handdator

Visa fullständig version : Hej!


Emil_Larsson
2006-11-07, 21:05
hej allihop. är ny medlem här, tänkte att jag var så tvungen att bli medlem på något sånt här eftersom jag är intresserad av sport och träning och så. har även börjat med styrketräning som jag tycker är ruggigt kul :)

ska kanske presentera mig lite, larsson heter jag och fyller 16 år om drygt en månad.

jag spelar tennis på lördagar, i övrigt så för tillfället gör jag inget annat speciellt, förutom att jag prövat på styrketräning som jag gärna vill fortsätta med nu, tänkte satsa på det främst. Får se om jag drar igång med lite mer konditionsport eller nån form av träning därifrån iallafall..

Well, ska kika runt här på forumet och kolla lite se om jag hittar lite intressanta saker.

Tänkte även lägga upp ett träningschema när det gäller styrketräning också, så vill nog kunnig person hjälpa till så, varsegod :bow:

Well, det var nog det.. Än så länge :cool:

Allan
2006-11-07, 21:13
Välkommen.

Börja med att snoka i Best of...delen. Läs stickyn där så du har rätt inställningar. Där finns också förslag på träningsprogram.

Emil_Larsson
2006-11-07, 21:26
Det såg ju riktigt lärorikt ut, undrar en sak bara:

kan man möjligen få ett ungefärligt träningschema när det gäller styrketräning från dom där sticky? för jag hittade inga träningscheman för nybörjare utan bara olika övningar. Men jag är ju rättså blind så hehe.

Jorgen
2006-11-07, 21:27
Det såg ju riktigt lärorikt ut, undrar en sak bara:

kan man möjligen få ett ungefärligt träningschema när det gäller styrketräning från dom där sticky? för jag hittade inga träningscheman för nybörjare utan bara olika övningar. Men jag är ju rättså blind så hehe.
I best of delen så finns det nybörjarprogram. Titta där.

Tricklev
2006-11-07, 21:33
I best of delen så finns det nybörjarprogram. Titta där.

Skapat av Z-Bumbi, leta efter det.:thumbup: