handdator

Visa fullständig version : Tunga prylar från Jula!


Lepras
2006-12-14, 17:39
hehe

http://i12.tinypic.com/3448f8p.jpg

PowPow
2006-12-14, 17:59
Någon som testat? Funkar sånt bra? Bra ljud och så?

Edit: Fotograferade du verkligen bilden i reklambladet?

Hades
2006-12-14, 18:01
Det finns ju bandspelaradaptrar annars. Lite mindre meck.

PowPow
2006-12-14, 18:02
Det finns ju bandspelaradaptrar annars. Lite mindre meck.

Men det förutsätter ju att man har bandspelare i stereon. Vilket väl inte är helt vanligt längre.

Hades
2006-12-14, 18:08
Men det förutsätter ju att man har bandspelare i stereon. Vilket väl inte är helt vanligt längre.
Nä, det förstås, men jag tänkte att den var främst till för folk som har en gammal kassettradio.

tp_88
2006-12-14, 18:16
35kg! :hbang:

Arnesson
2006-12-14, 18:19
Någon som testat? Funkar sånt bra? Bra ljud och så?

Edit: Fotograferade du verkligen bilden i reklambladet?

En polare har en iTrip eller vad de nu heter till sin iPod. Det funkar, men är man kräsen så är det bara att glömma. Samt att när man är ute och åker så gäller det ju att hitta "lediga" frekvenser. När man kommer till storstäder t ex så blir det lite smådrygt :)

Frippe_L
2006-12-14, 18:24
Hmmm ni (förutom tp_88) såg inte att den skulle väga 35kg?
lite tung, min Audiax väger bara 30gr. *whistle*

Arnesson
2006-12-14, 18:42
Hmmm ni (förutom tp_88) såg inte att den skulle väga 35kg?
lite tung, min Audiax väger bara 30gr. *whistle*

Jo

Brinken
2006-12-14, 18:45
ja vet inte om ja har missförståått det hela eller...? här där jag bor har alla en grej till ipoden så den kan lyssnas på i en vanlig radio, på så sätt kan alla bidra till musik i skolan/hemma hos polare/i bilen och på fester!:smash:

Brinken
2006-12-14, 18:46
ja vet inte om ja har missförståått det hela eller...? här där jag bor har alla en grej till ipoden så den kan lyssnas på i en vanlig radio, på så sätt kan alla bidra till musik i skolan/hemma hos polare/i bilen och på fester!:smash:

det jag menar e... skulle dedär va nåt nytt??

tossefar
2006-12-14, 18:47
det jag menar e... skulle dedär va nåt nytt??

Det roliga var att den enligt annonsen väger 35kg.

tp_88
2006-12-14, 18:47
det jag menar e... skulle dedär va nåt nytt??
oh herregud.

Thorwaldsson
2006-12-14, 19:42
det jag menar e... skulle dedär va nåt nytt??

Stekare, ständigt dessa stekare :D

Baan
2006-12-14, 19:44
Jag körde ganska högt på stereon en gång för att testa min random fm-sändare jag köpte i jänkarland för 2.5 år sen, och tyckte kvaliteten var helt ok (kommer inte ihåg riktigt men inget att klaga på) så är nog inte en helt värdelös pryl.

Brooklyn
2006-12-14, 19:53
Stekare, ständigt dessa stekare :D

hahahahaha dagens!!! :laugh:

Diana
2006-12-14, 19:57
He he he :D

(Till alla er som funderar på.. eller ens snuddat vid funderingar på.. eller ens fått ett litet pirr av att NÄSTAN ha snuddat vid funderingar på att köpa nån form av det värdelösa fenomen kallat ipod - kom för faen inte och säg att ni inte varnats... :Virro :D)

Empe
2006-12-14, 20:00
He he he :D

(Till alla er som funderar på.. eller ens snuddat vid funderingar på.. eller ens fått ett litet pirr av att NÄSTAN ha snuddat vid funderingar på att köpa nån form av det värdelösa fenomen kallat ipod - kom för faen inte och säg att ni inte varnats... :Virro :D)

missnöjd med nånting?

tossefar
2006-12-14, 20:05
He he he :D

(Till alla er som funderar på.. eller ens snuddat vid funderingar på.. eller ens fått ett litet pirr av att NÄSTAN ha snuddat vid funderingar på att köpa nån form av det värdelösa fenomen kallat ipod - kom för faen inte och säg att ni inte varnats... :Virro :D)

Jag har haft tre stycken, alla helt felfria. Men vet man inte vad man sysslar med så kanske alla apparater är dåliga? ;)

Baan
2006-12-14, 20:05
He he he :D

(Till alla er som funderar på.. eller ens snuddat vid funderingar på.. eller ens fått ett litet pirr av att NÄSTAN ha snuddat vid funderingar på att köpa nån form av det värdelösa fenomen kallat ipod - kom för faen inte och säg att ni inte varnats... :Virro :D)

Jag litar inte på dig längre sen du dissat nomaden - som jag får bra ljud ur med bra hörlurar *mini*

Baan
2006-12-14, 20:06
Jag har haft tre stycken, alla helt felfria. Men vet man inte vad man sysslar med så kanske alla apparater är dåliga? ;)

Tre stycken? *gah!* Vilken onödig förbrukning av jordens resurser!

Diana
2006-12-14, 20:07
missnöjd med nånting?

Missnöjd är en grov underdrift... :D

Diana
2006-12-14, 20:20
Jag har haft tre stycken, alla helt felfria. Men vet man inte vad man sysslar med så kanske alla apparater är dåliga? ;)

Touché :D ...nejmen jag har aldrig misshandlat mina(oxå 3st), tvärt om, vartefter de pajjade behandlade jag dess efterträdare med nästan sjuklig försiktighet. Ändå påstår de förbannade affärn att jag skulle ha tappat den från höga höjjder osv... :furious: Enl. min och mina medmänniskors erfarenheter verkar Ipod's ha en tendens att lägga av om man så mkt som höjjer rösten. Fabriken godkänner därefter, för sitt eget bästa, x antal byten mha. garantin, sedan när kunden fått utnyttja garantin tillräckligt för att inte bli alltför förbannad 'hittar dom på' att det skulle ha bedrivits misshandel av aparaturen, och att garantin mm. inte gäller för detta. *popcorn*

*Konspirationsfanatiker?* sue me :D

Diana
2006-12-14, 20:21
Jag litar inte på dig längre sen du dissat nomaden - som jag får bra ljud ur med bra hörlurar *mini*

Haha :D och jag som gått igenom varenda hörlursmärke i jakt på acceptabelt basljud... sjukt! nice att det fixade sej för dej. :hbang:

Baan
2006-12-14, 20:22
Haha :D och jag som gått igenom varenda hörlursmärke i jakt på acceptabelt basljud... sjukt! nice att det fixade sej för dej. :hbang:

Kanske är för lite kräm för att driva feta lurar, så den må vara dålig för det, men det är ju ändå en bärbar spelare så vet inte om kravet är att den ska kunna driva vad som helst. Tipset är annars dyra in-ear lurar, typ Shure. Finns även billigare som förmodligen håller väldigt bra kvalité men det har jag inte själv erfarenhet av så vågar inte rekommendera något.

PowPow
2006-12-14, 20:35
Hmmm ni (förutom tp_88) såg inte att den skulle väga 35kg?
lite tung, min Audiax väger bara 30gr. *whistle*

haha. jag missade det iaf :D