handdator

Visa fullständig version : Killar......


The_Chick
2006-11-08, 08:32
Jag blir så matt på killar….. hmmm

Jag träffade en kille på krogen helgen innan midsommar…. Grejen var att jag hade tackat ja till att ha en trekant med en tjejkompis och hennes lover…… Men jag kände inte för det direkt och i samma veva vi skulle gå så kom han gående där ganska passande…. Vi pratade en del och det resulterade till slut i att han följde med mig hem och vi hade hrmm väldigt skönt ;) Han sov över och vi vaknade väl vid lunch och in i duschen tillsammans…. Sedan så skulle han på släktmiddag, han stod länge i hallen och tacka för kvällen osv osv och så drog han.

Där står jag kvar som ett fån… Den grabben var grym och jag fastnade för honom med en gång men inte faan kunde jag med att fråga om telefonnummer… Men å andra sidan så tänkte jag det att äsch va faan han kunde ju lika gärna frågat ju och det gjorde han ej så jag tänkte att då e han väl inte intresserad…. Men iaf jag blev så arg på mig själv att hör och häpna jag slängde på mig ett par kläder och cykla efter grabben…. Jag vet jag e pinsam… Men jag blev SÅ arg på mig själv att jag inte hade mod att fråga honom…. Sedan när jag väl såg honom så ångra jag mig men då hade han redan sett mig så det var bara att cykla fram och fråga honom hehehe Han blev gott ställd och svarade bara naturligtvis….. Just i samma veva så kommer hans skjuts och jag kan ju inte ens med att vända mig om utan tackar och sade bara att vi höres…. *S* sen skildes vi åt.

Efter detta så träffades vi sporadiskt i somras. Till slut så ringde han typ 2 månader senare och sade att vi var på väg åt ett håll som han ej ville men att vi skulle vara vänner… Yeah right…. Jag vart oerhört besviken och ledsen… men men vad skall man göra… jag hörde inte av mig på kanske en vecka eller två sedan började man skicka något sms osv och han svarade och detta resulterade i att vi började umgås mer och mer och senast i helgen så kallade han mig för sin flickvän. I’m confused….. jag har vart hos honom nu varje helg i kanske en månad och vi har haft jätte trevligt….. Han blev lite putt att jag fortfarande hade nyckeln kvar till mitt ex lägenhet så jag lämnade tillbaka den för typ 2 veckor sedan.

Grejen e att vi började prata lite i söndags ang framtiden…. Och då började han prata om att vi får nog ta oss en funderare så att vi ej slösar med varandras tid här osv osv…. För så som jag känner det nu så väntar jag nu bara på att jag skall få det där telefonsamtalet igjen. Før det känns som om allt e før bra før att vara sant….. Jag vill ju ha honom mer än något annat… Men jag vill ju inte skrämma iväg honom heller….

Jag vet inte vad jag skall gøra…… Det har oxå visat sig nu det sista att hans uppväxt har inte varit speciellt kärleksfull direkt….. Han har varit med om mycket skit. Grejer som en annan inte ens har kommit i närheten av… Det kan ju førklara hans sätt han e på ibland… visar inte känslor direkt varken genom att han tar på en eller ens ger en en puss eller kram. Även om han har börjat gøra det det sista väldigt mycket……

Jag vill inte vara någon efterhängsen tjej…. Vill bara visa att man bryr sig men det blir så fel ibland….

Det e väl bara att ta det i slowmotion och se vad som händer, eller vad tycker ni? :confused:

Kan tilläggas att jag får höra att jag cykla efter honom titt som tätt hehehe samtidigt som personerna som hämtade upp honom i bilen visste vem jag var (visade sig att jag har varit och sålt sexleksaker hos dom, japp jag e homepartyförsäljare av sexleksaker *S*) Så de flinade gott när de såg att det var jag och sade till honom att Du måste ha haft kul ikväll… hehehehe

Btw Han fick en påse med lite leksaker av mig för ett tag sedan… tex en lösmutta, buttplugg, glidmedel osv… :cool: visade sig senare att han har provat allt… hehehe jag menar man e ju inte den som e den…

Han fick oxå 10 röda rosor som han fick se när han kom hem från jobbet i søndags morse.... Han blev jätte glad.... hmmm det e väl inte så ofta killar får rosor direkt... äsch jag vet inte.... Hur hade du reagerat om du fick rosor av din sk flickvän?

ja jag vet jag e en lite udda brud… *S*

Men jag e nog en udda brud som e fruktansvärt dålig på att se och läsa signaler jag får av folk.....

Jtor
2006-11-08, 09:09
Det e väl bara att ta det i slowmotion och se vad som händer, eller vad tycker ni? :confused:


Det finns nog inget bättre sätt tror jag. Lycka Till!

mini
2006-11-08, 09:20
Reflektioner:
*Du ger för mycket info!!!
*Ja, det verkar bara vara att ligga lågt och vänta om du nu vill ha honom. Pressar du honom riskerar du att förlora allt istället. Å andra sidan riskerar du att få vänta länge och ändå förlora i slutändan om du bara är tillgänglig utan motkrav. Svårt.

jesse
2006-11-08, 09:25
The_Chick: Får man fråga hur gammal du samt killen är?

Annars är jag inne på minis linje, även på första punkten.

Lelle Pelle
2006-11-08, 09:29
Jag tycker att du ska ställa lite krav och ordentliga svar av honom. Ni har träffats sedan midsommar, vilket bör innebära att ni känner varandra ganska bra, så vi det här laget så måste han ju veta om du är en person han skulle kunna tänka sig leva med. Jag tror att han redan har bestämmt sig för hur han vill ha det, men jag vet av egna erfarenheter(trots min ringa ålder) att det inte alltid är så lätt att få ut det.

Mitt förslag är alltså, att vi nästan tillfälla där ett seriöst samtal är lämplig, tex middag, efter sex m.m. så fråga honom rakt ut om hur han vill ha det, och kräv ett svar. Annars finns risken, som mini skrev, att få vänta länge och ändå förlora i slutändan om du bara är tillgänglig utan motkrav.

Lycka till

tigerofsweden
2006-11-08, 10:16
+1

Är också inne på minis linje

Och tack för infon ang. buttpluggen, när jag läste det klarnade hela problematiken :thumbup: *spy*

Pata
2006-11-08, 10:24
Mitt förslag är alltså, att vi nästan tillfälla där ett seriöst samtal är lämplig, tex middag, efter sex m.m. så fråga honom rakt ut om hur han vill ha det, och kräv ett svar. Annars finns risken, som mini skrev, att få vänta länge och ändå förlora i slutändan om du bara är tillgänglig utan motkrav.

Lycka till
Hmm , skulle inte välja det tillfället direkt efter sex. Det är det tillfället killar (jag i alla fall) helst av allt vill vara själv.

Var ärlig och rak, pressa inte för hårt. Tjata inte om ämnet det är bara irriterande och för guds skull bli inte "needy". Då försvinner all respekt.

PS kul berättelse, jag har en del tjejkompisar som verkar vara lite som du.

DavidN
2006-11-08, 10:25
Inne på minis linje.
Sen tycker jag nog att du försöker bygga ett förhållande på luft och en felaktig/dålig grund.

Lövbiffen
2006-11-08, 10:25
+1

Är också inne på minis linje

Och tack för infon ang. buttpluggen, när jag läste det klarnade hela problematiken :thumbup: *spy*

Håller med!*spy*

Men det är väl bara att plugga in och så här han din för alltid :thumbup:

Lelle Pelle
2006-11-08, 10:25
Hmm, tvärt om för mig, antar att vi alla är olika...

Nilsjohan
2006-11-08, 10:41
mini sammanfattar de flesta tankarna bra (PS: ibland behövs extra info för att stärka helhetsbilden)

Vanni
2006-11-08, 11:00
Lay low och låt honom komma efter dig. Bra sätt att se hur intresserad han är.

FreCKo
2006-11-08, 12:07
Det enda vettiga är väl att du ska kräva ett svar från honom? Få honom att verkligen berätta vad han vill osv. Gör det inte efter sex heller, och inte när han är trött, hungrig, glad, sur, grinig, nyvaken, mätt... ;)

Tigerkotten
2006-11-08, 12:52
haha mycket info som gavs. Vet inte riktigt vad jag ska säga alls, man får ta det som det kommer antar jag.

DÄREMOT så var det din TJEJKOMPIS du beteede dig förjävligt mot tycker jag. Du måste sätta begränsningar innan att det bara skulle handla om sex.

Inte schysst alls.

The_Chick
2006-11-08, 12:54
Men å andra sidan så vill han ju att jag kommer varje helg.... hmmmm skall nog ligga lågt... skall ju dit igen på fredag kväll och ev stanna hela helgen igen....

Man känner sig som en kärlekskrank fjortonåring.... närmar ju mig 30 nu *Suck*..... och han e väl rädd før att jag vill skaffa barn med en gång osv osv.... men jag menar att sådant kommer med tiden..... å andra sidan så var det faktiskt ett utav det førsta han frågade mig nær vi træffades.... barnfrågan....

ang løsmuttan och buttpluggen osv så var det ju ændå en rolig grej... hehehe hade några killar som bestællde det via mig så jag bestællde en extra bara.... ;)

Han har ju inte haft ett riktigt førhållande på øver 6 år sedan. innan vi træffades så hade han ej haft sex på øver 3 år.... Som sagt han har varit med om mycket skit.... Slow motion it is.... :cool:

The_Chick
2006-11-08, 12:55
haha mycket info som gavs. Vet inte riktigt vad jag ska säga alls, man får ta det som det kommer antar jag.

DÄREMOT så var det din TJEJKOMPIS du beteede dig förjävligt mot tycker jag. Du måste sätta begränsningar innan att det bara skulle handla om sex.

Inte schysst alls.

mmm det var væl det... ändå kan man ju inte berætta allt... S*

Tjejkompisen ja.... hmmm jag ordnade en annan tjej istællet.... ;) så de fick allt sin trekant....

Dav0d
2006-11-08, 12:59
Låter ju som en toppentjej! :)
Bara ta det lugnt, men inte för lugnt. Killar måste bli pressade och känna lite stress annars vänjer dem sig, precis som tjejer kan göra. Vänjer en person sig resulterar det senare i att man fastnar på samma punkt för att senare bryta upp.

Whistler
2006-11-08, 13:02
Grabben är ju rädd för att vara för bunden. Håll lite lösare tyglar, säg att han måste känna sig trygg i relationen och säga ifrån när han tycker att det blir för tight. Det är inget farligt med att gå långsamt fram. Att han velar är just osäkerheten att han är rädd att bli alltför uppbunden, han har helt enkelt bara inte kommit på att det inte är så dumt att vara uppbunden ändå.

Personligen tycker jag du verkar vara en underbar tjej. Skulle en tjej cyklat ikapp mig efter en bra natt och uppenbart visat att hon ville ha mer av mig så skulle hon få mig för evigt. Typ...

Tigerkotten
2006-11-08, 13:03
ah men vänta jag uppfattade fel, tog det som först att du skulle ha 3kant me din kompis o hennes kille. O sedan blev det så att du kära ner dig i han.

Men ser nu att ni skulle ha 3kant, fast du träffa på någon annan.

The_Chick
2006-11-08, 13:04
Kænns konstigt då man ej træffar en sådan person ofta i livet... så vill man ju att allt skall gå rætt till.... men å andra sidan vad e rætt?!?!?!

det e just den dær vaneperioden som jag oroar mig før.... får nog prata med honom i helgen och kolla læget lite kanske.... hatar sådant hær.... :em:

The_Chick
2006-11-08, 13:05
Grabben är ju rädd för att vara för bunden. Håll lite lösare tyglar, säg att han måste känna sig trygg i relationen och säga ifrån när han tycker att det blir för tight. Det är inget farligt med att gå långsamt fram. Att han velar är just osäkerheten att han är rädd att bli alltför uppbunden, han har helt enkelt bara inte kommit på att det inte är så dumt att vara uppbunden ändå.

Personligen tycker jag du verkar vara en underbar tjej. Skulle en tjej cyklat ikapp mig efter en bra natt och uppenbart visat att hon ville ha mer av mig så skulle hon få mig för evigt. Typ...

hehehe det e væl typ så han har resonerat tror jag.... *S*

The_Chick
2006-11-08, 13:06
ah men vänta jag uppfattade fel, tog det som först att du skulle ha 3kant me din kompis o hennes kille. O sedan blev det så att du kära ner dig i han.

Men ser nu att ni skulle ha 3kant, fast du träffa på någon annan.

Jag och en tjejkompis skulle ha trekant med hennes lover.....

Men som tur va så døk min nuvarande pojkvæn upp jæmnt innan vi skulle dra ;)

Tricklev
2006-11-08, 13:30
Lay low och låt honom komma efter dig. Bra sätt att se hur intresserad han är.

Knappast, på det sättet kommer vi när vi är kåta däremot. ;)

Piranha
2006-11-08, 13:38
Vad är de för fel i huvet på folk.

Man kan inte börja en tråd met texten "Jag blir så matt på killar" och sen inleda med jag skulle just ha en trekant med bla bla bla.



Jag vette fan men ja hoppas killen slipper undan.

Brooklyn
2006-11-08, 13:44
Vad är de för fel i huvet på folk.

Man kan inte börja en tråd met texten "Jag blir så matt på killar" och sen inleda med jag skulle just ha en trekant med bla bla bla.



Jag vette fan men ja hoppas killen slipper undan.
hahaha:Virro :laugh:

Kwon
2006-11-08, 14:08
The Chick


hahahaha du e ju alldeles galen! :D

Lösmuttor o grejjer, vad tror du det sänder för signaler? :laugh: :thumbup:

Buttplug vafen???!

Doctor Snuggles
2006-11-08, 14:19
Shit Kwon och Pirahna... har ni inte levt?
Det där är ju hur vanligt som helst. Seriöst. Get with it.

Thechick: Det verkar dock låta som killen är lite kluven.
D.v.s att han inte är helt övertygad ang. förhållandet.
Du får nog helt enkelt vänta.

Piranha
2006-11-08, 15:29
Shit Kwon och Pirahna... har ni inte levt?
Det där är ju hur vanligt som helst. Seriöst. Get with it.

Thechick: Det verkar dock låta som killen är lite kluven.
D.v.s att han inte är helt övertygad ang. förhållandet.
Du får nog helt enkelt vänta.


Jag vill då fan inte ha en partner som tycker trekanter är vardagsmat och dessutom gärna gör det med polarna.



Jag kan garantera att dem flesta tycker som jag.


Jag skulle kunna häva ut mig en del om detta vad jag tycker men jag vill inte behöva banna mig själv pga alla påhopp och svordomar.

Nilsjohan
2006-11-08, 15:29
Vad är de för fel i huvet på folk.

Man kan inte börja en tråd met texten "Jag blir så matt på killar" och sen inleda med jag skulle just ha en trekant med bla bla bla.



Jag vette fan men ja hoppas killen slipper undan.

Jag trodde att det skulle sluta med en fyrkant :Virro

Doctor Snuggles
2006-11-08, 15:36
Jag vill då fan inte ha en partner som tycker trekanter är vardagsmat och dessutom gärna gör det med polarna.



Jag kan garantera att dem flesta tycker som jag.


Jag skulle kunna häva ut mig en del om detta vad jag tycker men jag vill inte behöva banna mig själv pga alla påhopp och svordomar.

Svårt att säga hur pass vanligt det är. Men det är inte så ovanligt som du verkar tro att det är. Sen var jag inte helst seriös heller.
Och det är två skilda saker att vilja göra [fyll i lämplig sexuell utsvävning] när man är singel och när man är i ett förhållande.

Piranha
2006-11-08, 15:41
Svårt att säga hur pass vanligt det är. Men det är inte så ovanligt som du verkar tro att det är. Sen var jag inte helst seriös heller.
Och det är två skilda saker att vilja göra [fyll i lämplig sexuell utsvävning] när man är singel och när man är i ett förhållande.


Okej date tips no.1

Berätta inte för din ev blivande pojkvän att du brukar ha trekanter med din väninna och hennes ragg.

Trance
2006-11-08, 15:42
Okej date tips no.1

Berätta inte för din ev blivande pojkvän att du brukar ha trekanter med din väninna och hennes ragg.

Du skulle inte vilja ha trekant heller?

Piranha
2006-11-08, 15:44
Du skulle inte vilja ha trekant heller?

Nope. det är jobbigt nog med en.

Jense
2006-11-08, 15:45
tycker han verkar va en pitt.

Trance
2006-11-08, 15:55
Nope. det är jobbigt nog med en.

Jag håller med faktiskt.

Fed up
2006-11-08, 16:09
trevligt med en "killar är knäppa" istället för "tjejer är knäppa"-tråd för en gngs skull...:D

Jag tycker det låter som att han gillar att vara med dig men att han inte ser dig som kvinnan i sitt liv. Jag tror att största chansen att få honom iallafall är att ligga lite lågt, träffas och ha kl ibland osv, så kanske han ångrar sig, men det lär vara jävligt frustrerande och tröttsamt för dig i längden, plus att det mycket väl kan sluta illa ändå.

Så att fråga rakt ut verkar ju vettigt. Du kan ju skjuta lite på det och ligga lite lågt innan så han hinner längta lite innan, så höjs kanske oddsen att du får ser svar du vill ha...


lycka till...

Mago
2006-11-08, 16:32
Nästa gång det blir något prat om relationen kan du väl säga att du tycker om honom och absolut tycker det är värt att fortsätta relationen.

Metal_boy_
2006-11-08, 16:49
Värst vad ni pratar om att det är för mycket info. Hade det varit en kille som skrivit det där, så hade ingen reagerat.

mini
2006-11-08, 16:54
Värst vad ni pratar om att det är för mycket info. Hade det varit en kille som skrivit det där, så hade ingen reagerat.
Jo. Att veta att han hade gett sin flört en jättedildo dagen efter att han bangat kompisen och hans brud hade även det varit för mycket info.
Tänk vilken genusriddare du blivit!

Niclaaas
2006-11-08, 16:55
jag tror snarare att en kille har blivit anklagad för att skryta...

Metal_boy_
2006-11-08, 16:56
Jo. Att veta att han hade gett sin flört en jättedildo dagen efter att han bangat kompisen och hans brud hade även det varit för mycket info.
Tänk vilken genusriddare du blivit!


Säger du ju nu för att du inte tål att ha fel. Aldrig att det hade blivit samma gnäll. That's it.

:P

mini
2006-11-08, 16:58
Säger du ju nu för att du inte tål att ha fel. Aldrig att det hade blivit samma gnäll. That's it.

:P
Och hur vet du nu det? Och vart ser du gnället? Du har blivit en sådan kärring.

Metal_boy_
2006-11-08, 17:02
Och hur vet du nu det? Och vart ser du gnället? Du har blivit en sådan kärring.

Nä, men jag tror inte att det hade reagerats likadant. Det är vad jag tror och vad spelar det för roll? :)

The_Chick
2006-11-08, 17:16
*S* før det førsta så hade jag ej skrivit detta inlægg i forumet om jag inte hade varit grymt intresserad av honom. Faktiskt den vettigaste killen jag har træffat under min livstid som definitivt ær pojkvænsmaterial *cupid* så dærav vill man ju satsa....

Gællande leksakerna fick han iaf efter 2,5 månader tror jag det var :D han visste ju redan att jag brukade sælja leksaker førr...

Gællande trekant historien så brukar jag faktiskt inte gøra sådana saker... och jag ville ju inte från børjan heller.... hmmm men som sagt det e mycket man kan gøra under fyllan.... nåvæl gjort e gjort.... och min pojkvæn vet om det och det har ej størt honom det minsta... vad jag vet...... før han vet ju att det ej blev av ;)

The_Chick
2006-11-08, 17:19
trevligt med en "killar är knäppa" istället för "tjejer är knäppa"-tråd för en gngs skull...:D

lycka till...

mmm tænkte att det var på tiden ;)

Achryl
2006-11-08, 18:27
Gællande trekant historien så brukar jag faktiskt inte gøra sådana saker... och jag ville ju inte från børjan heller.... hmmm men som sagt det e mycket man kan gøra under fyllan.... nåvæl gjort e gjort.... och min pojkvæn vet om det och det har ej størt honom det minsta... vad jag vet...... før han vet ju att det ej blev av ;)
Va? Har du en pojkvän nu? Och varför blir det mer och mer danska? Det började så bra med åäö, senare inlägget blev det danska ö:n och nu skriver du inte ä:n längre ens.

Metal_boy_
2006-11-08, 18:30
Va? Har du en pojkvän nu? Och varför blir det mer och mer danska? Det började så bra med åäö, senare inlägget blev det danska ö:n och nu skriver du inte ä:n längre ens.
Hon åkte på öresundsbron när hon skrev tråden. Liftade antagligen med jense. :)

Achryl
2006-11-08, 18:32
Hon åkte på öresundsbron när hon skrev tråden. Liftade antagligen med jense. :)
hon behöver inte dumma sig för det

The_Chick
2006-11-08, 18:33
Va? Har du en pojkvän nu? Och varför blir det mer och mer danska? Det började så bra med åäö, senare inlägget blev det danska ö:n och nu skriver du inte ä:n längre ens.

ja vi e ju tydligen tillsammans...... men han velar lite verkar det som....

jag sitter i Norge och skriver och orka inte skriva om alla åäö... har ju norskt tangentbord ;) tar ju längre tid att skriva då.... :cool:

shadowfire
2006-11-08, 19:31
Jadu, hmm... intressant text, men jag blev lite snopen angående din ålder, trodde du var 10 år yngre av storyn att döma. No offence, men du ger ju inte intrycket av att vara i livets skede då familj, barn osv är tänkbart.

Ytterligare reflektion, bortsett från rosorna så luktar det bara sex om den där storyn. Fysisk attraktion. Ett sjuhelvetes bra knull?
Sådant är fint och roligt, men inget man bygger ett förhållande på.

Har svårt att sätta mig in i historien för övrigt, jag fungerar personligen långväga ifrån tillvägagångsättet i storyn och det låter inte som någon "vanlig" relation direkt. Skulle vilja ändra trådnamnet till "killen", inte "killar"....

The_Chick
2006-11-08, 19:50
Jadu, hmm... intressant text, men jag blev lite snopen angående din ålder, trodde du var 10 år yngre av storyn att döma. No offence, men du ger ju inte intrycket av att vara i livets skede då familj, barn osv är tänkbart.

Ytterligare reflektion, bortsett från rosorna så luktar det bara sex om den där storyn. Fysisk attraktion. Ett sjuhelvetes bra knull?
Sådant är fint och roligt, men inget man bygger ett förhållande på.

Har svårt att sätta mig in i historien för övrigt, jag fungerar personligen långväga ifrån tillvägagångsättet i storyn och det låter inte som någon "vanlig" relation direkt. Skulle vilja ändra trådnamnet till "killen", inte "killar"....

nope e inte i livets skede gällande barn iaf.... ;)

nope det e det som e tingen... nu har vi ej haft sex på länge (1,5 månad sen sist eller något) bara mys.... men när vi väl har det så e det ett sjuhelvetes..... Så jag klättrar på väggarna av sexuell frustration....

Det e nog jag som får tag på konstiga killar i så fall.... *suck* aldrig direkt haft en "vanlig" relation vad det nu e....

sammy1
2006-11-08, 20:45
The Chick


hahahaha du e ju alldeles galen! :D

Lösmuttor o grejjer, vad tror du det sänder för signaler? :laugh: :thumbup:

Buttplug vafen???!

Exact, skulle jag få en lösmus och en stock som var avsedd för att föras upp i räva så hade jag börjat undra alltså :Virro

Spiffy
2006-11-08, 21:01
Du vet att 10 rosor betyder "vill du gifta dig med mig?" väl?

The_Chick
2006-11-09, 07:25
Du vet att 10 rosor betyder "vill du gifta dig med mig?" väl?

hmmm hoppas inte han vet om det..... :em: för det var ej tänkt så...

MacLeod
2006-11-09, 08:31
The Chick: Hur många Pm´s har du fått av kåta killar sen du startade den här tråden?

Nina L
2006-11-09, 08:39
ja jag vet jag e en lite udda brud… *S*You don't say? *whistle*

The_Chick
2006-11-09, 08:45
The Chick: Hur många Pm´s har du fått av kåta killar sen du startade den här tråden?

faktiskt inga som tur e.... ;) är redan upptagen... *S*

The_Chick
2006-11-09, 08:45
You don't say? *whistle*

Man lever bara en gång.... :thumbup:

jim
2006-11-09, 10:01
Du skulle inte vilja ha trekant heller?

Nej det är så sjukt katabolt :D

Rozzo
2006-11-09, 10:45
Knappast, på det sättet kommer vi när vi är kåta däremot. ;)
Precis! *drool*

Stab
2006-11-09, 11:20
Jag vill då fan inte ha en partner som tycker trekanter är vardagsmat och dessutom gärna gör det med polarna.



Jag kan garantera att dem flesta tycker som jag.


Jag skulle kunna häva ut mig en del om detta vad jag tycker men jag vill inte behöva banna mig själv pga alla påhopp och svordomar.

Håller med. Fyyyyfan alltså det e skillnaden på flickväns material och på sin höjd en madrass.. naasty

Nina L
2006-11-09, 11:47
Okej date tips no.1

Berätta inte för din ev blivande pojkvän att du brukar ha trekanter med din väninna och hennes ragg.
Fast om hon nu är sån så är det väl lika bra att han vet om det. Det lär ju komma fram förr eller senare ändå.

Piranha
2006-11-09, 12:09
Fast om hon nu är sån så är det väl lika bra att han vet om det. Det lär ju komma fram förr eller senare ändå.

Är de inte lika bäst å sluta upp med lösaktighetern och inte sen inte nämna det i sammanhanget.

Om man nu seriöst skall inleda ett förhållande (med en normalt funtad människa) skall man nog tona ner orgierna med väninnor å polare som man tidigare roat sig med.

Jag skulle iaf säga "TAXIIIIIIIIIIIIII" å dra snabbt som satan.

Piranha
2006-11-09, 12:15
Helvetes att jag av alla drar moralkakor på topicen sex. :Virro

Vojne vojne.

Daniiiel
2006-11-09, 12:17
Är de inte lika bäst å sluta upp med lösaktighetern och inte sen inte nämna det i sammanhanget.

Om man nu seriöst skall inleda ett förhållande (med en normalt funtad människa) skall man nog tona ner orgierna med väninnor å polare som man tidigare roat sig med.

Jag skulle iaf säga "TAXIIIIIIIIIIIIII" å dra snabbt som satan.

Wooooooooord! +1 osv

becoming
2006-11-09, 12:30
Vad är de för fel i huvet på folk.

Man kan inte börja en tråd met texten "Jag blir så matt på killar" och sen inleda med jag skulle just ha en trekant med bla bla bla.



Jag vette fan men ja hoppas killen slipper undan.


+1

*Flash*
2006-11-09, 12:46
Varför låtsas vara något man inte är, iofs jag är nog rätt bra på att skrämma bort både den ena och den andre killen pga att jag är lite knasig själv.
Men då var den ändå inget att ha.

Sen angående buttplug, det är garanterat fler killar än ni tror som inte har något emot att få fingrar, buttplugs, dildosar, massagestavar, tungor m.m. upp där bak än vad ni verkar tro.
Hur jag kan veta det?
Tja killar brukar kunna prata sex rätt obehindrat med mig och avslöja intressanta saker av någon anledning:cool:

Jag är nästan helt övertygad om att minst en av er som skrivit och påpekat det har fått nånting upp där bak nångång:D

mrburns
2006-11-09, 13:59
hahaha, vilken tråd. Såg en massa grejer som man ville qoute´a och kommentera men det känns så jobbigt att leta upp allt.

Jag var inne på Piranhas linje där med att man vill faktiskt inte ha en brud som sysslat med det mesta och ofta. Vill i.a.f. inte veta om det =)
Speciellt så vill man inte att tjejen ska ha legat med alla i bekantskapskretsen eller en blivande bekantskapskrets (d.v.s. hennes).
En av anledningarna varför jag aldrig ha skaffat flickvän i "gänget"...

Men eftersom det bara har hänt 1 gång, och det då inte hände så anser jag inte att du verkar vara någon sådan person som man skulle hoppa i säng med och sedan hålla tyst om det eftersom om man grabbigt skulle nämna det på en förfest skulle polarna säga "jag med.. höhö" och så var det inte lika roligt längre. inte speciellt speciellt... =)

Nu vet jag inte om jag missade något som att ni bor långt ifrån varandra or whatever... Men varför har ni inte haft sex på 1.5 månad??
Personligen då man har flickvän så börjar man tycka det var länge sen sist bara efter någon dag. Och för mig har det i.a.f. varit så tills förhållandet börjar bli ett år gammalt eller så.. :P 1 veckas uppehålla max liksom =) Nu är ni lite äldre än en själv iofs, kanske blir så då.
Men om man tänker sig hur man själv är så skulle jag inte vilja/seriöst försöka ha sex med en tjej som dessutom är min flickvän på en längre tid än 1-2 veckor så har jag tröttnat på henne och är inte alls kär. Men hänger kvar ändå av diverse anledning.

Vad jag själv kan säga av att ha varit i liknande situation så kan det vara lite teater inblandat också. Har man svårt att känna känslor eller är rädd för dem o.s.v. kan det bli att man tvingar fram dem och aggerar som man är värste kär fast kanske inte är det bara för att man vill vara det. Eller kan det bli tvärtom ibland också att man verkligen tycker om någon och fryser till. Detta tror jag är mer vanligt i tidigt skede då man nyss har träffat någon. Inte alltid så lätt att ha att göra med någon som har det lite mentalt jobbigt. Väldigt ofta kan något som inte har med förhållandet att göra alls som t.ex. något med föräldrarna gå ut över förhållandet också. Får man vara lite uppmärksam på.

peace ut

Kwon
2006-11-09, 14:04
Shit Kwon och Pirahna... har ni inte levt?
Det där är ju hur vanligt som helst. Seriöst. Get with it.


Jag har levt i många ur utan att blivit påprackad lösmuttor och buttplugs.

Om flickvännen skulle ge en en lösmutta skulle jag börja undra.

Varför skulle jag behöva den?

Hur vanligt det är spelar ju ingen roll för mig alt Bosse.

Det som är vanligt för Lasse behöver ju ej vara vanligt och "OK" för mig alt Tony P.

Flash tex är övertygad om att det är minst en av killarna här som säger NEJ som har fått något upp i rumpen.

Jag kan dock utan problem utbrista NEJ då jag försöker undvika att få saker upp i rumpen! :)

Men som du säger Doc Snuggles, vi har väl kanske inte levt då, vi kanske är döda inombordes som inte är så wild n crazy som testar lösmuttor och buttplugs!

Men sedan måste man ju också beakta, att vad som är acceptabelt och "pra krejjer" för en människa, behöver inte vara det för en annan, levt livet eller ej! :thumbup:

Jag har rätt till min åsikt!


Trots allt är detta en mkt roande tråd av crazy The Chick! Hon e rolig och wiiild n crazy!

Lizard
2006-11-09, 15:32
Eftersom det inte går att diskutera moral utan att samtidigt moralisera så passar jag på att göra det. Att välja att berätta innebär en konsekvens där motagaren av meddelandet kan välja att inte gilla budskapet. I Piranahas fall gilla han det inte och därmed är saken biff för honom. I The_Chick's hubbys fall verkar det inte ha avskräckt honom från att inleda en relation. Kanske den bidrog till att relationen inleddes över huvud taget? Men, och häri ligger min gissning, så avstår han från djupare kontakt eller snarare en mer långsiktigt etablerad. Till vilken del plastpresenter och animerade redogörelser utgör en grund till avståndstagandet kan vi kanske ana oss till. I alla fall gissar jag på det. Att The_Chick gillar sex för sin egen skull och gör det i den omfattning och med de medel hon själv föredrar kan vi rimligtvis inte uppfatta som fel eller skadligt. Att hennes beteende väcker vår och pojkvännens(?) moraliska indignation står däremot ganska klart. I alla fall om andra än de inblandade tillåts känna till detaljerna.

Då kommer vi till det andra valet; skulle hon inte ha berättat och skulle det då påverkat relationen positivt? På kort sikt ja. Det skulle gissningsvis varit mer lönsamt (om det är viktigt med en relation med hubby) att inte berätta. Men förr eller senare hade verkligheten krupit fram mellan lakan och madrass och då skulle avståndet dem imellan kanske blivit än större. Eller så hade The_Chick's huvud exploderat av undertryckt sanning och sexualitet.

Är The_Chick konsekvent på alla plan så väljer hon bort hubbyn och siktar framåt. Är han verkligt intresserad av henne och vill vara vid hennes sida så kommer han åter. I annat fall är det bara den förbjudna frukten som avnjuts i det dolda som han är ute efter. I egenkonsekvensens namn sliter The_Chick vidare med omformning av kropp och liv (ref hennes träningsdagbok) och når framgång om några år. På goda grunder gissar jag då en FulaAnkUngen-makeover som ofta slutar med att den gamla partnern byts ut mot en ny av blankare modell. I alla fall.

Lizard

Nilsjohan
2006-11-09, 16:30
Helvetes att jag av alla drar moralkakor på topicen sex. :Virro

Vojne vojne.

ha ha.. bäst hitils

MacLeod
2006-11-09, 16:37
Lustigt att dildos är totalt accepterat att kvinnor har i sina lådor. Men vilken kvinna skulle inte börja undra när en snubbe har en lösvagina i sin?

Jag personligen tänker:
Kvinna+dildo=bekväm med sitt sexliv
Man+lösmutta i låda=båsrunkare på Fridhemsplan.

adis
2006-11-09, 16:38
ETT TIPS ; Kanske inte borde ge ***** så snabbt ;)

Kwon
2006-11-09, 16:52
Lustigt att dildos är totalt accepterat att kvinnor har i sina lådor. Men vilken kvinna skulle inte börja undra när en snubbe har en lösvagina i sin?

Jag personligen tänker:
Kvinna+dildo=bekväm med sitt sexliv
Man+lösmutta i låda=båsrunkare på Fridhemsplan.

Man+Buttplug då? :devil:

*Flash*
2006-11-09, 17:02
Lustigt att dildos är totalt accepterat att kvinnor har i sina lådor. Men vilken kvinna skulle inte börja undra när en snubbe har en lösvagina i sin?

Jag personligen tänker:
Kvinna+dildo=bekväm med sitt sexliv
Man+lösmutta i låda=båsrunkare på Fridhemsplan.
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...

Det är så det är nu ja och det komemr fortsätta vara så tills folk lär sig att börja inse att samma "regler" borde gälla för båda könen.

Mighty
2006-11-09, 17:06
Man+Buttplug då? :devil:
Kille från Jakan som låtsas vara uppväxt i fina områden inne i stan

Tricklev
2006-11-09, 17:07
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...


En stilla observation och du börjar skrika om att det minnsan är synd om er också? ;)

*Flash*
2006-11-09, 17:11
En stilla observation och du börjar skrika om att det minnsan är synd om er också? ;)
Nej det är dom trångsynta mansgrisarna jag tycker synd, dom som bara anser att "män" får ****** runt medan vi kvinnor snällt ska hålla på oss.

Dessutom, ni män är då sannerligen bra på att påpeka om det är någon orättvisa mot erat kön.
Vi kvinnor ska tydligen också då hålla tyst om det är någon orättvisa emot oss pga att vi råkar ha en f*tta istället för en k*k.

Kwon
2006-11-09, 17:13
Jag har aldrig sagt att tjejerna inte får ****** runt, har jag gjort det Flashen? :)

Jag påstod bara att få buttplugs av flickvännen kändes lite speciellt (utöver det vanliga) för min del.

mini
2006-11-09, 17:15
Nej det är dom trångsynta mansgrisarna jag tycker synd, dom som bara anser att "män" får ****** runt medan vi kvinnor snällt ska hålla på oss.

Dessutom, ni män är då sannerligen bra på att påpeka om det är någon orättvisa mot erat kön.
Vi kvinnor ska tydligen också då hålla tyst om det är någon orättvisa emot oss pga att vi råkar ha en f*tta istället för en k*k.
Tänk så mycket "ni" och "vi" du tar dig friheten att använda.

*Flash*
2006-11-09, 17:15
Jag har aldrig sagt att tjejerna inte får ****** runt, har jag gjort det Flashen? :)

Jag påstod bara att få buttplugs av flickvännen kändes lite speciellt (utöver det vanliga) för min del.
Kwon sötnos, allt jag skriver är faktiskt inte riktat till just dig;)

Kwon
2006-11-09, 17:15
Kwon sötnos, allt jag skriver är faktiskt inte riktat till just dig;)

Jaså! :devil:

Det e la jag som e lite ego idag och tror att det e "all eyes on me"-dagen idag! :thumbup:

RösböJunior
2006-11-09, 18:21
... minst sagt weird tråd.

vem har sagt att man inte kan bygga förhållande på one night stand?
så ni börjar helt plötsligt vid 30-strecket(kris) jaga lite "dåliga/fulare"
partners ? ! haha

sex är något viktigt för mig och jag tror det kommer prioriteras i princip högst även när jag är gammal sen och ska gå "the whole way" med någon som man verkligen kan lita på....

/ungkarl och omogen ;P

Trance
2006-11-09, 18:36
Nej det är dom trångsynta mansgrisarna jag tycker synd, dom som bara anser att "män" får ****** runt medan vi kvinnor snällt ska hålla på oss.

Dessutom, ni män är då sannerligen bra på att påpeka om det är någon orättvisa mot erat kön.
Vi kvinnor ska tydligen också då hålla tyst om det är någon orättvisa emot oss pga att vi råkar ha en f*tta istället för en k*k.

Ja jäklar vad synd det är om er och hur ni är tvingade till tystnad. Jag tror misstaget kan spåras tillbaka till att när man tillät kvinnor att lära sig att läsa och skriva. Efter det har det bara gått utför.

shadowfire
2006-11-09, 18:54
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...

Det är så det är nu ja och det komemr fortsätta vara så tills folk lär sig att börja inse att samma "regler" borde gälla för båda könen.
Så om du träffar en karl och han berättar att han brukar köra lite ghey vid sidan om med sin bästa vän, så reagerar du inte?
Antalet sexpartners man haft historiskt kontra att ha flera sexpartners samtidigt är två helt skilda saker, oavsett kön.

shadowfire
2006-11-09, 19:00
... minst sagt weird tråd.

vem har sagt att man inte kan bygga förhållande på one night stand?
så ni börjar helt plötsligt vid 30-strecket(kris) jaga lite "dåliga/fulare"
partners ? ! haha

sex är något viktigt för mig och jag tror det kommer prioriteras i princip högst även när jag är gammal sen och ska gå "the whole way" med någon som man verkligen kan lita på....

/ungkarl och omogen ;P
Visst kan du bygga ett förhållande på ett one night stand, i princip kan du träffa en människa i vilket sammanhang som helst och utveckla ett förhållande med denne... däremot utvecklar man olika typer av relationer beroende på ursprungssituation.

Jämför t.ex. två personer som går hem från krogen och har ett sjuhelvetes bra skjut, jämfört mot två personer som är med om en tågolycka och träffas genom att hjälpa/stötta varandra. Ursprungssituationen skapar genast två helt olika grunder att bygga något på.

De flesta som varit med i svängen ett tag vet att det är lätt att utveckla ett förhållande där sex är nyckelstenen. Vem har inte haft en KK? Man har myst o kramats lite och allt har kännts OK, sedan har man haft djuriskt bra sex - men inte mycket till romantik o framförallt ingen kärlek. Det är roligt när man är 20, mindre skoj när man är 30.

Sedan behöver man inte jaga "fula" partners när man är 30, men jag personligen värderar annorlunda. C eller D-kupa är knappast det avgörande för framtiden. Inte heller blondin eller brunett. Däremot om kvinnan har ekonomiska problem eller inte, ambitioner i livet, trygghet i sig själv, självinsikt, värderingar, syn på svartsjuka/hänsyn/respekt och mycket annat som faktiskt väger tungt i en relation. Är du bara 20 år så kan du absolut ha ett förhållande i 3 år och låta det bygga på enbart på bra sex, men vill man bilda familj och ser sin partner som tänkbar blivande förälder, så har man lite mer premisser än så.

RösböJunior
2006-11-09, 19:08
Bockar Och Bugar för ditt mycket kloka svar ShadowFire.

men alla kan utvecklas. näe D eller C-kupa var lite att ta i kanske.
dock menade jag att sex-livet skall fungera och som det djur jag är
menar jag att det kommer nog prioriteras ändå i mitt framtida "seriösa förhållande" om det nu blir sådant.

PS. hade ändrat ganska mycket i mitt tidigare inlägg som Quotades och besvarades. men tyvärr var det "3 min gräns" så det gick inte ändra :S

*Flash*
2006-11-09, 19:16
Trance: Om du behöver lite våt pussy så leta för fan upp det och sluta hela tiden försöka racka ner på mig för jag tror inte det i slutändan ger dig lika mycket som bra sex skulle göra.


shadowfire: jag har faktiskt träffat en kille som är bisexuell och som jag fortfarande är intresserad av (ja han har även haft sex med andra män).
Jag är själv bisexuell så varför skulle en kille eller tjej som jag blir intresserad/tillsammans med inte få kunna vara det också?
Sen huruvida den killen knullat sin bästa killkompis eller ej skiter väl jag fullständigt i, det är vad han gör om/när han är med mig som jag anser vara det allra viktigaste.

Trance
2006-11-09, 19:20
Trance: Om du behöver lite våt pussy så leta för fan upp det och sluta hela tiden försöka racka ner på mig för jag tror inte det i slutändan ger dig lika mycket som bra sex skulle göra.


Jag rackar inte ner på personer utan enskilda inlägg, om du anser att jag är elak mot dig så antar jag att jag tycker du skriver väldigt mycket dumt. Men jag kan sluta om du blir ledsen.

Kwon
2006-11-09, 19:20
Så om du träffar en karl och han berättar att han brukar köra lite ghey vid sidan om med sin bästa vän, så reagerar du inte?
Antalet sexpartners man haft historiskt kontra att ha flera sexpartners samtidigt är två helt skilda saker, oavsett kön.

Tror att bisexuella tjejer inte tycker det är lika konstigt som straighta faktiskt.

Jag känner flera bisexuella tjejer som tänder på killar som e med killar.

Lite out of the ordinary för de straighta men det e som sagt skillnad.

Verkar inte som det e riktigt samma sak. (lika stor big deal som för straighta)

*Flash*
2006-11-09, 19:29
Jag rackar inte ner på personer utan enskilda inlägg, om du anser att jag är elak mot dig så antar jag att jag tycker du skriver väldigt mycket dumt. Men jag kan sluta om du blir ledsen.
Nej jag blir inte ledsen, jag tycker så jävla synd om dig över att du måste ha någonting inom dig som gör att du hela tiden, gång på gång känner att du måste racka ner på just mig.
För om du inte visste det så kan jag tala om att det är precis det du gör och har gjort ett flertal gånger.
Javisst du kanske anser det vara dumt skrivet men det har nog mer med att göra att du känner dig träffad och känner att du måste få försvara din internetpenis som för övrigt i mina ögon krymper för varje inlägg av dig som jag läser.

Och om du enbart skulle tycka att mina inlägg var dumma, varför bry dig om att kommentera dom ens?
För det du skriver när du kommenterar mina "dumma inlägg" är aldrig något konstruktivt utan enbart nedvärderande.

fat_joe
2006-11-09, 19:35
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...

Det är så det är nu ja och det komemr fortsätta vara så tills folk lär sig att börja inse att samma "regler" borde gälla för båda könen.


Men förfan det är ju du själv som sätter "reglerna" för dina killar/tjejer, måste man vilja ha en tjej som legat med 176st bara för att man själv har gjort det ? skapa din egen uppfattning om vad som du tycker är acceptabelt för din blivande partner.

Min egna gissning varför killar inte bryr sig om att någon annan kille har legat med 176st , är för att man inte helt enkelt ser någon relations/ligg potential där.

*Flash*
2006-11-09, 19:43
Men förfan det är ju du själv som sätter "reglerna" för dina killar/tjejer, måste man vilja ha en tjej som legat med 176st bara för att man själv har gjort det ? skapa din egen uppfattning om vad som du tycker är acceptabelt för din blivande partner.

Min egna gissning varför killar inte bryr sig om att någon annan kille har legat med 176st , är för att man inte helt enkelt ser någon relations/ligg potential där.
Nej man måste självfallet inte vilja ha en tjej som legat med 176 st just för att man själv har gjort det.
Däremot så är det många killar som verkar tycka att det är fullt acceptabelt att själv ha legat med 176 personer men att anse att det är normalt att rata en tjej som legat med 17 då det tydligen är alldeles för många då hon är tjej och inte kille.

Jag har redan min uppfattning om vad jag tycker är acceptabelt för min blivande partner.

Du kan gärna tala om varför det finns flera killar som bryr sig om varför tjejer legat med så många istället.

fat_joe
2006-11-09, 19:45
Nej man måste självfallet inte vilja ha en tjej som legat med 176 st just för att man själv har gjort det.
Däremot så är det många killar som verkar tycka att det är fullt acceptabelt att själv ha legat med 176 personer men att anse att det är normalt att rata en tjej som legat med 17 då det tydligen är alldeles för många då hon är tjej och inte kille.

Jag har redan min uppfattning om vad jag tycker är acceptabelt för min blivande partner.

Du kan gärna tala om varför det finns flera killar som bryr sig om varför tjejer legat med så många istället.

Det skrev jag ju nyss.

*Flash*
2006-11-09, 19:48
Det skrev jag ju nyss.
Nej du skrev "Min egna gissning varför killar inte bryr sig om att någon annan kille har legat med 176st , är för att man inte helt enkelt ser någon relations/ligg potential där."

Inte varför så många killar bryr sig (eller inte bryr sig) om tjejers antal.

Trance
2006-11-09, 19:57
Nej jag blir inte ledsen, jag tycker så jävla synd om dig över att du måste ha någonting inom dig som gör att du hela tiden, gång på gång känner att du måste racka ner på just mig.
För om du inte visste det så kan jag tala om att det är precis det du gör och har gjort ett flertal gånger.
Javisst du kanske anser det vara dumt skrivet men det har nog mer med att göra att du känner dig träffad och känner att du måste få försvara din internetpenis som för övrigt i mina ögon krymper för varje inlägg av dig som jag läser.

Och om du enbart skulle tycka att mina inlägg var dumma, varför bry dig om att kommentera dom ens?
För det du skriver när du kommenterar mina "dumma inlägg" är aldrig något konstruktivt utan enbart nedvärderande.

Ok, ett konstruktivt inlägg. Du säger att killar som har en viss sexualmoral har fel samtidigt som du vill tvinga på alla din liberala sexualmoral. För att göra detta intar du en offerposition och anser ironiskt nog att man inte får gnälla som tjej men alla killar gnäller jämt.

Du läser för mycket i vad folk skriver och drar det några växlar för långt, det var ingen som ville tvinga på en burka på någon utan tyckte vissa sexuella lekar var felaktiga. Varför har inte de lika rätt att tycka det som du har att uttrycka dina tankar?

fat_joe
2006-11-09, 19:58
Nej du skrev "Min egna gissning varför killar inte bryr sig om att någon annan kille har legat med 176st , är för att man inte helt enkelt ser någon relations/ligg potential där."

Inte varför så många killar bryr sig (eller inte bryr sig) om tjejers antal.


Känner sig äcklade ?

MacLeod
2006-11-09, 20:04
Kille från Jakan som låtsas vara uppväxt i fina områden inne i stan


Är det mig du syftar på som du tror är uppväxt i Jakan så kan du inte ha mer fel din lilla nolla,vem du nu än är.

MacLeod
2006-11-09, 20:05
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...

Det är så det är nu ja och det komemr fortsätta vara så tills folk lär sig att börja inse att samma "regler" borde gälla för båda könen.


Vad pratar du om? Jag snackar om att dildos kontra ha en lösvagina i sin byrålåda.

*Flash*
2006-11-09, 20:09
Ok, ett konstruktivt inlägg. Du säger att killar som har en viss sexualmoral har fel samtidigt som du vill tvinga på alla din liberala sexualmoral. För att göra detta intar du en offerposition och anser ironiskt nog att man inte får gnälla som tjej men alla killar gnäller jämt.

Du läser för mycket i vad folk skriver och drar det några växlar för långt, det var ingen som ville tvinga på en burka på någon utan tyckte vissa sexuella lekar var felaktiga. Varför har inte de lika rätt att tycka det som du har att uttrycka dina tankar?
Det jag anser vara fel i deras sexmoral är just det att männen får svina men inte tjejerna, dvs det är många män som inte anser att lika villkor ska gälla just för att de verkar anse sig ha någon slags
"rätt" till det till skillnad mot vad kvinnorna har.

Jag säger inte att man inte får gnälla som tjej men så fort en tjej gnäller så är en hel del av hankön rätt snabba med att häva ur er saker som "feminisit" "ni bara klagar" "saker är inte helt rättvist/jämnställt, lär er leva med det" osv
Men så fort det är NÅNTING orättvist när det kommer till män gentemot kvinnor, ja då jävlar gnälls det från er sida och tyvärr är det få kvinnor som påpekar det uppenbara.
Nu tycker jag inte att det Mac Leod skrev egentligen var gnäll, utan mer en påpekning om en "orättvisa" könen emellan som gör att det ena könet anses ha "mer rätt" till att ha sexleksaker än det andra.
Då sa jag helt enkelt att männen anses ha mer rätt till att kn*lla runt än kvinnor och att det är så det är sålänge ingen gör något åt det hela..

Varför är vissa sexuella lekar felaktiga sålänge ingen av de berörda i leken har något emot det och inget olagligt görs?
Klart de har rätt att ogilla/inte vilja hålla på med sådana själv men det är just de du säger, påpekandet om att dessa lekar på något sätt skulle vara felaktiga som jag finner störande.

Piranha
2006-11-09, 20:11
Det jag anser vara fel i deras sexmoral är just det att männen får svina men inte tjejerna, dvs det är många män som inte anser att lika villkor ska gälla just för att de verkar anse sig ha någon slags
"rätt" till det till skillnad mot vad kvinnorna har.

Jag säger inte att man inte får gnälla som tjej men så fort en tjej gnäller så är en hel del av hankön rätt snabba med att häva ur er saker som "feminisit" "ni bara klagar" "saker är inte helt rättvist/jämnställt, lär er leva med det" osv
Men så fort det är NÅNTING orättvist när det kommer till män gentemot kvinnor, ja då jävlar gnälls det från er sida och tyvärr är det få kvinnor som påpekar det uppenbara.
Nu tycker jag inte att det Mac Leod skrev egentligen var gnäll, utan mer en påpekning om en "orättvisa" könen emellan som gör att det ena könet anses ha "mer rätt" till att ha sexleksaker än det andra.
Då sa jag helt enkelt att männen anses ha mer rätt till att kn*lla runt än kvinnor och att det är så det är sålänge ingen gör något åt det hela..

Varför är vissa sexuella lekar felaktiga sålänge ingen av de berörda i leken har något emot det och inget olagligt görs?
Klart de har rätt att ogilla/inte vilja hålla på med sådana själv men det är just de du säger, påpekandet om att dessa lekar på något sätt skulle vara felaktiga som jag finner störande.

Jag tycker det finns likvärdigt sviniga killar som tjejer, men ovanstående nämnda kategori skulle jag inte kalla flickvänsmatereal.

*Flash*
2006-11-09, 20:14
Jag tycker det finns likvärdigt sviniga killar som tjejer, men ovanstående nämnda kategori skulle jag inte kalla flickvänsmatereal.
Det får ju såklart stå för dig, men jag hoppas för guds skull att du inte anser killar som är likadana vara pojkvänsmaterial:D

Krokodil
2006-11-09, 20:16
Kan inte Rajtantajtan kasta sig in i den här diskussionen? :)

Piranha
2006-11-09, 20:16
Det får ju såklart stå för dig, men jag hoppas för guds skull att du inte anser killar som är likadana vara pojkvänsmaterial:D


Det är inte upp till mig att avgöra, jag planerar inte skaffa pojkvän.

Trance
2006-11-09, 20:16
Det jag anser vara fel i deras sexmoral är just det att männen får svina men inte tjejerna, dvs det är många män som inte anser att lika villkor ska gälla just för att de verkar anse sig ha någon slags
"rätt" till det till skillnad mot vad kvinnorna har.


Jag håller fullständigt med dig där. En del vill dock att sin framtida tjej skall ****** runt eftersom de inte själva gör det.


Jag säger inte att man inte får gnälla som tjej men så fort en tjej gnäller så är en hel del av hankön rätt snabba med att häva ur er saker som "feminisit" "ni bara klagar" "saker är inte helt rättvist/jämnställt, lär er leva med det" osv
Men så fort det är NÅNTING orättvist när det kommer till män gentemot kvinnor, ja då jävlar gnälls det från er sida och tyvärr är det få kvinnor som påpekar det uppenbara.
Nu tycker jag inte att det Mac Leod skrev egentligen var gnäll, utan mer en påpekning om en "orättvisa" könen emellan som gör att det ena könet anses ha "mer rätt" till att ha sexleksaker än det andra.
Då sa jag helt enkelt att männen anses ha mer rätt till att kn*lla runt än kvinnor och att det är så det är sålänge ingen gör något åt det hela..


En av anledningarna till det är att det forum domineras av män och en annan är att männens sexualrevolution aldrig har börjat. Synen på sexleksaker är något det inte pratas om medan tjejers sexualitet har kommit upp rätt mycket. Även om folk inte ändrar på sig så kan de trötta på att höra det.



Varför är vissa sexuella lekar felaktiga sålänge ingen av de berörda i leken har något emot det och inget olagligt görs?
Klart de har rätt att ogilla/inte vilja hålla på med sådana själv men det är just de du säger, påpekandet om att dessa lekar på något sätt skulle vara felaktiga som jag finner störande.

Sexuella lekar behöver inte vara felaktiga men vad jag vill få fram är att det inte heller är felaktigt att tycka de är..felaktiga. Men klart det är skabbigt av Pirahana med flera att förolämpa personen så, men normalt hyfs har få på Internet. Se bara på mig.

MacLeod
2006-11-09, 20:24
För att lägga till lite angående leksaker. Känns det inte lite som att lösvaginan är en "leksak" som används mer som ett substitut? Eller ett hjälpmedel för handikappade, samt småkillar som inte orkar vänta på sin debut?

Dildoanvändandet är relativt vanligt bland heterosexuella par, o då gissar jag att det oftast är mannen som är bakom spakarna o inte tvärtom.

Men hur jävla ofta händer det att kvinnan håller i en lösvagina, medans mannen står där o juckar? Bara tanken är ju helt bisarr.

*Flash*
2006-11-09, 20:29
En av anledningarna till det är att det forum domineras av män och en annan är att männens sexualrevolution aldrig har börjat. Synen på sexleksaker är något det inte pratas om medan tjejers sexualitet har kommit upp rätt mycket. Även om folk inte ändrar på sig så kan de trötta på att höra det.
Klart man kan tröttna.
Jag är sedan länge trött på vissa typer av män så att säga... vilket säkerligen inte aaaalls märks i det jag skriver*rolleyes*

Sexuella lekar behöver inte vara felaktiga men vad jag vill få fram är att det inte heller är felaktigt att tycka de är..felaktiga. Men klart det är skabbigt av Pirahana med flera att förolämpa personen så, men normalt hyfs har få på Internet. Se bara på mig.
Tydligen så anser sig somliga inte behöva tänka innan de skriver, även om jag tvivlar på att trådskaparen tar åt sig då hon verkar trivas med sig själv och kan stå för vad hon gillar och tycker..men det finns ju alltid en gräns för vad man slänger ur sig i mitt tycke, speciellt då man har en mer framträdande roll på forumet och inte bara gömmer sig bakom ett nickname.
Du skärpte ju iaf till dig till slut.;)

becoming
2006-11-10, 08:55
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...

Det är så det är nu ja och det komemr fortsätta vara så tills folk lär sig att börja inse att samma "regler" borde gälla för båda könen.


jag ser ner på både tjejer och killar som knullar runt och håller på. Lika dåligt vilket som. Det är inte alla som tycker att det är ok för killar som du verkar tro.

becoming
2006-11-10, 08:57
Tänk så mycket "ni" och "vi" du tar dig friheten att använda.

+1

The_Chick
2006-11-10, 09:27
hehehehe Det var väldans vad denna tråd bana vägen för sexuella läggningar osv osv osv osv osv osv....

Kan inte påstå att det var många inlägg som jag tog åt mig på, fanns dock några som hade väldigt bra input gällande min situation ;)

Väldigt intressant att se hur vi alla tänker olika. Man kan ju bara prata från sitt eget perspektiv på saker och ting....

Då jag har varit i branschen gällande sexleksaker ett tag så har man både sett och hört otroligt mycket och jag kan säga så här att inget förvånar mig längre.

Mycket gällande just sexleksaker hålls i det tysta.... Man berättar ju inte direkt för sin närmaste kompis vad man har hemma i lådan... varken som tjej eller kille. finns ju dock väldigt många undantag. Kan oxå tilläggas att det e betydligt fler än ni tror som har sexleksaker hemma.... I know....

Vad e det man säger att i dom lugnaste vatten simmar dom fulaste fiskarna.... :cool:

Gällande min relation till min nya pojkvän så vet han ju min bakgrund gällande sexleksaker osv det e inget jag skäms över eller för den delen borde skämmas över.... Däremot så går man ju inte och säger hur många man har varit med rakt upp och ner.

Jag funkar som så att frågar man så får man svar. Sen e det ju upp till var och en hur de hanterar svaret i sig. Men å andra sidan så frågade han/hon ju.

Ang lösmuttor så e det många utav mina killkompisar som har en eller har provat och för många utav dessa så ser det de som ett alternativ till fröken höger ;) finns inget fördömmande i det.

Ang buttpluggs.... Så e anser jag att man ej kan skrika bläh förrän man har provat det. För det e ju så att killarnas G-punkt sitter just ca 2cm in i analen och har man aldrig fått en G-punkts orgasm så rekommenderar jag det. finns många storlekar av buttpluggs allt ifrån lillfingerstorlek och uppåt. Samtidigt om man använder buttplugg på en tjej så e det en speciell känsla för både tjejen och killen. För tjejen så blir det att man blir fylld i båda hålen och får ofta en starkare orgasm. För killen att det blir lite trängre i "vanliga" hålet. ;)

Man skall se sexleksaker som en krydda i tillvaron inte ett hot!!!! :)

och om 9 timmar e jag hemma hos min goa pojkvän..... och då skall det minsann bli lite fumlande i sänghalmen *S*

Kram på eder alla

Dav0d
2006-11-10, 09:30
jag ser ner på både tjejer och killar som knullar runt och håller på. Lika dåligt vilket som. Det är inte alla som tycker att det är ok för killar som du verkar tro.

+1

Själv har jag enbart haft 4 långa KK förhållanden i mitt liv, är dock bara 21 år gammal. Men jag är helt emot one nights m.m. för att jag själv skulle känna mig som ett manligt äckel om jag hade haft sex med alla jag haft chansen med när jag varit ute. Därav är jag en av MÅNGA killar som tycker att oavsett kön är det äckligt om man har haft sex med för många olika personer. Dessutom är det sällan man bli bättre i sängen av flertal one nights när man är påverkad på sprit, därför är det ingenting som symboliserar erfarenhet och handlag bara för man nuppat 80 personer. Det enda som många ligg symboliserar är vad för handlingar man värderar, ens sexuella drift, vad gränsen går för självrespekt etc.

Därför dejtar jag helst inte tjejer som har haft sex med för många killar eller tjejer.
Men ser absolut inte ner på dem personerna som har haft sex med hundratals, bara de står för att de gjort det.

Dav0d
2006-11-10, 09:34
Ang buttpluggs.... Så e anser jag att man ej kan skrika bläh förrän man har provat det. För det e ju så att killarnas G-punkt sitter just ca 2cm in i analen och har man aldrig fått en G-punkts orgasm så rekommenderar jag det

Aldrig hittat den ... Måste vara totalt keff alltså...:em: *gah!*
Länge sedan jag testade dock, undrar om åren lagt på lite skicklighet.

jesse
2006-11-10, 09:40
Lustigt att många sexpartners och one night stands för killar är totalt accepterat medan ni sk "män" genast börjar kritisera och kalla oss tjejer/kvinnor för slampor osv så fort vi inte passar in i eran bild av hur fina i kanten vi ska ha varit...

Det är så det är nu ja och det komemr fortsätta vara så tills folk lär sig att börja inse att samma "regler" borde gälla för båda könen.


Du har fått din bild av det hela, men snälla dra inte alla killar över en kam det blir så pinsamt.
Visst har vissa i den här tråden skrivit mindre givande inlägg (inklusive dig och mig) men folk har ju rätt att skriva sin åsikt, alla kan dock inte bombardera tråden med inlägg som du gör nu. Om det är någon person som skrivit något du inte gillar, ta de med den/de istället för att mässa ut din åsikt över allt o alla som om de gällde alla killar och var alla tjejers sanning.

The_Chick
2006-11-10, 09:41
Den ligger 2 cm in och så trycker man upp mot magen kan man säga... Kan vara svårare för vissa att känna men den finns där.

Men kom ihåg att man skall använda RIKLIGT med glidmedel.... annars kan det börja blöda väldigt lätt....

The_Chick
2006-11-10, 09:44
hehehe Låter ju som att jag e värsta sexfantasten.....

hmmmm Jag e faktiskt en väldigt blyg tjej....

Men jag anser dock att sex e bland det viktigaste i ett förhållande.....

Hade inte kunnat leva i ett förhållande där sex inte existerar....

Dav0d
2006-11-10, 09:49
hehehe Låter ju som att jag e värsta sexfantasten.....

hmmmm Jag e faktiskt en väldigt blyg tjej....

Men jag anser dock att sex e bland det viktigaste i ett förhållande.....

Hade inte kunnat leva i ett förhållande där sex inte existerar....


Word! Finner själv sex, sexuell attraktion, variation & massa mer väldigt viktigt för ett bra förhållande. Samt många gånger är det de personerna som är lite halvt blyga i början som är bäst på det(så som du beskriver dig själv). Än helt framgångna tjejer utan några bekymmer att synas 1 mil bortåt. Iallafall tycker jag det ifrån mina observationer, analyser och erfarenheter.

*Flash*
2006-11-10, 09:50
Du har fått din bild av det hela, men snälla dra inte alla killar över en kam det blir så pinsamt.
Visst har vissa i den här tråden skrivit mindre givande inlägg (inklusive dig och mig) men folk har ju rätt att skriva sin åsikt, alla kan dock inte bombardera tråden med inlägg som du gör nu. Om det är någon person som skrivit något du inte gillar, ta de med den/de istället för att mässa ut din åsikt över allt o alla som om de gällde alla killar och var alla tjejers sanning.
Bara för att jag i ett inlägg kan verka dra alla över en kam så betyder det inte att det verkligen är så jag gör.

Jag vet flertalet killar som INTE har sådan syn på saker och ting, jag känner faktiskt flera stycken som jag råkar vara bra kompis med.

Nej visst alla kan inte bombardera osv men om ingen annan gör det så kan jag lika gärna göra det..

Sen är det nog svårt att svara på The_Chicks ursprungsfråga just då det bara är hon som egentligen kan säga vad som känns bäst (att försöka satsa på killen eller inte).
Men självfallet ursäktar jag mig till henne för att jag "stal" hennes tråd.

The_Chick
2006-11-10, 10:01
Sen är det nog svårt att svara på The_Chicks ursprungsfråga just då det bara är hon som egentligen kan säga vad som känns bäst (att försöka satsa på killen eller inte).
Men självfallet ursäktar jag mig till henne för att jag "stal" hennes tråd.

Ingen fara *Flash*.... ;)

Det som har varit intressant e att se hur folk tänker olika.... :thumbup:
Vilket var huvudsyftet med tråden....

watertouch
2006-11-10, 10:10
Det är lite intressant att se hur ni försvarar erat "onormala" beteende, och flashen o chicken även då ni säkert inte bryr er så måste jag bara upplysa er om att jag finner er och ert beteende riktigt motbjudande.

No offence! Då man öppnar sig på ett forum får man va beredd på reaktioner...

psirus
2006-11-10, 10:11
hmmmm Jag e faktiskt en väldigt blyg tjej....



Är det nån som trott nått annat? :smash:

*Flash*
2006-11-10, 10:26
Det är lite intressant att se hur ni försvarar erat "onormala" beteende, och flashen o chicken även då ni säkert inte bryr er så måste jag bara upplysa er om att jag finner er och ert beteende riktigt motbjudande.

No offence! Då man öppnar sig på ett forum får man va beredd på reaktioner...
Onormalt?
För mig är det fullkomligt normalt, mina kompisar är snarare värre än mig när det gäller att utforska saker sexuellt/kn*lla runt.
För mig är det inget konstigt med att ha haft sex med över 50 killar, snarare inställningen personen ifråga har som avgör om jag tycker det är dåligt/ser ner på den för dens beteende.
Eller som min kompis kompis, 24 nya killar under ett och samma år.

Dessutom har jag väl aldrig sagt hur många jag har haft sex med, vad jag har gjort för saker i sängen, vilka sexleksaker osv som jag har använt..
Men visst, någon fin liten flicka ses jag nog knappast som men det kvittar för mig för jag är såpass säker i mig själv och älskar min egen personlighet att det inte rör mig att vissa har en sån bild av mig.

Dav0d
2006-11-10, 10:31
Det sist nämnda som *Flash* skriver är ju det som är viktigast. Hellre 100 personer och stå för det. Än 5 personer men försöker dölja 3 utav dem...

The_Chick
2006-11-10, 10:32
Onormalt?
För mig är det fullkomligt normalt, mina kompisar är snarare värre än mig när det gäller att utforska saker sexuellt/kn*lla runt.
För mig är det inget konstigt med att ha haft sex med över 50 killar, snarare inställningen personen ifråga har som avgör om jag tycker det är dåligt/ser ner på den för dens beteende.
Eller som min kompis kompis, 24 nya killar under ett och samma år.

Dessutom har jag väl aldrig sagt hur många jag har haft sex med, vad jag har gjort för saker i sängen, vilka sexleksaker osv som jag har använt..
Men visst, någon fin liten flicka ses jag nog knappast som men det kvittar för mig för jag är såpass säker i mig själv och älskar min egen personlighet att det inte rör mig att vissa har en sån bild av mig.

Japp håller med dig.... det e samma här..... ;)

The_Chick
2006-11-10, 10:33
Det sist nämnda som *Flash* skriver är ju det som är viktigast. Hellre 100 personer och stå för det. Än 5 personer men försöker dölja 3 utav dem...

Riktigt....... :thumbup:

sammy1
2006-11-10, 10:40
Jag träffade en tjej ute (var nytker denna dag) som följde med mig hem, men när hon började snacka om orgier, fyrkanter trekanter att hon haft sex med halva karlstad så körde jag hem henne o tackade för mig :D

jim
2006-11-10, 10:43
Jag träffade en tjej ute (var nytker denna dag) som följde med mig hem, men när hon började snacka om orgier, fyrkanter trekanter att hon haft sex med halva karlstad så körde jag hem henne o tackade för mig :D



:thumbup:

Dav0d
2006-11-10, 10:47
Jag träffade en tjej ute (var nytker denna dag) som följde med mig hem, men när hon började snacka om orgier, fyrkanter trekanter att hon haft sex med halva karlstad så körde jag hem henne o tackade för mig :D

hahhaah vadå grymt snopen & besviken tjej :D
Måste rivit sönder sig i frustration på vägen hem i bilen..^^

Slartibartfast
2006-11-10, 10:54
denhär tråden får mig att uppskatta min flickvän väldigt mycket.

Snake
2006-11-10, 11:11
denhär tråden får mig att uppskatta min flickvän väldigt mycket.

Hon och hennes buttplug? *whistle*

Boven
2006-11-10, 15:48
Normalt hit och dit... Om jag inte tycker det är attraktivt att en tjej som pratar högt om antingen orgier, knullratio eller liknande så ska väl inte den tjejen eller någon annan ta åt sig av det eller för den delen bry sig. För mig får de gärna tycka, tänka och handla som de vill, men då får de faktiskt acceptera att jag tycker och tänker vad jag vill om dem. Man får helt enkelt stå sitt kast!

mvh Boven

jim
2006-11-10, 15:54
"Knullratio" är ett jävligt obehagligt ord.

Angel
2006-11-10, 16:16
ja ska helt klart sluta va så frispråkig om sex, de e nog därför ja aldrig träffar nån..

grabben i skogen
2006-11-10, 16:19
smaken är väl som baken.

personligen skulle jag inte vilja ha sex med nån som byter kille lika ofta som hon byter trosor. tänk vilka sjukdomar man kan dra på sig

Boven
2006-11-10, 16:20
ja ska helt klart sluta va så frispråkig om sex, de e nog därför ja aldrig träffar nån..

Jag tror att jag bara ser dig skriva att du inte får till det eller att du inte träffar nån. Bröjar tro att det är något allvarligt fel på dig, eller så har du högre krav på killar än du har täckning för.

mvh Boven

Angel
2006-11-10, 16:21
Jag tror att jag bara ser dig skriva att du inte får till det eller att du inte träffar nån. Bröjar tro att det är något allvarligt fel på dig, eller så har du högre krav på killar än du har täckning för.

mvh Boven


Ja nått är det, ja ska sluta tjata om det från och med nuuuuu

Lizard
2006-11-10, 17:03
Jag hoppas att ni alla förstår att moralen som ofta tillgrips är utomordentligt luddig och helt saknar relevans?

Den "saklige" hävdar att själva antalet är antastligt. Här uppstår då frågan vilket antal som är oantastligt? Vid vilken gräns uppträder omoralen? 2? 15? 55? 555? Inga exakta tal kan rimligtvis anges, i alla fall inte lika för alla. Det som är ok för dig är inte ok för mig.
Antalet fluktuerar med ålder och frekvens, för att komplicera det hela. Den som är ung får inte haft för många, i alla fall inte lika många som den som är äldre. Plötsligt så rubbas det kritiska antalet beroende av ålder. Till det hela får hon(?) inte ha haft för många partners under en viss tid, alltså frekvens. Inte fem killar på en vecka men fem killar under.....?...år. Förutom att de alltså inte får ha haft kul i grupp.

Ovanstående, med kvantifierade siffror ifyllt, kan några av oss svära vid och vi "skulle aldrig vara tillsammans med (fyll i valfria alternativ)".

Tror du på detta så tillåt mig gapflabba. Varför? Jo, för att några av världens mest attraktiva kvinnor har brutit mot alla regler som nämns ovan. Skulle du, handen på hjärtat och med henne grenslandes dig i limosinen, säga nej till Madonna? Skulle du inte följa med Angelina Jolie när hon bjuder dig till Carribien? Säger du nej med eftertryck när Carmen Electra fnissande drar dig in i hotelsviten med halvt urdrucken champagneflaska i handen?
Under sådana omständigheter skulle ingen av oss grabbar säga nej. Knappt någon av flickorna heller.

Det som beskrivs i exemplet ovan är något som tjejer gjort i årtionden - hakat på sexiga kändisar. Det är bara det att vi inte haft självständiga kvinnliga artister så länge som manliga dito.

Om du läst så här långt kan jag berätta att det du som håller fram moral som argument inte har en utan två; det du har är en dubbelmoral. Som de flesta av oss med andra ord.


Lizard

Slartibartfast
2006-11-10, 17:15
Lizard, tror du på allvar att alla skulle vilja bli ihop med en brud bara för att hon är snygg och känd??

Lizard
2006-11-10, 17:20
Lizard, tror du på allvar att alla skulle vilja bli ihop med en brud bara för att hon är snygg och känd??
Jag tror på fullaste allvar att du skulle bli ihop med Madonna om hon frågade. Anledningen till att du påstår dig avstå beror enbart på att tanke är dig så främmande att du inte ens kan föreställa dig den. Vilket i sig är rimligt.
Om du råkar vara en überkändis själv säger du däremot kanske nej. Men ditt och mitt liv får sig en obegripbar omställning bland sådan människor och bara Lear-Jeten rullar upp på Arlanda för att hämta upp dig är du såld. Och det är ändå bara början.

Lizard

Zerom
2006-11-10, 17:28
Öh, varför skulle alla män vilja vara ihop med Madonna???
Vad har kändisskap med kärlek att göra?

Slartibartfast
2006-11-10, 17:40
Jag tror på fullaste allvar att du skulle bli ihop med Madonna om hon frågade. Anledningen till att du påstår dig avstå beror enbart på att tanke är dig så främmande att du inte ens kan föreställa dig den. Vilket i sig är rimligt.
Om du råkar vara en überkändis själv säger du däremot kanske nej. Men ditt och mitt liv får sig en obegripbar omställning bland sådan människor och bara Lear-Jeten rullar upp på Arlanda för att hämta upp dig är du såld. Och det är ändå bara början.

Lizard

Inte en chans i helvetet. Du är HELT ute och cyklar, Lizard!

Det krävs en hel del annat för att jag ska vilja bli tillsammans med nån. Visst skulle jag kunna släta över Carmen Electra om hon bad mig, men inte ens chans att jag hade blivit tillsammans med henne.

Tror knappast att du tror på detdär själv heller.

Dav0d
2006-11-10, 17:46
Vi alla vet att om det var en riktigt snygg kändis till tjej. Att hon extremt lätt på första dejten skulle kunna få många män att bli helt blint förälskade. Och sedan efter 10 äta hur hennes hand eftersom de tror sig veta allt om henne etc. Allting bara för hon är snygg och känd, lättast att manipulera folks tycken då.

fat_joe
2006-11-10, 18:19
Lizard wtf ??

Niclaaas
2006-11-10, 19:30
Inte en chans i helvetet. Du är HELT ute och cyklar, Lizard!


håller med.

jim
2006-11-14, 06:51
jag blir bara tillsammans med människor som är kända, utseende och personlighet och sånt där är överskattat :D

The_Chick
2006-11-14, 07:47
Jag hoppas att ni alla förstår att moralen som ofta tillgrips är utomordentligt luddig och helt saknar relevans?

Den "saklige" hävdar att själva antalet är antastligt. Här uppstår då frågan vilket antal som är oantastligt? Vid vilken gräns uppträder omoralen? 2? 15? 55? 555? Inga exakta tal kan rimligtvis anges, i alla fall inte lika för alla. Det som är ok för dig är inte ok för mig.
Antalet fluktuerar med ålder och frekvens, för att komplicera det hela. Den som är ung får inte haft för många, i alla fall inte lika många som den som är äldre. Plötsligt så rubbas det kritiska antalet beroende av ålder. Till det hela får hon(?) inte ha haft för många partners under en viss tid, alltså frekvens. Inte fem killar på en vecka men fem killar under.....?...år. Förutom att de alltså inte får ha haft kul i grupp.

Ovanstående, med kvantifierade siffror ifyllt, kan några av oss svära vid och vi "skulle aldrig vara tillsammans med (fyll i valfria alternativ)".

Tror du på detta så tillåt mig gapflabba. Varför? Jo, för att några av världens mest attraktiva kvinnor har brutit mot alla regler som nämns ovan. Skulle du, handen på hjärtat och med henne grenslandes dig i limosinen, säga nej till Madonna? Skulle du inte följa med Angelina Jolie när hon bjuder dig till Carribien? Säger du nej med eftertryck när Carmen Electra fnissande drar dig in i hotelsviten med halvt urdrucken champagneflaska i handen?
Under sådana omständigheter skulle ingen av oss grabbar säga nej. Knappt någon av flickorna heller.

Det som beskrivs i exemplet ovan är något som tjejer gjort i årtionden - hakat på sexiga kändisar. Det är bara det att vi inte haft självständiga kvinnliga artister så länge som manliga dito.

Om du läst så här långt kan jag berätta att det du som håller fram moral som argument inte har en utan två; det du har är en dubbelmoral. Som de flesta av oss med andra ord.


Lizard

Bra skrivet ;)

Håller nog med dig där.... som du säger handen på hjärtat... för när de väl sitter i den situationen själva så ja man skall aldrig säga aldrig...

Men som allt annat så e ju smaken som baken, delad....

Trance
2006-11-14, 09:38
Jag hoppas att ni alla förstår att moralen som ofta tillgrips är utomordentligt luddig och helt saknar relevans?

Den "saklige" hävdar att själva antalet är antastligt. Här uppstår då frågan vilket antal som är oantastligt? Vid vilken gräns uppträder omoralen? 2? 15? 55? 555? Inga exakta tal kan rimligtvis anges, i alla fall inte lika för alla. Det som är ok för dig är inte ok för mig.
Antalet fluktuerar med ålder och frekvens, för att komplicera det hela. Den som är ung får inte haft för många, i alla fall inte lika många som den som är äldre. Plötsligt så rubbas det kritiska antalet beroende av ålder. Till det hela får hon(?) inte ha haft för många partners under en viss tid, alltså frekvens. Inte fem killar på en vecka men fem killar under.....?...år. Förutom att de alltså inte får ha haft kul i grupp.


Här säger du ingenting. All moral och värderingar beror på situationer. Det är inte mer fel att ogilla att folk knullar runt än att ****** runt.


Ovanstående, med kvantifierade siffror ifyllt, kan några av oss svära vid och vi "skulle aldrig vara tillsammans med (fyll i valfria alternativ)".

Tror du på detta så tillåt mig gapflabba. Varför? Jo, för att några av världens mest attraktiva kvinnor har brutit mot alla regler som nämns ovan. Skulle du, handen på hjärtat och med henne grenslandes dig i limosinen, säga nej till Madonna? Skulle du inte följa med Angelina Jolie när hon bjuder dig till Carribien? Säger du nej med eftertryck när Carmen Electra fnissande drar dig in i hotelsviten med halvt urdrucken champagneflaska i handen?
Under sådana omständigheter skulle ingen av oss grabbar säga nej. Knappt någon av flickorna heller.

Det som beskrivs i exemplet ovan är något som tjejer gjort i årtionden - hakat på sexiga kändisar. Det är bara det att vi inte haft självständiga kvinnliga artister så länge som manliga dito.

Om du läst så här långt kan jag berätta att det du som håller fram moral som argument inte har en utan två; det du har är en dubbelmoral. Som de flesta av oss med andra ord.

Lizard

Madonna är skabb, tror jag skulle blivit rädd. De andra, ja varför inte. Men jag ser inte hur det är relevant alls, skulle de på något sätt representera "bad girls"?

The_Chick
2007-01-24, 08:28
Kan faktiskt säga att denna historia har gått bra fram till idag... *cry*

Har haft en underbar jul och nyår med släkt och vänner och allt detta tillsammans med min pojkvän *cupid* Jag bjuder ju inte hem en pojkvän till familjen över jul om jag ej känner att det e något att bygga på.... Men det verkar ju vara olika.... Detta var första gången jag hade med mig någon hem över julen och det var samma för honom. Det var första gången som han var hemma hos en flickvän samt första gången han hade med sig någon hem till sina föräldrar över julen.

Har nu träffat i stort sett alla hans kompisar samt föräldrar och syskon... och tom pratat om en större lägenhet.... har oxå vart och kollat på lägenheter.... och igår så kom samtalet som jag har väntat på..... han funderar på hur vi skall göra framöver... inget som han vill ta per telefon så vi får ta det till helgen.... *gah!* (då jag bara är hemma över helgerna)

Alla mina förhållanden som jag haft har alltid tagit slut i Januari månad.... hmmm skrämmande.... och man börjar ju fråga sig varför!!! :(

Faan också så jäkla typiskt när man äntligen känner att det e så jäkla bra…. Vet ej vad jag väntar mig till helgen…. Men jag bävar att åka hem… för jag känner på mig att han vill göra slut…. Satan också…. Man känner sig så dum att man skall såra sig själv så här… för det e ju det jag gör indirekt….

Men går det här i stöpet så blir det faan inga nya förhållanden inledda på ett tag……. Skall då stanna kvar i Norge och gräva ner mig i jobb och bara träna…. Framförallt sköta mig själv och skita i alla andra…..

Men innerst inne så hoppas jag att han bara vill att vi skall ta det lite lugnt framöver då han nu har börjat plugga deltid samtidigt som han fortfarande skall jobba heltid… och det förstår jag gott och väl att han blir stressad över…. För det är jobbigt och tidskrävande….

Och vi är ju nu ändå över 30 strecket…. Men man känner sig som sagt som en jäkla fjortis…. :em:

Nej nu får jag koncentrera mig på jobbet…. Var bara tvungen att skriva av mig lite….

Ha det gott!

Shakemynuts
2007-01-24, 11:30
Och vinnaren av punkt sm 07 är The chick!!

Men du, hetsa inte upp dig i onödan. Gör det istället om det faktiskt sker som du precis skrivit att du tror.

Om man nu baserar åsikter om detta med tanke på vad du skrivit så verkar han inte ha planer att göra slut.
På dig verkade det som att han fått träffa din familj och du hans, så nu vill han lämna dig.
Du tror kanske att han börjar bli rädd? Med tanke på att ni pratar om större lägenhet osv.
Isåfall, strunta i det, det är inte det viktigaste, det viktigaste är att ni är tillsamans. Inte att ni bor ihop.
Det var faktiskt trots allt bara 2 månader sedan du skrev första inlägget om honom.

Jag själv skulle blivit livrädd om jag varit tillsamans med nån i 2 månader och sen blev prat om att flytta ihop! :)

Kwon
2007-01-24, 12:28
Skulle du, handen på hjärtat och med henne grenslandes dig i limosinen, säga nej till Madonna? Skulle du inte följa med Angelina Jolie när hon bjuder dig till Carribien? Säger du nej med eftertryck när Carmen Electra fnissande drar dig in i hotelsviten med halvt urdrucken champagneflaska i handen?
Under sådana omständigheter skulle ingen av oss grabbar säga nej. Knappt någon av flickorna heller.

Haha Madonna? NEJ!

Följa med Jolie till Carribien? NEJ!

Carmen Electra? JA!

Hade jag dock varit packad hade jag nog gjort vart som helst, tom följt med Madonna till Carribien och hoppat fallskärm med Jolie etc osv

Snake
2007-01-24, 12:37
Följa med Jolie till Carribien? NEJ!


Bög!

Kwon
2007-01-24, 12:56
Bög!

Hade jag följt med Brad Pitt till Carribean? NEJ!

Hade Slarti följt med Brad Pitt till Carribean? JA!

:D