handdator

Visa fullständig version : janna


Janna
2003-02-14, 01:17
här e en nästan offseason bild

Född 80
Tränat i 2 år varav lite mer än ett seriöst.
Längd 155
Vikt översta bilden ca 55
Vikt på tävlingsdagen 48,3 :em: :em: och de va bara fitnesshård så jag har lååååångt kvar till tillräcklig massa

Janna
2003-02-14, 01:22
här e en i tävlingsform för fitness

Janna
2003-02-14, 01:24
och en till i tävlingsform

Jarod
2003-02-14, 01:28
Den enda konstruktiva kritiken jag kan ge just nu är --> :kinky:

Sorry...jag är övertrött och har porrfilms-ljudet från tvn på i bakgrunden...:em:

Mvh

Helen@
2003-02-14, 01:32
Vet att Du kommer att gå långt
:thumbup:

Kram vännen
//Helena

Gred
2003-02-14, 01:36
:hbang: :naughty: :hbang:

LCohen
2003-02-14, 01:37
min högst personliga åsikt är att du såg bättre ut på offseasonbilden ;)

Janna
2003-02-14, 01:45
jarod --> du kommer indan med det mesta, jag gillar dig ändå

helena--> jag ska kämpa för allt vad jag e värd och nån gång så ska jag bli riktigt bra .. haha fast det tar ju sin lilla tid i den här sporten som du vet *)

LCohen--> smaken e som baken .. jag gillar bäst att va så hård som möjligt fast de går ju tyvärr inte att va i tävlingsform jämt

:(

palme
2003-02-14, 02:17
För helvete janna jag skulle vilja se dig på en byggar scen inte sånt där fitness tjaffs :hbang:

Janna
2003-02-14, 02:37
palme .. don´t worry be happy i höst e de byggarscenen som gäller

jag kommer vara långt ifrån störst men jag ska kämpa som ett djur o hård tänker jag iaf vara

fyller dessutom 23 i år så det blir att tävla mot seniorerna ihhh .. men jag antar att det bara är att kämpa på o skaffa sig rutin, lära sig hur kroppen svarar på dieter o vad som funkar bäst för mig, så att jag om några kanske kan hävda mig bra oxå

Helen@
2003-02-14, 03:05
"23 i år "

Ungefär i min ålder då *hmmm* http://www.planetsmilies.com/smilies/rolleyes/rolleyes02.gif


"byggarscenen som gäller "

Håller fullständigt med palme
http://smilies.networkessence.net/s/contrib/xerx/MODhappyslk.gif

Bra beslut, Janna.....
:thumbup:

//Helen@ 20+ :em:

michael
2003-02-14, 08:45
jag har sagt det förr, jag säger det igen, du har helt klart snyggast rumpa på scen :naughty: , i övrigt har du stor potential som byggare, kör hårt!

Fultjack
2003-02-14, 09:03
och söt som aspartam är du :love:

weehaa
ser bra ut även på offseason bilder, vilken jag inte tycler är så värst off men ok:bow:

The Dwag
2003-02-14, 09:10
Originally posted by Janna
här e en i tävlingsform för fitness


Ser jätte bra ut... :thumbup:

http://www.snowcrest.net/kitty/hpages/hpic3/smileli.gif

Linn
2003-02-14, 12:16
Janna: ser mycket bra ut! :thumbup:

Kul att du ska satsa på byggning, då behöver du inte hålla igen på slutet på dieten kan bli hur jävla hård du vill ;) , och det vet jag att du klarar!! D e bara att ge sig fan på det.
tills dess kör hårt! :kickass:

muskelbyggarn
2003-02-14, 12:44
Håller med övriga Janna, du har STOR potential!!!

Ser mycket bra ut!


Vänl,,,
Tobbe

baader
2003-02-14, 18:05
fan va snygg du är:kickass:

Janna
2003-02-14, 20:25
Originally posted by baader
fan va snygg du är:kickass:

tack .. men bilderna ljuger nog lite jag ser mer alldaglig ut i verkligheten :em:

spinkoo
2003-02-14, 20:26
Jag har hört att du är snyggare i verkligheten ju :devil:

BonusBoB!
2003-02-15, 23:19
Schyssta pecs :P

Jorgen
2003-02-16, 20:51
Kan bara hålla med. Du kommer att bli en riktigt bra byggartjej. Jag :love: muskler på tjejer.

