handdator

Visa fullständig version : MM2k


challe balle
2006-12-20, 18:54
Halloj.
Det var ett tag sen nu det var lite prat om mm2k som många tyckte va bra osv.

Eftersom det gått ett tag nu så kanske det är fler som testat på programet, så jag tänkte bara höra om det nu är några som gjort det och hur det har gått?

Har det gett bra ökningar?
Körde du det gamla eller nya?
hur gick det med dom andra muskelgrupperna?

Fyll på med frågor och svar!

Acke^^
2006-12-20, 19:10
Jag är nästan färdig med mitt mm2k. Kör den gamla varianten. Har fyra pass kvar och har ökat från 90 kg till 97,5 kg än så länge. Går allt som det ska så är mitt max 102,5 kg när jag har kört färdigt programmet. Angående hur resten av kroppen tränas så tycker jag den får hyfsat med träning men det är ju såklart bröst som prioriteras i programmet.

Miiix
2006-12-20, 19:13
Jag ökade 10 kg på det, men man är rejält sliten i slutet. Kör inte för mycket komplementövningar.

challe balle
2006-12-20, 19:14
Jag är nästan färdig med mitt mm2k. Kör den gamla varianten. Har fyra pass kvar och har ökat från 90 kg till 97,5 kg än så länge. Går allt som det ska så är mitt max 102,5 kg när jag har kört färdigt programmet. Angående hur resten av kroppen tränas så tycker jag den får hyfsat med träning men det är ju såklart bröst som prioriteras i programmet.

Okej, låter ju mycket bra :)
Sen nått alla vill veta så klart, (inklusive jag) har du märkt skillnad volymmässigt?

challe balle
2006-12-20, 19:15
Jag ökade 10 kg på det, men man är rejält sliten i slutet. Kör inte för mycket komplementövningar.

Det verkar ju funka bra det här programet!

Acke^^
2006-12-20, 19:20
Jo, jag är mycket nöjd med programmet måste jag säga. Angående volymökningar så har jag i princip inte märkt någon skillnad. Känns som att det inte händer så mycket på 5 veckor.

Miiix
2006-12-20, 19:26
Det verkar ju funka bra det här programet!

Javisst!