handdator

Visa fullständig version : Öka fem kg på kreatin?


Achryl
2006-11-07, 21:26
Under tiden jag "kurade" på kreatin gjorde jag en muskelökning på 5 kg. Kan kroppen binda så mycket extra vatten? Jag gick nämligen ner lika mycket när jag slutade med kreatinet.
Jag undrar också om det finns studier på hur mycket man kan öka i vatten på kreatin

nobrain
2006-11-07, 22:02
Du gjorde inte en muskelökning på 5kg. Ja, kroppen kan binda så mycket vatten för du säger ju själv att du gick ner dom 5kg när du slutade med kreatinet.

Gpajpen
2006-11-07, 22:05
hehe :P

Achryl
2006-11-07, 22:12
Du gjorde inte en muskelökning på 5kg. Ja, kroppen kan binda så mycket vatten för du säger ju själv att du gick ner dom 5kg när du slutade med kreatinet.
ja för i helvete, jag menade faktiskt viktökning men hade annat i tankarna när jag skrev, även om det låter som en dålig bortförklaring nu :D Är väl medveten om att det är vatten och inte muskler det handlar om. Det jag undrade var alltså om man kroppen kan binda så mycket vatten eller om det handlade om fett med. Euch :em:

damir_T
2006-11-07, 22:15
Ja jag har börjat med min EXTREMA creatincur( som jag inte vågar skriva ut nu) :D. kört 7 dagar. och fått värsta kicken, börjat att gå upp en del i vikt. Det var 5 månader sen jag tog creatin sist. Innan jag började med SL. Kolla de 2 senasta tränings passen å vikterna jag har om ni jämför med de andra passen . !