handdator

Visa fullständig version : Hur är ditt liv för tillfället?


blekfet2
2006-11-08, 18:18
Själv så är jag ganska nöjd, har sagt upp mig från jobbet och ska jobba året ut. Början -07 så ska jag troligtvis glassa omkring 2,5 månader tills jag får börja stämpla, ev så kommer jag jobba några veckor på ett gammalt jobb om där behövs personal. Dottern har börjat på dagis och det funkar klockrent, hon blir galen när det är dags att bege sig hem:D .

Jag har sökt till en utbildningen som om man kommer in börjar i april i södra sverige, så att lämna sambo/barn under 14månader känns lite smått trist på alla sätt och vis, "ain´t life a bitch".

Men om man inte kommer in på den skolan så blir det nog att söka till lärare till hösten, blir då att plugga i luleå.

Träningen fungerar så satans bra för mig för tillfället, ökar stadigt i vikter varje vecka. Dock så ökar späcket runt magen också men det skiter jag i, ökar så bra.


Så hur är era liv då? :whipped:

Stoltz
2006-11-08, 18:20
Lite sådär. Några dystra tankar blandade med viljan att leva ut lite mer. Sådant man kan göra åt, det krävs bara att man får ut lite av det dystra först.

Sen blir det väl liv av det här med :)

Fartman
2006-11-08, 18:22
helt ok, träningen tuffar stadigt framåt. klarade min andra tenta för veckan idag så det blir några pilsner ikväll :cheers:

nemd
2006-11-08, 18:25
Mitt psyke är mitt liv och det är ostabilt. All min energi går åt för att hålla det i ordning.

Sebbe_H
2006-11-08, 18:25
Bra till största del men, skolan går halvsegt, olyckligt kär.

Träningen går bra :D haha

Råland
2006-11-08, 18:26
Allt är skit som vanligt förstås, fast jag får göka ibland :hbang:

Tricklev
2006-11-08, 18:30
Bra till största del men, skolan går halvsegt, olyckligt kär.

Mela!1!!

Livet går väll bra, träningen går grymmt bra, har alldeles för mycket i skolan just nu, och för första gången på länge är jag helt ensam kärleksmässigt, inte ens någon intimtjejpolare.

Metal_boy_
2006-11-08, 18:31
Det är bra! Går bara mer och mer framåt! :)

Sebbe_H
2006-11-08, 18:31
Mela!1!!

Livet går väll bra, träningen går grymmt bra, har alldeles för mycket i skolan just nu, och för första gången på länge är jag helt ensam kärleksmässigt, inte ens någon intimtjejpolare.

Vet du om att jag väntade på dig och din kommentar :D

Nej det är inte mela:P

Dumleman
2006-11-08, 18:33
Känns som om jag lever i dvala för tillfället. Går på sparlåga, lite tråkigt när det är dagarna som går som är livet.

Mantus
2006-11-08, 18:33
Mitt liv är ett enda stort avgrundssvar hål av alltför mycket saker att läsa och alltför lite tid att läsa det på, när skall denna fördömda termin 3 ta slut så jag kan börja på den betydligt lugnare termn 4? 14 december var det ja, snart färdigt alltså, bra för jag klarar nog inte så mycket mer nu.

Fed up
2006-11-08, 18:34
Sitter just nu med blod sipprande ur ena käken, men än sitter bedövningen efter utdragningen i, så är är jag lugn.

I stort är det bra, jag klarar skolan bra, ekonomin går an, min sambo är rar, mina kompiar snälla. På träningsfronten är det dystert då jag varit sjuk och opererat tänder osv så har inte kunnat träna på 2 månader. Har blivit tröttare över lag av detta, äter sämre och tappat de uns muskler jag lyckats skaffa mig. Det är tradigt. Men nån gång måste jag ju bli frisk igen.

Lallle
2006-11-08, 18:35
Stressigt.

Nithian
2006-11-08, 18:36
Jobbigt i skolan, blir många ofrivilliga saker jag gör. Krossade en ruta senast :(. Mycket tjat om betyg, tjejer, livets gåtor, jobb.

slutsats: jävligt jobbigt.

Man and Machine
2006-11-08, 18:38
Världens tråkigaste liv. Det enda som rullar är träningen allt annat känns bara som en upprepning.

Angel
2006-11-08, 18:38
Jag vacklar mellan att vilja träffa någon och vilja vara ensam.

Jag känner mig osäker för jag om mindre än ett år inte längre kommer ha någon fast punkt i mitt liv, inget jobb, ingen lägenhet osv. Men samtidigt så känns det spännande att inte ha hela livet utstakat.

Men mest känner jag nog mig uttråkad, längtar efter mera spänning...en point-break

Achryl
2006-11-08, 18:40
Jobbigt i skolan, blir många ofrivilliga saker jag gör. Krossade en ruta senast :(.
slutsats: jävligt jobbigt.
ROIDRAGE!

synthol?

hum
2006-11-08, 18:42
Jobbet går bra.

Mitt sociala livet går dåligt. Har jobbat för mycket och tappat kontakten med i princip alla icke jobb-relaterade vänner, varit singel i runt ett halvår och inte träffat en enda vettig tjej.

Årstiden är DÅLIG!

Min rygg har blivit bättre men är fortfarande dålig, dessutom är jag snuvig hela tiden.

Sammanfattningsvis går det väla halvbra :thumbup:

larre
2006-11-08, 18:46
Mitt liv äger.

Jag bor tillsammans med en underbar kvinna som jag älskar, har ett jobb där jag är respekterad och älskad av alla och jag ska precis till att klättra upp i position inom företaget, vilket jag redan gjort en gång. Läser upp mina betyg just nu för att komma in på polishögskolan. Det som skulle kunna vara bättre är att jag blev av med fettet på kroppen(jobbar på det), att skolan var klar och att jag kom in på polizei skolan samt att jag hittade något fett fritidsintresse.

Halldin
2006-11-08, 18:54
Jag är nöjd och mår bra för tillfället. :thumbup:

christian
2006-11-08, 19:01
Fett nöjd. Lite stressigt på jobbet men jag fick precis en löneökning, igen, och jag gör ett förbannat bra jobb och trivs bra med mina kollegor även om personalpolitiken kunde varit bättre.

Köpte mig en motorcykel i går. Nästa sommar kommer verkligen bli hur kul som helst.

Skidweekend hägrar om några veckor med lite sköna killar och tjejer.


Men allt går i vågor. För typ 2 veckor sen sög allt. haha.

Sebbe_H
2006-11-08, 19:04
Fett nöjd. Lite stressigt på jobbet men jag fick precis en löneökning, igen, och jag gör ett förbannat bra jobb och trivs bra med mina kollegor även om personalpolitiken kunde varit bättre.

Köpte mig en motorcykel i går. Nästa sommar kommer verkligen bli hur kul som helst.

Skidweekend hägrar om några veckor med lite sköna killar och tjejer.


Men allt går i vågor. För typ 2 veckor sen sög allt. haha.


Vad för hoj *popcorn* :D

DenSisteMohikanen
2006-11-08, 19:05
Mitt liv äger.

Jag bor tillsammans med en underbar kvinna som jag älskar, har ett jobb där jag är respekterad och älskad av alla och jag ska precis till att klättra upp i position inom företaget, vilket jag redan gjort en gång. Läser upp mina betyg just nu för att komma in på polishögskolan. Det som skulle kunna vara bättre är att jag blev av med fettet på kroppen(jobbar på det), att skolan var klar och att jag kom in på polizei skolan samt att jag hittade något fett fritidsintresse.

Läsa upp betyg för att komma in på poliskolan?

Eller kanske du läser nåt ämne som fattas?

Konstig annars då krav för bra betyg inte finns vad jag vet.

Chris
2006-11-08, 19:06
Har så jävla mycket att göra hela tiden med skolan. Läser 4 kurser parallellt på KTH, inte mycket fritid över. :/

Sebbe_H
2006-11-08, 19:06
Läsa upp betyg för att komma in på poliskolan?

Eller kanske du läser nåt ämne som fattas?

Konstig annars då krav för bra betyg inte finns vad jag vet.

http://www.polisen.se

larre
2006-11-08, 19:07
Läsa upp betyg för att komma in på poliskolan?

Eller kanske du läser nåt ämne som fattas?

Konstig annars då krav för bra betyg inte finns vad jag vet.
Krav på att man har läst sv a/b, samhälle a och historia a.
Historia A har jag inte läst då jag gick en naturvetenskaplig linje med inriktning på teknik så den läser jag för första gången nu. Däremot sv a/b och samhälle a håller jag på att höja betygen i och jag är redan klar för mvg i allla ämnena :D

christian
2006-11-08, 19:08
Vad för hoj *popcorn* :D


Honda Hornet 600
Kåpan skall bort, dock... även om den är praktiskt. =)

http://dump.kylig.com/files/5004121289.jpg

Sebbe_H
2006-11-08, 19:09
Honda Hornet 600
Kåpan skall bort, dock... även om den är praktiskt. =)

http://dump.kylig.com/files/5004121289.jpg

Har kört en sån:D Riktigt skön faktiskt, fortsätta babbla mc i tråden babbla på om vadsomhelst?:D

DenSisteMohikanen
2006-11-08, 19:15
Krav på att man har läst sv a/b, samhälle a och historia a.
Historia A har jag inte läst då jag gick en naturvetenskaplig linje med inriktning på teknik så den läser jag för första gången nu. Däremot sv a/b och samhälle a håller jag på att höja betygen i och jag är redan klar för mvg i allla ämnena :D

Aha låter najs :)

Har inte heller läst Historia a vilket behövs då jag är sugen på polisyrket också.

Hur lång är en Historia a Kurs om jag får fråga? Dvs i veckor/månader.

Har noll koll så skratta inte....:]

bladhet
2006-11-08, 19:16
Fast jobb som jag faktiskt trivs med, ny bostad med nya möbler, ny bil, världens coolaste brors son.De enda som är dåligt är att jag inte kan träna ben fullt ut då mitt knä spökar... Sen så saknar jag att man inte har en kvinna här hemma... Men när man träffar en tjej igen så är nog allt jätte positivt..

rolf
2006-11-08, 19:16
Jag tror jag lider av diagnosen "mycket testosteron", eftersom jag i skolan har svårt att koncentrera mig. Tankarna kretsar ständigt kring nästa träningspass, sex, vilka övningar jag ska köra nästa pass, sex, hur mycket jag har ökat sen förra veckan, sex, sex, att jag måste köpa mer maltodextrin, sex och viktuppgång. *screwy*

HJELP ER JAK KÅNSTIK?


Edit; För att hjälpa er i er bedömning kan jag ju berätta att jag fyller 18 om två månader. :D

Raptor
2006-11-08, 19:21
jodå, träningen går hyffsat. bara ont i ryggen hela tiden (alltid samma muskel).

skolan går väl an. håller på med mitt ex-arbete. efter det är gjort så är man färdigutbildad och flyttar ner till skåne igen. efter 4,5 år som utbytesstudent.

men höjdpunkten är januari då jag ska tatuera mig, igen. min morot i vardagen!

larre
2006-11-08, 19:21
HJELP ER JAK KÅNSTIK?
Du kan vara lugn, jag lider av exakt samma symton.

rolf
2006-11-08, 19:27
Du kan vara lugn, jag lider av exakt samma symton.
Puh. Du råkar inte veta ifall det går att bota? *drool*

kharon
2006-11-08, 19:28
siiitpra!

Sebbe_H
2006-11-08, 19:29
Jag vill också lida av det :D

internethjälten
2006-11-08, 19:38
Så hur är era liv då? :whipped:

Har flickvän, tak över huvudet, fast jobb samt gymmkort.

Mao allt man behöver :)

L-Sami
2006-11-08, 20:18
Träning Gått lite neråt på sistone, skadad axeln och har haft sämre motivation. But I'll be back.

Jobbet Trodde att jag hade skött jobbet bra de senaste 6 månaderna tills jag igår fick höra att min chef var missnöjd med mig. Ska visa honom när jag kommer tillbaka till jobbet.

Kärlek Varit singel i snart 7 månader, haft jätte roligt under den tiden fast nu skulle det vara kul och träffa nån trevlig tjej

Ekonomi Helt okej så att jag klarar mig, sparar 1/4 av lönen varje månad för sommarens USA resa. Tandläkar räkningen är inte det bästa ändå *mini*

Annat Det händer inte så mycket i mitt liv annars. Jag behöver lite nya mönster för tillfället. Kommer aldrig igång med körkortet igen, tappat motivationen, haft uppehåll nu i 7 månader :( . Hösten och vintern är de sämsta årstiderna, då humöret och motivationen kan ligga på låg nivå ibland.

petersson
2006-11-08, 20:35
Härmar salamin litegrann


Träning Har gått riktigt fint sen jag började med styrkelyft. Nästa mål är 600kg totalt.

Skolan Jodå, trivs i klassen. Har precis klarat av mina första 10p här i Gävle. Värre är väl att nästa kurs verkar riiiktigt tråkig :D

Kärlek Finemang, bor med tjejen nu och det funkar bra (davci jag är faktiskt aningen mer än normalutrustad :Virro)

Ekonomi Har rätt kasst med pengar för tillfället men jag lyckas spara undan litegrann från bidraget och lånet varje månad.

Annat Har nog lite tråkigt på fritiden, ska försöka hitta på lite mer att göra.

hampaN
2006-11-08, 20:37
Sjukt bra, drar till Österrike för 5 månaders snowboardåkning om 6 dagar. :hbang:

Genesis
2006-11-08, 21:45
Aha låter najs :)

Har inte heller läst Historia a vilket behövs då jag är sugen på polisyrket också.

Hur lång är en Historia a Kurs om jag får fråga? Dvs i veckor/månader.

Har noll koll så skratta inte....:]
100 poäng, vilket ska motsvara 100 timmar, om jag minns rätt.

Kaboffastar
2006-11-08, 21:49
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER

Hårfin gräns till att må hur bra som helst dock.. när som helst vänder det, jag känner det på mig.

Nejv
2006-11-08, 21:57
Träning Det går finfint, men lite småsjuk nu, så en pyttepaus!

Skolan Hm... Långa dagar, är hemma efter 8 i princip varje dag... Men det är sjukt kul, lite för stressigt bara.

Kärlek Bahh, varit singel i ca 5 månader, måste hitta mig någon ny.

Ekonomi CSN!?!? jag hatar csn


Annat Även jag är lagom uttråkad på fritiden, tog en dag off idag och det var sjukt drygt faktiskt :P På helgen har jag det roligt!

Dreas
2006-11-08, 21:57
Hej!

Träningen går det sådär med. Blev en liten fest i helgen och det har satt djupa spår i min träning! + att motivationen börjar försvinna mer och mer då jag oftast är själv och tränar:furious: (Bor på ett litet ställe)

Skolan går det sådär i, orkar inte vara jätteseriös utan håller mig över ytan. Har fått hot om att studiebidraget kan åka snart!

Livet utanför träningen och skolan är ganska enformigt! Går i samma spår vecka ut och vecka in!

Andreas

Destra
2006-11-08, 22:36
just num är mitt liv underbart.
jag har ett vjobb gga trvs med, jag jobar med mäniiiskor jag trivs med.
jag sKNAR INE SKOLAN

Sundsarn
2006-11-08, 22:42
olyckligt kär

Ständigt återkommande, fy fan va irriterande det är *cry*

Oskis
2006-11-08, 22:56
Ständigt återkommande, fy fan va irriterande det är *cry*

+4432423432432

Träningen går fint i alla fall :)

DenSisteMohikanen
2006-11-09, 00:27
Ok min tur....

Jag är arbetslös, två polare kommer vara utomlands, några andra ska upp till fjällen och jobba. En annan polare pluggar i annan stad. Några andra umgås man oftast med då själva gänget är samlat. Sen resten super varje helg och jobbar konstiga tider.

Så det får bli supa nån gång då och då och träna hårt! (utan träningspartners för första gången). Sen sitta och uggla hemma!


Aja tur jag har brädåkningen....

Niclaaas
2006-11-09, 00:37
Träning går bra med thaiboxningen. blir väldigt lite styrketräning just nu men det gör inte så mycket.

Skolan jobbigt, har en tenta snart som jag måste klara. annars blir det studieuppehåll i ett år och läsa upp tentan under tiden. känns inte som att det gör så mycket det heller för jag är riktigt omotiverad till att plugga just nu.

Kärlek mycket bra, firade nyss 4 år med tjejen och allt är hur bra som helst.

Ekonomi OK för att bara få studiemedel. lyckas spara lite iaf.

Annat Flyttar snart till ny lägenhet i Stockholm, 10min från stan. ska bli spännande. om jag inte läser klart min sista termin till våren måste jag skaffa jobb... drygt. i övrigt mår jag bara bra.

Gpajpen
2006-11-09, 00:37
Träningåt helvete mitt gym jag gymmat på i alla tider, stängt konkurs för 2 månader sen har knappt gymmat sen dess finns inte ett enda gym med adekvat utrustning i hela v-ås. *grr*

Skolan slackat lite men går nog bra :P

Kärlek har fått för mkt av det :D nu blire singel i 5 år. minst :D

Ekonomi 7siffrigt (haha?)

Annat dryg årstid längtar tbx till sommarn :(

L-Sami
2006-11-09, 00:44
Träning

Skolan

Kärlek

Ekonomi

Annat

Känner mig bara så duktig när folk utnyttjar min intelligens *whistle*

Gpajpen
2006-11-09, 00:47
Känner mig bara så duktig när folk utnyttjar min intelligens *whistle*
bekvämlighetsskäl :D

Rune_Raptor
2006-11-09, 01:02
Nydumpad för en annan kille, blivit av med jobbet, börjat snusa o röka igen. Ja det talar väl för sig själv?

TCOG
2006-11-09, 06:39
Har inte sovit i på 3-4 dagar snart...... jag e helt väck. helt dött på i gbg stan 4 på morgonen......... :sleep:

Bronkitkorv
2006-11-09, 07:33
Åt helvete ibland och bra ibland...

Nina L
2006-11-09, 07:34
Nydumpad för en annan kille, blivit av med jobbet, börjat snusa o röka igen. Ja det talar väl för sig själv?
Oh, en cigg vore inte dumt...

Gabber
2006-11-09, 09:02
"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu.
Jag sa pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Grabbarna är med när jag drar, för det går bra nu.
Släng upp en hand om du känner det går bra nu,
det går bra nu, kompis det går bra nu."

Texten säger allt som pågår nu i mitt liv samt min familj som kommer först och det är för dem jag gör allt.

Allt är frid och fröj, jobbet, träningen, bilen, livet och allting, speciellt framtiden.

Honn
2006-11-09, 09:43
Förkyld, singel och med jobb troligtvis endast fram till nyår. Livet kunde vara en smula bättre. Som tur var går träningen rätt bra, även om kroppen får för sig att bli småskadad lite då och då.

Me_Myself
2006-11-09, 09:52
Det känns ganska segt just nu.

November är en hektisk månad med skolarbetet. Jag har en tendens att överarbeta det så det blir mycket att göra.

Vädret ändrar sig var o varannan dag vilket ger mig problem med kroppen.

Dottern är inne i en extrem trots, hon blir snart tre år så det kunde jag kanske räknat med.

Kärleken är lite diffus. Jag vet inte vad jag vill. Den som lever får se.

Veckornas höjdpunkt är när det är dags för hästar och ridning. Vitaminkick för själen :thumbup:

shut teh face
2006-11-09, 10:16
Det är faktiskt väldigt bra!

Är lyckligt förlovad, har fast anställning, får betalt hotell i helgen. Får ny lägenhet på Södermalm nästa höst, ska på en rolig skidresa efter nyår. Och inte att förglömma det bästa; roadtrip i våran minibus med 8 av våra bästa vänner, sommar 2007. :hbang: :hbang: :hbang:

shut teh face
2006-11-09, 10:18
Jag ser fram emot det så mycket att jag snart går sönder..

jogustaf
2006-11-09, 10:49
Träning: Funkar bra. Har kommit igång ordentligt och kommit ur fökylningssyndromet.

Skolan: Har jag inte varit i på 10 år. Däremot så funkar jobbet bra och jag har ett nytt intressant projekt jag ska börja med på måndag och jobba med till nyår.

Kärlek: Har en underbar skånska som kommer till mig imorgon. Det går bra med avståndet men vissa kvällar känner man sig lite ensam.

