handdator

Visa fullständig version : Jarod


Jarod
2003-02-13, 04:38
Dagsfärska bilder....:em:

Helen@
2003-02-13, 04:42
Jaha "känner mig lite småfet" sa Du......... :confused: é Du go i boet eller?! ;) .....jo, Du ser hemskt fet ut :booty:

:)

Pez
2003-02-13, 04:46
Originally posted by Helen@
Jaha "känner mig lite småfet" sa Du......... :confused: é Du go i boet eller?! ;) .....jo, Du ser hemskt fet ut :booty:


Hemskt fet indeed.. ska bli kul att se hur många som får "deffpanik" av dessa bilder nu såhär 4 månader till sommaren.. :D

Får pallra dig upp till storstan snart då mannen, så ska vi nog dra ner dig i skiten på nolltid... :devil:

/pez

Helen@
2003-02-13, 05:02
"Får pallra dig upp till storstan snart då mannen, så ska vi nog dra ner dig i skiten på nolltid... "

:cheers: :eating: :smokin:

muskelbyggarn
2003-02-13, 08:43
Det stämde alltså inte att du vägde 65kg som Tinner sagt, snarare 67kg :naughty:

Måste vara härligt med en metabolism som tillåter en sådan där form "året runt"? Tänk om man kunde ha det :em:

Vänl,,,
Tobbe

The Dwag
2003-02-13, 08:49
Jaha från att Pez räddade mig från att känna mig fet... så vände det snabbt igen då "Fångläger" Jarod dök upp. :D


Bra form som alltid gullet :thumbup:

Slartibartfast
2003-02-13, 09:03
"Ooo obidoo
Jag vill ju va' som du.
Jag vill se ut som du,
gå som du, nu."

Shit alltså! Får man se ut sådär året runt?

Får man be om lite statistik? Längd, vikt, bicepsmått etc?


:D

JJ
2003-02-13, 10:50
Det ser riktigt bra ut Jarod. Försöker se några "luckor" i din fysik, men det är svårt. Kanske lite större armar?
Sen verkar ju i.o.f.s. benen vara hemliga:confused:

Mallan
2003-02-13, 11:30
:love:

..lite bilder framifran kanske?!?! :naughty:

clash
2003-02-13, 11:36
hahahahaha "Fångläger-Jarod" ... nej men det ser ju skitbra ut men du får gå upp lite i vikt nu snart ... eller så går du ner i vikt och blir tokådrig och börjar jobba som ninja eller nått

Pecca
2003-02-13, 16:34
Kan tänka mig att du har en fast o fin gluteus?:naughty:

dared
2003-02-13, 16:56
Pecca ditt pervo :notme:

Ser schysst ut Jarod, vi har rätt lik kroppstyp, jag har också väldigt hög ämnesomsättning och rätt lik symmetri som du, sen är vi lika långa.. Dock är jag jävligt mycket mindre :furious:

Jag vet att du har tränat kampsport men vilka andra övningar kör du för mage? Jag har rätt bra mageutveckling men det är nog mer pga min kampsport o genetik, själva "gym magträningen" går det lite sämre med..
Nu kan jag inte längre köra cabelcrunches heller pga gymbyte ...

Jarod
2003-02-13, 17:27
Helen@>> Ich komme, Ich komme!!

muskelbyggarn>> Thanx man.... Men du ska nog sluta lyssna på "Mytoman-Tinner"...;)

Dwag>> Faan va jag garvade när jag läste "fångläger-Jarod"....:laugh:

Slartibartfast>> Wow..coolt..:love: Mina stats är kass... Längd 188cm, vikt 89kg och biccemått 41cm...=(

But I´m working on it!!!

JJ>> Jo..benen är nästan lite hemliga...haha... Nädå...jag har dock sån träningsvärk i dom så jag inte kan flexa...;-)

Mallan>> you first!

Clash>> Eftersom jag har så svårt att gå upp i vikt blir det nog som ninja jag får börja arbeta... Jag kollade med min handledare på arbetsförmedlingen och han sa att det fanns några såna jobb lediga i Sthlms-trakten...

Pecca>> Kan du fethajja:thefinger

Dared>> Tack!! Släng upp lite bilder så vi kan kolla då..:thumbup:

Mvh

Helen@
2003-02-14, 00:35
"Helen@>> Ich komme, Ich komme!! "

Dirty

http://64.207.13.28/mysmilies/contrib/tweetz/boobywiggle.gif

Petrus
2003-02-14, 01:44
Min tur att vara lite schysst för en gångs skull, och inte bara relatera till fett eller senor... :D

Lika deffad och hård som vanligt ja? :thumbup:
Det enda vi feta kan trösta oss med är att vi alla är lika deffade innerst inne. Eller önskar att vi vore i alla fall...:smokin:

Om jag ska ge lite seriös kritik (vilket jag måste eftersom det är jag=) Lite stora axlar i förhållande till rygg och armar kanske? Eller är det rygg och armar som bör vara grövre?

Hur som helst; Du kommer alltid vara mer deffad än mig, och det räcker för att jag ska börja :cryout:

Ha d Bro!

Helen@
2003-02-14, 02:00
"Lite stora axlar "

Axlar kan aldrig bli FÖR stora......ju större desto snyggare :bpump:

:)

palme
2003-02-14, 02:16
Jag förstår inte hur folk inte erbjuder sig att hjälpa Jarod!!! Vad är ni för med männsikor igentligen!? Ser ni inte att han lider?
Det är ju uppenbart att han lider av både anorexi och bulimi samt är rädd för möss :(

Petrus
2003-02-14, 02:43
Jag har redan testat tvångsmatning... :D

Vänligen,,,
Petrus

Helen@; Då säger vi att resten är för litet...:angel:

Pudzianovski
2003-02-16, 18:43
Damn!

Ser jävligt bra ut!

:thumbup:

Corey_curse
2003-02-16, 19:49
ja, en fruktansvärt bra fysik skulle jag vilja säga!..
inte för stor, inte för liten, men som sagt.. alla har sina ideal!.
inga muskelgrupper som släpar efter eller liknande, good job!. :cheers:
fan vilken symmetrisk mage du hade förresten!

GhostFace
2003-02-16, 23:01
Ja då var det ju åtminstone en till som var vässad i formen ser vi !

Jarod
2003-02-16, 23:10
Thanx guys!! :love:

Men jag satt å funderade lite på min form innan idag.... Lekte bla. med tanken på att fortsätta bulka fram tills sista april, för att sedan kanske dieta lite smått under maj...alltså bara en månad... Jag kan ju meddela att jag aldrig varit i "så dålig form" som jag är på bilderna (nu alltså)... Ligger för närvarande på all-time-high vad det gäller BF... Omron visade på Expot ca 10%.... Kan jämföras med förra årets Expo då jag låg på 5,7% BF...

Så det lutar nog åt en liten mini-diet även om ni inte tycker det...

:cheers:

Mvh

Pez
2003-02-16, 23:21
Originally posted by Jarod
Thanx guys!! :love:

Men jag satt å funderade lite på min form innan idag.... Lekte bla. med tanken på att fortsätta bulka fram tills sista april, för att sedan kanske dieta lite smått under maj...alltså bara en månad... Jag kan ju meddela att jag aldrig varit i "så dålig form" som jag är på bilderna (nu alltså)... Ligger för närvarande på all-time-high vad det gäller BF... Omron visade på Expot ca 10%.... Kan jämföras med förra årets Expo då jag låg på 5,7% BF...

Så det lutar nog åt en liten mini-diet även om ni inte tycker det...

:cheers:

Mvh

Men tänk då också på att jag låg mellan 11.5% och 13% på omronen på expot.. kan det bli mer fel? :laugh:

/pez

palme
2003-02-16, 23:39
Seriöst Jarod man "bulkar" inte på 10%. Gå upp till 14% som en man!

GhostFace
2003-02-17, 09:41
Kanske dags att fråga och klargöra VARFÖR Jarod ligger så lågt i kroppsfett ?

För, det är väl inte tävlingsdags än, eller ?

;)

Ondjultomte
2003-02-17, 10:41
Låt dig inte luras ner i dietträsket!!! falit faaaaliit :D

Jarod
2003-02-18, 02:09
palme>> Jag har faan försökt nu i flera år....det GÅR inte att lägga på sig mer fett...:cool:

Ghostface>> Varför jag ligger så HÖGT i fett, menar du!?! Det kan bero på mina ca 10-12 paket bacon i veckan kanske... Bacon är ju så jääääkla gott...:hbang:

Ondjultomte>> Jo...efter vad jag läst i Aftonbladet så är det livsfarligt att dieta, gå med i Viktväktarna eller tom. träna på gym!?! Innehar man ett gymkort så är man ju sådandäringa "våldsbenägen" som slår på gamla tanter på stan och har en massa hyss för sig...:angel:

Pez
2003-02-18, 02:53
Originally posted by Jarod
Innehar man ett gymkort så är man ju sådandäringa "våldsbenägen" som slår på gamla tanter på stan och har en massa hyss för sig...:angel:

Njaa..det där stämmer ju bara om man kombinerar det hela med att bo i sthlm, det kommer du väl ihåg sist du var uppe? Tanterna lever farligt här. Värst är det i Solna har jag hört.. :D

/pez

GhostFace
2003-02-18, 10:26
Originally posted by Jarod
Varför jag ligger så HÖGT i fett, menar du!?! Det kan bero på mina ca 10-12 paket bacon i veckan kanske... Bacon är ju så jääääkla gott...:hbang: //

Äsch vad gör lite bacon för skada egentligen ?
Det är ju bara det enda animaliska fettet du får i dig !? :D

Wilson
2003-02-26, 22:13
hmm jag ser ingen anledning till varför du ska bulka upp dig för? du är i skitbra form å jag tycker du ska försöka hålla den
jäkligt bra fysik hade du oxå ja

Jarod
2003-02-26, 22:21
Originally posted by Wilson
hmm jag ser ingen anledning till varför du ska bulka upp dig för? du är i skitbra form å jag tycker du ska försöka hålla den
jäkligt bra fysik hade du oxå ja

Tack så mycket!! :cheers:

Men mitt nyårslöfte va att uppgradera mig själv till "Jarod v2.0 - Större, Starkare och Bättre" :hbang:

Mvh

Jarod
2003-03-12, 01:09
.

Jarod
2003-03-12, 01:10
..

Jarod
2003-03-12, 01:10
...

Helen@
2003-03-12, 01:30
....he he.....ser exakt var bilderna är tagna :D

....men vad är det för knölar Du har på magen?! :angel:

Pez
2003-03-12, 01:42
Originally posted by Helen@
....he he.....ser exakt var bilderna är tagna :D


Frågan är väl hur du vet hur det ser ut på herrarnas Helen@? Och nästa fråga är - när får vi komma och kika på damernas? :naughty:


....men vad är det för knölar Du har på magen?! :angel:

Har länge misstänkt ett ymnigt syntholmissbruk... tsk tsk..

/pez :D

Helen@
2003-03-12, 01:50
"Frågan är väl hur du vet hur det ser ut på herrarnas Helen@?"

*visslar oskyldigt* :rolleyes:

"Och nästa fråga är - när får vi komma och kika på damernas? "

:nono: ......det är en väldig skillnad det :naughty:

AnderssoN
2003-03-12, 10:00
Bra lats och axlar! Och som vanligt i toppenform... :cool:

jhonny
2003-03-12, 10:23
grym kropp..
hur lång är du och hur mycket väger du?

muskelbyggarn
2003-03-12, 10:37
Bra tösen :thumbup:

Klart impad av rygg, axlar samt din grymma form. Det är sådana som du som lätt åker på stryk av oss andra som dietar för att ens komma i närheten av din året-runt-form :D

Kör hårt!

Vänl,,,
Tobbe

Janna
2003-03-12, 11:33
YOOO jarod ... som vanligt stenhård va ska man säga haha

personligen känner jag mig snortjock nu .. iof vet jag att snortjock en en väldig överdrift

kan inte jag få lite av din extrema förbränning .. snäääälla *smörar*

kör nu hårt o hör av dig när du återvänt till skogarna .. ska nog till uppväxtrakterna om ett par veckor eller så om du e hemma så får vi hitta på nåt

The Dwag
2003-03-12, 11:50
Mr.DEFF :furious: :smash:




Som alltid så har du "Fångläger" fysiken/deffen många av oss eftersträvar till sommaren!:thumbup:

muskelbyggarn
2003-03-12, 11:58
Inte för det behövs två STORA killar för att ta Jarod, men skall vi åka till Älmhult och göra ett husbesök dwarfen?

Dieten tär på psyket :D och den svenska avundsjukan är stor i detta läge :D

Vänl,,,
Tobbe

Chris
2003-03-12, 12:45
Grymt :thumbup:

Pez
2003-03-12, 12:56
Originally posted by muskelbyggarn
Inte för det behövs två STORA killar för att ta Jarod, men skall vi åka till Älmhult och göra ett husbesök dwarfen?

Dieten tär på psyket :D och den svenska avundsjukan är stor i detta läge :D

Vänl,,,
Tobbe

Ja fan det är ingen picnic att under diet bo med en människa som vräker i sig kaffebröd, bacon och godis och ändå är ripped to the bone... :insane:

Som grädde på moset glider Dimman in i omklädningsrummet och kläcker ur sig "Jävlar..bra form!" till den svettiga lallaren när vi tränade häromdagen. :thefinger

/pez :D

Slartibartfast
2003-03-12, 18:01
Shit! Det där ser verkligen bra ut, Jarod!

Vad är ditt midjemått? Och övriga stats? :bow:

Jarod
2003-03-13, 01:06
Lite mått då...usch...alla mått utan pump (eftersom alla verkar mäta så..:MrT: )

Bröst: avslappnat 102cm
Bröst: spänt 115cm
Bicce: 41cm
Midja: 86cm

Å en liten bild...

Helen@
2003-03-13, 01:31
http://216.40.249.192/s/contrib/gizm0/ten_out_of_ten_emoticon.gif

Antonius
2003-03-13, 01:43
Jered! Awesome quality man... American?

No, he's from Sweden. And he's called Jarod.

That's what I said... JERED!

:D

Petrus
2003-03-22, 08:23
"So you ain´t gon´do nuthin´with yo´life but to sit here and wait for Jesus to fall down the sky?"

- That´s right! :smokin:

Aweosme man!!! Tur att du kom hem till lila byhålan igen så du kan lära mig deffa, så jag slípper rulla fram överallt! :D

Vänligen,,,
Petrus - Fortfarande aningen bredare...

Janna
2003-03-22, 10:35
Originally posted by Tinner
"So you ain´t gon´do nuthin´with yo´life but to sit here and wait for Jesus to fall down the sky?"

- That´s right! :smokin:

Aweosme man!!! Tur att du kom hem till lila byhålan igen så du kan lära mig deffa, så jag slípper rulla fram överallt! :D

Vänligen,,,
Petrus - Fortfarande aningen bredare...

hmm när jag räffade dig va du inte ett jäkla skit bulkig hade du deffat då eller är det bara du som har lite skum uppfattning om vad bulkig e haha

ps känner mig oxå ganska bulkig nu haha fast jag börjar dieta första veckan i maj tjohooo .. längtar faktiskt

Petrus
2003-03-22, 14:09
Originally posted by Janna


hmm när jag räffade dig va du inte ett jäkla skit bulkig hade du deffat då eller är det bara du som har lite skum uppfattning om vad bulkig e haha

ps känner mig oxå ganska bulkig nu haha fast jag börjar dieta första veckan i maj tjohooo .. längtar faktiskt

Personer som jag har lätt för att ta åt mig när tändsticksdeffade personer som Jarod kallar mig fet,.,., så nu har det blivit en del av mig! :D Har ingen större koll på BF%, men av tidigare mått att döma skulle jag gissa att jag ligger på ca 12-13% nu... Jämför det med -10%-Jarod så är jag rund som en köttbulle! :D Eller är det bara latsen som gör att jag ser så bred ut? :bpump:

Deffen börjar inte förräns august/september!

Vänligen,,,
Petrus

Janna
2003-03-22, 14:42
Originally posted by Tinner


Personer som jag har lätt för att ta åt mig när tändsticksdeffade personer som Jarod kallar mig fet,.,., så nu har det blivit en del av mig! :D Har ingen större koll på BF%, men av tidigare mått att döma skulle jag gissa att jag ligger på ca 12-13% nu... Jämför det med -10%-Jarod så är jag rund som en köttbulle! :D Eller är det bara latsen som gör att jag ser så bred ut? :bpump:

Deffen börjar inte förräns august/september!

Vänligen,,,
Petrus

gissar på att det är latsen då .. jag anser att du håller bra form :thumbup:

sen kan ju alla vi lite mer normala människor va sotis på jarre för att han kan äta massa skit o ändå va tokhård

Jarod
2003-03-22, 16:09
Tror som Janna... Att det är dina grymma lats som gör att du ser stoor ut, Tinner...:thumbup:

Men om du vill ha deff-tips senare så har jag massor bacon+rabarberpaj med vaniljsås-tips att dela med mig av...:eating:

Mvh

Pez
2003-03-22, 17:04
Jarods 2veckors vistelse här i kombination med min dåliga vana att äta snask om jag får chansen till det har mer eller mindre tillintetgjort min deff.. :insane:

/pez :D

Jarod
2003-03-22, 17:10
Originally posted by Pez
Jarods 2veckors vistelse här i kombination med min dåliga vana att äta snask om jag får chansen till det har mer eller mindre tillintetgjort min deff.. :insane:

/pez :D

Bleh! Skyll inte din dåliga karaktär på mitt godis, Bro! :angel:
Men vaffan...träningen gick ju skitbra när vi körde och dina bilder blev ju bättre... What more can you ask!! :thumbup:

Mvh

Pez
2003-03-22, 17:26
Originally posted by Jarod


Bleh! Skyll inte din dåliga karaktär på mitt godis, Bro! :angel:
Men vaffan...träningen gick ju skitbra när vi körde och dina bilder blev ju bättre... What more can you ask!! :thumbup:

Mvh

Ja just det, jag tänkte komma till det... Du skulle kunna riva av köket och tvätta mina fönster också nästa gång du kommer upp. Ok? :D

/pez

Helen@
2003-03-22, 20:14
Originally posted by Pez
Jarods 2veckors vistelse här i kombination med min dåliga vana att äta snask om jag får chansen till det har mer eller mindre tillintetgjort min deff.. :insane:

/pez :D

Hur är det med disciplinen egentligen?! :nono: :D

Tror minsann jag får dra med dig ut på morgonpromenader

:smokin:

Big_ShaQ
2003-03-22, 20:30
Måste säga att du ser jävligt bra ut:thumbup: Jag har också ganska hög ämneomsättningen.......ligger nu på omkring 7-10% kroppsfett. Tror att jag ska skita i att defffa i år......keep tha good work on :whipped:

Pez
2003-03-22, 23:29
Originally posted by Helen@


Hur är det med disciplinen egentligen?! :nono: :D

:em:


Tror minsann jag får dra med dig ut på morgonpromenader

Ja, plocka upp mig på vägen om du har vägen förbi city nångång.. ;)

Nej..nu måste jag fan skärpa till mig lite, fram tills nu har det räckt med att äta renare och sköta träningen - men eftersom jag har stannat på 84 nu så får jag nog skärpa till det där med promenader så att det börjar gå neråt igen...

/pez - behöver :whipped:

The Dwag
2003-03-23, 16:01
Bra form Jarod :furious: ;)



Själv så har man länge kvar till den formen :em:

palme
2003-03-23, 18:51
Skulle du ställa upp i fitness figure? Eller hur var det?

