handdator

Visa fullständig version : Magnus Samuelsson bryter av arm på kille!


He-man
2006-12-04, 23:30
När jag först såg detta klipp trodde jag att den stora killen var Magnus, men så var inte fallet. Kul att se honom med mindre kroppsfett också.

Killen han bryter mot heter tydligen Nathan Jones, AKA megaman.
aCZmt2lOjbY

Tricklev
2006-12-04, 23:31
Är inte det strongman år 97 eller något sådant?

Jag är bara tvungen att säga.


OLDIE FFS!

He-man
2006-12-04, 23:33
ingen aning om när det är ifrån, men det syns ju att det inte var igår ;)

Batman
2006-12-04, 23:33
vad små ben han hade, or is it just me.

prime^
2006-12-04, 23:38
Var tvungen :em: (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=78517&highlight=megaman)

Löjtnant Blank
2006-12-04, 23:42
He, he. Magnus är så jävla grym på engelska.

Timme
2006-12-04, 23:46
vad små ben han hade, or is it just me.

Ja han hade/har värdelösa ben. Lite mer knäböj och mark för magnus del tycker jag. Undrar hur mycket han böjer och markar btw...

He-man
2006-12-04, 23:48
Men grejen med Magnus är ju att han är råstark, även om det inte syns på storleken på benen är han ju otroligt stark i hela kroppen.

Tricklev
2006-12-04, 23:50
Men grejen med Magnus är ju att han är råstark, även om det inte syns på storleken på benen är han ju otroligt stark i hela kroppen.

Det där klippet är 8år gammalt, Magnus ben ser inte ut så längre, och tro mig, dom benen hade inte böjjt mycket.

He-man
2006-12-04, 23:58
Det där klippet är 8år gammalt, Magnus ben ser inte ut så längre, och tro mig, dom benen hade inte böjjt mycket.
Jo du har redan påpekat att klippet är gammalt, och det krävs inget geni för att räkna ut det heller.

Men du menar altså att han inte tränat benen lika mycket som överkroppen eller vad? Han är ju betydligt starkare än vad han ser ut att vara (även om han ser väldigt stor och stark ut ändå). Jag tror inte att en kille som tävlar i strongmantävlingar ignorerar benträning.

Baan
2006-12-04, 23:59
Om jag inte är helt fel ute så är killen han bryter armen av samma snubbe som var med i Troy, den store snubben i första stora striden i början som blir ägd av Brad Pitt. På något djävla vänster.

Chaan
2006-12-05, 00:01
Magnus,

OJ vad han måste ha ätit sedan dess.

Tricklev
2006-12-05, 00:02
Jo du har redan påpekat att klippet är gammalt, och det krävs inget geni för att räkna ut det heller.

Men du menar altså att han inte tränat benen lika mycket som överkroppen eller vad? Han är ju betydligt starkare än vad han ser ut att vara (även om han ser väldigt stor och stark ut ändå). Jag tror inte att en kille som tävlar i strongmantävlingar ignorerar benträning.

Du tror allvarligt talat att han är någon slags Superhero som böjjer 250-300kilo med dom stickorna?

JusupWilkosz
2006-12-05, 00:06
Snälla rara, klippet är gammalt som gatan, har du precis skaffat modem eller?

Baan
2006-12-05, 00:08
Snälla rara, klippet är gammalt som gatan, har du precis skaffat modem eller?

Ja, fan, påminner om den här snubben som inte fattar att -83 var för ett tag sedan!!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=84023&highlight=JusupWilkosz

JusupWilkosz
2006-12-05, 00:12
Ja, fan, påminner om den här snubben som inte fattar att -83 var för ett tag sedan!!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=84023&highlight=JusupWilkosz


Det är ju inget vi direkt blivit bröstmjölkade med, håller du inte med?

mrburns
2006-12-05, 00:13
Jag såg det där klippet för 1 månad sen kanske... Och jag har haft internet i nära 10 år nu... Vad är det för jävla anledning att hacka på någon.

Baan
2006-12-05, 00:14
Det är ju inget vi direkt blivit bröstmjölkade med, håller du inte med?

Länken är alltså så pass gammal så man kunde få hem den back in the day när Internet innebar ett brev på posten med kod som du fick skriva ner själv, kompilera och se vad för kul du fick ner.

Nej, men alla har väl kanske inte sett klippet. Så farligt är det inte med reposts.

HookersUnited
2006-12-05, 00:37
Om jag inte är helt fel ute så är killen han bryter armen av samma snubbe som var med i Troy, den store snubben i första stora striden i början som blir ägd av Brad Pitt. På något djävla vänster.
Hans svaghet är alltså killar med små ben?

norlund
2006-12-05, 00:43
Med en riktig domare hade det aldrig hänt,han hade avbrutit matchen direkt. Nathan Jones hamnade i en sk. "Break-arm position", Rent tekniskt bryter han alltså armen av sig själv pga av att han vrider bort axeln/kroppen från handen, Magnus S håller bara emot.

Chaan
2006-12-05, 00:52
Borde inte pecsen dessutom bli svagare av den vridningen av överkroppen han gör..

Whistler
2006-12-05, 01:32
http://www.hotflick.net/flicks/2004_Troy/004TRO_Nathan_Jones_002.jpg

Han har varit Pro Wrestler också. :P

He-man
2006-12-05, 16:06
Du tror allvarligt talat att han är någon slags Superhero som böjjer 250-300kilo med dom stickorna?
Och vem har sagt att han måste vara världsbäst i böj, kan han inte vara stark ändå? Du tror med andra ord att han är lika svag i sina ben som vilken svenson som helst bara för att han inte har de grövsta benen? Då kanske det är på tiden att vi får se dig i nästa strongman! :D

J.Saarela
2006-12-05, 16:08
Och vem har sagt att han måste vara världsbäst i böj, kan han inte vara stark ändå? Du tror med andra ord att han är lika svag i sina ben som vilken svenson som helst bara för att han inte har de grövsta benen? Då kanske det är på tiden att vi får se dig i nästa strongman! :D



Jag känner han,å han sa till mig att hans max i böj var 110kg på den tiden.Så jag han var klen i ben.

He-man
2006-12-05, 16:16
Jag känner han,å han sa till mig att hans max i böj var 110kg på den tiden.Så jag han var klen i ben.

Klart du gjör :thumbup:

Jag pratar om nuet, inte det förgångna.

J.Saarela
2006-12-05, 16:24
Klart du gjör :thumbup:

Jag pratar om nuet, inte det förgångna.

Lägg på en 100kg till så har du dagsläget.

He-man
2006-12-05, 16:24
Snälla rara, klippet är gammalt som gatan, har du precis skaffat modem eller?

Men det är ungefär som att säga till dig: Snälla rara, kolozzeum har funnits i flera år och du registrerade dig först nu i november, har du precis skaffat modem eller? *screwy*

Aegd? :laugh:

Tricklev
2006-12-05, 16:25
Klart du gjör :thumbup:

Jag pratar om nuet, inte det förgångna.

Varför tittar du då på ben i det förgågna, och argumenterar angående dom, för det är det du har gjort.

Nej jag tror inte att han är klen som en svenson, men dom där stickorna gjrode garanterat inga tunga böjjar.

He-man
2006-12-05, 16:40
Varför tittar du då på ben i det förgågna, och argumenterar angående dom, för det är det du har gjort.

Nej jag tror inte att han är klen som en svenson, men dom där stickorna gjrode garanterat inga tunga böjjar.
Ok, du har missförstått mig, jag svarade på timmes inlägg där han skrev: "Ja han hade/har värdelösa ben".
Ja han hade/har värdelösa ben. Lite mer knäböj och mark för magnus del tycker jag. Undrar hur mycket han böjer och markar btw...

Så jag har hela tiden pratat om magnus nuvarande styrka i benen, medan du pratat om benen på klippet Tricklev.


:naughty:

rolf
2006-12-05, 16:44
Nathan Jones är grym. Han har varit med i flera filmer och alltid spelat diverse skitroller som skurk. :D

Tricklev
2006-12-05, 16:47
Det där klippet är 8år gammalt, Magnus ben ser inte ut så längre, och tro mig, dom benen hade inte böjjt mycket.




Jo du har redan påpekat att klippet är gammalt, och det krävs inget geni för att räkna ut det heller.

Men du menar altså att han inte tränat benen lika mycket som överkroppen eller vad? Han är ju betydligt starkare än vad han ser ut att vara (även om han ser väldigt stor och stark ut ändå). Jag tror inte att en kille som tävlar i strongmantävlingar ignorerar benträning.

Jag sa att DOM benen inte hade böjjt mycket, och du bestrider det, erkänn ditt fel nu.

He-man
2006-12-05, 16:55
Jag sa att DOM benen inte hade böjjt mycket, och du bestrider det, erkänn ditt fel nu.

Ok, jag erkänner att jag tolkade ditt inlägg som att du pratade om hans nuvarande styrka, jag trodde helt enkelt att du menade att dom benen hade han minsan inte tränat mycket genom åren (fram till idag ja, tro vad du vill).

J.Saarela
2006-12-05, 16:56
Nathan Jones är grym. Han har varit med i flera filmer och alltid spelat diverse skitroller som skurk. :D

Han är skurk i verkligheten oxå lr var iaf,för fängelse har han suttit i.

rolf
2006-12-05, 16:57
Han är skurk i verkligheten oxå lr var iaf,för fängelse har han suttit i.

Japp, 10 år i Australiensiskt fängelse t.o.m. Bra merit för att spela skurk på film kanske?

J.Saarela
2006-12-05, 16:59
Japp, 10 år i Australiensiskt fängelse t.o.m. Bra merit för att spela skurk på film kanske?


:thumbup:

JusupWilkosz
2006-12-05, 18:52
Men det är ungefär som att säga till dig: Snälla rara, kolozzeum har funnits i flera år och du registrerade dig först nu i november, har du precis skaffat modem eller? *screwy*

Aegd? :laugh:

Hörru fotbollspelaren, nu är du nog ute på djupt vatten!

He-man
2006-12-05, 19:01
Hörru fotbollspelaren, nu är du nog ute på djupt vatten!

Ingen fotboll för mig tyvärr :D

På vilket sätt är jag ute på djupt vatten? Vad är skillnade mellan din jämförelse och min? :confused: :smash:

JusupWilkosz
2006-12-05, 19:04
Ingen fotboll för mig tyvärr :D

På vilket sätt är jag ute på djupt vatten? Vad är skillnade mellan din jämförelse och min? :confused: :smash:

Det kan jag inte avslöja nu, time will tell.
Tills dess kan vi vänta och hälsa på gymmet mr fotbollspelare.

He-man
2006-12-05, 19:09
Det kan jag inte avslöja nu, time will tell.
Tills dess kan vi vänta och hälsa på gymmet mr fotbollspelare.

Whaaaat!? *screwy* :D

Ja gymmet hälsar jag på 4 dagar i veckan, precis som jag gjort sedan 5 år tillbaka, men fotboll har jag inte mycket erfarenhet av, gillar helt enkelt inte fotboll. :laugh:

JusupWilkosz
2006-12-05, 19:35
Whaaaat!? *screwy* :D

Ja gymmet hälsar jag på 4 dagar i veckan, precis som jag gjort sedan 5 år tillbaka, men fotboll har jag inte mycket erfarenhet av, gillar helt enkelt inte fotboll. :laugh:

Förlåt du ser ut som en förvuxen sådan.

petersson
2006-12-05, 19:40
Vad gnäller ni om? Får killen inte dela med sig av ett filmklipp? Alla har faktiskt inte sett det förut.

He-man
2006-12-05, 20:10
Förlåt du ser ut som en förvuxen sådan.

Det där med förvuxen tar jag som en komplimang eftersom jag strävar efter att bli stor i gymmet *flex* sen kan du gärna tycka att jag ser ut som en fotbollspelare, hockeyspelare eller vad du vill, vet dock inte om jag ska tolka det som ett försök till förolämpning eller ett skämt? :D

JusupWilkosz
2006-12-05, 21:56
Det där med förvuxen tar jag som en komplimang eftersom jag strävar efter att bli stor i gymmet *flex* sen kan du gärna tycka att jag ser ut som en fotbollspelare, hockeyspelare eller vad du vill, vet dock inte om jag ska tolka det som ett försök till förolämpning eller ett skämt? :D

Går som en amerikansk fotbollspelare också.
:D

HookersUnited
2006-12-05, 22:10
http://www.fotomuseetiosby.nu/kamera.jpg
+
http://www.lefthandshop.no/images/0528.jpg

PMa varandra resultaten och forsätt kärleksgnabbet där.

prime^
2006-12-05, 23:03
Ja, fan, påminner om den här snubben som inte fattar att -83 var för ett tag sedan!!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=84023&highlight=JusupWilkosz

hahaha, det där gjorde min dag!! :Virro :D

Metal_boy_
2006-12-05, 23:56
Det där är väl t.o.m 10år sedan. Har ett väldigt starkt minne av att det var -96?

Wennerberg
2006-12-06, 01:31
Det där är väl t.o.m 10år sedan. Har ett väldigt starkt minne av att det var -96?

Har för mig det är -95

He-man
2006-12-06, 17:01
PMa varandra resultaten och forsätt kärleksgnabbet där.

Tack för att du tar oss tillbaka på banan och rycker oss i kragen, ibland behöver man en påminnelse när snacket går för mycket off topic, sorry. :D