handdator

Visa fullständig version : Förbannelse!!!


carlsm
2006-11-13, 20:10
Jag är så jävla arg!!!

Förbannade jävla skitmåndag! Började med att jag åkte och hälsade på mina föräldrar i lördags kväll, åkte hem söndagkväll. De bor i skärgården, därifrån går det färjor men inte alltför ofta och det blir alltid jävla bråttom. Inte som att missa en buss precis. Två väskor att skynda sig med. På båten upptäcker jagf att jag inte har min nya MP3:a eller nya hörlurar med. Sur blir jag, hatar att åka kollektivt utan musik, hatar att var utan musik över huvudet taget, ringer hem och ber dem leta och antar att de ringer tillbaks om de INTE hittar nåt. Då kan de ju faktiskt gå ut och leta den lilla bit till bryggan som det är.
Ingen ringer, antar att de hittat den och att jag kommer få den snart igen.

Ringer farsan idag och frågar om han har den med sig till jobbet men han har inte hittat den och GLÖMDE att ringa och säga det!! 1750:- spänn åt helvete på det plus lika mkt på en ny som jag måste köpa! Allt för att jag tänkte vara lite snäll och hälsa på för en gångs skull och lämna en jävla halsduk i farsdagspresent. *mini*
Inte kan jag köpa en ny direkt heller för denna löning kommer kreditkortsfakturan på 1750:- att dras. Då skulle det fan bli 3500 spänn på en gång!

Det kommr fan dröja länge innan jag får lust att hälsa på i den där jävla Bermudatriangeln igen.

Kwon
2006-11-13, 20:14
Hehe skyll inte på päronen utan tänk istället på var du kan ha glömt spelaren.

När tog du av dig spelaren sist?

jakke
2006-11-13, 20:19
Låter omoget. Varför vara sur på dina föräldrar för att du en klant?

Fartman
2006-11-13, 20:21
Skyll inte på dina föräldrar när det är du som är en jävla klant. *slap*

Sonny
2006-11-13, 20:22
Håller med, allt är dina pärons fel! *gah!*

carlsm
2006-11-13, 20:23
Låter omoget. Varför vara sur på dina föräldrar för att du en klant?

Jag är rätt förbannad för att 1750:- spänn är borta, plus att jag får lägga ut lika mkt på en ny eftersom priset knappast förändrats särsilt på en månad och hela situationen i sig. Läs en gång till.:smash:

jakke
2006-11-13, 20:27
Jag är rätt förbannad för att 1750:- spänn är borta, plus att jag får lägga ut lika mkt på en ny eftersom priset knappast förändrats särsilt på en månad och hela situationen i sig. Läs en gång till.:smash:
Jag har läst och min åsikt kvarstår.. Snarare du som ska läsa igen:smash: :smash: :smash: :smash:

Mental
2006-11-13, 20:29
Haha, cry more noob!

Jävla stil att gnälla på päronen så där.

Kwon
2006-11-13, 20:40
Ledsen carl, men har svårt att känna sympati när du klagar på päronen och deras "bermuda-triangel".

Klaga ist på att du ej var tillräckligt observant alt glömsk.

Det hade jag gjort, jag skyller aldrig ifrån mig då jag hade vetat att det var mitt eget fel om jag hade slarvat bort någonting dyrbart.

Dåligt att skylla ifrån sig på päron och var de bor alt hur lång tid det tog att ta sig dit alt terrängen.

Osten80
2006-11-13, 20:47
Lipa då.

carlsm
2006-11-13, 21:15
Hehe :laugh:

Tricklev
2006-11-13, 21:15
Skärgårn ÄR bermudatriangeln, helvetet på jorden och liknande, åk aldrig dit igen.

/En som känner folk på skärgårn.

Kråckodilen
2006-11-13, 21:22
Ibland tappar man livslusten...

Jorgen
2006-11-13, 21:40
Allt för att jag tänkte vara lite snäll och hälsa på för en gångs skull och lämna en jävla halsduk i farsdagspresent. *mini*
Precis.
Vilka jävla idioter till föräldrar du måste ha. Göra så att du tappar bort din nya mp3-spelare. Dom måste vara totalt blåsta. Jag tycker att du skall sluta träffa dom med omedelbar verkan. Jag menar herregud, att göra så mot sitt eget barn. Nejfyfanförsånt. :smash:


*och för er som har svårt att uppfatta ironi så svämmar denna posten över av just sådan*

shadowfire
2006-11-13, 21:42
Precis.
Vilka jävla idioter till föräldrar du måste ha. Göra så att du tappar bort din nya mp3-spelare. Dom måste vara totalt blåsta. Jag tycker att du skall sluta träffa dom med omedelbar verkan. Jag menar herregud, att göra så mot sitt eget barn. Nejfyfanförsånt. :smash:


*och för er som har svårt att uppfatta ironi så svämmar denna posten över av just sådan*
Jag förstår inte, vad var ironin? :MrT:

aitamaa
2006-11-13, 22:30
*cry*

Pumpitup
2006-11-13, 22:51
Köp hem en fet familjepizza så blir du glaa igen :bumbi :bumbi :bumbi :bumbi :bumbi

skaparn
2006-11-13, 22:52
Jag tänker på låten Happy Re-Birthday med Pungent Stench när jag läser din historia. Helt klart ska du lustmörda dem.

L-Sami
2006-11-13, 22:57
Du verkar ha en dålig kontakt med dina föräldrar redan innan olyckan. Skit i det, sluta gråt och gå vidare med livet.