handdator

Visa fullständig version : Kreatin-blandning ! svara snabbt helst !


Karlstrom
2006-12-03, 20:38
Jag undrar om det går bra att blanda till kreatin-drycken på morgonen , samma dag som man ska träna? För jag går till gymmet direkt efter skolan har slutat , jag kan inte gå hem i mellan. Det står att man ska dricka blandningen en timme innan träning. Tänkte om jag kunde blanda till det på morgonen och packa ner det så länge ? Ifall det skulle ha nån dålig effekt på kreatinet eller nåt sånt *rolleyes*

p.s , är nybörjare på området !

Tack på förhand ! *whistle*

Thorwaldsson
2006-12-03, 20:40
Du ska inte blanda kreatinet en längre stund innan du dricker det om du vill att det ska effekt. Kreatinet bryts, när det kommer i kontakt med vätska, stegvis ned till kreatinin som inte har kreatinets positiva effekter.

Conclusion: Blanda när det är dags.

Karlstrom
2006-12-03, 20:45
Okeej , tack !

Då får jag ta & smita ifrån lektionen en stund när det är dags :thumbup:

Inzza
2006-12-03, 20:47
brist på logiskt tänkande?

lägg kreatinet i en förbannad petflaska, gå in på toa och tillsätt vatten 1 timme innan träningen, skaka lite och drick. fan ibland undrar jag vart världen är påväg

Karlstrom
2006-12-03, 20:51
jaa, det är kanske en smidigare variant !

flenders
2006-12-03, 20:51
brist på logiskt tänkande?

lägg kreatinet i en förbannad petflaska, gå in på toa och tillsätt vatten 1 timme innan träningen, skaka lite och drick. fan ibland undrar jag vart världen är påvägHåller med om första och sista meningen. Det värsta är att du blandar säkert en shake i förväg. :)

Inzza
2006-12-03, 20:54
Håller med om första och sista meningen. Det värsta är att du blandar säkert en shake i förväg. :)

jag? jag skjuter kreatinet dricker det ej.

Lars_midgard
2006-12-03, 22:06
Du ska inte blanda kreatinet en längre stund innan du dricker det om du vill att det ska effekt. Kreatinet bryts, när det kommer i kontakt med vätska, stegvis ned till kreatinin som inte har kreatinets positiva effekter.

Conclusion: Blanda när det är dags.

Vet man säkert hur lång tid de tar innan de bryts ner till kreatinin då? Läste i tror de var flex där de stod att de tog nån dag iaf.

flenders
2006-12-03, 22:18
jag? jag skjuter kreatinet dricker det ej.Jag syftade på trådskaparen. Att han blandade en gainer i förväg men visste inte hur han skulle göra med kreatinet.