handdator

Visa fullständig version : gakic, leukic!tips/egna erfarenheter...


thab
2006-12-01, 07:54
Hej alla, är ny här på kolozzeum men skulle behöva lite info om gakic och leukic. Jag spelar hockey på hög nivå, är 18 år (1.76/77) och jag har lite problem med att gå upp i vikt, dock kör jag mestadels överkropp nu pga att jag vill kunna prestera max på isträningarna så jag håller bara igång ben med 2 pass i veckan, har tränat med vikter i 5 år och jag blir starkare med inte större så (bänk 120kg , benböj 165 lårbenet längre ner än parallelt med golvet, chins 3x6 40kg extravikt, frivändning 3x6 100kg osv på kroppsvikt 73) jag blev tipsad en en kille på ************* att köra med gakic och leukic i 2 månader för det var det grymmaste han provat och lovade ökning i vikt. Så nu undrar jag vad ni här som har styrketräning som jobb/intresse säger, skulle vara tacksam för kommentarer ang de här två tillskotten. Inom kosttillskott kör jag med gainers och eiselt kp3(som förövrigt jag inte känner av), går inte ner i vikt och blir starkare så det borde inte vara för lite mat som tas in.

Mvh ThaB

EiseltUK
2006-12-01, 12:13
Skulle tippa på att problemet är en kombination av för mycket träning och otillräckligt energiintag. Ett symptom brukar vara att man ha lite underhudsfett.