//jörgen

MIGGE
2003-02-22, 04:23
du var super söt janna!

min personliga åsikt är: Förstör fan inte den kroppen genom att bli ett muskel freak! du e så himla perfekt som du är nu!

man vill ju bara bita i de där skinkorna asså:kickass: :notme:

men du måste ju göra vad du känner såklart!:thumbup:


ps. Bits inte så hårt:em:

Janna
2003-02-22, 17:30
Originally posted by Helen@
"23 i år "

Ungefär i min ålder då *hmmm* http://www.planetsmilies.com/smilies/rolleyes/rolleyes02.gif


"byggarscenen som gäller "

Håller fullständigt med palme
http://smilies.networkessence.net/s/contrib/xerx/MODhappyslk.gif

Bra beslut, Janna.....
:thumbup:

//Helen@ 20+ :em:

helena haha du ska ju för tusan va stolt över dig själv jag hoppas själv att jag är så fräsch när jag är i din ålder

ska du till exhalemässan? .. i såfall så tas poseringstips villigt emot :angel:

stybb
2003-02-22, 18:20
Vad har hänt med hemsidan?..kommer inte iin på den varken hemma eller i skolan...

btw.. snyggast på kolozzeum.. :bow:

Janna
2003-02-22, 18:57
Originally posted by stybb
Vad har hänt med hemsidan?..kommer inte iin på den varken hemma eller i skolan...

btw.. snyggast på kolozzeum.. :bow:

:em: som jag skrivit tidigare är det nog mest bilderna som lyckades bli bra

angående hemsidan så är det min server ligger nere för jag skulle fixa så jag kan köra asp på den, det är en apache och det kan va lite krångligt att få till det med inställningar o grejjer för att man ska kunna köra asp mot dem .. hehe tyvärr kladdade jag till det hela o strulade till några inställningar så den inte vill alls istället. (så går det ibland när man försöker leka hacker) . har inte haft tid att fixa det än eftersom jag borde tentaplugga men det dyker upp så mycket emellan hela tiden .. hjääälp e det ingen annan som kan läsa in sig på dataöverföringssäkerhet och DES och RSA algoritmer och sen överföra kunskapen till mig???

jaja detta är sista tentan jag har sen är det bara examensarbetet kvar så jag överlever nog haha

Helen@
2003-02-22, 19:49
Exhalemässan???.....tell me :)

Det svåraste med ålder är att jag inte kan uppföra mig som omgivning/samhälle anser att en 30+'are bör göra....ha ha.....Jag är som jag är när jag nu inte blev som jag skulle ;)

Poseringstips är jag mycket bättre på att ge andra än att behöva utföra det själv........visst ser det lätt ut, Janna, när man ser andra posera men ack så svårt då man själv ska försöka sig på det :em:

Kram Helena

Allan
2003-02-22, 20:24
Jäkla tjat om snygg. Bodybuilding handlar inte om snygg. Det handlar om välutvecklade muskler och lite underhudsfett. All respekt åt alla - främst tjejer - som vågar satsa helhjärtat på det..

allan

clash
2003-02-22, 20:25
Originally posted by Janna


tack .. men bilderna ljuger nog lite jag ser mer alldaglig ut i verkligheten :em:

Janna gör dig inte dum nu för fan, du ser ju för i helvete ut som på bilderna i verkligheten fler sånna där självföringande kommentarer så kommer jag bli lack!

clash - hård men rättvis!

Janna
2003-02-22, 20:40
Originally posted by Helen@
Exhalemässan???.....tell me :)

Det svåraste med ålder är att jag inte kan uppföra mig som omgivning/samhälle anser att en 30+'are bör göra....ha ha.....Jag är som jag är när jag nu inte blev som jag skulle ;)

Poseringstips är jag mycket bättre på att ge andra än att behöva utföra det själv........visst ser det lätt ut, Janna, när man ser andra posera men ack så svårt då man själv ska försöka sig på det :em:

Kram Helena

exhalemässan är ju där SM i AF går och NO GrandPrixen o de du vet !

