handdator

Visa fullständig version : Antonius


Antonius
2003-02-13, 14:41
Här är en rygg bild jag tog nyss... Jag vet inte riktigt hur man spänner ryggen rätt, men det här är den bästa hittils... :em:

Jag tror också att min rygg är sned, det ser ut så...

Antonius
2003-02-13, 14:43
Den ganska mycket uppvisade.... (att den visats mycket här på kolozzeum alltså)

stybb
2003-02-13, 15:34
Ta detta som bra kritik och inte på fel sätt nu..

Men :eating: :eating: :eating: :eating: :eating:

Längesen du uppdaterade journalen också.. kämpa på!

dared
2003-02-13, 17:02
Hur länge har du tränat? ålder? Bra hårdhet iaf

Jarod
2003-02-13, 18:16
Håller med stybb... Det är bara att käka en jäääkla massa och träna på. Vi har alla sett ut som du i början!!

Keep up the good work!

Mvh

Antonius
2003-02-13, 21:51
dared: Började träna när jag var 17, emn tog det inte på allvar tills för ca. ett halvår sedan... men jag fik ändå inte igång en seriös träning förens för 3 månader sedan.

stybb: Nejdå, tar oftast kritik på min kropp som motivation att rätta till det som kritiken var riktad mot.
Ang. min träningsjournal så ska jag uppdatera den med mitt arm pass som jag körde idag när jag skrivit klart detta.

Jarod: Se ovan. :D

Antonius
2003-02-13, 22:59
Såååå.... nu har man skrivit i sin träningsjournal stybb! Du som ville se upptaderingar. :thumbup:

The Dwag
2003-02-13, 23:02
Som sagt... en till som ung ! Ni har hela världen framför era fötter :bpump:

Antonius
2003-02-13, 23:06
Originally posted by The Dwag
Som sagt... en till som ung ! Ni har hela världen framför era fötter :bpump:
Jag trodde att det var en skrivare jag hade framför mina fötter... :D

Skämtåsido så har jag alltid trott att jag är ganska gammal, men det kanske är för att de flesta mina polare är 15-17 år gamla. :em:
Men det är klart, jag är ung.... och har rätt bra med tid på mig att bli större (vågar inte säga stor, för jag är kort och vet inte om man riktigt kan säga stor då).

Antonius
2003-02-14, 02:44
Jaha, då har man tagit sina första ben bilder (två stycken) och här var den jag tog benet rakt på... den andra var mer på sidan av låret.

Ja, jag vet att jag måste träna benen mer... :em:

Pez
2003-02-14, 05:01
Inte dåligt alls för din ålder, som nån sa keep :bpump: och :eating: ... :thumbup:

Var inte rädd för att "äta upp" dig lite, lättare att bygga om du offrar lite av din hårdhet.

/pez

Antonius
2003-02-14, 15:14
Man tackar... :D

Men det är det som är grejjen... jag har väldigt svårt för att bulka eftersom att jag inte kan bli tjockare hur mycket jag än äter... liksom om jag äter lika mycket som min polare som väger 91 så blir det ändå inte mycket mer underhudfett än det jag har (vilket är minimalt)... förutom på röven, där samlas det extremt lilla fett som lägger sig.

Pez
2003-02-14, 17:02
Originally posted by Antonius
Man tackar... :D

Men det är det som är grejjen... jag har väldigt svårt för att bulka eftersom att jag inte kan bli tjockare hur mycket jag än äter... liksom om jag äter lika mycket som min polare som väger 91 så blir det ändå inte mycket mer underhudfett än det jag har (vilket är minimalt)... förutom på röven, där samlas det extremt lilla fett som lägger sig.

Då ska du äta ännu mer. Simpelt. :D

/pez

Antonius
2003-02-14, 17:45
Spräcka magen då alltså.... för det kommer jag göra om jag äter mer än vad jag gör nu.

Pez
2003-02-14, 17:50
Originally posted by Antonius
Spräcka magen då alltså.... för det kommer jag göra om jag äter mer än vad jag gör nu.

Det är en vanesak hur mycket man orkar äta, både psykiskt och fysiskt. I slutet på min minideff förra året blev jag proppmätt på en portion pasta bolognese, nu får jag lätt i mig dubbelt så mycket.. (Bronco-Size :D ), precis som för ett år sen innan deffen...

Testa att utöka kosten med att dricka en extra proteindrink under dagen, drick olja (linfrö, druvkärne, raps, oliv typ) då och då...

