handdator

Visa fullständig version : dalblads nutrition


discoranger
2006-12-18, 20:30
Tjena..
Har planer på att beställa lite kreatin och gainer har fastnat för dalblads hyfsade priser och verkar vara bra...
Tänkte beställa Dalblads Kreatinpyruvat och Dalblads Gainer Explosion 4 kg .Eftersom jag har tidigare provat lite olika kreatin men inget har funkat för mig så ha jag fått för mig att jag e non responder. Tror ni att detta kreatin är bra för såna..
Tacksam för alla svarf då man inte vill lägga pengar på skräp....

orgish
2006-12-18, 20:53
peak's creatin citrus funkade mycket bättre för mig än vad dalblads kreatin gjorde.. testa det kanske!

Srednq
2006-12-18, 20:53
Tjena..
Har planer på att beställa lite kreatin och gainer har fastnat för dalblads hyfsade priser och verkar vara bra...
Tänkte beställa Dalblads Kreatinpyruvat och Dalblads Gainer Explosion 4 kg .Eftersom jag har tidigare provat lite olika kreatin men inget har funkat för mig så ha jag fått för mig att jag e non responder. Tror ni att detta kreatin är bra för såna..
Tacksam för alla svarf då man inte vill lägga pengar på skräp....

provade det och tyckte att jag fick lite tryck av det. men jag kunde inte fortsätta pga att jag kunde inte ta det. det smakar för jävligt! smakat citronsyra nån gång? gav det till pappa och han fick bra resultat av det. visserligen så cyklar han men han fick bättre tider