Ekonomi: Tillräckligt bra. Liten svacka på grund av att jag flyttat men det ordnar sig.

Annat: Två skidresor inplanerade till våren. En vecka i Sälen och en vecka i italienska alperna. Det ser man fram emot.

jim
2006-11-09, 10:50
just num är mitt liv underbart.
jag har ett vjobb gga trvs med, jag jobar med mäniiiskor jag trivs med.
jag sKNAR INE SKOLAN

toppen! nu ska du bara lära dig att ta av dig tumvantarna innan du skriver på tangentbordet också!


Ontopic:

Snart slut på jobbet, försöker mest hålla ut har precis som trådskaparen sagt upp mig till 31/12. :thumbup:
Plugget börjar accelerera ordentligt nu börjar bli svårt att hinna med samtidigt som jag jobbar, har faktiskt mest gått ut över träningen änsålänge. Snart börjar studierna på riktigt!
Kärleken, jaa, nyss ur en relation som var ganska destruktiv, lyckades komma ur den utan att någon blev vidare sårad tror jag. :) Är på väg in i något nytt redan tror jag vet inte om det är rätt eller om jag bara känner mig ensam :em:
Socialt i övrigt är jättebra, önskar bara att jag hade mer tid över till att umgås.
Träningen, ja det går... umm.. framåt! HAHA! Nej men ärligt styrketräningen är sorgligt oengagerad men går iaf framåt bättre än någonsin i thaiboxningen. Hoppas få tid över att bygga lite snart.

mela
2006-11-09, 10:58
Livet flyter på bra.
- Skolan går lite sådär iofs, jag borde plugga mer än vad jag gör så hade det inte varit något problem alls.

- Jag har införskaffat gymkort igen och håller på att komma igång med träningen igen.

- Jag har en pojke på G - men jag håller på att testa honom. Han säger att han är kär men jag har en känsla av att han bara vill ha sex.

- Jag har fler vänner nu att umgås med än vad jag haft sedan lågstadiet. Det känns bra att vara omtyckt och att ha folk i sin närhet.

- Jag har flyttat hemifrån och kan utvecklas själv. Får ta hand om mig själv och klara mig själv. En riktig kick för självförtroendet att veta att man faktiskt kan själv.

- Jag har även lyckats rätt så bra inom politiken. Uppdragen bara samlas runt mig även om jag ibland spyr på det...

jim
2006-11-09, 11:04
Jag har en pojke på G - men jag håller på att testa honom. Han säger att han är kär men jag har en känsla av att han bara vill ha sex.

Utveckla dina teorier plz! *nyfiken*

mela
2006-11-09, 11:10
Utveckla dina teorier plz! *nyfiken*


Ehm.. Han är på praktik nu.. får sms typ "Jag vill ligga med dig." "Jag måste ******" å liknande så blir man fundersam :MrT:

Karl_alfred
2006-11-09, 11:17
Låter som äkta kärlek Mela! *cupid*

mela
2006-11-09, 11:20
Låter som äkta kärlek Mela! *cupid*

Haha ne precis. Men å andra sidan har han börjat träna och liknande för min skull eftersom han vet att jag inte attraheras av ölmagar :D

Karl_alfred
2006-11-09, 11:22
Haha ne precis. Men å andra sidan har han börjat träna och liknande för min skull eftersom han vet att jag inte attraheras av ölmagar :D
Hur känner du själv?Av att dömma så är du ju inte kär själv heller. Mer intresserad, dags att lägga ned honom kanske?

mela
2006-11-09, 11:25
Hur känner du själv?Av att dömma så är du ju inte kär själv heller. Mer intresserad, dags att lägga ned honom kanske?

Jag gillar honom. Vi hann inte ses så mkt innan han stack iväg på praktik.
Jag kan kontrollera om jag vill bli kär eller ej, en rätt bra egenskap.
Men jag vet inte, är fortfarande öppen för andra förslag liksom.

Karl_alfred
2006-11-09, 11:30
Jag gillar honom. Vi hann inte ses så mkt innan han stack iväg på praktik.
Jag kan kontrollera om jag vill bli kär eller ej, en rätt bra egenskap.
Men jag vet inte, är fortfarande öppen för andra förslag liksom.
Du gör ju som du vill :) Men tja att bestämma om man blir kär, då låter de mer som att du vill bli kär bara för att. Eller så har du nog inte vart kär på riktigt.

Av hans medelanden att dömma så är han nog inte intresserad av mer än just knull. Är man kär/intresserad på riktigt så skriver man smartare grejer än så.

Konfrontera snubben o hör vad han egentligen vill. Lycka till Mela!

Deceiver85
2006-11-09, 11:32
Studier / arbete: Pluggar engelska på universitet, går hyfsat bra även om jag fortfarande är förvånad över hur mycket hårdare det är än vad jag trodde det skulle vara. Kan arbeta lite då och då ifall jag känner för det (extra-knäck i kök)

Träning: Går fan mig bra! Ökar på stadigt!

Kärlek: Har stabilt förhållande sedan lite drygt 2,5 år sedan, går fram och tillbaka. Dock läser jag engelska tillsammans med en sjukt fin tjej, vilket är lite störande eftersom man låter tankarna vandra iväg lite väl mycket ibland. *mini* :naughty: *mini*

Ekonomi: Har så jag klarar mig. Lite snålt blir det dock ibland efter storköp av kosttillskott.

Övrigt: NWN2 äger!

mela
2006-11-09, 11:34
Du gör ju som du vill :) Men tja att bestämma om man blir kär, då låter de mer som att du vill bli kär bara för att. Eller så har du nog inte vart kär på riktigt.

Av hans medelanden att dömma så är han nog inte intresserad av mer än just knull. Är man kär/intresserad på riktigt så skriver man smartare grejer än så.

Konfrontera snubben o hör vad han egentligen vill. Lycka till Mela!


Jag kan inte kontrollera vem jag faller för och blir intresserad av. Men jag har en sån spärr att jag inte släpper till och vågar.. Man lär dig att kontrollera mycket efter depressioner och liknande.

Jag har snackat med honom och sagt att han bara vill ha sex, då tog han väldigt illa vid sig. Men om allt är ett spel så kan han säkert spela sårad också.

Karl_alfred
2006-11-09, 11:36
Jag kan inte kontrollera vem jag faller för och blir intresserad av. Men jag har en sån spärr att jag inte släpper till och vågar.. Man lär dig att kontrollera mycket efter depressioner och liknande.

Jag har snackat med honom och sagt att han bara vill ha sex, då tog han väldigt illa vid sig. Men om allt är ett spel så kan han säkert spela sårad också.
Då fattar jag bättre vad du menade.

Upp till honom att bevisa då:)

Stumpis
2006-11-09, 11:36
Träning Sådär... lider av förkylningar som avlöser varandra och har nu fått bältros oxå. Tränar så nätt och hoppas på en stark och frisk vinter! :thumbup:

Jobb Har gått klart min ledarskapsutbildning och väntar lite smått på att en chans ska dyka upp. Trivs annars kanonbra med mitt jobb och arbetskamrater överlag och har ingen brådska med att avancera.

Kärlek Är tok-kär i min Peter! *cupid* Fortfarande, efter snart 4 år tillsammans, kan jag få pirrande känslor i magen när jag ser honom och känner mig utvald som får vara med honom!

Ekonomi Kunde varit bättre... snålar, sparar och lever knapert eftersom vi sparar som idioter för vårt hus vi ska få till våren. Har inte kunnat unna oss särskilt mycket det senaste året.

Annat Familj och vänner är friska och mår bra, jag är glad för att det snart är jul och jag har nått mitt mål för året; att tävla. :)

mela
2006-11-09, 11:38
Då fattar jag bättre vad du menade.

Upp till honom att bevisa då:)

Yes :)

Jo, det är därför jag testar honom ;)

mystic[-_-]
2006-11-09, 11:42
Träning Ja jag går ju dit och kör

Jobb Flyter på bra! Får mer uppgifter snart

Kärlek Neeee :banned

Ekonomi Pra skit!

Annat Moste ha COD 3 snela?

Noodles
2006-11-09, 12:39
Jobb/Skola: Rullar på.
Träning: Gymet går bra. Saknar löpningen.
Ekonomi: Tillräckligt bra.
Kärlek: Lycklig sambo.
Övrigt: Kaffe efter maten är gott.

grisbil3n
2006-11-09, 12:45
Bostad och jobb har löst sig till det bästa så det är helt ok här.

Whistler
2006-11-09, 13:49
Jag tror jag lider av diagnosen "mycket testosteron", eftersom jag i skolan har svårt att koncentrera mig. Tankarna kretsar ständigt kring nästa träningspass, sex, vilka övningar jag ska köra nästa pass, sex, hur mycket jag har ökat sen förra veckan, sex, sex, att jag måste köpa mer maltodextrin, sex och viktuppgång. *screwy*

HJELP ER JAK KÅNSTIK?


Edit; För att hjälpa er i er bedömning kan jag ju berätta att jag fyller 18 om två månader. :D

Det där har jag haft sen jag var 14, fast tänkandet om övningar och dextro dröjde till jag var 17. Verkar inte ha gått över än, trots att man är 22.

Ontopic:

Träning: Har nyligen nått en platå. Händer inte så mycket med vikterna och jag börjar lägga på mig fett igen, vilket jag inte är så glad över. Har dragits med överbelastning i handlederna vilket gör att jag inte kan variera övningarna som jag vill längre. Står i valet och kvalet om jag ska gå tillbaka till min tidigare 5-split eller om jag ska köra på 3-spliten och Vale Tudo-träningen som nyligen startade i stan. VT är det roligaste jag gjort på länge, det är en dröm att få träna kampsport igen, men jag har så jävla ont i knäna, så jag vet inte om det är värt det.

Jobb: Har en timanställning med hög regelbundenhet som är det närmaste jag någonsin kommit en fast anställning. Älskar mitt jobb och jag mår aldrig dåligt över att gå dit, vilket är något jag aldrig upplevt förut. Nackdelarna är att de flesta av de jag jobbar med är totalt blåsta i huvudet och att jag packas på massa extra arbetsuppgifter som inte ingår i mitt yrke (jag är ordningsvakt, inte garderobier och lokalvårdare) bara för att de tycker "du står ju ändå bara där och glor". På helgerna är jag dock som fisken i vattnet, förutom att jag får massa gliringar från ledningen om att jag sätter mig och äter två gånger per kväll.

Ekonomi: Bästa någonsin. Lever fortfarande ett sparsamt liv, och halva inkomsten varje månad går rätt in på sparkontot.

Kärlek: Har snart varit singel i ett halvår. Ingen som jag vill ha vill ha mig. Jag hatar att sova ensam, och har ångest varenda morgon när jag vaknar och upptäcker att jag fortfarande inte har någon bredvid mig. Har försökt lägga ner tiden på träningen, men mina knäskador gör att det inte är så roligt längre, och jag tappar motivationen till det när jag inte har någon att träna för och med, vilket var fallet när jag hade mitt ex. Sex är inte roligt någonstans längre och helst av allt vill jag bara ha någon som viskar mitt namn på natten och lämnar små lappar på nattduksbordet om att jag sträckte mig efter henne i sömnen när hon gled ur sängen för att gå till skolan.

Annat: Hinner i princip aldrig se på film längre (vilket är en av mina passioner), dagarna jag jobbar hinner jag inte med mer än träningen, så mitt liv känns rätt trist. Mina vänner är aldrig lediga (och vakna) de tider jag är det, och jag vägrar bli en av de tragiska arbetarna inom resturangbranschen som bara sätter sig på andra sidan baren när de slutar sitt pass. Resultatet blir att jag är ensam i princip alltid, så fort jag är ledig.

Bigsize
2006-11-09, 14:09
Träning: Nope, varit sjuk sedan början av året väntar på att få komma till och riva ut mandlarna så man kan leva igen!
Jobb: Väntar på eu3!
Ekonomi: Väntar på att det kommer en release av eu3!
Kärlek: EU3!
Annat: Längtar tills eu3!

Jesper
2006-11-09, 14:09
träning: sjuk, så åt helvete.
jobb: åt helvete
ekonomi: åt helvete.
kärlek: BRA!
annat: vill ha ett jobb! och en xbox 360!

Edde_1
2006-11-09, 14:14
Träning: Uppehål på obestämd tid.
Jobb: Alltid, finns hur mycket som helst.
Ekonomi: Ser bra ut. Glycorex +19% idag. :thumbup:
Kärlek: Har en stockholmska*cupid*
Annat: Ska köpa en ny vinkelslip och lite sliprondeller idag.:)

Sofia4_4
2006-11-09, 14:21
Träning: har börjat öka antalet styrkepass, men jag har ingen motivation
Jobb: det går jätte bra, får mycket och rolig jobb och uppskattning.
Socialt liv: ZERO, har inga vänner här så jag är inne och jobbar hela tiden.
Kärleksliv: bra, trots mycket jobbande
Annat: är ledsen för att en vän har det jätte jobbigt. Skulle vilja ha mina vänner här. Önskar att jag bodde i Stockholm för att kunna gå ut och promenera mera, jag gillar inte skogspromenader.

Versus
2006-11-09, 15:09
Började på ett nytt jobb denna veckan, rätt fysikst dock så träningen går väl sådär. Blir inte mindre iaf och via jobbet får jag bra kondis så det är väl positivt antar jag :P
Ekonomin är stabil, har inga utgifter förutom det lilla jag betalar hemma så det är ju najs.
singel sedan ett tag tillbacks men inget jag direkt tänker så mycket på.
Övrigt så haft körkort i en vecka nu för bil. Skönt att ha det avklarat.