Jarod
2003-03-23, 19:07
Nä...fat-camp tillsammans med dig..:devil:

Mvh

Petrus
2003-03-23, 19:30
Originally posted by Jarod
Nä...fat-camp tillsammans med dig..:devil:

Mvh

Jag med! Jag med! :eating:

Latsen??? Har jag sånna? Tror nog att det är bukfettet som sträcker sig bak och upp på ryggen,,, Det kombinerat med ETT gäddhäng som sträcker sig från vänster till höger biceps... :D

Dietplanerna håller faktiskt på att smidas i detta nu!

Vänligen,,,
Pettan

Jarod
2003-03-23, 19:50
Originally posted by Tinner
Dietplanerna håller faktiskt på att smidas i detta nu!

Vänligen,,,
Pettan

Sure....det har du sagt i fyra år nu eller nåt...:D Men för all del...klart du får va med på vårt fat-camp..:hbang:

Mvh

Petrus
2003-03-23, 19:54
Originally posted by Jarod


Sure....det har du sagt i fyra år nu eller nåt...:D Men för all del...klart du får va med på vårt fat-camp..:hbang:

Mvh

Nästan lika länge som du "bulkat" då...:laugh: :laugh:

Vänlgien,,,
Petrus

palme
2003-03-23, 20:19
Originally posted by Jarod
Nä...fat-camp tillsammans med dig..:devil:

Mvh

Haha! Ok man vi säger så! :love:

Oxe
2003-03-23, 20:57
fat-camp hur kommer det sig att ingen har informerat mig ???

din tjockis

Jarod
2003-03-23, 21:06
oxe, din gamla hjälte... Nu när du nämner det så inser jag ju att du givetvis MÅSTE följa med... Om det är någon som behöver deffa så är det ju du (å clash)..:cool:

Har du förresten kvar polisongerna?:devil:

Mvh

Oxe
2003-03-23, 21:18
tror dom är i runt samma size sen senast..

men det vill väl till att fimpa dom snart så man åtminstånde ser lite seriös och anständig ut...

Jag behöver inte deffa... är tjock och glad... eller nåt

Mr Trapz
2003-03-27, 12:51
You need to gain some weight bro!

bulka för helvete, du tävlar inte!

Jarod
2003-03-27, 12:56
MEN JAG BULKAR JU!!! :cryout: :cryout: :cryout:

Mvh;)

Janna
2003-03-27, 13:29
Originally posted by Mr Trapz
You need to gain some weight bro!

bulka för helvete, du tävlar inte!

haha Jarod kan inte bulka hans kropp vägrar om man går ner 1,5kg på en vecka eller vad det va när man slurpar i sig över en liter olja så är det inte så lätt att bulka

jag har väl inte superkass förbränning själv men skulle definitivt inte tacka nej till lite av jarods (dock inte fullt lika hög, det blir så svårt att bygga muskler då)

dared
2003-03-27, 16:02
Jag har typ lika hög förbränning som Jarod... Det kommer bli jävligt skönt när man blir äldre. Men nu när man vill bygga är det ju lite av en nakdel.-.

snoop
2003-03-27, 17:31
Satans bra form...
Förstår ifall du e nöjd me baksida axeln:D

Nu kanske man har lite motivation att ta sig ur "bulkträsket"...

mvh

Linn
2003-04-01, 17:28
hååååååård... ;)

ABC123
2003-04-01, 17:47
Hur länge har du tränat?

Jarod
2003-04-01, 19:24
Har tränat 4 år å 3 månader...:smokin:

Mvh

CreaTioN
2003-04-02, 19:59
Jag vill bli som du när jag blir stor.

:thumbup:

LCohen
2003-04-03, 08:44
vad fet du har blivit :booty:

vad är det för ålder på en sån som du då?

Jarod
2003-04-03, 08:45
Fet ja!! usch...:(

Jag skyller på att jag fyller 28 om två veckor....:em:

;)

Jo0oHaN
2003-04-03, 16:07
jag vill bli som dig :cryout: .,...kan nog ta nårra år..menmen jag ger mig inte...efter sommaren när man fått mycket cash så ska min träning dra igång på riktigt allvar...börja med alla möjliga kosttilskott :hbang:

ABC123
2003-04-03, 16:55
Originally posted by Jarod
Har tränat 4 år å 3 månader...:smokin:

Mvh

Ok, fin hårdhet. Att du inte är större beror det på att du helt enkekelt inte satsat på det eller är det din låga bf% som ställer till det?

Jarod
2003-04-03, 17:02
Originally posted by ABC123


Ok, fin hårdhet. Att du inte är större beror det på att du helt enkekelt inte satsat på det eller är det din låga bf% som ställer till det?

Tror helt enkelt att det beror på att jag inte tränat så länge.. Med tanke på att min utgångsform va 188cm/70kg utan en enda muskel - så anser jag att det iaf är på rätt väg att efter lite mer än 4 år väga 90kg i den form jag är nu.
Va e det dom säger... "Rom byggdes inte på en dag"..;)

Tack för alla fina komplimanger!!:cheers:

Mvh

sliverr
2003-04-03, 20:02
hur mycket väger du nu och hur länge har du tränat ?

vad käkar du för tillskott osv...

är ute efter en liknande kroppsstruktur som du har så om du har några tip är det bara att höra av dig =)

mvh
alex

Jarod
2003-04-03, 20:40
Originally posted by sliverr
hur mycket väger du nu och hur länge har du tränat ?

vad käkar du för tillskott osv...

är ute efter en liknande kroppsstruktur som du har så om du har några tip är det bara att höra av dig =)

mvh
alex

Statsen står precis ovanför ditt förra inlägg.. ;)

Mina axlar har jag nog till stor del fått av att jag haft ett par jobb som va grymt ansträngande på just dom musklerna...sen för rygg har jag försökt köra så mycket chins som möjligt....för att försöka få upp bredden lite.. Om det lyckats så bra vetefan...men det är helt klart en favoritövning.

Mvh

Jo0oHaN
2003-04-03, 22:04
du har jävlit fin kropp..men är det inte ljuset på bilderna + att dom är svartvita som gör att du ser extra grym ut?:booty:

sliverr
2003-04-03, 22:15
Originally posted by Jarod


Statsen står precis ovanför ditt förra inlägg.. ;)

Mina axlar har jag nog till stor del fått av att jag haft ett par jobb som va grymt ansträngande på just dom musklerna...sen för rygg har jag försökt köra så mycket chins som möjligt....för att försöka få upp bredden lite.. Om det lyckats så bra vetefan...men det är helt klart en favoritövning.

Mvh

haha nu skäms jag för att jag har dåliga ögon ;)

mycket bra form har du...men som sagt har jag bara tränat i 1månad..men jag är gammal simmare så jag har kvar mina breda axlar och alla muskel konturer så jag tror jag kan få upp det rätt snabbt...

måste jobba lite på min mage och rygg samt axlar...vänster axel e klart mindre än höger så som tri/biceps...

men jag säger som du "rom byggdes inte på 1 dag"

mvh
/alex

Jarod
2003-04-03, 22:22
Originally posted by Jo0oHaN
du har jävlit fin kropp..men är det inte ljuset på bilderna + att dom är svartvita som gör att du ser extra grym ut?:booty:

Visst är det så...:D Så därför slänger jag in ett par gamla OBS! GAMLA! bilder i färg... Dom själv...

Jarod
2003-04-03, 22:23
..

Jarod
2003-04-03, 22:25
...

Jarod
2003-04-03, 22:29
samma som den ena svartvita fast i färg...

ABC123
2003-04-04, 00:48
Du har möjligtvis inga sidechest bilder, eller andra bilder som visar brösten lite bättre än de du har lagt upp hittills?

