handdator

Visa fullständig version : Eiselt Maxgain smak.


Isterband
2006-11-18, 20:26
Köpte 4 påsar Eiselt maxgain med chokladsmak. Provade först att blanda med mjölk. Blandade 3 skopor med kanske 4dl mjölk. När man skakade så blev det tjockt och gick knappt hälla ur shakern. Plus att det smakade vidrigt och det kändes som att det sved i halsen. Har provat med vatten nu och då blev det inte tjockt men det smakar ändå skit!
Har provat de flesta smaker av gainer pro och dom smakar gudomligt jömfört med dethär!

Kan det vara något fel på pulvret eller smakar det såhär?

JonteBoy
2006-11-18, 20:51
har också provar maxgain och fick exakt samma resultat
tjockheten beror på kasinet och smaken är som den är

oligark
2007-10-17, 21:17
Hoppar in på denna tråd, hoppas någon kan upplysa. Köpte Maxgain för att det skulle kunna funka som mellanmål ibland. Läste runt om det innan och alla betonar hur tjock konsistens det har. Min maxgain blandar sig dock extremt lätt, konsistensen är inte alls tjock, om något så är den lite kornig, som fint grus i den. Är det något fel på den, eller har Eiselt ändrat sin blandning? Bäst före 2009, så det borde inte vara ngt problem.

EiseltUK
2007-10-18, 00:07
Har inte fått några rapporter om att det skulle vara strul med konsistens eller smak. Det är bara en tidsfråga innan vi drar igång produktionen av nya Maxgain och den kommer smaka riktigt bra.

JME
2007-11-02, 15:24
Hoppar in på denna tråd, hoppas någon kan upplysa. Köpte Maxgain för att det skulle kunna funka som mellanmål ibland. Läste runt om det innan och alla betonar hur tjock konsistens det har. Min maxgain blandar sig dock extremt lätt, konsistensen är inte alls tjock, om något så är den lite kornig, som fint grus i den. Är det något fel på den, eller har Eiselt ändrat sin blandning? Bäst före 2009, så det borde inte vara ngt problem.

Jag beställde 8kg på ********.cc och verkar ha fått samma skit som dig. Har kört med maxgain förut så jag vet hur den ska smaka och vilken konsistens den ska ha. Har dock bara öppnat en påse och den smakar skit och konsistensen är precis som du beskriver.
Försöker att ringa eiselt men efter några signaler kommer det telefonsvarare som säger att öppettiderna är 07.00-15.30 (ringde 15.15 typ). Riktigt dåligt tycker jag. Får väl försöka dra iväg ett mail, som man antagligen kommer få vänta länge på svar om man ens får något...

EiseltUK
2007-11-02, 18:40
Jag beställde 8kg på ********.cc och verkar ha fått samma skit som dig. Har kört med maxgain förut så jag vet hur den ska smaka och vilken konsistens den ska ha. Har dock bara öppnat en påse och den smakar skit och konsistensen är precis som du beskriver.
Försöker att ringa eiselt men efter några signaler kommer det telefonsvarare som säger att öppettiderna är 07.00-15.30 (ringde 15.15 typ). Riktigt dåligt tycker jag. Får väl försöka dra iväg ett mail, som man antagligen kommer få vänta länge på svar om man ens får något...

Maila istället om du inte vill prova att ringa igen. Maila direkt till lager@farm ... cc.

Animalistic
2007-11-02, 18:50
dålig shaker?

JME
2007-11-02, 19:18
dålig shaker?
Nej har en eiselt shaker och en twinlab...

Svedberg
2007-11-02, 21:50
Den där grynigheten verkar vara nån eiselt specialité...fick ett gäng påsar protec jordgubb för 2-3 år sen som var lika, fast det var tjocka klumpar förutom tjocka gryn....olidligt :)