handdator

Visa fullständig version : Thailand i Mars! - Komma i fårm. :3


zink
2006-12-13, 18:53
Hej!

Ska till Thailand i Mars och vill gärna komma i form tills dess! :)
Jag ska köpa gymkort och börja gymma med en kompis efter nyår, och ska börja i aikido i Februari också.

Äter normalt mat hemma, farsan är diabetiker, så han köper mycket nyckelhålsmärkt och så, orkar inte hålla en stenhård kost, utan äter vad som bjuds i skolan och hemma! :)

När jag tränar så tappar jag godissuget jämfört med nu då jag varje äter godis. Men när jag har fått pengar så ska jag köpa ett helårskort på Thor Gym i Torshälla för bara 800 kr!

Jag är 1.68 lång, väger ca 64-65 kg och är 15 år. Tänkte försöka gå ner 5 kg till den 15 Mars, så man slipper skämmas på badstranden alltså. ;)

Tror ni att jag kommer hinna? Jag tänkte köra mycket fettförbränning på gymmet, alltså försöka köra ca 70% träning, 30% fettförbränning.

Ser mig själv inte som speciellt tjock, men visst petar magen ut lite. ;)

Kom med förslag och synpunkter!
Mvh Anton

biff_aik
2006-12-13, 18:57
yow, börja redan nu vetja, fixa gymkort och kör själv så hinner du före polarn också hehe ;). Eller kan du köra hemma med armhhävningar och stenhårda magpass. DU börja inte med att vilja gå ned i vikt. Du ska precis börja styrketräna då kan du ju äta normalt fast gå upp i muskler... eller vad säger alla andra????

no pain, no gain!

Raggis
2006-12-13, 18:59
5 kg ska nog inte vara några problem. Dom flesta tappar väl 500-1000 g per vecka under en deff.

zink
2006-12-13, 19:26
yow, börja redan nu vetja, fixa gymkort och kör själv så hinner du före polarn också hehe ;). Eller kan du köra hemma med armhhävningar och stenhårda magpass. DU börja inte med att vilja gå ned i vikt. Du ska precis börja styrketräna då kan du ju äta normalt fast gå upp i muskler... eller vad säger alla andra????

no pain, no gain!

Haha, jo. Nja, vikten är jag inte så intresserad av egentligen, utan hur jag ser ut i kroppen! Kan väga 70 kg men ha muskler och se mycket bättre ut än nu, som ni förstår. :) Men bortsett från det så skulle jag vilja gå ner ca 5 kg i fett eller vad man nu kallar det. Sedan kanske jag bara går ner 3-4 kg pga 1-2 kg muskler eller så, men det gör ju inget. :D

5 kg ska nog inte vara några problem. Dom flesta tappar väl 500-1000 g per vecka under en deff.

Vad bra, då borde det nog gå ganska bra!
Jasså, du bor i Kungsör! Farsan jobbar där, bor själv i Eskilstuna. :)

Vill även påpeka att det ska vara "form" i topic, inte "fårm". Vet inte vad som flög i mig. XD