handdator

Visa fullständig version : skadat knä


nickec
2006-12-18, 23:44
Innat vaknade jag till utav att jag skulle vända mig om i sömnen och tryckte ifrån med benet, kände hur det small till i knäet, det gjorde ont i 10 min, sen somna jag om, sen har samma smärta/känsla kommigt tillbaka när jag böjjer för mycket på knäet, och jag är öm under knäskålen. när jag går känns det som nått hoppar ur led ibland. tror ni detta går över med tiden elr ska man kontakta läkare, kan det vara farligt o låta det vara?

Guddi
2006-12-19, 00:06
Kolla upp det!

Daniel-san
2006-12-19, 01:46
Kolla upp det hos en idrottsläkare eller sjukgymnast med inriktning mot OMT eller idrottsmedicin. Skit i vårdcentralen som förstainstans, sannolikt blir du vidareremitterad om du inte redan där möter någon med ovanstående inriktning. Låter meniskigt för mig, men kan vara en del annat rappel oxå.

nickec
2006-12-23, 10:36
okay, ska fixa ortoped tid men får vänta ett jävla tag, det är ett ständigt klick ljud nu när jag går, vart kommer detta klickande ifrån? det känns som det är menisken längst fram under knäskålen som hoppar i nått konstigt läge, om det hade varit brosk hade det la gjort jävla ont elr?