handdator

Visa fullständig version : Era mest misslyckade slagna poseringsbilder,


Sunesha
2006-11-29, 10:40
Jag bjuder nu på två stycken där både miner och poseringen har misslyckas. Efter övat en del posering igår. Så insåg jag efter vikt mig dubbel åt visa mer roliga bilder. Särskilt när man både lyckas med en ful min samt en kroppshållning som är skitdålig och rolig.

Bjud gärna på era försök. Jag kommer bjussa på fler när jag får tag i fler roliga försök. Dock är regeln följande, du skall verkligen försökt att se bra ut. Inga arrangerade skoj bilder, nu gäller att blotta sig riktigt dum!

34679
I am to sexy for my shirt, toooo sexxxxy
34680
Hoppsan något kladdade visst till i kalsongerna, nog så bra att spänna sig så mycket.

Torsk_ole
2006-11-29, 10:49
Den senaste är sjukt rolig. Rolig kroppshållning och en rolig min.

Yes
2006-11-29, 11:00
Alltså, det är ju fint av dig att bjuda på dig själv och försöka, men du är väl medveten om att remixxa kan komma in och äga den här tråden när som helst? :D

Sunesha
2006-11-29, 11:21
Hmm typiskt, jag som siktar på rykte som klenast och fulast på Kollo...

Jacksatan
2006-11-29, 12:11
Den här är väl inte jättemisslyckad, det är mer att det ser jäkligt fjantigt ut när nån liten kille gör en patenterad Lee Priest pose :D
Men det var nåt år sen och nu har jag vett att bara hålla mig till beach poser. hehe

Sunesha
2006-11-29, 12:24
:thumbup: Jacksatan: Skulle bara haft handklovar, så kan du ställa upp och tjäna pengar till vissa målgrupper :)

Jay-Z
2006-11-29, 12:30
Jag vill se remixxas igen! :hbang:

norsk_gadd
2006-11-29, 13:11
Den här är väl inte jättemisslyckad, det är mer att det ser jäkligt fjantigt ut när nån liten kille gör en patenterad Lee Priest pose :D
Men det var nåt år sen och nu har jag vett att bara hålla mig till beach poser. hehe

Tell me about it... ser så jävla tunt ut när man gör den. Förstår inte... vad är det för skillnad på Lee och mig? :cryout:

Nu är jag inte missnöjd med formen utan det är snarare posen i sig som ser jävligt löjlig ut när man inte är packad med muskler som Lee.

Tjuckot
2006-11-29, 13:24
Det är lite "mamma mamma plocka upp mig!" på den där priest posen.

Instructor Pyro
2006-11-29, 13:33
Det är lite "mamma mamma plocka upp mig!" på den där priest posen.


:D ...jag ska ju inte säga nåt, jag är världens sämsta posör! Måste börja öva posering nu. *flex*

Sunesha
2006-11-29, 13:37
:D ...jag ska ju inte säga nåt, jag är världens sämsta posör! Måste börja öva posering nu. *flex*
Bilder tack !


Du kan ju inte vara sämre än mig :)

Timme
2006-11-29, 13:50
Alltså, det är ju fint av dig att bjuda på dig själv och försöka, men du är väl medveten om att remixxa kan komma in och äga den här tråden när som helst? :D

hjahahah :laugh:

Remixxa är och förblir the king! Även jag har sparat den bilden på min dator :D

LAR
2006-11-29, 14:19
Jag bjuder nu på två stycken där både miner och poseringen har misslyckas. Efter övat en del posering igår. Så insåg jag efter vikt mig dubbel åt visa mer roliga bilder. Särskilt när man både lyckas med en ful min samt en kroppshållning som är skitdålig och rolig.

Bjud gärna på era försök. Jag kommer bjussa på fler när jag får tag i fler roliga försök. Dock är regeln följande, du skall verkligen försökt att se bra ut. Inga arrangerade skoj bilder, nu gäller att blotta sig riktigt dum!

34679
I am to sexy for my shirt, toooo sexxxxy
34680
Hoppsan något kladdade visst till i kalsongerna, nog så bra att spänna sig så mycket.

inget illa menat, men varför ens försöka om man inte har några muskler?

Instructor Pyro
2006-11-29, 14:19
Bilder tack !


Du kan ju inte vara sämre än mig :)

Jo, jag tror nog det...försökte bevisa det med en bild som var för stor, gick inte o ladda upp på forumet. *flex*

polaren
2006-11-29, 14:21
inget illa menat, men varför ens försöka om man inte har några muskler?

Måste man vara stor som hulken för att få posera?
Varför är du så satans otrevlig?

LAR
2006-11-29, 14:26
sant, menade faktiskt inte så som det lät men jag ser nu att det inte var så fint formulerat. vad jag menade var om det fanns någon särskild anledning till att posera utan att ha byggt en massa. är det viktigt att öva eller vad är idén?

Sunesha
2006-11-29, 14:34
sant, menade faktiskt inte så som det lät men jag ser nu att det inte var så fint formulerat. vad jag menade var om det fanns någon särskild anledning till att posera utan att ha byggt en massa. är det viktigt att öva eller vad är idén?
Idèn är enkel. Vill ha bra bilder där jag kan se min utveckling efter 6 månader efter gymmet. Sedan ville jag att de skulle vara någorlunda bra. Så har en men bra A och B test.

Bättre än att ta spänna biceps bilder i toalett spegeln sedan när man skall härma efter dem så blir det inte bra.

Sen är det hemskt kul o posera även om massan saknas :)

Timme
2006-11-29, 14:59
Idèn är enkel. Vill ha bra bilder där jag kan se min utveckling efter 6 månader efter gymmet. Sedan ville jag att de skulle vara någorlunda bra. Så har en men bra A och B test.

Bättre än att ta spänna biceps bilder i toalett spegeln sedan när man skall härma efter dem så blir det inte bra.

Sen är det hemskt kul o posera även om massan saknas :)

det är bra att ta förebilder. Sedan att de är grymt roligaoch att du bjuder på dem är bara bra! :D

Kolo behöver fler som du, som bjuder på sig själva.

Brooklyn
2006-11-29, 15:20
Kolo behöver fler som du, som bjuder på sig själva.
:thumbup:

Sunesha
2006-11-29, 15:21
Jag hittade Rikissa, och jag känner mig brädad.. Grymmt brädad.

Jag tror bara folk önskar att de hade riktiga bra poseringsbilder ifrån de började träna. Tror faktiskt många saknar det. Det trots allt hemskt kul o påverka sin kropp åt alla håll.

Sunesha
2006-11-29, 15:23
Helt klart kung!

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1831097&postcount=179

Brooklyn
2006-11-29, 15:27
Helt klart kung!

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1831097&postcount=179
HAHAHAHAHA!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Timme
2006-11-29, 15:30
hahaha! Stackars Remixxa! Han sitter förmodligen och läser det här nu och alla skrattar :D

Sunesha
2006-11-29, 15:31
Jag tycker snarare det är fet med respekt att lägga upp en sådan bild. Helt avis. Jag trodde jag kunde se rolig ut :)

Yes
2006-11-29, 17:31
Jag hittade Rikissa, och jag känner mig brädad.. Grymmt brädad.
Precis det jag menar! :D

hahaha! Stackars Remixxa! Han sitter förmodligen och läser det här nu och alla skrattar :D
Jag tror alla skrattar med honom, eller han med oss eller... ja. Vi kan i varje fall konstatera att dubbelbiceps bakifrån med mössa och för högt uppdragna kallingar ser fantastiskt kul ut. :D

Shakemynuts
2006-11-29, 20:05
Gillar när folk säger "inget illa menat.. MEN"
Som om det rättfärdigar när man säger något otrevligt sådär. Blä! Ta lärdom. Spank you*slap*

Nithian
2006-11-29, 20:10
Kolo behöver fler som du, som bjuder på sig själva.


:thumbup:

X-Change
2006-11-29, 23:57
kan inte se remixxas bild, kan ingen lägga upp den igen här?

Larsen
2006-11-30, 00:31
inget illa menat, men varför ens försöka om man inte har några muskler?
Dö. :em:

Baan
2006-11-30, 00:32
haha kul tråd, starkt att lägga upp bilder för att roa andra!

Snake
2006-11-30, 11:54
Ryska_hårdhomot borde lägga upp sina vader :laugh:

Karl_alfred
2006-11-30, 12:39
Ryska_hårdhomot borde lägga upp sina vader :laugh:
:laugh:

Deceiver85
2006-11-30, 19:26
:laugh:

Vi väntar fortfarande på dina poserings-bilder, mr G :devil: Fast pizza och öl-mage kanske inte är nåt för den här tråden?

Timme
2006-11-30, 19:28
Jag tror alla skrattar med honom, eller han med oss eller... ja. Vi kan i varje fall konstatera att dubbelbiceps bakifrån med mössa och för högt uppdragna kallingar ser fantastiskt kul ut. :D

Ja förhoppningsvis så är det så :D

Timme
2006-11-30, 19:30
34680
Hoppsan något kladdade visst till i kalsongerna, nog så bra att spänna sig så mycket.

Asså, den posen knäcker kanske t o m Remixxa! Helt sjukt rolig är den!

Lepras
2006-11-30, 19:32
Den här bjuder jag på:laugh:

Deceiver85
2006-11-30, 19:38
Lite lagom peddo-look ;)

machine gun
2006-11-30, 20:41
Den här bjuder jag på:laugh:

Ont i magen? :D

remixxa
2006-11-30, 20:52
Alltså, det är ju fint av dig att bjuda på dig själv och försöka, men du är väl medveten om att remixxa kan komma in och äga den här tråden när som helst? :D

Haha vågar dock inte slänga upp ytterligare en bild, det får bli en favorit i repris när deffen är avslutad, eller kanske en till jul, om ni är snälla :D

PowPow
2006-12-01, 03:04
haha. vilken tråd!

Andra bilden av trådskaparen var ju klockren, och remixxas bild får mig alltid att gapskratta. kan vara bästa bilden som någonsin tagits! :thumbup:

Lepras var också nice! Upp med fler, folk!

Timme
2006-12-01, 09:04
Haha vågar dock inte slänga upp ytterligare en bild, det får bli en favorit i repris när deffen är avslutad, eller kanske en till jul, om ni är snälla :D


Härligt att du är på det lugna! Du har faktiskt en hel del muskelmassa under späcket. Det kommer se strålande ut efter en lyckad deff. Men din bild är näst intill oslagbar!