handdator

Visa fullständig version : Vad har han för BF%? Ge mig goda råd!


petterekman
2006-12-13, 19:40
Här följer några bilder på en av mina absolut bästa kompisar. Han är otroligt smal, trots att han äter mycket mat, rör på sig, och lever livet som alla andra människor. Han har försökt gå på gym en gång, vilket varade i ca. 3 månader, tills han tröttnade då det inte "gav någonting alls".
I somras fick han spendera drygt en vecka på sjukhus då hans ena lunga kollapsade, något som enligt läkaren är "vanligast bland långa och smala killar".
Jag oroar mig ibland för hans hälsa, och skulle verkligen vilja att han byggde på sig lite mera (vilket ju även han vill), och jag undrar därför, hur ska han göra?
Även en kvalificerad gissning från er gurus på hans BF% vore intressant.
Värt att nämnas är att alla i hans familj är väldigt smala, dock är ingen på långa vägar lika extrem.

Vitala fakta:
Född: 1985
Längd: 197cm
Vikt: dryga 65kg

Ulf A Big
2006-12-13, 19:51
Udda fråga, men smalt bygge med normal fett mängd.....

petterekman
2006-12-13, 20:03
Udda fråga, men smalt bygge med normal fett mängd.....

Normal fettmängd kan du väl ändå inte säga? Jag menar, 197cm lång och 65kg! Han ligger ju under 17 i BMI, vilket ju är rätt så lågt...

petterekman
2006-12-13, 20:43
Hmm, ser nu att den här hamnade i "Träningsjournaler och Bilder" när den egentligen skulle under "Medlemsbilder" egentligen. Någon moderator som skulle kunna vara snäll och flytta den? Tack på förhand.

Handcuff
2006-12-13, 21:18
Pyttelite muskler på en jättelångkropp med normalt BF%. Den låga vikten beror inte på avsaknaden av fett..utan MUSKLER!! Hur han ska göra? Det vet nog både du och han själv också, receptet är så tråkigt enkelt att jag måste gömma det! = ÄT ÄT ÄT ÄT TRÄNA