handdator

Visa fullständig version : The PuPPaS


puppas
2006-11-11, 19:25
Hejsan Kolozzeum, jag har inte brytt mig om dig så mycket på sistone.
Jag vet att jag borde ha sagt något kanske, förhoppningsvis har du saknat mig lite, och om inte så klandrar jag dig inte då jag har betett mig som ett svin.

Jag borde sagt vad som var på gång mellan oss i våras, och jag har nu tänkt lätta mitt hjärta och hoppas att du eventuellt förlåter mig, och kanske att du tillåter mig att skriva lite här efter nyår ?

I och med att jag försvann härifrån så tynade mitt intresse för kroppsbyggningen allt mera bort, vilket till slut gjorde att jag slutade träna och så har det varit ett bra tag nu, jag har missbrukat saker såsom socker, mättade fetter, och ja, det mesta som jag aldrig unnat mig tidigare under mina 4 år som amatör byggis.. Trots detta så har jag tappat 4kg sedan jag slutade träna och ligger nu på 88kg på morgonen, ja jag väger mig fortfarande :em:

Jag börjar nu sakta men säkert få tillbaka suget efter den lackande svetten i pannan, skriket man gör vid den sista djupa böjen, den belåtna min då man är sist att gå ifrån gymmet och släcka lampan.. För att sedan vara först morgonen därpå..

Om du vill, och jag kan, så ses vi efter nyår.


http://www.puppas.se/body.gif

mystic[-_-]
2006-11-11, 19:27
Komigen nu puppie :smash: Nice fysik på bilden

Tjuckot
2006-11-11, 19:30
Mer, mer, mer!



hjälp, vilka ben *popcorn*

Cerberus
2006-11-11, 19:35
fy helvete, rediga armar!!

Jarod
2006-11-11, 19:39
:thumbup:

Kwon
2006-11-11, 19:40
Welcome back Puppish Puppenator

Tricklev
2006-11-11, 19:42
Vi har saknat dig puppas!*gah!*

Fed up
2006-11-11, 19:59
Är det nu eller då på filmen/animationen?

Vad sker just vid nyår, varför inte göra comeback typ nu?

puppas
2006-11-11, 20:07
Kul att vissa kommer ihåg mig, jag kommer ihåg er med ;)


Det är jag på animationen, filmat i mars tror jag. Nu är jag närmast definerbar som Linus på linjen fysikmässigt.

Jag och frugan har köpt oss en villa som vi flyttar in i 1a december, och efter nyår borde väl allt vara på plats, och då kanske man har tid att börja träna igen :)

Vilat i c:a 5 mån vid årsskiftet.

Laan
2006-11-11, 20:25
kommer du att ha ett lika hardcore hemmagym som innan utan värme? =)

puppas
2006-11-11, 20:27
Icke, det blir ett gym med värme och riktiga vikter / maskiner :)

Tackar som frågar ;)

King Grub
2006-11-11, 20:41
Yo! http://bestsmileys.com/waving/1.gif

Fartman
2006-11-11, 20:50
Fan, höll på att bli riktigt sur där först om du sett ut sådär fast du inte tränade!
I övrigt är det kul att se dig inne igen och jag hoppas att du kommer igång med träningen igen. För du verkar onekligen har rätt bra förutsättningar för det här med byggning!

larre
2006-11-11, 21:01
YES! The comeback :hbang:
Då kan man räkna med att få träna med dig på olympia igen lagom tills de nya flashiga maskinerna som Jonny har beställt kommer. Jävligt kul Andreas ;)

Princy
2006-11-11, 21:01
Ååh, vilka söta råttor du har! :D

Herkulez
2006-11-11, 22:04
aa du har råkat ut för samma öde som mig, har inte heller tränat sen våras (förutom 3v på sommaren men det räknas inte), mars närmare bestämt. Men har fått upp suget igen och ska börja träna så fort jagär klar med gaddningen på ryggen, har väl tappat 4kg jag med.

Kwon
2006-11-11, 22:19
Ååh, vilka söta råttor du har! :D

Råttor, e det slang för tutor? :confused: :laugh:

JK Princy! :)

B-jay
2006-11-11, 22:33
Det måste va något generellt med att tappa 4 kg när man slutat träna!
HAr inte rört många vikter sedan juli månad.
4 kg lättare och en rejäl kasse vid midjan.
Ibland tryter motivationen, men det är desto roligare när man tar tag i det igen.

Välkommen tillbaka puppas, jag ahr i allfall saknat dig och dina filmer lite !:thumbup:

blekfet2
2006-11-11, 22:56
Jag förstår mig inte på er som kan klara dagen utan att träna, vad fan lider ni av? :D

Skönt att du iaf fått tillbaks suget, annat vore gäj :D

B-jay
2006-11-12, 00:27
Jag förstår mig inte på er som kan klara dagen utan att träna, vad fan lider ni av? :D

Skönt att du iaf fått tillbaks suget, annat vore gäj :D

Det kommer säkert en dag då din motivation trycker med av diverse olika anledningar!

men skam den som ger sig!

Tricklev
2006-11-12, 00:33
Det kommer säkert en dag då din motivation trycker med av diverse olika anledningar!

men skam den som ger sig!

Han har en sambo och 2 barn, hur mycket värre kan det bli? ;)

Hades
2006-11-12, 08:41
Wohoo! Lycka till Puppas, kul om du kommer tillbaka!

blekfet2
2006-11-12, 09:19
Han har en sambo och 2 barn, hur mycket värre kan det bli? ;)

ahh, 1 barn ffs! Hur dum tror du jag är :D
:D

puppas
2006-11-12, 10:38
Yes, ja vore skoj att få komma igång igen med det hela :)


Fast jag jag ljuger ju om jag säger att jag inte har haft det bra under dessa månader som jag inte tränat, har ibland ätit 2ggr per dag bara, och då har det inte varit bra käk heller, skönt att slippa tvånget med var 3e timme som man hade innan.

Så om jag drar igång igen efter nyår så kommer det såklart att tas nya kort och visa hur 6 månaders total nonchalans över kosten sätter sina spår, det skall bli rätt kul det med :)

Princy
2006-11-12, 11:06
Råttor, e det slang för tutor? :confused: :laugh:

JK Princy! :)

Hahaha.. tutor? :confused:

Hades
2006-11-12, 11:23
Yes, ja vore skoj att få komma igång igen med det hela :)


Fast jag jag ljuger ju om jag säger att jag inte har haft det bra under dessa månader som jag inte tränat, har ibland ätit 2ggr per dag bara, och då har det inte varit bra käk heller, skönt att slippa tvånget med var 3e timme som man hade innan.

Så om jag drar igång igen efter nyår så kommer det såklart att tas nya kort och visa hur 6 månaders total nonchalans över kosten sätter sina spår, det skall bli rätt kul det med :)
Du kanske ska ta lite lättare på träningen och kosten om du sätter igång igen. Tvång är ju ingen särskilt bra grundpelare om det är något du vill fortsätta med.

puppas
2006-11-12, 11:53
Ja tvång och tvång, är ju inget tvång så, men till slut så blir det ju liksom ett tvång. Såklart man måste äta om man tränar, det är en grundpelare jag alltid haft :)

Hades
2006-11-12, 12:01
Ja tvång och tvång, är ju inget tvång så, men till slut så blir det ju liksom ett tvång. Såklart man måste äta om man tränar, det är en grundpelare jag alltid haft :)
Självklart, men för stark fixering kan ju göra att man tröttnar.

Timme
2006-11-12, 12:22
aa du har råkat ut för samma öde som mig, har inte heller tränat sen våras (förutom 3v på sommaren men det räknas inte), mars närmare bestämt. Men har fått upp suget igen och ska börja träna så fort jagär klar med gaddningen på ryggen, har väl tappat 4kg jag med.

Börja träna igen? Du har ju monster gener!

OggeP
2006-11-12, 13:04
Kör hårt nu! Dumt att lägga av när du har sådana fina förutsättningar!

Sniggel
2006-11-12, 14:41
Börja träna igen? Du har ju monster, gener!
Blev nyfiken på hans monster nu.
Är den rumsren? :bumbi

Välkommen tillbaka Puppas!

ante
2006-11-12, 15:03
Hahaha.. tutor? :confused:

Här kommer en förklaring.

Först tittar du på detta: inlägg (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1693436&postcount=6646)

Sedan läser du detta inlägg (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1693483&postcount=6649)

Get it ? :D

Herkulez
2006-11-12, 15:12
Blev nyfiken på hans monster nu.
Är den rumsren? :bumbi

Välkommen tillbaka Puppas!
tyvärr inga bilder, blir bannad om jag postar bilder på min balle.