handdator

Visa fullständig version : Vad gör ni som ni inte vill göra?


Lellan
2006-12-14, 03:50
Jag hatar kyrkor och sång men det gör lilla sonen (eko + musik, kan det bli bättre?! *drool* ) så om nån timme så ska vi gå upp tidigt och orka iväg på hans lussefirande. Han kan inte gå än (jo, typ 3 steg) så jag får gå i lussetåget bärandes på honom och sjunga lite religiös.. jippi..

(Antagligen är jag bara lite anti pga tandvärk + att ja somnade med lins i ögat jag inte får ur.. men visst händer det att man göra saker man VERKLIGEN inte vill?)

Fast iofs så finns det väl alltid någon vinst ändå med såna saker.. typ att det blir rent när man städar och att tänderna mår gott om de träffar tandis (å sonen blir glad av kyrkosång). Kanske inte finns något man gör som bara är blä..?

Hm, en onödig nattlig svammeltråd.. vassego.. ;)

aliquis
2006-12-14, 04:21
Kollar kolozzeum, läser tabbar med ointressant dynga, läser ikapp vad folk har sagt, tränar, äter äcklig mat, .. ;D

FreCKo
2006-12-14, 05:42
sitter hemma, vänder tillbaka dygnet på en skitseg internetlina, vara arbetslös..

Chaan
2006-12-14, 05:49
tandvärk

Saltlösning.

Sheogorath
2006-12-14, 06:23
Jag drar mig till minnes sången "Vingar för pengarna"...

och att göra det man måste; är att göra det man vill...

Klart som fan att du vill gå Lucia, annars hade du ju stannat hemma. Klart som fan att jag gillar att äta pollock två ggr per dag, annars hade jag inte gjort det.

mini
2006-12-14, 06:31
Jag känner inte alls för att gå på kommunikationskurs ihop med en kille som påstår att jag har startat krig mot hans avdelning idag. Däremot är alternativet - att stanna hemma och förlora lön och prestige - sämre.

kharon
2006-12-14, 06:32
Deffar. Jag vill va deffad men vill inte deffa... :)


Lellan, du får lov att skaffa linser som man kan sova med! Jag kan ha i mina linser en månad utan att ta ur dom om jag vill

regus
2006-12-14, 07:00
Gå upp tidigt
använda väckarklocka

Chaan
2006-12-14, 08:01
Vad gör ni som ni inte vill göra?

Diskar.

Jag avskyr det fula ljudet när man tappar ur.

Loke
2006-12-14, 08:11
Jag kan inte komma på något.

Det är nog faktiskt en av mina få principer i livet: Jag undviker att göra saker som jag inte vill göra, dvs saker som inte känns kul eller givande.

Jag tror det är bra för min mentala hälsa.

larre
2006-12-14, 09:06
Jobba, diska, städa, typ sånt där allmänt major boring shit..

Men jag är helt övertygad om att man måste göra något tråkigt för att uppskatta det roliga, kan inte ha kul hela tiden, hur skulle det se ut?!

Löjtnant Blank
2006-12-14, 09:23
Jag tvingar mig själv att skriva ett par inlägg i Allmänt varje dag, ty jag vet hur stressade ni Kolonördar blir när ni inte får er dagliga dos Lt. Blank.

Me_Myself
2006-12-14, 09:40
Jag är en mästare på att göra saker som jag inte vill göra. Jag tror det har att göra med att jag vill vara snäll och att jag känner ansvar för allt och alla.
Jag håller kontakten med folk jag inte vill. Jag säger ja till att göra saker som jag inte vill för att folken inte ska bli ledsna/sårade/besvikna.

Det är i allra högsta grad dags att jag skärper till mig!

krilleh
2006-12-14, 09:44
det mesta man inte vill göra känns ju bara skit just då. Tänk tillbaka efter du har diskat, deffat eller whatever hur bra de känns ;) och det är just de som är värt de

jwzrd
2006-12-14, 09:55
Inget. Losers :)

Sebbe_H
2006-12-14, 10:00
Går i skolan är väl det enda :P

Trance
2006-12-14, 10:11
Jobbar med vad jag gör just nu.
Träffar släkt och familj oftare än jag vill.