Hur äter du nu?

Hmm..kanske dags att flytta den här diskussionen. :D

/pez

Antonius
2003-02-20, 13:48
Originally posted by Pez
Hur äter du nu?

Hmm..kanske dags att flytta den här diskussionen. :D

/pez
Notera att jag rör på mig extremt lite under en dag... så jag gör inte av med så mycket kcal. Men jag äter väl gröt på morgonen med ett ägg ibland (morsan kokar jämnt ett som står vid tallriken)... och ibland så knäcker jag två ägg och dricker. idag tog jag 40g kraftpulver (inte gainers eller ren protein, utan något annat konstigt som min morsa har köpt, med vassle-protein och långsamma kolhydrater), 4dl mjölk, två ägg och en banan och mixade det... blev mätt som bara den... men det stod iofs att man ska ta 20-30g pulver och att pulvret har mättande egenskaper. Hmm.... aja.
Under dagen så kokar jag typ (mycket) pasta och äter det som mellanmål... och så äter jag maten som lagas, jag äter typ hälften så får mina päron dela på den andra hälften. :em:

Tar kesella eller tonfgisk som mellan mål också.... när det finns.

Karl_alfred
2003-02-20, 14:04
vad har du får mål bli bodybuider eller?
I sådana fall käka steroider som alla andra så blir du större. Annars varför ska alla bli så stora? Det är ju inte så snyggt när man kommer över en gräns. Lägg inte på dig en massa fet det är bara fult. Du blir inte popis hos jäntorna. Desutom ångrar du dig när du blir runt 30 o e smällfet fast du varit aktiv med träning i större delen av dit liv då du lägger på dig en massa fet extra lätt. För jag tycker det är idiotiskt att bulka om man inte tävlar. Vem fan vill se otränad ut när man tränar ganska mycket?

Gred
2003-02-20, 14:16
DU kanske inte tycker det är snyggt.. Vem bryr sig om vad jäntorna tycker? inte jag iallafall, jag tränar för min egen skull för att uppnå MINA ideal.

Antonius
2003-03-07, 01:13
Bäste bilden på min rygg hittils... vet att den är illa... men tänk på att jag bara tränat den två gånger. :em:

Antonius
2003-03-07, 01:14
En skitbild helt enkelt... dålig på att posa är man också, mend et blir väl bättre... men jag är relativt nöjd ändå.

FUn-tex SSwinger
2003-03-27, 11:29
Detta är ju bara grädde !! Mer halvnakna killar i tonåren etferfrågas!

Jarod
2003-03-27, 11:42
Faaan vilken smal midja du har...:furious: *avundsjuk*
Hur många cm har du runt? (mät över naveln)

Mvh

spinkoo
2003-03-27, 11:57
Originally posted by Jarod
Faaan vilken smal midja du har...:furious: *avundsjuk*
Hur många cm har du runt? (mät över naveln)

Mvh

Jarod va tyst ok sluta mobba oss dödliga :smash: :smash: :smash:

spinkoo
2003-03-27, 11:57
Du ser ut att ha grymma serratus Ante. :thumbup:

Mr Trapz
2003-03-27, 12:37
JAROD, du ser redan ut så!

Antonius
2003-03-28, 17:36
Jarod: Man tackar för de snälla orden... :D min midja är inte så smal när jag slappnar av med magmusklerna, för då mäter det runt 77 runt om jag inte minns fel. hade tänkt mäta nu för säkerhets skull, men hittar inte måttbandet.

Men du har väl ändå mindre midja än mig.

Spinkoo: Tack så mycket! :D Joo, de verkar växa på utan direkt-pang-på träning, och det är jag glad för.

Jarod
2003-03-28, 18:05
Haha....stor chans att min midja e mindre....jag mäter faan 86 över naveln....:em:

Mvh

Spud
2003-03-29, 22:34
Jarod: knip igen! :)

härligt antonius, ser ut att vara ett par bra trapz där. :thumbup:

puppas
2003-03-29, 23:09
Originally posted by Jarod
Haha....stor chans att min midja e mindre....jag mäter faan 86 över naveln....:em:

Mvh


Jag hade 93cm över naveln för några veckor sen. Och det är verkligen:em:

Slartibartfast
2003-03-31, 08:33
Jag hade 92 cm när jag mätte häromdan. Tycks korrellera med vikten, 92 kg. Men sedan har jag också en avslappnad axelbredd på 57 cm, så jag brukar skylla midjemåttet på stora rygglimpor :naughty: