handdator

Visa fullständig version : V12???


LOBO
2003-02-06, 21:19
Citerar en liten snutt från baksidan av B&K:

"Med dessa teknologiska genombrott samlade i en komplett produkt är det enbart en fråga om tid innan du börjar omvandlingen. Använd V12 och bli OKROSSBAR. Transformera din kropp till Pure Twisted Steel"

Fuel Injection V12 från SAN.

Är detta något som funkar eller är det ännu ett bluffpreparat som säljs av *************?

"en fråga om tid" Träning tar ju tid. Denna dåliga översättning låter lite missvisande tycker jag.

Ni som testat: Resultat?

goa_killen
2003-02-06, 21:36
Grymt dyrt!!

The Dwag
2003-02-06, 22:26
Originally posted by LOBO
Citerar en liten snutt från baksidan av B&K:

"Med dessa teknologiska genombrott samlade i en komplett produkt är det enbart en fråga om tid innan du börjar omvandlingen. Använd V12 och bli OKROSSBAR. Transformera din kropp till Pure Twisted Steel"

Fuel Injection V12 från SAN.

Är detta något som funkar eller är det ännu ett bluffpreparat som säljs av *************?

"en fråga om tid" Träning tar ju tid. Denna dåliga översättning låter lite missvisande tycker jag.

Ni som testat: Resultat?

Köp Protein för pengarna :hbang:

Langster
2003-02-06, 22:36
Jag vet en som testat och tyckte det funkade jävligt bra.
Men det är alldeles för dyrt...

EiseltUK
2003-02-07, 00:29
Det jag har hört är att man får en bra pump av det vilket brukar uppfattas som bra. Tyvärr finns det ingen som tyder på att det bidrar till muskeltillväxt, men det är ju definitivt inte negativt. Det kan ju indirekt påverka tillväxt genom att man tränar tyngre. Det ska tydligen också vara väldigt dyrt. Kanske kan Fairings KCG vara ett billigare alternativ? Vi har kontakter i Kina som levererar råvaror till företag som dessa och råvarorna i produkten är inte så extremt dyra. Vi skulle nog kunna smacka ihop en liknande produkt för hälften, men det finns ingen forskning som backar upp dess effekt och då känns det lite för flummmigt för vår del. Men om den verkligen är bra så spelar det ju ingen roll om det finns forskning eller inte. Har man pengar över så kan man ju testa den. ************* brukar ju inte ta så överdrivet mycket betalt. Jag såg den hos ett annat företag på Fitness Expo och då kostade den runt 1000 kr. :eek:

/ Henrik

kallakillen
2003-02-07, 11:42
Hehe jag gillar "Transformera din kropp till Pure Twisted Steel" fan va cooooolt att var rent stål:smash:

Galatasaray
2003-02-07, 11:48
men vad är det i den som gör att man får en grym pump och bra resultat? Är inte Swole också en sådan produkt?

Gala

Kristian
2003-02-07, 12:23
V12 har jag inte provat med dock så har jag testat SWOLE. Kan bara säga att man en jäkla pump av den, kanske lite för bra pump...:D

/Kristian

Jarod
2003-02-07, 23:56
Originally posted by Galatasaray
Är inte Swole också en sådan produkt?

Gala

Swole va först. V12 är samma sak fast dom har tillsatt salt för att få en "ny" produkt...

Mvh

eiselt
2003-02-08, 13:55
Originally posted by kallakillen
Hehe jag gillar "Transformera din kropp till Pure Twisted Steel" fan va cooooolt att var rent stål:smash:

Hehe.... ganska amerikanskt. :D

/ Henrik

imbigsobig
2003-02-09, 00:49
Var hittar man Swole, vilka säljer det och till vilket pris? En del menar ju att pump har betydelse för muskeltillväxt och i så fall kan det ju vara intressant eller?

Jarod
2003-02-09, 01:30
Originally posted by imbigsobig
Var hittar man Swole, vilka säljer det och till vilket pris? En del menar ju att pump har betydelse för muskeltillväxt och i så fall kan det ju vara intressant eller?

Orkar du inte läsa hela tråden eller? :smash:

Mvh;)

imbigsobig
2003-02-09, 01:33
Jag har läst hela tråden och hittar ingen länk till företag som säljer Swole eller prisuppgift :confused:

Jarod
2003-02-09, 02:54
Originally posted by imbigsobig
Jag har läst hela tråden och hittar ingen länk till företag som säljer Swole eller prisuppgift :confused:

Ok... Då citerar jag det allra första inlägget i tråden:

Är detta något som funkar eller är det ännu ett bluffpreparat som säljs av *************?

Efter detta tänker jag citera en del av forumreglerna:

Reklam för andra webbutiker, spam och liknande typer av säljande reklam är förbjudet.

Å vad kan du då luska ut av detta? Jo..kanske att du hittar mer information på ovan nämnda plats??:D

imbigsobig
2003-02-09, 03:10
Jaja. Men står det "Swole va först. V12 är samma sak fast dom har tillsatt salt för att få en "ny" produkt..."

Så läser man det som att det är två olika produkter, från två olika företag. Hade det däremot stått "Swole hette det först" så hade det inte vart nån tvivel om att det är samma produkt.

Jarod
2003-02-09, 03:23
Haha...fan med...jag erkänner att jag har fel! Givetvis skyller jag på att jag kom hem från "krogen" för ett tag sen...:MrT: Sorry!

Vart man kan köpa Swole har jag ingen aning om faktiskt... Har bara sett det i USA...

Sorry än en gång...:smash: <--- Detta är jag just nu...:em:

imbigsobig
2003-02-09, 03:24
Man ska tydligen använda det minst 8 veckor, vilket innebär ca 3 burkar = 1668:- om jag räknat rätt... så billigt är det som sagt inte.

imbigsobig
2003-02-09, 03:30
hittade swole när jag letade lite... ligger på 238:- mindre per burk... så är det bara salt som skiljer är det ganska så mycket mer prisvärt... reagerade på det här "muscle volymising" antar det är pumpeffekten dom menar, påminner mig om reklamen för cell-tech från muscltech... och det är ju ingen ny produkt, den är ju minst 3-4 år gammal... har alltid undrat om den är nåt att ha eller bara enormt överdriven reklam.

imbigsobig
2003-02-09, 03:38
Jämförelse innehållsmässigt:

SWOLE:
Servings storlek: 9g
Servingar Per burk: 60

TriCreatine Malate 2.5g
Trimethylglycine 2.5g
Glycocyamine 1g
Glucuronolactone 2.5g

ca 318:-

V12:
Servings storlek: ~9.5g
Servingar Per burk: 50st

TriCreatine Malate 3.0 g
Betaine-Glycocyamine 1.5 g
NitroArginine (Arginine Alpha-Ketoglutarate) 1.0 g
NAG (N-Acetyl-L-Glutamine) 1.0 g
Micronized Taurine 1.0 g

ca 556:-

imbigsobig
2003-02-09, 03:44
Syntrax som gör Swole ligger även bakom bl a följande halvskumma produkter:

Radox, Aromazap, Syntrabol, Fuzu, Methoxylon, Proxylon, Tetrabol Extreme, Sauce, Pentabol Extreme, MSB, Mirabol, BPS, 5A2, MM4, Beta 3, Adipokinetix, Isomatrix, Glu FM (radiostation?!), Straight (gör homosexuella heterosexuella?!) , Bolandione (låter som nån italiensk maffiaboss), XXX (!), Libidione samt Guggolbolic!

:rolleyes: