handdator

Visa fullständig version : Vad ska man hitta på?


Lelle Pelle
2006-11-16, 17:36
Hola!

Jag har varit tillsammans med min flickvänn i 2 år, vilket är en rätt bra tid då jag är 18 och hon 17. I början var vi som kaniner, och det är vi fortfarande, dock så växer det en känsla inom mig som säger att vi borde agera mer "vuxet" på något vis, och göra saker. Men vad fan gör man i en stad som Luleå, vi har ju absolut inget att göra här. Jag behöver tisp, någon som har en bra idé? Snälla... :)

Yankeee
2006-11-16, 17:37
Flytta?

Cerberus
2006-11-16, 17:38
varför måste du agera "vuxet"? Definiera vad du menar med "vuxet". Betala räkningar, göra budget för månaden? :D


Njut!! :)

Vad har ni för intressen?

Brooklyn
2006-11-16, 17:42
Vad har ni för intressen?
agera som kaniner tydligen? så är jag o mitt X också *screwy*

Lelle Pelle
2006-11-16, 17:44
Här ska inte flyttas någonstanns!:smash:

Vuxet kanske var fel ord, det kanske kan vara så att jag är lite less på att ligga hemma och se en film. Vill bara hitta på något tror jag, men jag har ingen aning om vad..

Hennes största intressen: Slalom, fest&vänner

Mina största intressen: Träning, myspys, fest&vänner.

Dock så är vi och våra respektive vänner sjukt olika, vilket gör det näst intill omöjligt att umgås med varandra, blir störd stämmning. Om vi inte är och super ner oss...

Cerberus
2006-11-16, 17:54
Här ska inte flyttas någonstanns!:smash:

Vuxet kanske var fel ord, det kanske kan vara så att jag är lite less på att ligga hemma och se en film. Vill bara hitta på något tror jag, men jag har ingen aning om vad..

Hennes största intressen: Slalom, fest&vänner

Mina största intressen: Träning, myspys, fest&vänner.

Dock så är vi och våra respektive vänner sjukt olika, vilket gör det näst intill omöjligt att umgås med varandra, blir störd stämmning. Om vi inte är och super ner oss...

Sup ner er och åk slalom. Efteråt kan ni lyfta vikter och avsluta kvällen med myspys me "alla" :D

Ha sex på offentliga platser, typ i kön till kassan på Konsum :D nä skojar, men det kan ju va nåt? Ni gillar ju o göka verkar d som :)

DenSisteMohikanen
2006-11-16, 18:01
Här ska inte flyttas någonstanns!:smash:

Vuxet kanske var fel ord, det kanske kan vara så att jag är lite less på att ligga hemma och se en film. Vill bara hitta på något tror jag, men jag har ingen aning om vad..

Hennes största intressen: Slalom, fest&vänner

Mina största intressen: Träning, myspys, fest&vänner.

Dock så är vi och våra respektive vänner sjukt olika, vilket gör det näst intill omöjligt att umgås med varandra, blir störd stämmning. Om vi inte är och super ner oss...

åk till fjällen i vinter typ runt sportlovstider med nåt stort gäng och lev livet!

Yankeee
2006-11-16, 18:03
lev livet!

Glöm inte det röda!

aitamaa
2006-11-16, 18:24
Finns inget att göra i nån annan stad heller är typ samma skit överallt.

Lelle Pelle
2006-11-16, 18:27
Sexet är det inget fel på, har aldrig varit det heller. När jag tänker efter är det faktiskt inte bara "inget fel på", utan det är satans bra! Bra,ofta och överallt!

Och en resa till riksgränsen är redan planerad, med både mina och hennes vänner. Det kommer gå åt satan, om vi itne är fulla 24/7...

Det jag vill är att ha saker att göra i vardagen, tillsammans med flickan jag älskar. Att träna tillsammans har vi diskuterat, men då hon har haft ätstörningar när hon var mindre så vägrar hennes päron betala för gymkort, och hon har inte råd med det själv, så det alternativet är borta, även om hon vill. Ojoj, vilka problem jag har*gah!* :cryout:

blekfet2
2006-11-16, 18:56
flytta från bajsstället luleå till arjeplog där ni kan fördriva fritiden med att sparka på lycktstolpar.