Helen@
2003-02-22, 20:47
Aha...I see :D

Nej, ska inte dit.....inte som det ser ut nu i alla fall......men det är ju ett tag till så jag kanske ändrar mig :)

Janna
2003-02-22, 20:48
Originally posted by Allan
Jäkla tjat om snygg. Bodybuilding handlar inte om snygg. Det handlar om välutvecklade muskler och lite underhudsfett. All respekt åt alla - främst tjejer - som vågar satsa helhjärtat på det..

allan

tillägg, även symmetri samt poseringsteknik för att framhäva denna

förövrigt så tycker iaf jag att bra symmteri, muskelutveckling och deff är snyggt (spelar dum)

Janna
2003-02-22, 23:32
poseringstekniken måste ja träna en smula på kanske :em:

LCohen
2003-02-23, 00:12
Originally posted by Janna
poseringstekniken måste ja träna en smula på kanske :em:

grymma ben. Mycket imponerande verkligen.

Tompi
2003-02-24, 04:08
Vill du gifta dig med mig?:love:

AnderssoN
2003-02-24, 20:16
Det verkar inte bättre än att din PM-box är full. Är din sida nere för ombyggnad förresten? Det har inte gått att komma in där på ett tag.

Janna
2003-02-24, 20:27
boxen e tömd

jag har problem med min server som jag troligen har tid att ordna i helgen skriver här när det är fixat

spinkoo
2003-02-26, 00:01
Sis u´n me discoo, luv ya glute! serious mass! doesnt matter u´n me r a heavy couple of builders eh?

Pecca :notme:

Janna
2003-03-02, 20:07
siten är uppe igen

Lellan
2003-03-02, 20:10
Originally posted by Janna
siten är uppe igen

"och plötsligt tömdes forumet på manliga medlemmar..." :D

Närå.. men bra fysik! :thumbup:

[euphoria]
2003-03-02, 20:32
vilka underbara ben! Kan det bli bättre? inte enligt mig :bow:

Spud
2003-03-02, 20:43
*mums* :)

ante
2003-03-02, 21:40
Riktigt snygg kropp!

Slappisen
2003-03-04, 18:02
E du född -80?????????? Småtösen ju!!

Janna
2003-03-04, 18:04
haha slappisen trodde du va mallan när jag såg att du hade hennes avatar ... jepp jag e född 80.. hur gammal trodde du jag va?

Slappisen
2003-03-04, 18:10
Robban den totalflöjten har bannat mig!! :booty: Så nu får jag terra er här.. visste inte du var moderator.

Trodde lätt du var runt 30strecket......men du e ju bara en unghöna ju!! :kinky:

Janna
2003-03-04, 18:12
VA FAN 30!!!

nej ush då ser jag så gammal ut!!!

jo hemlig källa berättade för mig igår att robban bannat dig ... haha tycker mest bara du e rolig

Slappisen
2003-03-04, 18:14
Ja, det hajjar la alla utan snutwannbeen robban. Jaja... får la bekanta mig lite med sidan här istället å med dig som moderator så kan det inte vara dumt här men snackas det inge prepp här??

Originally posted by Janna
VA FAN 30!!!

nej ush då ser jag så gammal ut!!!

jo hemlig källa berättade för mig igår att robban bannat dig ... haha tycker mest bara du e rolig

Janna
2003-03-04, 18:17
hmm du svarade inte på min fråga ju jag ser väl inte så gammal ut ???


nej här e det inte lika liberalt ... om nån nångång tar upp ämnet är det oftast i formen "tror ni arnold kurade"

Slappisen
2003-03-04, 18:20
Hehe.. jo det va en tung fråga *s* Det där med Arnold asså.... då skall jag kanske inte säga till helena att hon preppat :smash:

Jo.... nej du ser väldigt vältränad ut för din ringa ålder, du e ju småbarn i jmf med mig. Därför trodde jag du va 30. Du kommer säkert å vara gift inom ett halvår om du slutar träna å ägnar dig lite åt det motsatta könet säger min sambo. Eller det gör hon inte alls säger hon... :thumbup:

Janna
2003-03-04, 18:27
haha jag har bara tränat i lite mer än 2 år ... men jag e så kort .. lättare att se lite vältränad ut då ..

fast det är ju klart tränade ju innebandy tidigare fast det är ju knappast muskeluppbyggande .. diock växte mina ben av det oxå de växer av allt om jag så skulle springa 6 timmar i sträck varje dag skulle de nog växa ändå .. tänk att sånt man avskydde när man va yngre helt plötsligt känns som ett priviligium gahhh:cheers:

haha jag är inte så bra på sånt som har med det motsatta könet att göra så jag sysslar med nåt som känns mer utveckland hihi .. fast iof tycker jag mkt om pojkar fast hmm ja tycka om o va bra på e inte samma sak :D

Slappisen
2003-03-04, 18:29
Det e inte så svårt för er tjejer.. gå ut själv på krogen bara... åså pekar du på den snyggaste killen på hela plejset.. åså säger du till han att du vill ha han bara...... 100%igt napp!!! Vi killar längtar efter sånt... eller ja, inte jag. Jag gillar bara godis. å lite :kinky: ibland om jag tvingas till det.

Antonius
2003-03-05, 02:07
Originally posted by Slappisen
Det e inte så svårt för er tjejer.. gå ut själv på krogen bara... åså pekar du på den snyggaste killen på hela plejset.. åså säger du till han att du vill ha han bara...... 100%igt napp!!! Vi killar längtar efter sånt... eller ja, inte jag. Jag gillar bara godis. å lite :kinky: ibland om jag tvingas till det.
Så rätt... såååå mycket lättare för tjejer, men de flesta jag känner är sååå kräsna.

Janna
2003-03-05, 09:52
vaddå kräsna ... inte ska man väl bli tillsammans med nån om man inte har känslor för personen

daja
2003-03-05, 11:22
Originally posted by Janna
vaddå kräsna ... inte ska man väl bli tillsammans med nån om man inte har känslor för personen

Va? Vadårå? Just ja, du är ju flicka. Ni ska alltid blanda in det där tramset med känslor.
;)

Janna
2003-03-05, 11:41
ja jag trivs med att va singel och har ingen längtan efter att bilda familj och ser därför ingen mening med att "nöja" mig med mindre än att jag verkligen är kär

tyvärr finns det på tok för många som inleder förhållanden bara för tt slippa vara ensamma och tänker att man lär sig nog få känslor med tiden ... kanske funkar för vissa men det skulle inte funka för mig eftersom att jag inte kan låtsas ha mer känslor för någon än jag har och det är sällan jag får känslor för någon

visst kan det kännas ensamt att alltid komma hem till en tom lägenhet men hellre det än att komma hem till någon och undra om man valt rätt ... det tror jag inte någon blir lyckligare av

z_bumbi
2003-03-05, 12:15
Originally posted by Janna
visst kan det kännas ensamt att alltid komma hem till en tom lägenhet

Skaffa ett akvarium ! :D

I övrigt en sund inställning till förhållanden :thumbup:

Greenman
2003-03-05, 12:43
Jag är lite trög som vanligt, men du ser väldigt bra ut...

Tompi
2003-03-05, 17:02
Skulle lätt kunna tänka mig att simma omkring i det akvariumet:naughty:

Janna
2003-03-05, 17:20
när jag bodde hemma hos mina föräldrar köpte jag en sån där fin rund skål med 4 fiskar i ... en dag när jag kom hem från skolan va den utbytt mot ett gigantiskt akvarium som tog upp nästan en hel vägg i rummet :( ...

pappa hade bytt ut min söta lilla skål och fyllt på med massa fiskar ochjag som tyckte så mkt om min lilla skål ... :em:

ja vill inte ha några fler fiskar men en hund ska jag skaffa ... har redan en fast hon får inte va hos mig hela tiden för mina föräldrar gör anspråk på henne jämt och ständigt eftersom jag skaffade henne när jag bodde hemma :( .. min lilla vovve är bäst i världen

z_bumbi
2003-03-05, 17:41
Janna: Det där med fiskskålen måste varit en traumatisk upplevelse, att föräldrar inte inser att sådant sätter djupa spår :D

Janna
2003-03-05, 17:46
om inte annat blev jag chockad .. fast det tog inte så många månader förän min far hade gett bort mina fiskar, precis som han gjort med mina andra djur tex lilla kaninen skorpan, ojoj va jag va lessen då

z_bumbi
2003-03-05, 18:23
Janna: Hm, jag misstänker ett visst mått av "gebortdjur-syndrom" hos din far ?
Fanns det något skäl typ viss mått av ointresse av skötsel eller var det bara kul att chocka dig ?

Megatuttarna
2003-03-05, 18:30
Janna! DET E JU DU!!!

Kommer du ihåg mig?

Vi gick ju på samma dagis!!! :laugh:

Janna
2003-03-05, 19:17
Originally posted by z_bumbi
Janna: Hm, jag misstänker ett visst mått av "gebortdjur-syndrom" hos din far ?
Fanns det något skäl typ viss mått av ointresse av skötsel eller var det bara kul att chocka dig ?

Han gav mig djuren sen tröttnade han .. har alltid vatt jag som tagit hand om djuren i vår familj inklusive de hundar som va hans

Janna
2003-03-05, 19:18
Originally posted by Megatuttarna
Janna! DET E JU DU!!!

Kommer du ihåg mig?

Vi gick ju på samma dagis!!! :laugh:

vem e du då? ... trulsagården hette det väl.. otroligt fult namn måste jag säga

z_bumbi
2003-03-05, 19:32
Janna: Lite omvända förhållanden alltså, brukar vara barnen som tröttna. :D

(Jag sitter inte alls och har tråkigt framför datorn idag...)

Tompi
2003-03-05, 23:11
Men så bra att du vill ha en hund! Jag har nämligen en jättefin schäfer som du kan få. Enda problemet är att han inte vill vara utan mig så jag följer med som en bonus;)

MIGGE
2003-03-07, 12:47
Men om man inte ger killarna en chans att visa vem de är, så blir det ju svårt att hitta nån att bli kär i.
Så..det första tjejen(du..?) kan gå på är utseende, eller hur? Det tar ju lite längre tid att lista ut hur någon person är. Då kanske tjejen(du...?) inte borde vara så kräsen eftersom han med lite mindre fint skal kanske är en helt suverän underbar mysig o fin kille....tänk på det du:thumbup:



ps.Får jag bli din fisk? hihi:love:

Janna
2003-03-07, 12:55
Originally posted by MIGGE
Men om man inte ger killarna en chans att visa vem de är, så blir det ju svårt att hitta nån att bli kär i.
Så..det första tjejen(du..?) kan gå på är utseende, eller hur? Det tar ju lite längre tid att lista ut hur någon person är. Då kanske tjejen(du...?) inte borde vara så kräsen eftersom han med lite mindre fint skal kanske är en helt suverän underbar mysig o fin kille....tänk på det du:thumbup:



ps.Får jag bli din fisk? hihi:love:

det är betydligt lättare att hitta snygga killar än killar man blir kär i

har aldrig träffat nån kille ute som jag blivit intresserad av de få gånger jag fått känslor för någon har jag redan kännt personen

MIGGE
2003-03-07, 12:59
Låter bra...jo det e klart det e lättare att hitta snygga personer än nån o bli kär i. Det är ju skitsvårt, jag har inte hittat min stora kärlek än...Oftast är de lite för tråkiga, "fina", eller osäkra. Jag vill ha någon som kan vara som både en kompis o..älskare! Inte någon docka som sitter i nått hörn o ska se fin ut:nono:

Vi ska uppleva allt tillsammans!:hbang:

Kristian
2003-03-07, 13:18
Originally posted by Janna


det är betydligt lättare att hitta snygga killar än killar man blir kär i

har aldrig träffat nån kille ute som jag blivit intresserad av de få gånger jag fått känslor för någon har jag redan kännt personen

Låter som om du måste lära känna mig :D :notme:

/Kristian

Muskelsmurfen
2003-03-12, 13:25
Måste bara flika in en kommentar.
Krogen måste vara det sämsta stället att hitta en levnadspartner på.

Kul att se bilderna, onekligen en bra fysik. Jag kan inget om bedömning inom sporten men du verkar balanserad och vältränad. Högsta betyg i min bok. Kör så det ryker :thumbup:

Åse Columbus
2003-03-12, 14:24
Originally posted by Gillerstedt
Måste bara flika in en kommentar.
Krogen måste vara det sämsta stället att hitta en levnadspartner på.