L-Sami
2006-11-09, 16:31
Det där har jag haft sen jag var 14, fast tänkandet om övningar och dextro dröjde till jag var 17. Verkar inte ha gått över än, trots att man är 22.

Ontopic:

Träning: Har nyligen nått en platå. Händer inte så mycket med vikterna och jag börjar lägga på mig fett igen, vilket jag inte är så glad över. Har dragits med överbelastning i handlederna vilket gör att jag inte kan variera övningarna som jag vill längre. Står i valet och kvalet om jag ska gå tillbaka till min tidigare 5-split eller om jag ska köra på 3-spliten och Vale Tudo-träningen som nyligen startade i stan. VT är det roligaste jag gjort på länge, det är en dröm att få träna kampsport igen, men jag har så jävla ont i knäna, så jag vet inte om det är värt det.

Jobb: Har en timanställning med hög regelbundenhet som är det närmaste jag någonsin kommit en fast anställning. Älskar mitt jobb och jag mår aldrig dåligt över att gå dit, vilket är något jag aldrig upplevt förut. Nackdelarna är att de flesta av de jag jobbar med är totalt blåsta i huvudet och att jag packas på massa extra arbetsuppgifter som inte ingår i mitt yrke (jag är ordningsvakt, inte garderobier och lokalvårdare) bara för att de tycker "du står ju ändå bara där och glor". På helgerna är jag dock som fisken i vattnet, förutom att jag får massa gliringar från ledningen om att jag sätter mig och äter två gånger per kväll.

Ekonomi: Bästa någonsin. Lever fortfarande ett sparsamt liv, och halva inkomsten varje månad går rätt in på sparkontot.

Kärlek: Har snart varit singel i ett halvår. Ingen som jag vill ha vill ha mig. Jag hatar att sova ensam, och har ångest varenda morgon när jag vaknar och upptäcker att jag fortfarande inte har någon bredvid mig. Har försökt lägga ner tiden på träningen, men mina knäskador gör att det inte är så roligt längre, och jag tappar motivationen till det när jag inte har någon att träna för och med, vilket var fallet när jag hade mitt ex. Sex är inte roligt någonstans längre och helst av allt vill jag bara ha någon som viskar mitt namn på natten och lämnar små lappar på nattduksbordet om att jag sträckte mig efter henne i sömnen när hon gled ur sängen för att gå till skolan.

Annat: Hinner i princip aldrig se på film längre (vilket är en av mina passioner), dagarna jag jobbar hinner jag inte med mer än träningen, så mitt liv känns rätt trist. Mina vänner är aldrig lediga (och vakna) de tider jag är det, och jag vägrar bli en av de tragiska arbetarna inom resturangbranschen som bara sätter sig på andra sidan baren när de slutar sitt pass. Resultatet blir att jag är ensam i princip alltid, så fort jag är ledig.

It's a hard knock life for you *flex* :MrT:

Pata
2006-11-09, 16:43
Jovars....hade en svinbra sexdröm härromnatten ... det är inte varje dag! *whistle*

stridis
2006-11-09, 16:46
Alla kategorier: Åt helvete.

Pata
2006-11-09, 16:47
Ehm.. Han är på praktik nu.. får sms typ "Jag vill ligga med dig." "Jag måste ******" å liknande så blir man fundersam :MrT:

"Jak måsste knula nu1!!"???

*Flash*
2006-11-09, 16:47
Alldeles utmärkt.
Det enda jag hoppas på nu är att det kommer fortsätta vara så eller rent av bli ännu bättre OCH självklart att alla (speciellt mina nära och kära) också ska må bra och att deras liv ska "flyta på" bra.*cupid*

cain
2006-11-10, 10:26
Jobb: Rullar på, timanställning som har resulterat i att jag nu ligger på runt 40-45 timmar i veckan.
Däremot känner jag mig inte speciellt uppskattad, varken av chefer eller kunder.

Ekonomi: Har billigt boende så pengarna räcker.

Kärlek: Förhållande sen 2 månader tillbaka.

Fritiden: Existerar knappt, kommer hem vid 19 varje vardag.
Jobbar lördagar, enda lediga dagen är söndagar. Sen är det måndag igen.

Träning: Har inte tränat på ett år nu.

Övrigt/annat: Ganska medel, det flyter på, men speciellt glad är jag inte. Nästa steg är att söka ett annat jobb med lite trevligare arbetstider.

nim
2006-11-10, 10:39
JobbSka börja på nytt jobb i början av december. Går upp 20% i lön och jobbar 10h mindre varje månad. :)

EkonomiÅt helvete just nu. Betalade en kontant insats på 65000:- till en lägenhet i början av veckan. Dagen efter fick jag ett svar från en Saab verkstad att dom skulle ha 5000:- för att reparera en spindelled. Det hade kunnat kosta 1000:- om det inte vore för att dom tillverkat spindelleden ihop med bärarmen som är betydligt dyrare så båda måste bytas. Måste fixa detta annars får jag körförbud om 4v.
Sen så ska en utlandsemester på 7000:- betalas i November.
Ser tungt ut just nu men det ska gå på nått sätt.

KärlekKanon! Flyttar med min sambo till en lägenhet i midsommarkransen om en vecka.

FritidenKommer bli roligare när man kommer bort från Södertälje.

TräningHar sett bättre ut.

sammy1
2006-11-10, 10:42
Jobb: Jobbar inte, är student!


Ekonomi: Student somsagt så jag är fattig som en kyrkråtta!

Kärlek: Förhållande sen 8.5 månader tillbaka

Fritiden: Fri-vad? Pluggar eller så mekar jag med bilarna eller så är jag tjejen, eller så hänger jag på gymmet!


Träning: Varannan dag ganska exact

Övrigt/annat: Klar med plugget om 7 månader, då har man en magister i internationell administration och språk! Sen börjar livet :D

eleni
2006-11-10, 11:04
Jobb & Studier: Studierna går bra, börjar se slutet på min utbildning och kan meddela att det genererat sjukt mycket ångest. Är ute i praktik nu och inser att jag antagligen kommer klara yrket galant. Jobbet rullar på, ska jobba denna helgen samt julafton + juldagen.

Ekonomi: Riktigt jäkla bra trots att jag e student.

Kärlek: Singel. Ligger lågt.

Fritid: Den jag har spenderar jag på gymmet typ (eller på att sova).

Träning: Haft vilovecka nu, tänkte dra igång med träningen imorgon och jag är mer motiverad än någonsin. Nu jäklar ska det lyftas tunga vikter!

Övrigt: Längtar något fruktansvärt efter en egen lägenhet. Bott på korridor i över 2 år nu och är faktiskt lite less på det. Korridorarna är skittrevliga men jag umgås inte speciellt mycket med dom längre. Den tiden jag e hemma vill jag gärna vara ifred. Speciellt nu under praktikperioderna när hundratusentals saker snurrar runt i skallen efter en dag på sjukhuset. Hoppas på att jag får något erbjudande snart.

Fredrik S
2006-11-10, 11:06
Matteprov om två timmar! Vad mer kan man begära av livet egentligen?

Muskelbyggaren
2006-11-10, 11:21
... Har en stockholmska ... Ska köpa en ny vinkelslip och lite sliprondeller idag.:)
Patrick Bateman?

Fjod0r
2006-11-10, 12:34
Livet är fint!

Ekonomi: Hyffsad, duger för att leva ett roligt och utvecklande liv

Boende: Det bästa, flyttar in i nya ettan på sönder (skånegatan) 1 januari.

Kärleken: Funkar kanon efter fem år, shes a keeper.

Träning: Sådär, lite småskadad runt om, inget som inte envishet och lite målmedvetenhet löser.

Sumering: Lifet är gött! :thumbup:

Vinter
2006-11-10, 12:44
Längtar redan till sommaren, måste försöka fixa jobb över julen så man inte svälter, jevla CSN.

Caixa**
2006-11-10, 20:16
Jobb/Skola: Går sådär. Är inte jättemotiverad. Har förträngt en massa som jag måste ta igen nu innan jul. Kommer bli tungt men jag får skärpa mig! En extremt ovanlig situation för mig..har alltid varit jätteambitiös i skolan. Vad har hänt?? Funderar seriöst på att ta ledigt nästa år och resa/jobba istället.. Vet inte längre vad jag vill. Vad vill jag med mitt liv???? Uäääääääh!

Ekonomi: Stabilt. Har så jag klarar mig. Måste dock börja spara nu och jobba extra så jag har lite att röra mig med om jag tar studeieuppehåll nästa år, så jag kan resa...

Kärlek: Väldigt förvirrad. Det senaste året har mina fyra bästa killkompisar här nere i skåne öppet avlöjat att de är kära i mig. Hur kan det vara möjligt?? Tre av dem tillhör dessutom samma killgäng. Faaaan, vad det är jobbigt! Varför kan man aldrig vara kompis med killar utan att andra känslor måste blanda sig i? Känslorna är dock inte besvarade från min sida, och det är de väl medvetna om. Fast det är ändå inte samma sak att umgås med dem längre, inte lika lättsamt och kul. Känns som en fejkad dejt varje gång jag är med dom en och en.. Surt!
Så, pojkar, är ni intresserad av mig: bli inte kompis med mig först!!!!!

När det gäller den egna kärleken är jag i en spännande fas just nu. Känns som jag är på toppen av mitt liv..får napp så fort jag slänger ut betet. Har aldrig gått så lätt förut. (eller snarare..det har aldrig gått lätt förut) Gäller att jag förvaltar tillfället väl och väljer ”offer” med omsorg. Känner att jag är redo för en seriös relation nu.

Träningen: Thaiboxningen är såååå rolig och givande just nu. Jag längtar varje dag till nästa pass. Känns att jag utvecklas hela tiden, härligt och motiverande!

All annan träning har kommit på efterkälken, men jag har iaf. börjat komma igång med styrkan igen så smått. Tycker styrketräning är tråkigt, men det är trevligt när det nästan alltid dyker upp gamla bekanta på gymmet som mer än gärna hjälper mig. Längtar till att dra på mig löparskorna och springa igen! Det är bara så förbaskat mörkt ute..

Fritiden: haha, vilken fritid? Skämt å sido..det funkar riktigt bra med det sociala. Har många kompisar och några få nära vänner, precis som det ska vara. Sällan en middag ensam, behöver aldrig vara själv på helgen om jag inte vill.. Jag får mycket uppskattning från min omgivning och det känns bra (förhoppningsvis kan jag ge något tillbaka med) Tiden för mig själv är också viktig.

Japps, det här var början till min biografi:)

L-Sami
2006-11-10, 20:20
Livet är fint!

Ekonomi: Hyffsad, duger för att leva ett roligt och utvecklande liv

Boende: Det bästa, flyttar in i nya ettan på sönder (skånegatan) 1 januari.

Kärleken: Funkar kanon efter fem år, shes a keeper.

Träning: Sådär, lite småskadad runt om, inget som inte envishet och lite målmedvetenhet löser.

Sumering: Lifet är gött! :thumbup:

På tal om att du alltid kollade igenom noga vad du har skrivit innan du postar! :D

mangemani
2006-11-10, 20:22
tja,det enda man egentligen kan klaga på är deffen.
resten är på topp:thumbup:

L-Sami
2006-11-10, 20:23
tja,det enda man egentligen kan klaga på är deffen.
resten är på topp:thumbup:

Men varför går deffen dåligt då?

mangemani
2006-11-10, 20:27
Men varför går deffen dåligt då?


dåligt och dåligt,den går trögt samt att den ibland stannar upp då och då.
för att sen inte glömma att deff nojjan hela tiden spelar en ett spratt*gah!*

Lasse Kongo
2006-11-10, 20:39
Det mesta är jävligt bra men jobbet suger fet f i t t a, och det sätter ju sina spår i det mesta i livet.

Ska säga upp mig i vår, hellre alös än det här...

Snake
2006-11-10, 20:55
Kärlek: Väldigt förvirrad. Det senaste året har mina fyra bästa killkompisar här nere i skåne öppet avlöjat att de är kära i mig. Hur kan det vara möjligt?? Tre av dem tillhör dessutom samma killgäng. Faaaan, vad det är jobbigt! Varför kan man aldrig vara kompis med killar utan att andra känslor måste blanda sig i? Känslorna är dock inte besvarade från min sida, och det är de väl medvetna om. Fast det är ändå inte samma sak att umgås med dem längre, inte lika lättsamt och kul. Känns som en fejkad dejt varje gång jag är med dom en och en.. Surt!
Så, pojkar, är ni intresserad av mig: bli inte kompis med mig först!!!!!

http://www.laddertheory.com/ läs ffs, trodde alla visste hur det där funkade. :smash: *gah!* *whistle* *cupid* *drool*

Sally: We are just going to be friends, OK?
Harry: Great, friends. It's the best thing...You realize, of course, that we can never be friends.
Sally: Why not?
Harry: What I'm saying is - and this is not a come-on in any way, shape, or form - is that men and women can't be friends, because the sex part always gets in the way.
Sally: That's not true. I have a number of men friends and there is no sex involved.
Harry: No, you don't.
Sally: Yes, I do.
Harry: No, you don't.
Sally: Yes, I do.
Harry: You only think you do.
Sally: You're saying I'm having sex with these men without my knowledge?
Harry: No, what I'm saying is they all want to have sex with you.
Sally: They do not.
Harry: Do too.
Sally: They do not.
Harry: Do too.
Sally: How do you know?
Harry: Because no man can be friends with a woman that he finds attractive. He always wants to have sex with her.
Sally: So you're saying that a man can be friends with a woman he finds unattractive.
Harry: No, you pretty much want to nail them, too.
Sally: What if they don't want to have sex with you?
Harry: Doesn't matter, because the sex thing is already out there, so the friendship is ultimately doomed, and that is the end of the story.

Caixa**
2006-11-10, 22:18
Herregud.. Killar är verkligen knepiga. Skrämmande.

Tigerkotten
2006-11-10, 23:59
Jag har faktiskt tjejkompisar jag inte finner är speciellt attraktiva. Alltså att jag inte vill ha de på sådant vis.. :) Har faktiskt aldrig blivit kär i en tjejkompis heller. O visst har jag tjejkompisar som är attraktiva.

Men min tur då!

Jobb & Skola: Det börjar arta sig här sakta men säkert, förhoppningvis så klarar jag ett mål som jag satt upp.

Ekonomi: Funkionabelt.

Kärlek: Nej detta har jag inte så mycket att säga om. Men jag är inte missnöjd för det, bryr mig inte känns det som faktiskt. Inte varit kär/nere i någon på säkert 4-5år. Det är visst lite trist, men sedan har man ju träffat andra för det men det är ju mest för sin egen del att man tycker om sällskapet. Är ju trevligt att kramas o så :]

Fritiden: Lite upp och ner beroende på motivationen till det.

Träning: Kommit igång igen och funkar helt okej. Sugen på börja på någon kampsport efter jul. Men så säger jag ofta men inte blivit av, bara prövat på tkd ett tag tidigare. Funtar på MMA sambo som ligger rätt nära mig eller kanske thai / krav maga vet inte riktigt.

Övrigt/annat: Jag bättrar mig som person rätt mycket på senaste tiden tycker jag, jag var förr mycket blyg. Och nu har jag börjat våga lite mera saker och ting, men jag är inte fortfarande som jag vill vara. Det är isåfall att när jag vill något så ska jag också göra det, t ex du ser en intressant tjej säg mitt på dagen. Då vill jag bli så att jag går fram och börjar prata med henne och inte låter henne försvinna utan att sagt något. Bara försöka och se hur det går, istället för att undra tänk om jag hade sagt hej?

Samt så brydde jag mig för mycket om andra, jag har blivit mera ego och börjat sätta mig själv först mera. Men samtidigt så har jag blivit mera kylig i vissa situationer och det är kanske inte så bra. Men däremot så reagerar jag nu mycket mera till romantikfilmer och andra filmer som kan vara fina / snyftiga.

Man känner sig som värsta flickan ibland och tycker saker e så fint o allt :D Men det är ju pga att man blir äldre med.. :)

Aja nu har jag babblat på en del :D

Metal_boy_
2006-11-11, 00:03
Ehm.. Han är på praktik nu.. får sms typ "Jag vill ligga med dig." "Jag måste ******" å liknande så blir man fundersam :MrT:


Karln vill väl ha ***** såklart.

L-Sami
2006-11-11, 00:05
Jag har faktiskt tjejkompisar jag inte finner är speciellt attraktiva. Alltså att jag inte vill ha de på sådant vis.. :) Har faktiskt aldrig blivit kär i en tjejkompis heller. O visst har jag tjejkompisar som är attraktiva.

Men min tur då!

Jobb & Skola: Det börjar arta sig här sakta men säkert, förhoppningvis så klarar jag ett mål som jag satt upp.

Ekonomi: Funkionabelt.

Kärlek: Nej detta har jag inte så mycket att säga om. Men jag är inte missnöjd för det, bryr mig inte känns det som faktiskt. Inte varit kär/nere i någon på säkert 4-5år. Det är visst lite trist, men sedan har man ju träffat andra för det men det är ju mest för sin egen del att man tycker om sällskapet. Är ju trevligt att kramas o så :]

Fritiden: Lite upp och ner beroende på motivationen till det.

Träning: Kommit igång igen och funkar helt okej. Sugen på börja på någon kampsport efter jul. Men så säger jag ofta men inte blivit av, bara prövat på tkd ett tag tidigare. Funtar på MMA sambo som ligger rätt nära mig eller kanske thai / krav maga vet inte riktigt.

Övrigt/annat: Jag bättrar mig som person rätt mycket på senaste tiden tycker jag, jag var förr mycket blyg. Och nu har jag börjat våga lite mera saker och ting, men jag är inte fortfarande som jag vill vara. Det är isåfall att när jag vill något så ska jag också göra det, t ex du ser en intressant tjej säg mitt på dagen. Då vill jag bli så att jag går fram och börjar prata med henne och inte låter henne försvinna utan att sagt något. Bara försöka och se hur det går, istället för att undra tänk om jag hade sagt hej?

Samt så brydde jag mig för mycket om andra, jag har blivit mera ego och börjat sätta mig själv först mera. Men samtidigt så har jag blivit mera kylig i vissa situationer och det är kanske inte så bra. Men däremot så reagerar jag nu mycket mera till romantikfilmer och andra filmer som kan vara fina / snyftiga.

Man känner sig som värsta flickan ibland och tycker saker e så fint o allt :D Men det är ju pga att man blir äldre med.. :)

Aja nu har jag babblat på en del :D


Inte ha varit kär i nån på 5år shit! , är du kräsen eller är det bara att du inte vågar att bli kär? eller berätta orsaken vad tror du? :D

no1fitness
2006-11-11, 00:31
Mitt liv kan beskrivas i ett ord nu : hysteriskt !
Är i slutspurten av att öppna gym och det är MASSOR att göra. Slits mellan glädje och förtvivlan över om det kommer komma några medlemmar så vi kan gå runt.

Nästa år är det 14 år med Marcus och det känns bra. *cupid*
Tre hundar gör inte livet mindre stressigt och den lille saten Bandit kan göra vardagaen lite arbetsam ibland...

Jag ser fram emot att träna hårt på vårt nya gym och debutera på LP nästa år i tungvikten.

Ekonomin kunde varit bättre då vi satsat allt på gymet, men vi får hoppas det lönar sig. :)

Allt i allt är jag ändå nöjd med tillvaron.:thumbup:

Fjod0r
2006-11-11, 01:03
På tal om att du alltid kollade igenom noga vad du har skrivit innan du postar! :D

Datorn är nyformaterad. Inte kirrat word än *whistle*

L-Sami
2006-11-11, 01:07
Datorn är nyformaterad. Inte kirrat word än *whistle*

Det måste vara det :D

Tigerkotten
2006-11-11, 01:25
Inte ha varit kär i nån på 5år shit! , är du kräsen eller är det bara att du inte vågar att bli kär? eller berätta orsaken vad tror du? :D


Visst är jag lite kräsen. Men jag tror det e lite pga jag kanske inte rört på mig tillräckligt, samtidigt att jag inte precis brytt mig. Sedan har den rätta väl inte dykt upp alls antar jag heller. En del tjejer blir alldeles för limmade och vill att man ska snacka o träffa allt för mycket. Blir så ZzZZ då :)