handdator

Visa fullständig version : EAA fråga.


megadavor
2006-12-12, 00:13
ESSENTIAL AMINO - Self Omninutrition
Innehåller alla 8 essentiella aminosyror i en väldokumenterad komposition. Förbättrar muskelmassan samt ökar uthålligheten. Mycket effektiv vid lågkaloridiet och/eller under mycket hård träning för en balanserad kvävebalans. Rubbas kroppens kvävebalans, (så kallad negativ kvävebalans där kroppen utsöndrar mer kväve än intaget), så bryts musklerna ner för att kroppen använder musklerna som energi istället för kroppsfettdepåerna. Under diet/träning är målet att förbränna fett och inte muskler och därför behöver man ett tillskott som balanserar kvävet i blodet.


Är det här tillskottet exakt likadant som ESApro? , alla verkar vara så lyriska över ESApro.
Det är kapslar och Eiselts är ju i pulver :S.

Nilsjohan
2006-12-12, 00:33
EsaPro kostar ca 338kr innehåller 750g (delat på 6 = räcker till ca 125 gånger)
Dyrt: self Essential Amino 120 tabletter kostar ca 179kr. Om du vill ha 6g per gång så räcker det till ca 13 gånger (3st tabl. = 2gram)

L-Sami
2006-12-12, 00:36
Har provat båda, skillnaden är att EsaPro är billigare och lättare att blanda i en drink

megadavor
2006-12-12, 01:08
Ni vet inte när kolo får in ESApro ?,jag är nämligen väldigt sugen att prova produkten.
Jag vill helst beställa ESApro den här veckan! eftersom man bryter mot kolozzeums lagar om man länkar så skulle jag vara tacksam om någon kunde skicka ett meddelande till mig här på kolozzeum =).

EiseltUK
2006-12-12, 12:20
Tror att EsaPro kommer in på vårt lager under den här veckan. antar att kolozzeum har en order inne hos oss och då bör de får in burkar ganska snart.

/ Henrik