Jarod
2003-04-04, 01:01
Nope...har fan inte en enda sidechest... =( Får nog ta å fixa det...:)

Mvh

Pecca
2003-04-05, 18:24
Du börjar bli lite tunnhårig gullet. Kanske dags att boka plats på ålderdomshemmet:thefinger



:notme:

ABC123
2003-04-05, 23:22
Originally posted by Jarod
Nope...har fan inte en enda sidechest... =( Får nog ta å fixa det...:)

Mvh

Låter bra det, tryck några på benen också :D

Hades
2003-04-06, 08:00
Grym rygg Jarod! Mkt grym :thumbup:

mangemani
2003-04-06, 19:09
men hell va biffiga alla var här då!
själv satsar man på att bli som sångaren i manowar,diggar hans överkropp och har hela mitt liv velat att bli som han i kroppsbyggnad,slänger upp en bild när jag börjar närma mej någorlunda:)

LCohen
2003-04-06, 20:54
alltså. Musklerna är ju ruskigt definierade. Ser du ut så året runt jarod? Hur gör du? :)

Jarod
2003-04-06, 21:18
Pecca>> Jo...tunnhårig har jag varit sen jag va 14 eller nåt... Tack för den säger jag till farfar...grr..

LCohen>> Tror att Pez kan fylla i lite här då han för ett tag sedan fick en liten insikt i min kosthållning...:D

Mvh

Pez
2003-04-06, 21:27
Jarods kost består av:

Vad som bjuds, helst gratis och mycket. :D


Men om han själv får bestämma så ser det väl ut såhär ungefär:

Bacon, nudlar, smågodis, fikabröd, mer smågodis, lite mer bacon och en skvätt pulver.
Så ja - Jarod är ett missfoster.


/pez

shirunai
2003-04-06, 21:52
Originally posted by Pez
Jarods kost består av:

Vad som bjuds, helst gratis och mycket. :D


Men om han själv får bestämma så ser det väl ut såhär ungefär:

Bacon, nudlar, smågodis, fikabröd, mer smågodis, lite mer bacon och en skvätt pulver.
Så ja - Jarod är ett missfoster.


/pez

är det bara jag som tror att våran favorit pez är avundsjuk ? :nono:

Pez
2003-04-06, 22:06
Originally posted by shirunai


är det bara jag som tror att våran favorit pez är avundsjuk ? :nono:

Undrar mest vad som hände med mitt skafferi...

*eko*

/pez :D

Slartibartfast
2003-04-07, 07:42
Originally posted by Jarod


Tror helt enkelt att det beror på att jag inte tränat så länge.. Med tanke på att min utgångsform va 188cm/70kg utan en enda muskel - så anser jag att det iaf är på rätt väg att efter lite mer än 4 år väga 90kg i den form jag är nu.
Va e det dom säger... "Rom byggdes inte på en dag"..;)

Tack för alla fina komplimanger!!:cheers:

Mvh

Man måste som du säger ta i beaktande vad man har för utgångsläge innan man börjar träna och bedöma resultaten efter det. Fast jag själv inte ser ut som Arnold värmer det ändå hjärtat att minnas att jag har varit 30 kg lättare vid samma kroppslängd.

Ser väldigt bra ut! :thumbup:

Jazzman
2003-05-29, 11:56
Kom igen nu Jarod, nu vill vi se nya bilder. Hur är dagsformen?

/Jazz :naughty:

clash
2003-05-29, 12:45
haha Jazz =)) läget me boy? =)

Jarod
2003-05-29, 12:47
Jazz är precis som jag --> bakis...:cool:

Jazzman
2003-05-29, 13:31
Originally posted by clash
haha Jazz =)) läget me boy? =)

Fint, är klar med utbildningen och som tack får jag jobba hela sommaren. Tröstar mig med att ladda hem Metallicas nya album.

Originally posted by Jarod:smokin:
Jazz är precis som jag --> bakis...

Ligger något i det.... :smash:

/Jazz

clash
2003-05-29, 14:22
Metallicas nya album sög, det lät som dom försökte smita in på metal-gängest område och där finns det gott om band som knullar metallica i röven i den genren