handdator

Visa fullständig version : Kostillskott med mat i magen.


Nithian
2006-11-07, 18:26
Käkade precis en rejäl byggar middag, frukstansvärt mycket pasta, sås och kött. Ska styrketräna om 1 timme, så det är väl inte lönt att ta prot+kol innan, under och efter eftersom min mage redan är full?

gnagaren
2006-11-07, 18:40
Jag skulle ha gjort det iaf, jag brukar ta alltid ta innan, under och efter och brukar inte bry mig så mycket om jag precis ätit, gör det av ren rutin. Plus att en gång mer eller mindre inte spelar någon stor roll. "En piss i havet".

Nithian
2006-11-07, 18:49
Jag skulle ha gjort det iaf, jag brukar ta alltid ta innan, under och efter och brukar inte bry mig så mycket om jag precis ätit, gör det av ren rutin. Plus att en gång mer eller mindre inte spelar någon stor roll. "En piss i havet".



Nej jag vet att det inte kommer vara avgörande om jag gör det eller inte idag. Men det är själva svaret jag är intresserad av.

Eftersom det kommer ta ett tag innan maten lämnar magsäcken kommer väl bara drinken ligga i magen och inte tas upp snabbt?

Gpajpen
2006-11-07, 18:54
Nej jag vet att det inte kommer vara avgörande om jag gör det eller inte idag. Men det är själva svaret jag är intresserad av.

Eftersom det kommer ta ett tag innan maten lämnar magsäcken kommer väl bara drinken ligga i magen och inte tas upp snabbt?
upptaget blir långsammare ja.
mene skulle inte kunna tänka mig att du går back på det precis.

Nithian
2006-11-07, 19:00
upptaget blir långsammare ja.
mene skulle inte kunna tänka mig att du går back på det precis.


Nej det har jag inte påstått att jag trodde, ursäkta om det lät som det *whatever*

Gpajpen
2006-11-07, 19:01
Nej det har jag inte påstått att jag trodde, ursäkta om det lät som det *whatever*
har inte påstått att du påstått det :P