handdator

Visa fullständig version : Frrriiitz.. Spräcka byxorna


bladhet
2006-11-23, 18:38
Ca en timma in på min brevbärartur är det dax för höghusen.

Jag lastar med mig reklamen och posten (10-15kg och ca 50cm hög trave på armen... Går in i huset och ska då lägga av en del av reklamen för att jag ska kunna dela ut lättare... Jag böjjer mig ner och då hör jag bara frriiitz.. Va fan var det som lätt tänkte jag, inte kan jag väll ha spräckt byxorna.. känner efter, o yes, jag hade spräckt dom. ca 15-20cm stor reva i grenen... Helt förskräckt lämnar allt jag har och kutar ut till moppen och kör tillbaka till terminalen för att byta byxor..

Chris
2006-11-23, 19:12
Hah, den gjorde jag på jobbet, hela röven sprack upp (ja på byxan alltså). Jäkla skitjeans köpta i Bulgarien :D Hade som tur var ett par ombytesbrallor i skåpet!

bladhet
2006-11-23, 20:23
Hah, den gjorde jag på jobbet, hela röven sprack upp (ja på byxan alltså). Jäkla skitjeans köpta i Bulgarien :D Hade som tur var ett par ombytesbrallor i skåpet!


Du hade tur.... jag var mitt i stan jag...

Liten Men Fet
2006-11-23, 21:54
Du hade tur.... jag var mitt i stan jag...

Det är bara att ta av brallorna och sätta dom på huvudet, jag lovar att ingen kommer märka att det är en reva i dom.

mrburns
2006-11-23, 21:58
Jag försökte gå ner i spagat en gång i fyllan förut då man var vig o tränade kampsport. Kom inte riktigt ändå ner, tappade ballansen och föll emot en dörrlist som rev upp byxorna. Tur att man hade vett att göra det bortom folkets synfält i.a.f.

Jag har också spräckt en del byxor i mina dagar då man böjt sig ner för att plocka upp något. irriterande och dyrt:)

rolf
2006-11-24, 09:34
Hah, en kompis fick en gång för sig att knäböja i jeans, och i bottenläget hördes ett sjuhelvetes knaaaak och jag tänkte att nu har den jäveln brutit ryggen också, men det var bara hans jeans som mer eller mindre exploderade av hans putröv. :D
Snacka om att jag blev kallsvettig.

Langster
2006-11-24, 09:59
Har spräckt 3 par träningsbyxor när jag knäböjt. Ett par jeans när jag skulle sätta mig på cykeln. Ett annat par byxor i förrgår när jag skulle hjälpa farsan att slänga en soffa. Och ett par shorts på jobbet som inte sprack iofs, de fastnade med fickan på ett dörrhandtag på nåt sätt och revs upp totalt, som tur var hade jag träningsbyxor med mig den dagen!

Piranha
2006-11-24, 10:42
Jag har tappat räkningen på rövspräckta brallor.

AlexGBG
2006-11-24, 11:11
jag spräckte ett par halvnya nudiebyxor när jag bowlade. kändes inte sådär jätteroligt :(

jag klippte dock av dom och gjorde ett par sjukt korta shorts som var väldigt heta, tyvärr fick jag inte ha dom på mig för mitt ex :(

Yip_man
2006-11-24, 12:55
Sist var ett biceps pass, jag var lite svettig om benen så byxorna fastnade liksom. Sätter mig i scottcurlen stretar lite förmycket på benen de sista repsen och ritch!!!. Hela gymmet blev tyst och där sitter jag och kolla på mina egna kalingar i spegeln. Givetvis tränade jag vidare med slitz på byxorna som dock satt lite fel.