och äter julbord även om det inte bukar bli hysteriskt mycket.

Ofta blir det bara en långpromenad eller lite joggning. Men det får mig att må bättre. Det är frid för mig.

Nilsjohan
2006-12-22, 21:52
Hade jag varit i sthlm så hade jag gärna tränat. Men nu skall jag till mina päron i kungsängen och har ställt in mig på att det inte kommer att bli någon träning *cry*

Cilia
2006-12-22, 21:54
Hade jag varit i sthlm så hade jag gärna tränat. Men nu skall jag till mina päron i kungsängen och har ställt in mig på att det inte kommer att bli någon träning *cry*
som nästan är i Bålsta!!!!

mini
2006-12-22, 22:29
Ja, vi kanske kan ha en microkolloträff i Bålsta då?
Hm, kanske borde specificerat att jag ska köra juldagen. Julafton jobbar jag hela dagen.

Nilsjohan
2006-12-23, 00:39
packar väskan för säkerhetsskull

Officer
2006-12-23, 13:45
Är Fitness Club öppet?

Erbjudandet gällde bara mini.


(Svar nej)

skaparn
2006-12-23, 13:58
Fan vad jag spyr på alla som gnäller på att andra vill träna i situationer de inte vill. Vad är problemet? Får ni dåligt samvete? Jag tycker det är skoj att träna. Jag är ledig och har förmodligen massor av energi att göra storverk på gymmet med. Så håll truten om ni inte har något vettigt att komma med.

*mini* *mini* *mini*

Ahh, ett roidrage.

Vad jag vet så har spåren i Ursvik öppet även på helgdagar. Fast då kanske du, precis som Yankeeee, har drabbats av kronisk tvättid...

mini
2006-12-23, 14:11
Ahh, ett roidrage.

Vad jag vet så har spåren i Ursvik öppet även på helgdagar. Fast då kanske du, precis som Yankeeee, har drabbats av kronisk tvättid...

Bussarna går inte, jag har ont i knäna, min katt har just dött och det är tjäle. Räcker det så?

Kanske blir ett pass någon dag när det är ljust och varmt. (Juni alltså.)

NiXPhoenix
2006-12-23, 14:45
Njoy Täby har öppet till 2200 annandagen (om jag itne minns fel från lappen). Endast helt stängt juldagen och nyårsdagen.
2200 tis-tors mellandagarna, 2000 fredagen.

machine gun
2006-12-23, 15:05
Mitt gym (Västertorpshallen) är öppet på nyårsafton, men tyvärr stängt julafton, juldagen och nyårsdagen.. =/ Tråkigt värre. Tur att man kan springa istället :)

BigForre
2006-12-23, 16:01
Njoy Täby har öppet till 2200 annandagen (om jag itne minns fel från lappen). Endast helt stängt juldagen och nyårsdagen.
2200 tis-tors mellandagarna, 2000 fredagen.

Men det är ju så dyrt om man ska träna en gång :(