handdator

Visa fullständig version : Galen kväll.


regus
2006-11-18, 02:15
Okej, idag har jag haft en galen kväll..

Det började vid klockan 7 när en polare ringde och fråga om jag kunde vara fylletaxi åt han och hans flickvän i natt. Visst svarade jag.
Åkte och hämta dom, dom bråkade som vanligt (vart ihopp i snart två år). Hon sitter och skriiiiker på honom om att han sa att det var nån tjej som gillade honom innan dom blev tillsammans, men hon trodde inte på det (ja hon är ett psykfall).

Jag bestämde mig för att skjutsa hem henne till sig, men NÄ hon skulle inte dit. Hon skulle hem till polarn ta nycklarna och köra hem stupfull. Jag sa såklart nej, och svängde av mot henne, då öppnade hon bildörren och skulle hoppa ut så jag var tvungen att bromsa och släppa av henne. Efter jag gjorde en U-sväng för att åka tillbaka stog hon mitt på vägen framför bilen och skrek mot oss, om jag försökte svänga runt henne försökte hon kasta sig framför bilen. så det var bara att svänga runt och köra en omväg.

Ska lägga till att under den här tiden lacka han ur tillslut och skrek att det var slut mellan dom.

Det är nu det riktigt galna börjar, jag åkte åt sidan och ringde tjejens mamma så att hon kunde komma och hämta upp psykfallet. Jag lämnade bilen och vi gick hem till honom. Då stog hennes mamma, hennes faster och hans tjej där. När hon fick syn på polaren lacka hon totalt, började gorma något på finska samt "du vill att jag ska dö" (Det höll på i ca 20 minuter av konstant skrikande). Hennes faster fick tokhålla henne medans vi hämtade hennes saker som vi kastade in i morsans bil. Och nu fick vi reda på att hon hade sparkat in ett fönster för att få tag i bilnycklarna och det var hans fel att hon hade gjort det *screwy*.

Efter 20 minuter hade hon skrikit klart och hennes mamma fick in henne i bilen.

Sen fick jag ett samtal från en stupfull tjejkompis som "jag vet inte vad som händer, jag är i stan ZzZz" så jag fick ta en till tur och skjuttsa hem henne. (jag hade inte hjärta att säga nej). Hon var betydligt lugnare

nemd
2006-11-18, 02:17
Jadu, det låter inte precis som att den där tjejen mår bra psykiskt.. Jobbigt sånt där.

regus
2006-11-18, 02:18
Jadu, det låter inte precis som att den där tjejen mår bra psykiskt.. Jobbigt sånt där.

mmhm! Det är inte första gången det händer sånt här. Men det har aldrig gått så här långt.

Kwon
2006-11-18, 02:21
Jag behöver skjuts regus

regus
2006-11-18, 02:21
Jag behöver skjuts regus

Nä! du är biffig och har ninja-skills. Du får gott klara dig själv:smash:

:)

Kwon
2006-11-18, 02:22
Det jag menade var, att det låter som att du inte fick något uträttat överhuvudtaget själv denna kväll utan bara fick vara taxi åt alla.

regus
2006-11-18, 02:24
Det jag menade var, att det låter som att du inte fick något uträttat överhuvudtaget själv denna kväll utan bara fick vara taxi åt alla.

Nej jag fick inget uträttat. Men det var ändå en galen kväll.

L-Sami
2006-11-18, 02:25
Finska tjejer alltså :Virro

Sonny.
2006-11-18, 05:46
Låter som en helkväll enligt mig det.

Baha
2006-11-18, 08:38
alkohol*cupid*

Daniel_S
2006-11-18, 09:23
alkohol*cupid*

:laugh: :laugh:

Kaboffastar
2006-11-18, 10:06
Utdelades det någon lavett som sig borde?

regus
2006-11-18, 11:56
alkohol*cupid*

Minst sagt. :D

130kg finsk sisu
2006-11-18, 12:19
Ännu en gång får de finska alkoholvanorna positiv reklam på kolo!*drool*

Nä, vilket jävla psyko!*mini*

vxcv
2006-11-18, 15:53
Fan vad ölsugen jag blev nu! :hbang: