handdator

Visa fullständig version : Datorfråga


Shadow Warrior
2006-12-10, 08:55
Ok jag inser att denna fråga trolgitvis är helt menlös men ringer jag supporten så får jag inget svar ändå så eftersom det inte finns nått felemedelande eller nått sånt. Men i allafall sen jag skaffade XP64Pro (stort misstag) så har jag upptäckt att det inte är kompatibelt med vissa spel och program som är kopetibla med XP.

Nu är problemet att nått har hänt och nu hänger sej ALLA spel även dom som tidigare funkade.

Finns det nått man kan tänka sej göra förutom att instalera om XP64 (eller köpa XP orginal... suck) för att få det att funka igen?

aliquis
2006-12-10, 16:51
Skumt, ingen aning, kanske någon drivrutin/direct x som har gjort något skumt? Installera om grafikkortsdrivrutiner och direct x kanske? Vet inte.

XP 64-bit strulade ju i början men jag trodde att det fungerade skapligt nu, men då har det inte nått dit ännu alltså.

Du har alltså köpt det? Trist om det inte fungerar då, köpa 32-bit XP skulle jag aldrig komma på tanken att göra om jag redan ägde en version. Ring supporten o fråga ändå, kanske kan du få en key för 32-bit versionen så du kan installera den istället?