handdator

Visa fullständig version : Motivation på kvällskvisten


Masugn
2006-11-16, 22:56
Jag undrar, är det bara jag som får sån sjuk motivation på kvällen/natten att bara gå ner till gymmet och pumpa sönder sig *flex* ? Motivationen räcker till morgonen men avtar sedan under dagen och är i princip borta på väg hem på bussen. "Tränar imorgon" har jag sagt till mig själv för många gånger.
Finns det någon psykologisk förklaring till det hela? Några fler som delar mina motivationsryck?

Empe
2006-11-16, 22:59
Motivationen finns där runt 6-7 också men nog fan är den bra mycket störra runt 9-10 på kvällarna.

Tricklev
2006-11-16, 23:02
Motivationen finns där dygnet runt, man gör det för att man älskar det. *popcorn*

Otto GROV
2006-11-16, 23:06
Jag undrar, är det bara jag som får sån sjuk motivation på kvällen/natten att bara gå ner till gymmet och pumpa sönder sig *flex* ? Motivationen räcker till morgonen men avtar sedan under dagen och är i princip borta på väg hem på bussen. "Tränar imorgon" har jag sagt till mig själv för många gånger.
Finns det någon psykologisk förklaring till det hela? Några fler som delar mina motivationsryck?


jepp den ökar något på kvällen,natten....särskilt när man är ledig..
dock finns den där 24h om dygnet de har den gjort flera år da ut å da in*drool*

aliquis
2006-11-16, 23:13
Jag antar att det hänger på att på dagen har man annat för sig som man kanske vill göra, men på kvällen vill man inte ha missat dagens pass.

Helena B
2006-11-16, 23:22
Håller med, skulle vilja ha ett gym som är öppet dygnet runt (då skulle jag ha tränat nu isf).