handdator

Visa fullständig version : Träning med hosta?


Thomson
2006-11-12, 15:46
Har under cirka 2 veckor nu haft hosta, tycker inte den har varit alltföt allvarlig bara kommit lite ibland. Förra veckan tränade jag som vanligt och det kändes inget speciellt då. Bör man kanske gå till någon läkare eller nåt innan jag tränar mer? Kan ju vara lunginflammation eller något.

Men vad tycks, träna imorgon eller vila/vänta på läkarbesked?

Brattström
2006-11-12, 15:50
Har under cirka 2 veckor nu haft hosta, tycker inte den har varit alltföt allvarlig bara kommit lite ibland. Förra veckan tränade jag som vanligt och det kändes inget speciellt då. Bör man kanske gå till någon läkare eller nåt innan jag tränar mer? Kan ju vara lunginflammation eller något.

Men vad tycks, träna imorgon eller vila/vänta på läkarbesked?

att du ställer frågan är ju ett tecken, jag tränade när jag kände mig lite rostig gmen tänkte att det bara var vanlig höstsnuva/hostningar. resultat låg utslagen i 4 veckor.
så träning med hosta å liknande är no no :nono:

Thomson
2006-11-12, 16:02
att du ställer frågan är ju ett tecken, jag tränade när jag kände mig lite rostig gmen tänkte att det bara var vanlig höstsnuva/hostningar. resultat låg utslagen i 4 veckor.
så träning med hosta å liknande är no no :nono:


Okej, jo ligga utslagen i 4 veckor kan jag ju gärna skippe.. Får bli lite vila då även om det känns riktigt segt :(