handdator

Visa fullständig version : Corey


Corey_curse
2003-02-15, 15:41
Här är bilder på mig, och jag vet att jag inte är så stor :thefinger
179/57 :furious: tränat i 1½ år snart..

Corey_curse
2003-02-15, 15:43
o ett försök på en trapzpose!.. :thumbup: :notme:

LCohen
2003-02-15, 16:30
ser ut att vara mer än 57kg

deffad helt klart:)

Corey_curse
2003-02-15, 17:02
tack :) ..måste gå upp, käkat upp emot 7ggr om dagen, men det står fan still ändå, extreme ecto!.. :furious:

det borde va fler som ger lite kritik i den här delen av forumet!.. bilder e ju ganska lätta o kommentera faktiskt :love:

Pecca
2003-02-15, 17:14
Du behöver ju inte vara rädd för dig att proppa i dig mat. Det är ju bara att äta på o träna hårt. Skulle vara skoj o se ett kostupplägg. Bara för att man tycker man käkar mycket behöver man inte göra det. Men jag tycker det ser bra ut.

:)

Jarod
2003-02-15, 17:14
Ja det ser ju ut att va mycket mer än 57kg där!! Bra bicce-topp och hyffsad V-form... Se bara till att träna lite mer triceps å underarmar...:thumbup:

Mvh

Chris
2003-02-15, 17:17
Ät massor, svårt att öka och ändå hålla den där formen :)

Corey_curse
2003-02-15, 17:30
kul me mycke respons!.. :thumbup:
förstår att ni undrar mycket berörande min kost!

sitter faktiskt o :eating: precis nu!..

innan uppehållet såg det ut ungefär såhär: (ganska varierande beroende på hur skoldagarna såg ut)

frukost: en massa havregrynsgröt

lunch: skolmaten.. tills man inte kan trycka i mer

... här skulle jag velat ha nåt mer! ...

efter träning: gainer (twinlab, super mass)

Middag: mammas mat :naughty: även här så mycket jag fick ner utan att det kom upp igen

lagat mål: makaroner med köttbullar för det mesta

Kvällsmat: yoghurt, banan, juice, några smörgåsar

....försökt slänga in nån risifrutti då och då me..
köpte star's gainern för nåra veckor sen, jordgubb.. men jag kan inte dricka skiten, mår illa flera timmar efteråt och det är inget vidare när man ska :eating: !

Jarod: ska försöka tänka på det när ja pillar runt lite i schemat!..

Bateman
2003-02-15, 17:36
Corey_curse........ Ser faktiskt väldigt bra ut! Önskar man var som du...och kunde äta allt men endå inte öka..det vorre soft...eftersom jag vill stanna på ( entligt mig ok) deffade 65 kg som ja e nu på och bara öka på hårdheten och framhålla mer ådrer!

Corey_curse
2003-02-15, 17:42
kan lika gärna slänga in schemat när jag ändå är på gång!.. :bpump:

måndag bröst: hantelpress, flyes (med lutn.), sen en cableX övning för övre delen av bröst

tisdag rygg: Marklyft, pulley, chins (varierar nån gång då och då)

onsdag ben, vader: knäböj, benpress, isolation för framsida eller baksida ibland båda, sittande vadpress

torsdag axlar, triceps: hantepress, hantellyft åt sidan, kryssdrag, pushdowns, skallkrossarn, dips, rotatorcuffen

fredag biceps, mage, underarmar: sittande hantelcurl, stånde curl med EZ-stång, sedan 3 magövningar, övn. för underarm

Corey_curse
2003-02-15, 17:44
Originally posted by Bateman
Corey_curse........ Ser faktiskt väldigt bra ut! Önskar man var som du...och kunde äta allt men endå inte öka..det vorre soft...eftersom jag vill stanna på ( entligt mig ok) deffade 65 kg som ja e nu på och bara öka på hårdheten och framhålla mer ådrer!

ja, det mesta har ju både positiva och negativa sidor. fast om man vill gå upp, då är det inte nånting att rekomendera :MrT:

davve
2003-02-15, 17:46
håller med resten här ser ut som mycket mer än 57kg :thumbup:

föresten vad tar du i bänk, knäböj osv?(kul o jämföra)

GhostFace
2003-02-15, 17:55
Detaljrikt må jag säga !

Jobba på bara och ät mycket !!

;)

Corey_curse
2003-02-15, 18:11
hehe, detaljrik.. :thumbup:

Davve: är av förklarliga skäl inte så stark i knäböj :thefinger , men brukar träna med 80kg på stången, gör en 4:a +-1 på det.
bänken har jag haft problem med, vänstra axeln som krånglar, men 70kg ! mark, tränar på 90-100kg. krävs väl lite mer massa för att lyckas öka vikten i dessa.
sen brukar ja träna med vikterna..
axelhantelpress, 19-21kg
hantelpress me lutn, 26kg
EZ-stång biccecurl, 35kg
fast det är ju så individuellt hur strikt m.m. man kör, men en liten bild av styrkan borde man ju få :thumbup:

Bateman
2003-02-15, 18:23
Tänkte på en sak när jag såg din kropp på bild..Din bröstkorg ser väldigt lik ut Brad pitts....och det är ju knappast dåligt..¨så tummen upp för dig:thumbup:
( och nej..jag skojjar inte)

Corey_curse
2003-02-15, 18:40
Originally posted by Bateman
Tänkte på en sak när jag såg din kropp på bild..Din bröstkorg ser väldigt lik ut Brad pitts....och det är ju knappast dåligt..¨så tummen upp för dig:thumbup:
( och nej..jag skojjar inte)

Fan, det var inte illa, jag tackar och bockar :bow:

btw, bra initiativ av er moderatorer att starta upp en egen bildsektion, verkar som det kommer att vara en levande del av forumet!

Bateman
2003-02-15, 19:35
Tycker du jag ska lägga upp ett par bilder på mig också eller?;)

Kan sånnfall..om nån är intresserad...så kan ja lägga upp nåra bilder inom 2 veckor eller nått...

GhostFace
2003-02-15, 22:49
Brad Pitt...var det inte han som hade 4-5 % kroppsfett i Fight Club...? :D

I så fall, om någon finner likheter mellan Corey & Brad Pitt så har Corey gjort mera jobbat hårt i sin tidiga gymmande ålder ! :D

Ta åt dig äran medan du kan Corey, börjar du dricka gainers på heltid under dagarna börjar det hända saker med kroppsfettet vill jag lova ;)

Tomten
2003-02-16, 02:52
Haha, jo när man börjar äta lite mer går det uppåt snabbt :D

När jag började träna så hade jag lite kagge och vägde cirka 72-75, nu har jag tränat i 17 månader och väger 96 och har ännu mer kagge :smokin:

Dom där 57 kilona kommer snart vara historia, om du börjar bulka ordentligt dvs!

Corey_curse
2003-02-16, 12:01
kul me all respons!..
tackar för alla kommentarer :cheers: ger motivation!

Ankarby
2003-02-16, 16:07
skulle dö om någon sa att jag såg ut som brad pitt, ingen kropp man strävar efter direkt.

Corey_curse
2003-02-16, 19:47
Originally posted by Ankarby
skulle dö om någon sa att jag såg ut som brad pitt, ingen kropp man strävar efter direkt.

alla har sina ideal, även om Brad Pitt inte har exakt den kropp jag eftersträvar så är det en bit på vägen.
48% eller nånting av det kvinnliga könet har sexfantasier om Brad Pitt, så vafan.. jag hade varit nöjd!. :kinky: