handdator

Visa fullständig version : Poliser på Stockholms central


Chris
2006-12-08, 19:11
Någon som vet varför det var ett 20tal poliser och minst lika många ordningsvakter som patrullerade på centralen idag? Blev sjukt förvånad för det var verkligen blåklätt vart man än tittade. Detta var väl runt kl 17-18 idag. Det kanske har hänt något stort som man missat. :)

Baan
2006-12-08, 19:12
Polisen har ju sina rutiner där man går ut och systematiskt spöar alla invandrare man träffar på, vare sig du gjort något eller ej. Detta för att trycka ner eventuella bråkstakar. Tack för varningen btw!

Gött Mos
2006-12-08, 19:16
Förra veckan prövade jag på pizza, det slutade med att jag blev kallad invandrare och blev nerslagen av några poliser. Jag är glad att jag inte var i stockholm idag.

Chris
2006-12-08, 19:20
Men allvarligt, dom måste haft något annat för sig än att spöa invandrare. Jag såg iofs några "lapputdelare" vid rulltrappan som delade ut nazist/rasist-nånting information, men tycker det var lite väl många poliser ifall det skullle ha med det att göra.

blekfet2
2006-12-08, 19:22
Polisen har ju sina rutiner där man går ut och systematiskt spöar alla invandrare man träffar på, vare sig du gjort något eller ej. Detta för att trycka ner eventuella bråkstakar. Tack för varningen btw!


Totaly, just därför mitt mål är att utbilda mig till polis. :kinky:

Baan
2006-12-08, 19:23
Men allvarligt, dom måste haft något annat för sig än att spöa invandrare. Jag såg iofs några "lapputdelare" vid rulltrappan som delade ut nazist/rasist-nånting information, men tycker det var lite väl många poliser ifall det skullle ha med det att göra.

Kanske, jag vet inte. Assyriska kulturföreningen kanske hade möte i närheten, och dom behöver väl många poliser då många kom till mötet antar jag.

Skakis
2006-12-08, 19:32
Är det inte den där "Salem-marschen" idag? Den är väl i början av december. Skulle ju förklara varför det var poliser vid pendeltågen iaf.

Capt
2006-12-08, 19:40
Är det inte den där "Salem-marschen" idag? Den är väl i början av december. Skulle ju förklara varför det var poliser vid pendeltågen iaf.

Den är imorrn.

Hurra för alla nazister och kommunister och pack som kommer hit!:hbang:
Fucking hell! Ingen vill ha er här, ingen bryr sig lilla Daniel.

Jag håller iaf mig inne imorrn. Det är packet som står och skriker på Rönninge Torg, för fan, jag är moderat, jag står över såna människor.

Backe
2006-12-08, 19:56
Polisen har ju sina rutiner där man går ut och systematiskt spöar alla invandrare man träffar på, vare sig du gjort något eller ej. Detta för att trycka ner eventuella bråkstakar. Tack för varningen btw!

Är det dina fördommar eller är det verkligen så??

Jag är ointresserad av dina fördommar. GE DIG.

Daniiiel
2006-12-08, 19:56
Den är imorrn.

Hurra för alla nazister och kommunister och pack som kommer hit!:hbang:
Fucking hell! Ingen vill ha er här, ingen bryr sig lilla Daniel.

Jag håller iaf mig inne imorrn. Det är packet som står och skriker på Rönninge Torg, för fan, jag är moderat, jag står över såna människor.

Var lagom rädd sist jag åkte tåget förbi salem, när den stannade där var jag typ ensam me min flickvän på tåget och det stod flera hundra nazister utanför tåget. Då var man inte så kaxiggggg...

pilt77
2006-12-08, 20:12
www.wighsnews.se

Baan
2006-12-08, 20:27
Är det dina fördommar eller är det verkligen så??

Nej, det är så.

Schysst citat taget ur sitt sammanhang också, mycket skickligt av dig!

Pellefant
2006-12-08, 22:06
McDonalds där hade rea på munkar ikväll.

mathor
2006-12-08, 22:09
http://img175.imageshack.us/img175/3646/poliserzi.jpg

Mitt liv för en ksp.

blekfet2
2006-12-08, 22:11
Ksp 94 då isf.

Chris
2006-12-08, 22:15
Jag sa ju att de var många. :Virro

Shakemynuts
2006-12-08, 22:23
Alla som har något emot en enda invandrare är rasist! :Virro

Antagligen var det väl pga maschen som det var mycket poliser. I och med att inget nytt kommit på aftonblandet!

Tricklev
2006-12-08, 22:24
Hoppas dom fick många invandrare.

:Virro

daja
2006-12-08, 22:48
Någon som vet varför det var ett 20tal poliser och minst lika många ordningsvakter som patrullerade på centralen idag? Blev sjukt förvånad för det var verkligen blåklätt vart man än tittade. Detta var väl runt kl 17-18 idag. Det kanske har hänt något stort som man missat. :)

pingisderby i eriksdalshallen, då gäller det att hålla rent och skingra massorna bl.a på centralen

mister_power
2006-12-08, 23:41
Jag vart också förvånad för några veckor i slussen då det stod ett 10-tal poliser, så jag frågade vad det och då sa de att man skulle känna sig trygg o åka kollektivtrafik

Baan
2006-12-08, 23:48
Jag vart också förvånad för några veckor i slussen då det stod ett 10-tal poliser, så jag frågade vad det och då sa de att man skulle känna sig trygg o åka kollektivtrafik

Se min förklaring ovan.

RösböJunior
2006-12-09, 19:16
varken Daniel Wretström (som mördades i salem därav minnes-marschen)
eller de som går tåget behöver ha några politiska åsikter.

nazister? njae skulle inte vilja sätta den stämpeln på nationella.

Allan
2006-12-09, 19:26
varken Daniel Wretström (som mördades i salem därav minnes-marschen)
eller de som går tåget behöver ha några politiska åsikter.

nazister? njae skulle inte vilja sätta den stämpeln på nationella.

Rätt många av de som kommer trampa i Salem har nazistiska åsikter. Går man tillsammans med dem lär man ju inte ha något emot deras politiska hemvist. Men det bekräftar ju bara bilden av de "nationella".

Fartman
2006-12-09, 19:26
varken Daniel Wretström (som mördades i salem därav minnes-marschen)
eller de som går tåget behöver ha några politiska åsikter.

nazister? njae skulle inte vilja sätta den stämpeln på nationella.

Vad skulle du vilja sätta för stämpel på dessa "nationella" då?
"Unga män som "älskar sitt land" och har svårt för personer av utomnordisk härkomst"?

Allan
2006-12-09, 19:35
Låses med hänvisning tillhttp://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?goto=newpost&t=84595