handdator

Visa fullständig version : Knockout+krealkalyne?


Xealswe
2006-12-10, 14:36
Tjena!

Köpte ****** knockout + krealkalyne på ff mässan i förrgår. Knockout eftersom de flesta jag känner upplever en sanslös skillnad gentemot vanligt monohydrat, och krealkalyne eftersom jag tycker det är lättare med kapslar än att blanda pulvret i shaker varje dag, samt att jag kände bättre effekt av det med

Nu till min fråga, försäljaren sa att det hade gett mig betydligt bättre effekt att blanda krealkalyne och knockout före mina gympass, stämmer detta?

Som det ser ut nu har jag annars tänkt mig att bara ta knockout 30min före träning de dgr jag är på gymmet och 2 krealkaylne kapslar alla andra dgr

Vad tycker ni andra?

Skogshuggarn
2006-12-10, 21:01
har provat o köra bägge samtidigt, funkar bra, men man tar halv rekomenderad dos av bägge

Xealswe
2006-12-11, 18:04
Damn vilken kraft jag hade på gymmet idag när jag tog dessa tillsammans! Jag åkte ner fast besluten om att enbart träna hårt och försöka att inte inbilla mig någon placeboeffekt

Men jag lyckades ändå göra 6 reps med 60kg i militärpress, förr bara några gånger sedan är det vad jag brukade maxa

Då det gällde bänk lyckades jag med få ut en 5:a ur något jag brukade maxa, och när det blev dips kunde jag göra betydligt fler med

Jag är mycket nöjd :)