handdator

Visa fullständig version : Helen@


Helen@
2003-02-13, 03:46
Klubben för inbördes egen beundran av sig själv :smokin:

:em:

Helen@
2003-02-13, 03:46
:em:

Helen@
2003-02-13, 04:00
:em:

Pez
2003-02-13, 04:16
Tycker du har grymt cool fysik Helen@... "följde" ju dig under dieten i höstas och det enda jag kan säga är - :kickass:

Speciellt ryggen har du fått till jäkligt bra... men din fysik är komplett, det har du ju kvitto på. :thumbup:

/pez

Helen@
2003-02-13, 04:32
:) Tack, Pez!......Ja, det behövs till några riktiga dieter för att se vad som finns under *hmmm* fettansamlingen man tillförskaffar sig mellan varven........det är ju f-n att det ska va så gott me gott :rolleyes: ....hade gärna varit i tävlingsform jämt men se det vill inte mitt mentala inre som hela tiden pockar på :eating: och det speciellt efter en diet......ätandet är ej kontrollerbart då utan man lever för att äta

:em:

Jarod
2003-02-13, 04:42
Håller med Pez i allt han skriver.....fast jag gillar nog dina ben/vader mest...:love:

Vad säger man.... I´m a leg-person!! :bow:

Kramiz på dig Helen@!

Mvh

Helen@
2003-02-13, 04:47
....ha ha....vet nog vad Du menar med "ben/vader" :booty:

Jarod
2003-02-13, 04:49
Lite :whipped: å :kinky: å sen :smokin:

Mvh;)

Linn
2003-02-13, 05:05
oh shit vilka ben! Grym fysik helt klart. Hur länge har du tränat??

Helen@
2003-02-13, 05:15
I många, många år.......Seriöst sedan -89 med några få uppehåll

:bpump:

Munter
2003-02-13, 08:32
Vackert, Helena. Allt ser fint och köttigt ut :thumbup:

The Dwag
2003-02-13, 08:51
Ser jävligt bra ut... synd att du förstörde den bilden på rumpan lite :angel:

Slartibartfast
2003-02-13, 08:51
Kan...inte...säga...annat...än...:bow:

Bra separation och definition och allt vad det heter.

Och benen är...öh...det finns inte ord! *försöker hålla professionell och värdig attityd*:em:


Keep it up!:D

Linn
2003-02-13, 11:00
När jag blir stor ska jag oxå ha såna ben... :bpump: :hbang:

Mallan
2003-02-13, 11:27
Följde din din "journal" pa "nutrition outlet" förra aret...mäktigt imponerad!!

:hbang:

WOW!!

Nagra framtida tävlingsplaner!!?

Allan
2003-02-13, 18:53
Jadu hean65q, du har min fulla beundran - har du alltid haft



allan

Sverker
2003-02-13, 20:42
Du är j-ligt bra på bilderna och du var fantastisk på tävlingen Helen@.

Hoppas att du kommer igen med en ny satsning :devil:

Janna
2003-02-13, 23:03
helena du rockar .. du imponerar både med din fysik samt att du e en otroligt glad och trevlig person !!!

hoppas vi ses fler gånger

GhostFace
2003-02-13, 23:08
Vad händer nu med Nutrition Outlet-utvecklingen, vad blir er uppföljning på den?

Helen@
2003-02-13, 23:10
Hörrni....tack allihopa http://www.gamers-forums.com/smilies/otn/funny/smile18.gif


Mallan: Ang; framtida satsningar.......ev. SM i höst....får se längre fram hur det känns..........själv då? :)

GhostFace; Ingen fortsättning följer :) .........det är väl inte heller troligt att det blir fler "Talangjakter".......fast det hade varit hemskt kul om det blev fler då det finns massor av bra träningsfolk på gymen runt om i landet som kanske bara behöver det där lilla extra för att ta steget till att tävla .......



Jobbar sista natten inatt sedan ledig en hel vecka *jippi*
http://www.planetsmilies.com/smilies/jumping/jumping03.gif

palme
2003-02-14, 02:18
Större än Jarod ;) Ser mycket bra ut!

Pez
2003-02-14, 04:14
Originally posted by Helen@
Jobbar sista natten inatt sedan ledig en hel vecka *jippi*
http://www.planetsmilies.com/smilies/jumping/jumping03.gif

Wiieeeee! Mer tid till att sitta och glo på Kolozzeum? :D

Tycker du ska suga åt dig av allt beröm Helen@, för vem vet när vi är såhär snälla igen? ;)

Sen tycker jag att idén med talangjakten var bra, följde själv vissa deltagare från start till slut på NO:s hemsida. Mycket intressant tycker jag, snappade upp lite småtips om diet och träning.

/pez

Helen@
2003-02-14, 04:29
"Mer tid till att sitta och glo på Kolozzeum? "

...ha ha...När jag är jobbledig så ägnar jag inte Kolozzeum ens en tanke.........endast ett trevligt, kul, irriterande tidsfördriv när jag har dötid på jobbet

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/gizm0/Na_Na_Na_Na.gif

Pez
2003-02-14, 04:41
Originally posted by Helen@
"Mer tid till att sitta och glo på Kolozzeum? "

...ha ha...När jag är jobbledig så ägnar jag inte Kolozzeum ens en tanke.........endast ett trevligt, kul, irriterande tidsfördriv när jag har dötid på jobbet

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/gizm0/Na_Na_Na_Na.gif

Viiiiiisst Helen@.. eller ska jag säga "Spinkoo" aka "Pecca"? ;)

Får väl passa på att gratulera på "25årsdagen"..*host* :D

/pez

Helen@
2003-02-14, 04:58
"eller ska jag säga "Spinkoo" aka "Pecca"? "

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/gizm0/Question_Mark_emoticon.gif

Fattar nada :confused: ....berätta gärna

Pez
2003-02-14, 05:43
Originally posted by Helen@
"eller ska jag säga "Spinkoo" aka "Pecca"? "

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/gizm0/Question_Mark_emoticon.gif

Fattar nada :confused: ....berätta gärna

Äh...ett av många dåliga skämt. :smash:

/pez :D

GhostFace
2003-02-14, 09:16
Originally posted by Helen@
GhostFace; Ingen fortsättning följer :) .........det är väl inte heller troligt att det blir fler "Talangjakter".......fast det hade varit hemskt kul om det blev fler då det finns massor av bra träningsfolk på gymen runt om i landet som kanske bara behöver det där lilla extra för att ta steget till att tävla .......

Vad synd för er som deltog och kanske ville ha mera hjälp & assistans.
Eller ni kanske är fullärda vid det här laget ? :angel:
Kommer det bli fler tävlingar för dig, Pia Jansson eller någon annan i år ? Eller nästa år ? Eller nästa ?

Helen@
2003-02-18, 13:07
"Vad synd för er som deltog och kanske ville ha mera hjälp & assistans. "

Jag varken ville eller behövde ha hjälp eller assistans....skötte det hela helt själv, både träning, diet etc etc.......

Fullärd blir man aldrig......och ja, fler tävlingar lär det garanterat bli för de allra flesta som var med i Talangjakt 2002

:)

Mvh Helena

GhostFace
2003-02-18, 13:49
Varför deltog du i N O´s "talangtävling" ?

Linn
2003-02-18, 16:37
Helen@;
du skrev tidigare att du tränat seriöst sedan -89... hur kom det sig att du inte tävlat förrän nu?

...bara nåt jag kom att tänka på

Pecca
2003-02-18, 16:51
Originally posted by Pez


Viiiiiisst Helen@.. eller ska jag säga "Spinkoo" aka "Pecca"? ;)

/pez

Moderatorn får gärna förklara. Jag fattar nada!

Pez
2003-02-18, 16:58
Originally posted by Pecca


Moderatorn får gärna förklara. Jag fattar nada!

Men åhhh.. det var ett dåligt skämt som ingen fattade..kl. 4 på natten. :smash:

För övrigt helt i linje med min i övrigt dåliga humor. :D

/pez :em:

Helen@
2003-02-19, 07:49
"Varför deltog du i N O´s "talangtävling" ?"

Förmodligen för att äntligen "få tummarna ur" att tävla, dessutom kul med lite press på sig och en del uppmärksamhet samt att jag tycker mycket bra om Ine & Roger, Nutrition Outlet, de gör enormt mycket för sporten.........

"hur kom det sig att du inte tävlat förrän nu? "

Det har varit på G ett par ggr förut men pga vissa omständigheter så har det inte blivit av, det är mycket som ska klaffa inför en tävling........men å andra sidan tar det ju väldigt lång tid att bygga så att det tagit 14 år innan jag kom till skott är egentligen inte så konstigt....

Mvh Helena

Pssst!!! Pez: Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet som Ditt "skämt" hade skrivits.....ändå svårfattat......fast jag har tolkat det på ett visst sätt och jag får ju hoppas att det inte är så Du menar :confused:

Corey_curse
2003-02-19, 12:57
Men.. :smash:
vad han menade var helt enkelt att när du sa att du inte tänkte tillbringa tid för Kolozzeum på din lediga tid, då drog han ett (dåligt? :naughty: ) skämt om att du hade fler användare som spinkoo t.ex. som är en ganska flitig skrivare här på Kol. för att kunna tillbringa mer tid på kolozzeum!..
m.a.o. inget illa menat!.. :angel:

Helen@
2003-02-19, 18:58
Corey_curse;.......nähä...det menar du inte?! *OBS! Ironi*.......förstått det hela tiden men ville han skulle säga det själv, vilket han också gjort nu

och ja, jag figurerar under de flesta nick här med några få undantag eftersom jag tydligen inte har något vettigare för mig :sleep: *OBS! även detta ironi*

*försöker tygla min irritation över detta men lyckas dåligt* eller hur?!

:em:

Puss o kram

Pez
2003-02-19, 19:07
Alltså...jag hoppas verkligen inte du tog illa upp pg av mitt dåliga skämt Helen@..? Isåfall är jag verkligen ledsen. Sorry.

Förstår självklart att de flesta här inlusive dig har mkt bättre saker för sig än att hänga här...

/pez :em:

Corey_curse
2003-02-20, 10:22
Originally posted by Helen@
Corey_curse;.......nähä...det menar du inte?! *OBS! Ironi*.......förstått det hela tiden men ville han skulle säga det själv, vilket han också gjort nu

och ja, jag figurerar under de flesta nick här med några få undantag eftersom jag tydligen inte har något vettigare för mig :sleep: *OBS! även detta ironi*

*försöker tygla min irritation över detta men lyckas dåligt* eller hur?!

:em:

Puss o kram

trodde faktiskt inte att du förstod det.. även du kan ju pröva på att visa din "ironi" lite bättre nästa gång.. :booty:

Chris
2003-02-20, 11:26
Pez, jag tycker iaf ditt skämt var roligt *hålla om*

Pez
2003-02-22, 08:18
Grrr.. har nu insett att Helen@ bara driver med mig.. :smash: :D

Var lite orolig för att hon skulle lägga mig över knät och ge mig smisk om vi träffades på gymmet.. :whipped: :naughty:

/pez :em:

Helen@
2003-02-22, 19:59
Pez; Be afraid, be very afraid http://216.40.249.192/mysmilies/contrib/tweetz/spank.gif





http://216.40.249.192/mysmilies/contrib/tweetz/boobywiggle.gif

clash
2003-02-22, 20:13
hehe bestäm ett datum ...det där måste jag se!

Helen@
2003-02-22, 20:51
"bestäm ett datum ...det där måste jag se!"

Okej....här bokar Du
www.biljettdirekt.se

http://216.40.249.192/mysmilies/contrib/navigator/moon.gif

Pez
2003-02-23, 02:43
Ska det vara så så ska jag ha minst 25% av försäljningen av kringprodukter (kaffemuggar, tshirts, actionfigurer osv.) samt ett standardiserat gage ā 2500SEK.

Vore coolt att ha en egen actionfigure.. "new Crying-Pez with authentic soundeffects - now he cries and begs for more!"... :D :naughty:

/pez

Allan
2003-02-23, 10:10
Helena!

http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/goodness007.gif

http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/KISS001.GIF


allan

Helen@
2003-02-23, 19:42
....ha ha.....Allan, om Du visste vad det där stämmer........kommer ihåg när jag jobbade som servitris för många år sedan och en av gästerna klappade mig i häcken. Jag lovar att det ångrar han än idag att han gjorde :kickass:

:angel:

clash
2003-02-26, 01:29
Fan ni brudar e så jävla bortskämda en annan fick ju lyckligt ta emot de grova taffsningarna från en arbetskollega som var råfikus en gång i tiden ... jag tänkte "a vafan är jag snygg så är jag snygg"

Helen@
2003-02-27, 08:15
....ha ha....Ja Du, Clashen, man väljer ju själv vem man vill bli berörd av :thefinger men det var ju nobelt av Dig att ställa Din kropp till förfogande ;)

Hepp, hepp
:smokin:

Pez
2003-02-27, 08:32
Originally posted by clash_pb
Fan ni brudar e så jävla bortskämda en annan fick ju lyckligt ta emot de grova taffsningarna från en arbetskollega som var råfikus en gång i tiden ... jag tänkte "a vafan är jag snygg så är jag snygg"

Stackars kille..han måste varit mycket förvirrad. eller kanske skvatt galen. :D

Obs. Menade alltså "råfikusen". Att Clash är skvatt galen är jag fullt medveten om.

/pez

clash
2003-03-04, 23:08
Ja du helena ... som elsa beskow sade: "man tager vad man haver" :booty:

Pez: Vilket skitsnack, jag såg honom mer som upplyst, enligt min ringa mening borde jag råka ut får sånt så fprt jag gick o handlade käk

Helen@
2003-03-04, 23:57
???!!!...har nu "Clas klättermus" varit här och kladdat igen http://www.planetsmilies.com/smilies/evilgrin/evilgrin22.gif

http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/anym/bigear.gif

Helen@
2003-03-05, 02:58
då skall jag kanske inte säga till helena att hon preppat

Hörru, "slappitasken"....visst får Du säga det, helt okej.......inte första gången nämligen folk "hoppar på mig" om sådant kvalificerat skitsnack så jag är van.......ibland tar jag illa upp och blir ledsen, ibland skakar jag bara på huvudet åt denna okunskap, allt beroende på vilket humör jag är och jag är less på att behöva försvara mig ang. det och nu var det tydligen dags igen..........

Upplysningsvis har jag tränat seriöst i 14 år, innan dess höll jag på med/jobbade med hästar/stallarbete i många, många år som är fysiskt tungt, dessutom har jag aldrig varit speciellt liten och finlemmad, tyvärr....ha ha....jag hade gärna sett ut som Pamela Anderson istället men har inte den kroppsbyggnaden på långa vägar.

Ja, Du, jag gick inte ens mot röd gubbe på den tiden det var olagligt.

För övrigt är jag inte anonym och gömmer mig bakom en datorskärm och det minsta man kan begära när personangrepp blir aktuella är väl att angriparen åtminstone skriver under med sitt riktiga namn.

Så, I all välmening, kan Du kyssa mig där jag blir som allra högst när jag böjer mig fram.

Godhetsfullt,,,
Helena

Janna
2003-03-05, 18:00
Originally posted by Helen@

dessutom har jag aldrig varit speciellt liten och finlemmad, tyvärr....ha ha....jag hade gärna sett ut som Pamela Anderson istället men har inte den kroppsbyggnaden på långa vägar.



oj Pamela Andersson .. herregud Helena du se bra mkt bättre ut än den fjollan kan jag lova

(.. innan alla 14åriga killar börjar tjaffsa om att Pamela är guds gåva till kvinnorna, sure säkert många av er som tycker det och det är 100% tillåtet, dock är det inte mitt ideal)

Helen@
2003-08-08, 00:57
Lite update......bra fotograf men ett helkasst motiv :smokin:

Helen@
2003-08-08, 00:58
.............

Helen@
2003-08-08, 00:59
:em:

Pez
2003-08-08, 01:06
Damen är het!

Tycker inte bilderna gör dig rättvisa Helen@, ser riktigt vasst ut iofs - men ännu vassare i egen hög person. :kickass:

PS. Slutar du reta mig på gymmet nu? :angel:

/pez ;)

Megatuttarna
2003-08-08, 01:15
Originally posted by Janna


oj Pamela Andersson .. herregud Helena du se bra mkt bättre ut än den fjollan kan jag lova

(.. innan alla 14åriga killar börjar tjaffsa om att Pamela är guds gåva till kvinnorna, sure säkert många av er som tycker det och det är 100% tillåtet, dock är det inte mitt ideal)

Det e sant, det e nåt konstigt med henne, för små bröst typ! :cheers:

*Flash*
2003-08-08, 01:21
:cryout: :cryout:
"mamma jag vill också se ut som henne där" *pekar på tant helena*

Kort sagt, bra fotograf men det bästa var ändå MOTIVET:D
Snacka om att se grym ut:thumbup:

Helen@
2003-08-08, 01:23
Originally posted by Pez
Damen är het!

Tycker inte bilderna gör dig rättvisa Helen@, ser riktigt vasst ut iofs - men ännu vassare i egen hög person.

PS. Slutar du reta mig på gymmet nu? /pez ;)

Retas väl aldrig med Dig?! :confused: bara när Du trampar i trappmaskinen som en kärring :naughty: ;)

Vet att bilderna inte gör mig rättvisa men det är inte meningen heller.........nyfikna, mot förmodan, får väl ta sig till Västerås i oktober ;)

See Ya på gymet

Mittinattenkram

//Helena

clash
2003-08-08, 01:29
För er som är riktigt nyfikna är jag beredd att snappa av ett par kort när helena gör marklyft och flyes ... fan jag gör allt för pengar i dagsläget :litensunkigsmileysombeskrivermintillvarosomodugli ng

clash
2003-08-08, 01:34
Nej men ärligt så ser det bra ut! Kommer bli kul att se dig på scen!

p.s. pez ser verkligen omanlig ut i trappmaskinen :D

no1fitness
2003-08-08, 02:41
Helen@ du ser :thumbup: ut, men det vet du ju redan...;) :D

Lycka till i SM !!!!!:cheers:

Pez
2003-08-08, 04:14
Originally posted by clash
p.s. pez ser verkligen omanlig ut i trappmaskinen :D

Ja, men vad är blott en kvart om dagen - mot att som dig leva med det ständigt... :D

På SM kommer vi vara lätta att känna igen, det är vi som har H E L E N A målat på skinkorna på övre högre parkett... :smokin:

/pez

FlexOnline
2003-08-08, 05:49
:kinky:

*Mjau*

:love:

Middag?:eating:

Sverker
2003-08-08, 06:06
Det är lungt Helen@, det ser mycket bra ut !

Kämpa på nu, så håller jag på dig i Västerås:thumbup:

Powerbear
2003-08-08, 07:56
:bow:
Det ser mycket bra ut.
Det ska bli spännande se dig på SM.
Mäktigt de kommer att bli.

:thumbup:

Michelle
2003-08-08, 08:01
Hej Helena!

Hoppas att du mår bra och att allt är strålande :-)

Nyfiken på att se hur du ser ut nu!

Som sagt jag lever ju med din coach ;-) som tycker att du gör bra ifrån dig!!! Jag kanske kan komma med och smygtitta nästa ggr Ni ses??

M :-)

Janna
2003-08-08, 11:57
tjusigt helena :hbang: :bpump:

Munter
2003-08-08, 12:34
Grym fysik!

Jorgen
2003-08-08, 16:34
Yaouza. :naughty: Du kommer att bli giftig på SM. :kickass:

//jörgen

Allan
2003-08-08, 19:07
Vad fin du var!

:love:


allan

Helen@
2003-08-08, 23:51
Ja....väluppfostrad som jag är så säger jag Tack! allihopa fast ni säger det ser bra ut trots urusla bilder :laugh: där man inget ser egentligen......men ni vill väl bara vara snälla eller så är det rent fjäsk :devil: ;)

Puss på er :kinky:

Pssssttt!!!! I all :naughty: välmening

//Helena

Helen@
2003-08-09, 00:02
Originally posted by Michelle
Hej Helena!

Hoppas att du mår bra och att allt är strålande

Nyfiken på att se hur du ser ut nu!

Som sagt jag lever ju med din coach som tycker att du gör bra ifrån dig!!! Jag kanske kan komma med och smygtitta nästa ggr Ni ses??

M

Åh....hej hjärtat ......så det är här Du "gömmer" Dig?! Nu kan jag ju inte tala om vem som är min coach för då vet ju även folk direkt vem Du också är........men det blir inte lätt att vara tyst om vem jag har som coach......är enormt tacksam och STOLT (läs mallig) över att ha en ur Sveriges absoluta elittoppskick som den bästa coach jag kan ha .......(så, jag kan ingenting lova att jag inte avslöjar vem min coach är) :naughty:

På Din fråga om jag mår bra och att allt är strålande så svarar jag Ja! *wohoo*.....dock inte mina fötter....blodblåsor både på och under.......men som vanligt under dieten och allt gående, både i förbränningssyfte och på jobbet.......så imorgon blir det helvetescykla istället på Delta :D

Ja......följ med nästa gång.......gör det :) vill ju se hur Du också ser ut nu......och kul att träffas

Kram
//Blodblåsan

Janna
2003-08-09, 07:56
trots att bilderna är dålig ser man att det ser bra ut ... vågar iinte tänka på hur bra de skulle se ut med bra bilder

clash
2003-08-09, 14:11
äh det e sant , vi fjäskar bara vi vågar inte annat =)

rymdrattan
2003-08-09, 14:23
Jag erbjuder mig i vanlig ordning att sjysstera bilderna
om du vill helen@

Om du över huvudtaget har dom i bättre kvalité dvs?
min mail är rymdrattan@webbmannen.com

Om du får lust...

//Mvh rattan

Allan
2003-08-09, 16:43
Originally posted by clash
äh det e sant , vi fjäskar bara vi vågar inte annat =)

Clash, tror du inte vi vet varför du smörar för samtliga kvinnor mellan byxmyndig och döden? Inte är du rädd i varje fall...

Jag säger det igen - det ser jättebra ut!


allan

Michelle
2003-08-09, 19:38
Originally posted by Helen@


Åh....hej hjärtat ......så det är här Du "gömmer" Dig?! Nu kan jag ju inte tala om vem som är min coach för då vet ju även folk direkt vem Du också är........men det blir inte lätt att vara tyst om vem jag har som coach......är enormt tacksam och STOLT (läs mallig) över att ha en ur Sveriges absoluta elittoppskick som den bästa coach jag kan ha .......(så, jag kan ingenting lova att jag inte avslöjar vem min coach är) :naughty:

På Din fråga om jag mår bra och att allt är strålande så svarar jag Ja! *wohoo*.....dock inte mina fötter....blodblåsor både på och under.......men som vanligt under dieten och allt gående, både i förbränningssyfte och på jobbet.......så imorgon blir det helvetescykla istället på Delta :D

Ja......följ med nästa gång.......gör det :) vill ju se hur Du också ser ut nu......och kul att träffas

Kram
//Blodblåsan

Hallå vännen!

Jepp, det är bara lilla jag :-) Vá kul att du känner så över coachen :-) Han tycker det är minst lika kul!!!
Han är iväg och jobbar sedan i torsdags och kommer hem imorgon så man får lite avlösning!!

Vilka fina bilder!!! Men det blir bättre att se "live"!! Så Känn Er avundsjuka på mig Ha ha

Känner igen mig, tror jag har blåsor överallt på fötterna, som tur ej under....! Ska till H Hoby i veckan som erbjöd sig ta han om dom små illaluktande *stort skratt*

Vet inte om Ni bestämt någon tid, men kanske i slutet av veckan en koll på Delta? Hur ser det ut för dig?

Ha det gott nu!
Kram MAge ( hi hi lite finurligt )

Allan
2003-08-09, 21:37
Jaha, så veeeeem kan det vaaaaraa som ska se till att Helen@ sopar hem titeln...


allan

Fultjack
2003-08-10, 10:20
snygga bilder helena ,som sagt lite dålig kvalite , men ändå , så där ska en kvinna se ut , och inte som pamela :thumbup:

Michelle
2003-08-12, 11:41
Hej Raring!

Sitter här sliten trött och ja Ha ha.. Vad ska man säga :-) Följer med på "daten" på torsdag!

Säger inte vilken plats och tid för då kanske du får ett helt hav med beundrare som vill kolla in dig :-)

Tejpa fötterna och bit ihop nu!

Ser fram emot att se dig!
Kramiz
M

palme
2003-08-12, 11:49
Originally posted by Michelle
Hej Raring!

Sitter här sliten trött och ja Ha ha.. Vad ska man säga :-) Följer med på "daten" på torsdag!

Säger inte vilken plats och tid för då kanske du får ett helt hav med beundrare som vill kolla in dig :-)

Tejpa fötterna och bit ihop nu!

Ser fram emot att se dig!
Kramiz
M

Oj nu vet t.om jag vem du och gubben är ;)

Avatarn jag syftar på.

stora_starka_jätten
2003-08-12, 16:32
:smokin: ser bra ut tycker jag.. men frågan är ju om röd målarfärg är finast :smash:

Michelle
2003-08-13, 11:42
Originally posted by palme


Oj nu vet t.om jag vem du och gubben är ;)

Avatarn jag syftar på.

:-) Ja det kanske inte var så svårt att lista ut ;)

Helen@
2003-08-16, 19:23
Originally posted by Michelle
Hej Raring!

Sitter här sliten trött och ja Ha ha.. Vad ska man säga :-) Följer med på "daten" på torsdag!

Säger inte vilken plats och tid för då kanske du får ett helt hav med beundrare som vill kolla in dig :-)

Tejpa fötterna och bit ihop nu!

Ser fram emot att se dig!
Kramiz
M

....he he....ja, var kanske tur Du inte avslöjade tid och plats med tanke på att jag var tvungen att dra av brallorna och stå iförd endast string!....ha ha.....eftersom coachen ville plåta oss :) .....hade jag vetat det så hade jag gjort som Du....tagit tights under istället ;)

Hoppas få se mer av er på Delta.......

Kramar från nattjobbarhelena

Allan
2003-08-16, 22:40
Originally posted by Helen@


....he he....ja, var kanske tur Du inte avslöjade tid och plats med tanke på att jag var tvungen att dra av brallorna och stå iförd endast string!....ha ha....

Oooooouch!


VILL SE BILDER!


allan