Diana
2006-12-14, 19:23
Jag är en mästare på att göra saker som jag inte vill göra. Jag tror det har att göra med att jag vill vara snäll och att jag känner ansvar för allt och alla.
Jag håller kontakten med folk jag inte vill. Jag säger ja till att göra saker som jag inte vill för att folken inte ska bli ledsna/sårade/besvikna.

Det är i allra högsta grad dags att jag skärper till mig!

Var precis likadan när jag var yngre, jävla tjejbeteende :smash: :D livet är alldeles för kort för att levas för att tillfredställa andras behov och försumma sina egna, hoppas du lyckas jobba bort skiten. :thumbup:

Jaj gör mitt bästa att försöka leva efter samma princip som Loke - allt som inte känns givande på någon nivå rensas ut.

Emselie
2006-12-14, 19:31
Diskar min pojkväns shakers fast jag fast jag skällt och sagt att vi diskar våra egna direkt efter användande...inte så konsekvent eftersom han inte är dummare än att han drar nytta av det! :smash:

Snake
2006-12-14, 19:35
Städar, diskar, lagar mat, passar RR i bänken etc etc http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/sad/1011.gif

nutz
2006-12-14, 20:10
Snusar.

blekfet2
2006-12-14, 20:33
brukar fantisera som män. (haha skoja bara)

Arbetar där jag är just nu, aja bara 6 dagar kvar till "fuck off jävla tattarjobb"

Tricklev
2006-12-14, 20:39
Älskar med tjejen.

Fettecke
2006-12-14, 20:41
Jag är en mästare på att göra saker som jag inte vill göra. Jag tror det har att göra med att jag vill vara snäll och att jag känner ansvar för allt och alla.
Jag håller kontakten med folk jag inte vill. Jag säger ja till att göra saker som jag inte vill för att folken inte ska bli ledsna/sårade/besvikna.

Det är i allra högsta grad dags att jag skärper till mig!

Wohoo.
DU är inte sugen att följa med mig hem och käka korv samt kn˙lla lite?

Jag blir verkligen ledsen/sårad/besviken om du tackar nej












*hihihihihi*

Sebbe_H
2006-12-14, 21:14
Älskar med tjejen.

Ljug inte, du har inte fått komma till än.

Yxel
2006-12-14, 21:19
Kör för fort...

Isabella
2006-12-14, 21:57
städar,tvättar,lagar mat,diskar hmm finns säkert mer

Masugn
2006-12-14, 22:00
psykologiarbete aaaaghah ska vara inlämnat imorgon, börja precis *mini*
Ordbajsa 1,5 sida, får pilla lite med radavståndet

Me_Myself
2006-12-14, 22:06
Wohoo.
DU är inte sugen att följa med mig hem och käka korv samt kn˙lla lite?

Jag blir verkligen ledsen/sårad/besviken om du tackar nej

*hihihihihi*

Ja det skulle va det va... Sexuellt har jag inga problem att säga nej. Men när det gäller andra saker. Gärna när mans äger nej en gång och det tjatas efter *gah!*

Fettecke
2006-12-14, 22:08
Ja det skulle va det va... Sexuellt har jag inga problem att säga nej. Men när det gäller andra saker. Gärna när mans äger nej en gång och det tjatas efter *gah!*

hörrö.... hoppas du tolkar det med rejäl portion ironi. :D

Me_Myself
2006-12-14, 22:12
:) hörrö.... hoppas du tolkar det med rejäl portion ironi. :D

Japp japp

Chaan
2006-12-15, 20:44
Inget. Losers :)

Inga problem att tillbringa tid i E-tuna..?

Achryl
2006-12-15, 20:47
Wohoo.
DU är inte sugen att följa med mig hem och käka korv samt kn˙lla lite?

Jag blir verkligen ledsen/sårad/besviken om du tackar nej












*hihihihihi*


haha fettecke livin on teh edge :thumbup: