handdator

Visa fullständig version : K-1 World Max på Hovet imorgon!


-squat-
2006-11-23, 20:39
Någon som ska dit?

Jag ska! :hbang:


http://content.answers.com/main/content/wp/en/9/92/Buakaw_Por.Puramuk.JPG

Vinter
2006-11-23, 21:02
Sista chansen att se en riktig kampsportsgala i Sverige på obestämd tid...

Man får bara inte att missa chansen att se Buakaw Por Pramuk fightas. :D

-squat-
2006-11-23, 21:23
Sista chansen att se en riktig kampsportsgala i Sverige på obestämd tid...

Man får bara inte att missa chansen att se Buakaw Por Pramuk fightas. :D

Ja precis!

mrburns
2006-11-23, 21:54
Jag lackar allmänt på Sverige just nu. Vad som borde vara olagligt är att besluta emot det svenska folkets vilja. Sätt polikerna i fängelse i stället för att de inte tjänar folket. Och skippa monstertullavgifterna.

daja
2006-11-23, 22:39
Ja jag ska dit, sett fram emot det bra länge nu. Ska bli grymt att se Buakaw!!

7UP
2006-11-23, 23:03
Ville dit som fan men fick inte med mig ngn. Orkar inte åka själv.

psirus
2006-11-23, 23:04
faktist inte sista chansen
http://www.travelfightarena.se


hade väldigt gjärna viljat va där men alla polarna bangade, kul å åka själv :S

7UP
2006-11-23, 23:13
Ville mest se Buakaw, Kruth å grabbarna har man sett förut.

henke1001
2006-11-24, 11:51
Ahh jag ska dit! fan vad kul det ska bli.. :)

PowPow
2006-11-24, 11:57
faktist inte sista chansen
http://www.travelfightarena.se


hade väldigt gjärna viljat va där men alla polarna bangade, kul å åka själv :S

Du kan få gå med mig, sitter med biljetten bredvid mig. :D

Fanken vad jag ville till Hovet också.. men blev inget /=

N_N
2006-11-24, 12:03
ska bli skönt som fan att se..

sleep is the enemy
2006-11-24, 13:02
e de nån kanal som sänder galan? eller kan man se den på internet?

mrburns
2006-11-24, 13:12
fan vad nice =) Och Musse ska fajtas också :P

Chaan
2006-11-24, 15:53
En till tråd :MrT:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83213&highlight=k1+world+max

7UP
2006-11-24, 22:16
Resultat?

Chaan
2006-11-24, 23:52
Svenskan snodde bältet av Nya Zeeländskan.

Kruth och Pramuk slog ut sina respektive precis som de skulle samt Kraus som var bitchin'

*popcorn* *popcorn* *popcorn*

Du vill säkert veta vem som vann turneringen... spoiler :) En ledtråd: Elias Daniel borde haft tröstpris som årets slagpåse efter att ha stått nästan hela finalen. Dessutom efter att först ha vunnit knappt över en tuff norrman. Årets, verkligen. Jag har inte sett någon ta så mycket stryk - tror jag - sedan Cyril Abidi lekte päronboll mot LeBanner.

Chaan
2006-11-25, 00:05
Konstig match mellan Nordstrand och Magomedov. Kändes uppgjord, vad säger ni andra.

De svenskar som jag inte nämnt var slagpåsar.

Chaan
2006-11-25, 01:32
Dagens nock och tjejfighten kan beskådas i sportnytt ses i 24:an

7UP
2006-11-25, 01:56
När fan ska Kruth möta ngn bra!?

Hur överlägsen var Pramuk?

Chaan
2006-11-25, 02:07
När fan ska Kruth möta ngn bra!?


Jadu hade stora K1 velat ha honom så hade de fått honom för länge sedan.

PS Maksutaj har någonting i stil med 50 nockar på 60 matcher så det säger egentligen två saker

1) Kruth e bra
2) Maksutaj e inte tillräckligt stor.


Hur överlägsen var Pramuk?

Omöjligt att svara på om man inte e Ole Laursen. Tror de flesta tyckte han var duktig som stod en hel rond.

daja
2006-11-25, 12:37
Konstig match mellan Nordstrand och Magomedov. Kändes uppgjord, vad säger ni andra.

De svenskar som jag inte nämnt var slagpåsar.

Ja sjukt dålig match, att de dömde oavgjort efter 3 ronden e ju lite av ett skämt med, Magomedov borde ha fått segern efter 3 ronder. Den fjärde blev ju bara pinsam nu när ingen ville göra nåt, de såg mer ut som två tighta polare än två fighters med sug efter en vinst.

daja
2006-11-25, 12:42
När fan ska Kruth möta ngn bra!?

Hur överlägsen var Pramuk?

Maksutaj är inte skitdålig, det var ju trots allt han som knockade Larry i förra K1-galan i Globen, och det var inte vilken knock som helst, galans snyggaste i en titelfight i Thiaboxning om jag inte minns fel?!

Sen ville de nog ge Kruth en motståndare han kan besegra i hans kanske sista match i Sverige, och valde ett respektabelt namn som många känner till utan att det för den skull ska vara en självklarhet vem som vinner. Trodde de skulle få gå 3 ronder men Kruth sänkte honom snabbt med ett knä som satt snyggt.

Pramuk var bra men en stor elogé till dansken som stod upp så länge och som dessutom försökte fightas och inte bara låsa upp matchen.

daja
2006-11-25, 12:46
Dagens nock och tjejfighten kan beskådas i sportnytt ses i 24:an
de kör sportnytt 15:30, 18:30, 21:30 idag, nån av de sändningarna får man kolla in

Stab
2006-11-25, 13:01
Hur många från kolo var där? fan kul att se Buakaw sänka Ole Laursen inte helt otippat.. Nordetrand vs Magamedov var ju ett skämt.. magamedov sprang runt och dutta han på huvudet och började veva armen som karl-alfred haha..

-squat-
2006-11-25, 13:48
de kör sportnytt 15:30, 18:30, 21:30 idag, nån av de sändningarna får man kolla in

Nice! TV4 var även på plats.


Det va riktigt skoj att se Por.pramuk fightas han vi fick ett oerhört stöd av publiken. Det var ballt att Pernilla kom in till Pippi Långstrump melodin.

Philippp
2006-11-25, 14:00
ah jag ångrar inte pengarna som gick åt för att sitta ringside r5, plockade en fräsch film på holzken, och sen måste jag säga att den som sköt dator bilderna på väggen var sämst, räknade fel på matcher och typ ingenting stämde, felstavningar på namn allting var kaos :P

Karelin78
2006-11-25, 15:04
Kvällens största fighterhjärta det tillhörde utan tvekan Daniel Elias eller var det Elias Daniel..som hade gått 16 matcher och vunnit 20...typ så lät det under kvällen på kommentatorerna....men vilken fighter killen är.

Bukaw var det jag åkte dit för att se och vilken match...Ole bjöd ändå på bra motstånd om man nu kan göra det mot Bukaw por pramuk.

Albert kraus vann inte helt oväntat, är det någon mer än jag som undrar varför han har slutat använda benen som han är duktig på.

Norstrads match var nog det sämsta under hela galan, det var utan tvekan en klar vinst till Magomed Magomedov som f.ö hade en jäkligt skön spark som man fick in ett par gånger på Rickard. Pinsamt att de 3 dommarna inte kunde göra sitt jobb.


Jag satt och hoppades på att Tomi kartonen skulle gå vidare till final men det räckte inte hela vägen...tyvärr.

Var det någon som såg vad Kruth gjorde som sänkte Azem Maksutaj för jag hängde inte alls med där?



Errol Zimmerman ska bli rolig att följa i sin kariärr, blott 20år och redan så pass komplett som fighter....tyckte synd om hans motståndare.


Hoppas bara att detta inte var den sista K1 galan i sverige, vore synd om politikerna tar bort denna underbara tävling.

-squat-
2006-11-25, 15:22
http://tv4.se/klipp/85949.html


Där kan ni se Bilder från Pernillas match.

Chaan
2006-11-25, 15:31
Elias Daniel..som hade gått 16 matcher och vunnit 20

:)

-squat-
2006-11-25, 15:52
Var det någon som såg vad Kruth gjorde som sänkte Azem Maksutaj för jag hängde inte alls med där?



Har för mig att det var en rak höger.

henke1001
2006-11-25, 15:59
RIktigt bra gala... Synd om det blir den sista bara.. :(

Fan Ole hade ju Buakaw skakad där ett tag! Seriöst, var det någon som skulle ha en chans mot Buakaw så trodde jag Ole... NU finns det ingen som kan ta honom.

Chaan
2006-11-25, 16:09
Synd om det blir den sista bara.. :(


Enligt utredaren lät det inte alls så.

Och helt naturligt när vi har den regeringen vi har nu så kommer inte ett sportevenemang med miljonomsättning att hindras.


NU finns det ingen som kan ta honom.

Det är väl för att Kaoklai inte kan banta ned sig så mycket.

daja
2006-11-25, 16:42
Kvällens största fighterhjärta det tillhörde utan tvekan Daniel Elias eller var det Elias Daniel..som hade gått 16 matcher och vunnit 20...typ så lät det under kvällen på kommentatorerna....men vilken fighter killen är.
Han hade verkligen ett stort fighterhjärta, kul att han fick visa det i finalen för jag, och de flesta andra med mig tror jag, var nog lite förundrade över hur han kunde ta sig vidare från kvarten. Hans motståndare där borde ju ha gått vidare men istället dömde de bort honom. Sen i semin mot finnen vet jag inte riktigt vad som hände, vad gick sönder på finnen? Såg ut som han tog sig åt låret eller knät möjligtvis men jag kunde inte riktigt se p.g.a avsaknaden på vettiga repriser.

Philippp
2006-11-25, 16:45
:(
synd för finnen han var en good fighter, elias daniel kändes lite suicid där ett tag :P
sen DOMARNA det var en kärleks domare och en killer, RAKA motsatser.

Tokyo dome japan nästa :o

Chaan
2006-11-25, 17:03
vad gick sönder på finnen? Såg ut som han tog sig åt låret eller knät möjligtvis men jag kunde inte riktigt se p.g.a avsaknaden på vettiga repriser.

Jag antog att Elias fick in en luckypunch ganska direkt (möjligen knäets insida) och sedan EN TILL :)

Det var ju ändå så att det var svensken som låg ned flest gånger.

PowPow
2006-11-25, 17:59
RIktigt bra gala... Synd om det blir den sista bara.. :(

Fan Ole hade ju Buakaw skakad där ett tag! Seriöst, var det någon som skulle ha en chans mot Buakaw så trodde jag Ole... NU finns det ingen som kan ta honom.

http://www.travelfightarena.se
:MrT:

Chaan
2006-11-25, 18:14
http://www.travelfightarena.se
:MrT:

Han kanske menade K1-gala *rolleyes*

Vad väger Wisam

-squat-
2006-11-25, 18:17
Han kanske menade K1-gala *rolleyes*

Vad väger Wisam

http://www.k-1.se/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemid=

Chaan
2006-11-25, 18:23
http://www.k-1.se/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemid=

Thx mate.

Han har eventuellt gått ner sig i vikt senaste året då... eller vad vet jag.

Men hur 17 ska han kunna matcha den där oxen.