handdator

Visa fullständig version : Om min oduglighet, MTV och en borttagen tråd


Lizard
2006-11-14, 18:53
Jag vet inte var ni var och vad ni tänkte, men om någon mer än jag såg på MTV European Music Awards kan det inte undgått er.

Ett av uppträdandena bestod av Muse som framförde Starlight till en apokalyptisk lasershow som sannolikt kommer att gå till historien. Jag har alltid gillat den typen av stadiumrock som Muse (och Muse i synnerhet) utgör och blev glatt överaskad att de var med. Men detta framförande tog andan ur mig och jag for upp i soffan med både armar och nackhår mot skyn. Mäktigt.

Nu, sådär halvanna vecka efteråt, kan jag inte undgå att tänka på låten och en av våra mest uppskattade medlemmar när jag upptäcker att en tråd härinne försvunnit. Av konversation på annan plats förstår jag att jag är en del i skulden till det och vill bara offentligt framföra mina ursäkter kring min otillräcklighet och att mitt stundtals brutala uppriktighet kan ha sårat denne.

Je suis desolé

Inte från MTVEMA, men från videon:
GqBS2HllSss

Lizard

Kwon
2006-11-14, 19:22
Vilken person?

Vilken tråd?

Vad gjorde du som kan ha uppfattats som "odugligt"?

Clyde
2006-11-14, 19:36
Kokain på tandborsten imorse eller? Förstår inte vad du bjebbar om Lizard.

Lizard
2006-11-14, 21:02
Vilken person?

Vilken tråd?

Vad gjorde du som kan ha uppfattats som "odugligt"?
Snackat med min stora breda flabb så någon annnan tagit illa vid sig. Som vanligt med andra ord, fast värre. Den som vet att känna sig berörd förstår.

Skit i det nu Kwon - visst såg du uppträdandet?! Visst reste sig nackhåren?! Visst ville du sjunga med men kunde inte texten?! "Späuläääuttt...nosh verumi di spääulääuuutt..." typ?

Lizard

mathor
2006-11-14, 22:15
Jag förstår inte tråden, förklara tack.

nemd
2006-11-14, 22:22
Jag såg inte uppträdandet men videon var skön iaf. Det du gjort är ju inte mer än mänskligt Lizard och kul att se att även du är det. Ha, ha. Hoppas den här personen förstår och förlåter. Det är alltid det skönaste och bästa i längden om det inte är för överjävligt. Vem har egentligen inte sagt saker utan att tänka sig för och sedan när man tänkt sig för ångrat och kommit på att det kan såra. Det är bara mänskligt och sånna misstag görs ju dagligen i helva världen.

Det är ju jädrans bra att kunna inse att man gjort ett sånt misstag och att nån tog vid sig och sen då även försöka rätta till det. Jag tror 90% av människor går med på en ursäkt. Man kanske inte blir deras favoritperon efter men man blir ändå till viss del neutral.

Saker man sagt som sårat och i fel tillfälle och liknande tänker jag nästan på och har ångest över dagligen. De flesta är tillfällen då jag bangat ur med förlåt delen. OCh det kan man verkligen må skit för. Visst man förtjänar väl att må lite skit. Men ändå så tycker jag ingen människa är värd en psykisk obehag för saker men vet man gjort fel och ångrar och vet sårade. Så för guds skull folk, forgive and forget. Eller vad man säger.

Batman
2006-11-14, 23:06
ovanligt bra för att gå på MTV, måste påstå att basen är väldigt skön i låten, dom låter väldigt likt U2.
Men den fjantiga sångaren sabbar allt.

Papi
2006-11-15, 09:48
Oh, Muse! :bow:
Senaste skivan är riktigt bra!

Pata
2006-11-15, 10:03
Muse rockar duktigt!!!:hbang: