handdator

Visa fullständig version : Frukost


fwickbom
2006-11-18, 23:57
Hejsan. Plågar er återigen med lite halvdumma frågor.
Min frukost består av antingen havregrynsgröt med sylt eller en skål müsli med lättyoghurt,en knäckemacka å en espresso, därtill tillkommer en proteinshake. Har ni några tips eller synpunkter på den? utöka eller minska på?:smash:

Exhale_
2006-11-19, 00:01
Hejsan. Plågar er återigen med lite halvdumma frågor.
Min frukost består av antingen havregrynsgröt med sylt eller en skål müsli med lättyoghurt,en knäckemacka å en espresso, därtill tillkommer en proteinshake. Har ni några tips eller synpunkter på den? utöka eller minska på?:smash:

Låter som en helt ok frukost. Om den behöver utökas eller minskas kan bara du bestämma. Det är helt upp till tycke och smak, vissa föredrar att äta jättemycket till frukost, andra äter lite mindre. Så länge man får i sig någorlunda med energi spelar det ingen roll vilket tillvägagångsätt man har.

L-Sami
2006-11-19, 02:02
Det ser bra ut!

Larsen
2006-11-19, 02:57
Beror ju helt på hur mycket du tränar. Men det är ju helt klart en stadig frukost.

fwickbom
2006-11-19, 13:08
Beror ju helt på hur mycket du tränar. Men det är ju helt klart en stadig frukost.

Träningen jag kör är för att få en smal slank kropp med lite synliga muskler. inte ute efter att bli arnold nummer 2 precis.
Försöker köra varje dag. Ena dagen kondition med antingen springa eller spinning i en timme och sen situps på det. andra dagen armar,axlar eller bröst/rygg. Borde väl vara en funktionell frukost för den sortens träning? eller?:)