handdator

Visa fullständig version : ärliga bilder på er


kokko
2006-11-18, 11:40
Jag vill starta en ny tråd där användare lägger upp ärliga bilder på sig själva, och med ärliga bilder menar jag bilder där ni inte spänner er eller bilder som är tagna direkt efter ett träningspass då musklerna är "svullna".

Sen vill jag också att ni skriver hur länge ni har tränat, vikt längd och hur ofta ni tränar. Skulle vara väldigt intressant att se och jämföra med en själv

willis
2006-11-18, 11:52
Nyss fyllda 18 år, 176cm, 81kg, tränat strax över ett år men mer seriöst sen augusti (5 dagar i veckan).

34396

:naughty:

HenrY
2006-11-18, 11:57
Nyss fyllda 18 år, 176cm, 81kg, tränat strax över ett år men mer seriöst sen augusti (5 dagar i veckan).

34396

:naughty:

Fotas/filmas för något skum porrfilm?*screwy*

willis
2006-11-18, 12:01
Fotas/filmas för något skum porrfilm?*screwy*

Några klasskamrater har som P100 att fota clowner i diverse situationer för att sen sätta ihop en utställning.
På bilderna till uställningen (ej framkallade än så jag har ingen aning om hur de ser ut) står jag däremot och flexar :Virro

Baan
2006-11-18, 13:03
pumpa på gymmet så är det bara jämföra sig med alla andra? det är väl inget problem?

dom flesta bra bilderna är ju ärliga, det är grodperspektiv och andra idioterier som är dåliga, men sånt brukar inte överleva länge..

Sniggel
2006-11-20, 13:22
Ger den här tråden en chans med en bild där jag slappnar av, dock med pump då bilden togs när jag var haövvägs igenom passet.

hultman
2006-11-21, 22:55
Ger den här tråden en chans med en bild där jag slappnar av, dock med pump då bilden togs när jag var haövvägs igenom passet.

Tycker det ser schysst ut! Kör på.

mathor
2006-11-22, 10:26
Ger den här tråden en chans med en bild där jag slappnar av, dock med pump då bilden togs när jag var haövvägs igenom passet.

Den såg väldigt ärlig och bra ut. Fler såna här bilder önskas!

666white
2006-11-22, 11:54
Ger den här tråden en chans med en bild där jag slappnar av, dock med pump då bilden togs när jag var haövvägs igenom passet.


gymar du med bara kallsingar :confused:

sammy1
2006-11-22, 12:04
Här är ett kort från i somras. Jag har inte tränat på säkert 1 månad och nån pump vet jag inget om! Däremot så var jag rätt deffad hela sommaren. Är rätt så mkt mindra än vad jag är nu, sämsta jag kunde hitta på formen, finns värre kort från innan jag började träna men det är la inte direkt syftet med tråden =)

http://img227.imageshack.us/img227/3246/img0107uj7.jpg

186cm 82-83 kilo (saknar ben, men kör det 2-3 ggr i veckan nu) tränat i 3.5 år, fast räknar inte med 1 år då jag låg skadad.

Beecher
2006-11-22, 12:06
Här är ett kort från i somras. Jag har inte tränat på säkert 1 månad och nån pump vet jag inget om! Däremot så var jag rätt deffad hela sommaren. Är rätt så mkt mindra än vad jag är nu, sämsta jag kunde hitta på formen, finns värre kort från innan jag började träna men det är la inte direkt syftet med tråden =)

http://img227.imageshack.us/img227/3246/img0107uj7.jpg

186cm 82-83 kilo (saknar ben, men kör det 2-3 ggr i veckan nu) tränat i 3.5 år, fast räknar inte med 1 år då jag låg skadad.

pecs is the shit :thumbup:

men var är det som vi män brukar ha på bröstkorgen?

Nilsjohan
2006-11-22, 12:10
Ger den här tråden en chans med en bild där jag slappnar av, dock med pump då bilden togs när jag var haövvägs igenom passet.

Vad sa de på gymmet när du tränade i kalsonger? Eller slet du bara av dig kläderna huxflux när en kamera togsfram?

sammy1
2006-11-22, 12:53
pecs is the shit :thumbup:

men var är det som vi män brukar ha på bröstkorgen?

hehe både pecsen och håret har växt till sig nu :D har et foto där bringan är hårig med från förra vintern. Kör alltid hår näre blir kallt :em:

Sniggel
2006-11-22, 12:56
Vad sa de på gymmet när du tränade i kalsonger? Eller slet du bara av dig kläderna huxflux när en kamera togsfram?
gymar du med bara kallsingar :confused:

Haha. :laugh:

Jag tränar sent på kvällen när ingen annan är där (förutom min flickvän). Vi tog poseringsbilder då också men vi tog några för att kolla ljuset också och då stod jag ju avslappnat.

remixxa
2006-11-22, 18:38
Sniggel:

vad ligger du på för bf på den bilden? Ser dina rackare (vet inte vad dom kallas :D) där på sidan, som vid höfterna som går ner så mot bäckenbenet. Som en boomerang typ, vill också ha *cupid*

Mantus
2006-11-23, 02:22
Ger den här tråden en chans med en bild där jag slappnar av, dock med pump då bilden togs när jag var haövvägs igenom passet.


Köp nya kalsingar till nästa poseringstillfälle.

Starfighter
2006-11-23, 08:12
Dom var väl fina? =)

Sniggel
2006-11-23, 10:10
Sniggel:

vad ligger du på för bf på den bilden? Ser dina rackare (vet inte vad dom kallas :D) där på sidan, som vid höfterna som går ner så mot bäckenbenet. Som en boomerang typ, vill också ha *cupid*
Bf vet jag inte, skulle gissa på 15% (+-3)
Tror det är Obliques som skymtar där på sidorna av den utåtbuktande magen. De började växa rejält när jag började med knäböj och marklyft *tips*. Skulle vara kul att deffa fram magen någon gång, hehe.

Mantus: haha, ok

theboss
2006-11-23, 14:52
inte en chans att ja lägger ut "ärliga bilder" *whistle* jag e cool ;) :cool:


Jag vill starta en ny tråd där användare lägger upp ärliga bilder på sig själva, och med ärliga bilder menar jag bilder där ni inte spänner er eller bilder som är tagna direkt efter ett träningspass då musklerna är "svullna".

Sen vill jag också att ni skriver hur länge ni har tränat, vikt längd och hur ofta ni tränar. Skulle vara väldigt intressant att se och jämföra med en själv

Sniggel
2006-11-23, 16:20
inte en chans att ja lägger ut "ärliga bilder" *whistle* jag e cool ;) :cool:
Du var tvungen att regga för att berätta detta? :D