Jag hittade det finaste som hänt i mitt liv...på nätet....där är det lättare att komma en person in på livet ...om de vill det förstås...istället föratt döma dem efter utseende. ..(som vi flickor tyvärr ofta gör)...:em:

Massivf
2003-03-12, 16:07
Originally posted by Åse Columbus


Jag hittade det finaste som hänt i mitt liv...på nätet....där är det lättare att komma en person in på livet ...om de vill det förstås...istället föratt döma dem efter utseende. ..(som vi flickor tyvärr ofta gör)...:em:

*sticker ut hakan*

Precis!
Titta mellan benen på killarna istället, det är ändå det som gör er (dig) lyckliga i längden:kinky:

En tvålfager pojkvän gör dig glad i 2 veckor...
En välutrustad och vältränad i flera år...
En som är både tvålfager och välutrustad, gillar förmodligen andra killar... =)))


Fast ni flickor är ju inte som andra pojkar och tänker logiskt!
:devil:


//M
:em:

Pez
2003-03-12, 16:22
Originally posted by Åse Columbus


Jag hittade det finaste som hänt i mitt liv...på nätet....där är det lättare att komma en person in på livet ...om de vill det förstås...istället föratt döma dem efter utseende. ..(som vi flickor tyvärr ofta gör)...:em:

Ja för det är ju inte nåt vi killar gör.. dömer efter utseende då rå...

Fy skäms på er tjejer! :nono:

Janna får vi se lite nya bilder snart? :love:

/pez :D

ETK_TIS
2003-03-17, 09:20
Originally posted by Åse Columbus


Jag hittade det finaste som hänt i mitt liv...på nätet....där är det lättare att komma en person in på livet ...om de vill det förstås...istället föratt döma dem efter utseende. ..(som vi flickor tyvärr ofta gör)...:em:

Samma här , men finns inte många som är ärliga på nätet , det är mitt omdömme , :confused:

Big_ShaQ
2003-03-22, 20:14
Måste säga att du såg ganska hyfsad ut! Försök träna överkroppen lite mer, så blir det perfekt. Måste skaffa bilder snart, fan alla här har jo gjort det. Jag ser inget fel med att va deffad året om. Brukar ligga på 12% kroppsfett och under deff ligger ja runt omkring 5-9%. Fast det är genetiskt.....har svårt att lägga på mig fett, även om jag trycker i mig mat som innehåller mycket fett.

Kämpa på....hoppas att få se dig på scen snart :bow:

Jarod
2003-03-22, 23:54
Originally posted by Big_ShaQ
Måste säga att du såg ganska hyfsad ut!

Hrmpf!! "Hyfsad"!?! Janna e fasen bääääääst!! :love:

Mvh

Mr Zero
2003-03-24, 02:21
Kolozzeums snyggaste bakdel....:naughty:

Fultjack
2003-03-24, 15:50
Hrmpf!! "Hyfsad"!?! Janna e fasen bääääääst!!



håller med, har suttit å kollat in din sida, underbart :thumbup: :thumbup:

Janna
2003-03-24, 17:28
:em: ni är för snälla

Henrik
2003-03-24, 20:35
Originally posted by LCohen
min högst personliga åsikt är att du såg bättre ut på offseasonbilden ;)
Håller med dig LeonardCohen...

Du ser HELT okej ut :kickass:

Wilson
2003-03-24, 22:22
janna e hooot :kinky: :sleep: he förlåt menar :love:

Jo0oHaN
2003-04-01, 20:51
du är helt jävla underbar ju :love:

Herkulez
2003-04-02, 07:53
hubba hubba:D

GYMBODEN
2003-04-04, 09:19
Originally posted by Janna
här e en i tävlingsform för fitness



Blir det någon ny tävling till hösten i år då. Såg mycket bra ut i höstas. Håller tummarna

Du kan :kickass: på dom andra

Janna
2003-04-04, 09:26
jepps om allt går som planerat dvs inga allvarliga sjukdommar eller skador (man vet ju aldrig om oturen är framme nångång) så blir det tävling fast i byggning :D

GYMBODEN
2003-04-04, 09:29
Håller tummar att få se dig där. Skall själv också va med i år igen, men skall vinna det i år.

Vi tar våra klasser och får dom andra att :eek:

Janna
2003-04-04, 09:52
jepps jag ska kämpa på som tusan kan du tro .. men jag vet att jag får bra motstånd iaf

GYMBODEN
2003-04-04, 09:56
Originally posted by Janna
jepps jag ska kämpa på som tusan kan du tro .. men jag vet att jag får bra motstånd iaf


Låter bra för det känns så mycket bättre att vinna då :thumbup:

Fille
2003-04-09, 20:55
Wow.....du har snygg kropp =)
O söt e du också...... ;)

Everest
2003-04-10, 14:49
De är du me Fille! Om det är du på avataren :D

Fille
2003-04-10, 16:45
Hehe... jo, det är jag :naughty: