handdator

Visa fullständig version : Kolozzeums webbeshop beställning.


megadavor
2006-12-14, 13:00
Jag antar att postpaket är när produkten kommer till posten ?. Hämtning är när man hämtar produkten i eran äffär ?.
Frakten på postpaket är 99kr och 0kr för hämtning.

Det är första gången jag beställer ifrån kolozzeum så jag är lite osäker.

Pez
2006-12-14, 13:06
Det stämmer.

Beställ för över 500 SEK så är det fraktfritt.

Shakemynuts
2006-12-16, 01:56
Är det good shit från webshoppen eller?

megadavor
2006-12-16, 02:40
Är det good shit från webshoppen eller?

Det är första gången jag beställer ifrån kolo.
Dem hade Eiselt ESApro så det var ett lätt val =D, annars så tror jag dem är likvärdiga med alla andra kosttillskotts shoppar.

mangemani
2006-12-16, 10:21
men god damn it,dom fick in esa pro i shoppen bara nån dag efter jag hade gjort min beställning därifrån.
måste nu vänta tills nästa löning och då lär det väl vara slut igen då=/

Shakemynuts
2006-12-16, 16:52
men god damn it,dom fick in esa pro i shoppen bara nån dag efter jag hade gjort min beställning därifrån.
måste nu vänta tills nästa löning och då lär det väl vara slut igen då=/

Vad är esa pro?

Och, är det någon som kan förklara för mig, jag vill köpa deras 8kg protein. Men vill ha både banan och kokos, det stod något om att jag skulle säga till om jag ville ha olika smaker. Betyder det att jag får dom i 4kg förpackningar och får den där 100kr rabatt för att jag köper 2st samtidigt?
Annars köper jag nog bara 2st 4kg´s så jag får 2 olika smaker.

regus
2006-12-16, 16:58
Vad är esa pro?

Och, är det någon som kan förklara för mig, jag vill köpa deras 8kg protein. Men vill ha både banan och kokos, det stod något om att jag skulle säga till om jag ville ha olika smaker. Betyder det att jag får dom i 4kg förpackningar och får den där 100kr rabatt för att jag köper 2st samtidigt?
Annars köper jag nog bara 2st 4kg´s så jag får 2 olika smaker.

du kan beställa 8 kilo på en gång och få olika smaker ändå.

mangemani
2006-12-16, 17:50
Vad är esa pro?



http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=67444
there you go:)

Jorgen
2006-12-16, 19:36
Vad är esa pro?

Och, är det någon som kan förklara för mig, jag vill köpa deras 8kg protein. Men vill ha både banan och kokos, det stod något om att jag skulle säga till om jag ville ha olika smaker. Betyder det att jag får dom i 4kg förpackningar och får den där 100kr rabatt för att jag köper 2st samtidigt?
Annars köper jag nog bara 2st 4kg´s så jag får 2 olika smaker.

Nej, dom kommer i enkilospåsar. Vilka smaker du vill ha skriver du in i meddelanderutan när du beställer.

Shakemynuts
2006-12-16, 21:17
Nej, dom kommer i enkilospåsar. Vilka smaker du vill ha skriver du in i meddelanderutan när du beställer.

Ojdå!
Jag som beställde 16kg och sa 2st jordgubb, 1 kokos och 1 banan. Hehe.
Bäst jag skickar mail om ändring då. Hehe.